Ik ga het ook proberen, maar lukt het niet dan niet hoor...oh jee met een ks...hoe komt het dat je dat nu al weet???? Gewoon nieuwsgierig hoor hihihihi
LIJST INFO Ben niet zo handig en misschien handig als 1 of 2 personen de lijst beheren .. 19 februari eerste afspraak vk 23 februari echo Thanks darlings!!!! XXX
Onze oudste is ook met een ks geboren, tegenwoordig laten ze je het bijna niet op de normale weg proberen legde me HA uit, ivm litekenweefsel wat kan scheuren tijdens een vaginale bevalling
Oh ok...duidelijk. Vind je het jammer of wel ok? Klopt het dat je een week niets mag/kan doen als je een ks hebt gehad??? Wat een vragen hĆØ???? hihihihi
Hoi Damess!!!! @Eliz, prinses027 en Maaike3 GEFELICITEERD met jullie zwngerschap en Welkom!!!! Onze lijst met Oktober mama's worden steeds langer...en gezelliger!! @nonja Wow dus jij bent in april en zwangere bruid (smelt) leukkkkkk @Annie25 mijn vriend en ik schelen 16 mnd (hij is ouder) en zijn al 7 jaar gelukkig samen @isabella1980 nou eng vind ik het niet maar meer het idee dat ik het raar vind. maar miss verdwijnt dat wel hoor met de tijd.. ik ga het wel gewoon proberen denk ik.. kan ik altijd zeggen dat ik het heb geprobeert 8) verders heb ik nog geen klachten, soms wat ongie gevoel en beetje gevoelige boobs hihi ik heb wel weer veel jeuk over mijn lichaam hahaha is ook zo'n symptoon.... ik vind het wel spannend want heb morgen mijn eerste echo (ik hoop NIET dat dat het daar zo gaat klinken ECHO Echoo echoo echooo hahahah grapje) ze gaan dan inwendig anders is er nog niets te zien, waarschijnlijk krijg je als alles goed is een klein zwangerschaps ringentje te zien... toch?
Spannend hoor!!!! Laat je het wel weten????? Zijn denk ik allemaal wel benieuwd... Lekker trouwens pannenkoeken. Net lekker uiensoep met broodjes uit de oven gegeten..was mmmmmmmmmmmmm
Ik ben ook weer terug van het werk..pfff..het is hier spekglad. Blij dat ik thuis ben!! Maaike!!!!!!!! GEFELICITEERD!! Prinses..ik ben beneiuwd wat mijn ha daarover zegt vrijdag. Zeemeermin..je ziet idd een ring en als je geluk hebt al een vruchtzakje meer niet..hartje pas van een week of 6..eet ze!! Annie..je mag 6 weken niks doen na een ks...ik heb een ks gehad die erg tegen viel. Maandag geholpen en pas op vrijdag naar huis. Veel bloed verloren en ik heb me zeker 8 weken niet goed gevoeld...ik dacht dat ik een makkelijke optie had genomen om te kiezen voor een ks maar daar ben ik wel van terug gekomen..
@ annie25 ja tuurlijk laat ik het weten!!! spannendddddd ik hoop zo dat je wat kan zien en dat ze zal zeggen: dat ziet er goed uit hahahah @mariska het is idd glad aan het worden he!! maar goed dat je nu lekker thuis bent, lekker warm.. me pannenkoek heeft heerlijk gesmaak ik at altijd pannekoeken met kaas ertussen al jaren, en nu ineens had ik trek in pannekoek met STRRROOOOPPP mmmm en lekker dat hij wass..
Vragen mag toch Tja bij de eerste heb ik heeeeel veel moeite gehad met de ks, nu zie ik meer tegen het genezing proses op je hebt toch al een kindje lopen enzo... Ik vond de eerste keer dat ik gefaalt had het niet alleen kon het leek me zooo een kick zelf je kind op de wereld zetten! klopt zowieso een week rustig aan veel bedrust en 5 dagen ziekenhuis, dan 6 weken niet tillen vervelende is dat je verlof gewoon doorgaat en je dus minder kan genieten vond ik dan.... @ zeemeermin veel plezier morgen wij mogen volgende week donderdag! Op de digitale van Clear Bleu stond 3 plus dat staat voor meer dan 5 weken snappen jullie dat of omdat ik 4 weken en 5 dagen ben dat ik dan volgens mij in week 5 zit
dankjewel prinses027 jullie ook veel plezier voor volgende week alvast!! wel raar dat die CB dat aangaf, het is en blijft techniek miss is het net als dat wij nu in de 21 ste eeuw zitten snap je? ik ben nu werkelijk 4 weken en 2 dagen maar zit in de 5 de week ofzo ik probeer een verklaring te geven hihi heb nu last van me onderrug zeg,, komt op zetten al poep en gaat ook weer hahahah
Bevallingslijst Oktober-2010-mama's! 26 september Nonja - 28 jaar - 1e kindje -.. - .. - onbekend 30 september Naomi33 - .. jaar - 2e kindje -.. - .. - onbekend 1 oktober Nike - 30 jaar - 1e kindje -.. - .. - onbekend Prinses027 - 27 jaar - 2e kindje -.. - .. - onbekend Isabella1980 - 29 jaar - 1e kindje -.. - .. - onbekend Maaike3 - 23 jaar - 1e kindje - .. - .. - onbekend 2 oktober Mariska72 - 37 jaar - 2e kindje - ZH - FV - onbekend MarielleB - 30 jaar - 2e kindje -.. - .. - onbekend 3 oktober Eliz - 25 jaar - 1e kindje -TB - BV - onbekend Roses - 25 jaar - 2e kindje - TB - BV - onbekend 4 oktober Zeemeermin - 22 jaar - 1e kindje -TB/ZH - FV - onbekend 5 oktober Annie25 - 29 jaar - 1e kindje -ZH - FV - onbekend Roshi - 26 jaar - 2e kindje -ZH - BV - onbekend 7 oktober Jollie78 - 31 jaar - 2e kindje -.. - .. - onbekend Er zijn 13 oktober-2010-mama's! Afsprakenlijst 28-01 Zeemeermin echo 04-02 Prinses027 echo 11-02 Roses echo 15-02 Eliz echo 16-02 Nonja echo 17-02 Roshi gyn intake en echo 19-02 Annie eerste afspraak 23-02 Isabella1980 echo 23-02 Annie eerste echo 28-02 Nike echo Nog door te geven: ziekenhuis(ZH)/thuisbevalling(TB) borstvoeding(BV)/flesvoeding(FV) geslacht kindje (jongen/meisje/geheim/verrassing/onbekend)
Ik hoop ook dat ze dat zeggen wijffie. Waarom heb je eigenlijk zo een vroege echo??? Ik heb die van mij al eerder en dat is pas bij 8 weken.. Oeh pannenkoek met stroop. Ik neem altijd pannenkoeken met spek en stroop MMMMMMMMMMMMMMMMMMMM.. Ik heb nu eigenlijk overal wel trek in. Ben ook al aangekomen denk ik..maar ben 4 januari ook gestopt met roken dus misschien ligt het daar wel aan...
@ roses Thanks voor de update!!! @prinses Heb echt geen flauw idee...ben ook een beetje blond terwijl ik donkere krullen heb hahahaha @zeemeermin Daar heb ik ook last van. Vooral als ik lang sta in een bepaalde houding..bij het afwassen bijvoorbeeld.. Wat voor een achtergrond hebben jullie???? Prinses jij nederlands en je vriend is ghanees toch????? Ik ben half Surinaams en half Nederlands en me mannetje is Nederlands...denk dat die kleine een klein beetje getint is met een volle bos met krullen (hoop ik natuurlijk hihihihi)
ik weet het niet waarom ik zo vroeg al een echo heb. De eerste plek is zei ze: ( en ik dacht nu komt het pas met in feb ofzo) deze donderdag, ik was flabbergasted hahaha, miss verschilt het ook met andere Vk praktijken.. mijn vriend eet ook altijd pannenkoeken met spek en kaas en dan nog eens stroop. ik heb wel veel vaker honger en ook ineens dat ik licht in me hoofd word.. en dan heb het eten niet eens uitgesteldd.. ik geniet ook meer van me eten,, zit alleen mmmmm te zeggen als ik eeet hahahhaha
Ga lekker bankhangen meiden..ben echt gebroken.. spreek jullie morgen!!!! @zeemeermin Heel veel succes voor morgen alvast!!! Dikke knuffel XXX
Grappig meiden al die verschillende afkomsten! Hier een puur Hollands kindje! Ons zoontje is ook blonder dan blond. Wit bijna Toen hij net geboren was had hij ook al hele blonde haartjes!!! Volgens mij zagen ze dat niet veel in het ziekenhuis want we kregen er zoveel (leuke) reacties op hahaha. @zeemeermin, goed zeg dat je pannenkoek heerlijk gesmaakt heeft! Ik ben zelf niet zo'n pannenkoeken liefhebber.... man en zoon daarentegen wel Wij hebben het vanavond mijn ouders verteld!! Echt super leuke reacties gehad!! Morgen naar mijn schoonouders.