Oktober mamas 2009 deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Danjo, 22 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Rins gefeliciteerd meid geniet drvan , drukte straks :D

2. rinslll

rinslll Bekend lid

19 jun 2009
    624
    0
    0
    dank jullieƧ ben nu 11 weken.

Ik ga er zeker van genieten en idd drukte straks haha, nog ff kop in het zand steken maar wel96 gezellige drukte hopelijk (tijn kan met zn vingertjes bij het nummerieke gedeelte haha)

Boel praktische zaken regelen maar er zijn er ons meer voorgegaan dus komt vast goed.
    Was ff een verrassing maar helemaal happy ermee.
    (kregen van vrienden die het aan het begin als enigen wisten 2x een kindersurprise ei haha)

3. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    rins, wat een leuk nieuws zeg! Gefeliciteerd. Ik wens je een hele mooi zwangerschap met een mooi en gezond kindje als resultaat.

hier, vandaag met vriendinnetje wezen lunchen en is zwanger van de 2de.

4. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Rins, gefeliciteerd meid!
    Das nog eens een leuke verrassing hihi.
    Geniet ervan.....leuk hoor een broertje of zusje voor Tijn;)

5. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Wauw Rins! Wat een geweldig nieuws! Gefeliciteerd meid, ik ben enorm blij voor jullie! Ook al is het dan niet gepland... ik weet zeker dat het bij jullie meer dan welkom is. Genieten meid!

Groetjes,
    Josien

6. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Rins: wat een geweldig nieuws. Gefeliciteerd ook al was het niet gepland. Gaat helemaal goed komen. Leuk straks een broertje of een zusje voor Tijn.

Josien: je nieuwe schema ziet er goed uit hoor. En wat zou het als hij veel slaapt/speelt in zijnb ed, hij zal het wel nodig hebben.

Jeetje wat zijn jullie kindjes al allemaal zwaar. Ik denk dat Evi de 6,5 kilo nog niet haalt haha.

Volgens mij komen er hier tandjes aan binnenkort. Ze heeft nu al een paar dagen wat meer poepluiers, die dun zijn, licht van kleur en ook wat slijmerig/rare geur. Maar zie nog niks.

Vandaag is een meisje uit mijn buurt ingeleid. Is een meisje geboren Saar. Als het goed is ga ik daar kramen, ze heeft mij aangevraagd. Nu nog even wachten wanneer ze thuis komt (moet nog blijven) en of het hier thuis te regelen valt.

7. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    wauw rins!!! gefeliciteerd! echt super hoor!

verder ben ik t alweer n beetje kwijt... sorry.

er komt rotweer aan, t is hier al stikdonker. als ik buienradar bekijk, komt er nu zo ongeveer n knalrood/paars onweersgebied aan...

tess was slecht te pas vandaag op t kdv, wel veel en goed geslapen. ze had redelijk geplast. balen dat ze juist deze week 3 dagen naar t kdv moet, werk ik voor 1 x extra, is ze niet zo vrolijk... nou ja, als t niet gaat ben ik ook zo thuis, tess gaat voor alles!

8. Maia

Maia Niet meer actief

@Rins: jeee wat ontzettend gaaf! Van harte gefeliciteerd!

@MvJ: werk ze dan. Leuk zo in de buurt.

@Wen: gefeliciteerd met de 9 mnd van Tim

nou hier lekker dagje gehad. Ik heb gewerkt (heb de e-reader mee van m'n werk dus ben lekker aan het lezen) en Fleur heeft het enorm gezellig gehad, goed gegeten en gedronken dus niets te klagen hier. Ze ligt nu alweer een tijdje in bed.
    Morgen moet ik naar de tandarts en dan gaat ze gezellig mee en daarna gaan we even haar paspoort ophalen en alvast wat vakantieinkopen doen.

9. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    @ Rins, gefeliciteerd. Ook al was het niet de bedoeling, het is natuurlijk altijd welkom.
    Er zijn er wel veel die in verwachting zijn van een 2e. Kunnen we snel volop in spanning van de bevallingen van jullie gaan zitten wachten.

@ Maia, succes morgen bij de tandarts. Ik heb Emma ook een keer meegenomen naar de tandarts omdat ik geen oppas had. Ze heeft de hele tijd met verbazing zitten kijken.

Ik ben druk bezig om de tassen in te pakken voor onze vakantie. Maar heb nog even een vraagje, dan kan ik daar morgen met boodschappen rekening mee houden.
    Wat geven jullie op de boterham momenteel? Ik geef Emma nu smeerkaas of smeerworst op het brood, maar wil eigenlijk wat meer variatie erin gaan brengen. Maar weet niet goed wat ik nog meer kan geven. Dus geef maar wat tips.

10. Zo, ff snel..

Rins, gefeliciteerd! Geweldig nieuws zeg! En ja, het is druk met 2 kleintjes, maar ook zo super leuk!

11. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Nathalie: hier krijgt Evi stroop: smeerkaas, jam, hagelslag, smeerworst, vleesbeleg op haar brood. Gaat prima.

12. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    @Nathalie, hier zo'n beetje het volgende: jam (wel biologische zonder toegevoegde suikers), smeerworst, smeerkaas, appelstroop, boterhamworst, kipfilet en kalkoenfilet. Eigenlijk vindt hij alles wel lekker. Iemand op het forum raadde hier ooit sandwichspread aan, maar dat lust ie niet. Toen ik ging kijken wat er allemaal in zit eigenlijk, snapte ik ook wel waarom. Er zit ook veel kool enzo in en dat mogen ze ook nog niet eens, dus die krijgt hij niet meer voorlopig :D.

@Rotweer, hier ook... Sam kon er niet van slapen, dus ik heb hem maar eruit gehaald. Hij is nu alweer een anderhalf uur op en ligt lekker in de box te spelen. Hij heeft sinds een paar uur ineens iets nieuws. Hij draait op zijn buik en trekt dan zijn knietjes onder zijn kontje. Hij gaat dan liggen wippen, maar snapt niet dat ie dan steeds zijn koppie stoot aan de box :D. Dat moet ie nog ff leren. Zo meteen maar eens lekker naar bedje toe.

@MvJ, gefeliciteerd met je buurmeisje. Leuke naam ook. Als Sam een meisje was geweest had hij Eva of Sarah geheten. Saar vind ik ook heel leuk. Ben benieuwd of je er kan gaan kramen.

@Maia, succes bij de tandarts. Is dat nou makkelijk zo'n e-reader? Ook in de zon? Het lijkt me dat dat zo schittert, niet?

Liefs,
    Josien

13. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Rins, meis wat leuk voor je!!! Van harte! Een verrassing begrijp ik, super meid! En je bent de spannende maanden al door, dat je je mond hebt kunnen houden haha :) (ik heb iedereen hier helemaal gek gemaakt een paar weken terug hihi, was even een mede febr mama)

Josien, wat is Sam mooi aan de maat, zie echt het probleem niet! Hier gaat Elise wat meer richting 8 kilo, dan is Sam huge ;) En zeggen ze dat echt, dat ie sloom is :$ Wat giga niet subtiel zeg, ons meisje zit ook nog niet hoor, nou en!!

Natalie, 2 nu maar toch, of heb ik wat gemist?? Elise krijgt ook appelstroop, is ze gek op!!

MvJ, klein maar fijn toch!!

Ellen, hopelijk zit jullie kleine meisje snel weer in model!!

@ hier, lekker een regenbuitje heerlijk!! Koelt het wat af :) Ons mopje ligt ook eindelijk lekker te slapen. Morgen nog een dagje werken en dan weer weekend :)

14. rinslll

rinslll Bekend lid

19 jun 2009
    624
    0
    0
    @ All, thx voor de leuke en lieve reacties, super!

@ Odess, ja was soms wel moeilijk maar wilde iets meer zekerheid, alhoewel je die nooit hebt maar ook ivm event. meelezers enzo. zou het lullig vinden als mn omgeving het via een forum zou lezen.

Ja ik las het, was in dezelfde periode.
    En dat gek maken heb ik ok gelezen ;) zowieso op dat testdraadje maken ze elkaar ook gek vind ik persoonlijk:)
    Met testen die negatief worden gemaakt om zo toch nog een streepje te kunnen ontdekken.
    Als je zo moet turen.......een streep is een streep en tuurlijk is ie soms nog licht maar als ik dat daar weleens las.
    Geen aanval op jou persoonlijk hoor maar gewoon, ik zou gek worden van zo'n draadje maar ieder zo zijn ding.

Maarre jullie gaan binnekort ook voor de 2e ronde (en dan serieus ;) ) nou alvast veel succes!

Al meer meiden die alweer wat voelen rammelen? ;)

15. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Er rammelt van alles Rins, maar dat gaat hier niet meer gebeuren ;)...

@Odess, nou... dat sloom zeiden ze niet letterlijk maar het kwam er wel op neer. Ik zeg liever dat hij het gewoon graag rustig aan doet :D. Ach... het komt vanzelf wel. Ineens zie je toch van alles veranderen, net zoals ineens sinds een paar uurtjes dat ie zijn knietjes onder zijn kontje trekt. Ineens heeft hij het dan door en ach... komt vanzelf. Ik maak me er maar niet druk om. Vind eerder dat ik mezelf gek maak door Sam te vergelijken met jullie kids. Dan heeft het CB wel gelijk en is Sam gewoon een slome ;). Oh ja... het enige wat ik wel jammer vind is dat we nog niet mogen fietsen. Dat had ik wel leuk gevonden. Maar ik ga geen risico lopen.

Liefs,
    Josien

16. YellowButterfly

Briljant he, vooral dat topic met die vage testen :) Vind het super komisch om te lezen, denk niet dat ik me nog eens zo gek ga maken - deze maand ook niet helemaal safe geweest maar voel geheel niet de behoefte :) Ik voel me helemaal niet aangesproken hoor, ik voelde me mega zwanger daar deed een test niets aan op of af, maar het is niet anders - fijn dat het bij jullie helemaal goed zit! Je bent er nu wel anders mee bezig denk ik of niet dan bij een eerste?

En ja, hier gaat het niet lang meer duren. Ik ga hier ook weer lekker kletsen met dames die in hetzelfde schuitje zitten, ik zit hier (redelijk) anoniem en vind dat heerlijk, hoef ik manlief niet zo gek te maken :D

17. YellowButterfly

Josien, jullie houden het echt bij eentje? Veel succes met afvallen trouwens, 18 kilo vind hte knap hoor als het je allemaal lukt! Maar je hebt ook wel echt iets waar je het voor doet natuurlijk!! Hier is trouwens het fietsstoeltje al besteld :) Ga hem pas gebruiken als ze echt goed gaat zitten, ze heeft nu een soort loungestand op haar zij hangt ze op haar elleboog, al ging ze net op het verschoonkussen zelf zitten en toen ze omviel corrigeerde ze zichzelf - vervolgens schrok ze er zo van dat ze dat kon dat ze heel hard ging huilen, gekke meid :)

Sommige kindjes zijn gewoon heel snel motorisch, andere kindjes doen weer meer met geluidjes ach ze zijn allemaal leuk en lief en ze komen er allemaal hoor :)

18. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    klapperende eierstokken, hier nog geen last van. Misschien als ik fulltime mama had kunnen zijn, zou er sneller een tweede komen. Nu wachten we denk 3 jaar. en als Britt alleen blijft heb ik er ook vrede mee.

19. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    hier wakker van een meisje die ziek is. Ze slaapt 30 min en word gillend wakker en heeft 39,7 zo zielig bah. Mannetje neem het 2e deel van de nacht waar als het zo blijft. En morgen ff wat regelen gezien we beide moeten werken

20. YellowButterfly

Bah danjo, hopelijk is de rest van de nacht iets beter gegaan! Beterschap voor de kleine meid!

Deel Deze Pagina