Oktober mama's 2010

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Annie25, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Hier ook een nederlands kind!!! Nou ja...mijn man is Fries:D

2. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Jeetje wat een geklets hier! Gezellig hoor!!
    Nieuwe meiden gefeliciteerd!! Geniet van jullie zwangerschap en welkom hier.
    @Zeemeermin heel veel succes morgen! Kom je je echo hier ook showen?
    @Mariska stoer op de bus! Lijkt me een leuk gezicht straks met die dikke buik achter zo'n groot stuur..:D
    @Roses leuk dat je ouders blij reageerde! Is zo leuk he? Heb je het nog op een speciale manier verteld? Veel plezier morgen!
    @Annie goeso gestopt met roken! Ik ook net weer. Vind je het moeilijk? Ik was eerst bijna een jaar gestopt, maar zonder baby succes weer lekker begonnen :p. Nu weer netjes gestopt hoor. Maar vind het soms wel lastig!
    @Prinses mooi mixje! zo leuk getinte kindjes! Hier een echte NL-er!
    @hier vandaag echt een beetje kwaaltjes-dag, duizelig, zere rug en hoofdpijn. Joehoe!!! Ik was helemaal blij, eindelijk een beetje bevestiging haha!
    @alle meiden die ik vergeten ben Sorry!! Dikke knuf en broed goed!
    Dikke knuffels

3. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    @nonja, wat goed dat je gestopt bent met roken! Je hebt nu in ieder geval een goede stok achter de deur!!!

Wij hebben voor mijn zoontje een shirtje laten maken: Stoer!(voorkant) Ik word grote broer (op de achterkant). Lekker afgezaagd maar bij ons in de omgeving nog nooit gedaan! ;)

4. Zeemeermin

Zeemeermin Actief lid

12 nov 2009
    328
    0
    16
    thuis blijf moeder ;)
    Vlaardingen
    @ nonja en annie: echt super dat jullie zijn gestopt want pfff al ik er op terug kijk toenik net was gestopt pffff verschrikkelijk.. ben vorig jaat juli gestopt en vind het heerlijk nooit meer te hoeven roken!!!

dus doe het nu niet alleen voor je baby maar vooral de rest van je leven voor JEZELF!!!
    het schilt zoveel geld.. kan je leuke dingentjes voor de kleine kopen;) hou vol!!!

xxx

5. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Jeetje meiden wat hebben jullie veel gekletst.

ffies wat ik heb onthouden:
    alle nieuwe zwangere> Gefeliciteerd en welkom!
    hyves> als we een hyves aanmaken kan iedereen zich gewoon aanmelden (degene die het beheert moet je dan accepteren), we moeten natuurlijk wel één die niemand kan inzien. Hebben we met de sept2008 mama's ook.
    Klachten> behalve dat ik vreselijk moet ben heb ik eigenlijk geen klachten. Ja met vlagen een wat misselijk gevoel maar niet erg ofzo. Bij Jenna had ik ook nergens last van dus hoop dat het deze zw-schap weer zo gaat :D
    samen> wij zijn sinds 6-8-1999 samen ik ben 26 en mannetje bijna 29 jaar
    Zeemeermin> het is je eerste kindje toch? en je bent in de eerste ronde zwanger geraakt? waarom krijg je dan een echo?

dank je jij ook :D
    Jenna was 9 dagen te laat dus deze zal ook wel later komen hahaha
    Dank je, jij ook :D
    Omdat mannetje dat graag wil en nu omdat mijn eerste bevalling niet echt vlekkeloos verliep heb ik niet eens de keus. Je hebt daar gewoon de keus in, echter als je in het ziekenhuis bevalt zonder medische indicatie dan worden de kosten niet vergoedt.

Zo en nu ga ik naar bed, ben doodmoe, morgen weer werken en dan lekker weekend :D

Fijne avond allemaal!

6. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    @Roses afgezaagd of niet, ik vind het echt een super leuk idee!! @Zeemeermin ja lekker he zonder roken, maar roken is ook wel af en toe lekker hahaha! Goed dat je al zolang gestopt bent!
    Ik ga het ook volhouden, kan het niet over mn hart verkrijgen om er eentje op te steken, we hebben zolang op dit kindje moeten wachten.

7. Zeemeermin

Zeemeermin Actief lid

12 nov 2009
    328
    0
    16
    thuis blijf moeder ;)
    Vlaardingen
    sorry ik wilde jullie geen preek geven over het stoppen met roken.. jullie zijn zelf wijs gnoeg om dat te weten...

8. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Geen sorry hoor! Zo heb ik het helemaal niet opgevat!
    Ik vond het juist een opbeurend berichtje!
    Have fun morgen!!!

9. Zeemeermin

Zeemeermin Actief lid

12 nov 2009
    328
    0
    16
    thuis blijf moeder ;)
    Vlaardingen
    dankjewel!!! Annie25 vroeg mij of ik de echo wilde showen (als alles goed gaat dan he) dus ik ga me best doen hem morgen in te scannen bij me paps en mams en dan hierop zetten hahahah
    hebben jullie op dit forum andere onderwerpen waar jullie mee praten? want kan geen een ander onderwerp vinden. tenzij ik 3 uur gaat zoeken tussen 40000 pagina's hahahah

en heb me vergist ben niet vorig jaar gestop maar dat jaar DAARVOOr al:$:$:$ gaat echt snelll

10. margotmarcel

margotmarcel Actief lid

22 jan 2008
    300
    0
    0
    Oosterhout
    Hoi Meiden,

Jullie allemaal gefeliciteerd!!!!
    Ik word ook een oktober mama!!!!
    Heb zaterdag een test gedaan, eerst even laten bezinken maar nu dringt het echt bij mij door.

Joepie, ons kleine meisje (amy) krijgt een brusje!!!

Groetjes Margot

11. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Gefeliciteerd Margot!!! Leuk een brusje voor je dochtertje erbij!
    @Zeemeermin ik klets nog met het clubje in aug/sept 2008 gestopt met de pil. Hoop dat al die lieve meisjes die nog niet zwanger zijn, zich snel bij de okt mama's mogen voegen!
    @Roshi slaap lekker!

12. margotmarcel

margotmarcel Actief lid

22 jan 2008
    300
    0
    0
    Oosterhout
    #232 margotmarcel, 27 jan 2010
    Laatst bewerkt: 27 jan 2010
    Oja ik heb even berekent, het word 1 oktober!!!
    Dus net wel of net niet een oktober mama!!1

Margot

13. Zeemeermin

Zeemeermin Actief lid

12 nov 2009
    328
    0
    16
    thuis blijf moeder ;)
    Vlaardingen
    Heyyy margotmarcel

gefeliciteerd met je zwangerschap!! wanneer zal je uitgerekend zijn?

ik vond het woord brusje zooo leukk. en dacht als ik zwanger ben ga ik dat ook gebruiken.. MAAAAARRR hahahah dat kan helemaal niettt, dit word me eerste kindjee hhahahahahah muts ben ik toch ook,..:p

nou ik ga nu ff lekker douchen en de beentjes scheren want kan daar niet gaan liggen met behaarde benen voor de in wendige echoo hahahah niet erg charmant;)

miss tot strak nog xxx

14. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Margot..gefeliciteerd!!! Hoe oud is Amy?
    Zeemeermin..haha...denk je dat ze daar nog naar kijken;)..Evan krijgt wel een brusje..haha dat hebben we geintroduceerd bij opa en oma en pake en beppe..Toen ik zwanger was van Evan noemde ze hem krummel..nu ben ik zwanger van brusje..

We werden net gebeld door mijn zwager (broer van mijn man)..bijna geen contact mee..moeilijk verhaal, moeilijke relatie...maar hij belde..om te vertellen dat ze zwanger zijn van nummer 3...ze is 2 weken eerder uitgerekend dan mij..en dan word hun kindje ook nog 2 weken eerder gehaald..dus dat zal eind augustus begin september zijn..nu begrijp ik de reactie van mijn schoonouders ook..zij wisten sinds donderdag dat ze weer pake en beppe zouden worden en dan komen wij zaterdag met hetzelfde..

15. margotmarcel

margotmarcel Actief lid

22 jan 2008
    300
    0
    0
    Oosterhout
    Ons Amy is van 11 juni 2008!!!

@zeemeermin, succes morgen bij de echo

16. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Bevallingslijst Oktober-2010-mama's!

26 september
    Nonja - 28 jaar - 1e kindje -.. - .. - onbekend

30 september
    Naomi33 - .. jaar - 2e kindje -.. - .. - onbekend

1 oktober
    Nike - 30 jaar - 1e kindje -.. - .. - onbekend
    Prinses027 - 27 jaar - 2e kindje -.. - .. - onbekend
    Isabella1980 - 29 jaar - 1e kindje -.. - .. -
    onbekend
    Maaike3 - 23 jaar - 1e kindje - .. - .. - onbekend
    Margotmarcel - .. jaar - 2e kindje - .. - .. - onbekend

2 oktober
    Mariska72 - 37 jaar - 2e kindje - ZH - FV - onbekend
    MarielleB - 30 jaar - 2e kindje -.. - .. -
    onbekend

3 oktober
    Eliz - 25 jaar - 1e kindje -TB - BV - onbekend
    Roses - 25 jaar - 2e kindje - TB - BV -
    onbekend

4 oktober
    Zeemeermin - 22 jaar - 1e kindje -TB/ZH - FV - onbekend

5 oktober
    Annie25 - 29 jaar - 1e kindje -ZH - FV - onbekend
    Roshi - 26 jaar - 2e kindje -ZH - BV -
    onbekend

7 oktober
    Jollie78 - 31 jaar - 2e kindje -.. - .. - onbekend

Er zijn 13 oktober-2010-mama's!

Afsprakenlijst
    28-01 Zeemeermin echo
    04-02 Prinses027 echo
    11-02 Roses echo
    15-02 Eliz echo
    16-02 Nonja echo
    17-02 Roshi gyn intake en echo
    19-02 Annie eerste afspraak
    23-02 Isabella1980 echo
    23-02 Annie eerste echo
    28-02 Nike echo

Nog door te geven:
    ziekenhuis(ZH)/thuisbevalling(TB)
    borstvoeding(BV)/flesvoeding(FV)
    geslacht kindje (jongen/meisje/geheim/verrassing/onbekend)

17. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    @margotmarcel, welkom hier en gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! ik heb je op de lijst toegevoegd. Als je nog meer informatie voor er op hebt, laat maar even weten!

@zeemeermin, brusje klinkt wel erg schattig he!!! Bij de volgende kan jij het ook gebruiken hihi.

@mariska, je schoonouders worden dus vlot 2x opa en oma! Jammer dat jullie elkaar niet vaak zien, want de twee kindjes zitten dan wel vlot op elkaar.

@roshi, slaap lekker!

@de rest... ik weet niet meer wat ik nog meer had gelezen haha stom!

18. Zeemeermin

Zeemeermin Actief lid

12 nov 2009
    328
    0
    16
    thuis blijf moeder ;)
    Vlaardingen
    hahah ja dat is waar!!! Aghhhh krummel is ook schattig hoor.. die houd ik erin ;)

ik vind wel dat met dit forum je avond in een klap voorbij is hoor! we loodsen elkaar deze spannende tijd er wel door heen. en voor je het weet past je laptop ( bij mij dan het geval) niet meer op de bovenbenen whahhaah
    hoe zit dat eigelijk met autorijden? moet je je stoel dan naar achter doen ofzo?..maar dan kunnen mijn benen niet meer bij de pendalen hmmmmm, ik ben benieuwd

19. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    wij noemden de eerste frummel hahahaha.

Autorijden was op zich wel te doen hoor. Alleen met 37 weken heb ik het opgegeven en me voorgenomen tijdnes de zwangerschap niet meer te rijden :p
    Gelukkig werd hij geboren met 37+2 :p

20. Zeemeermin

Zeemeermin Actief lid

12 nov 2009
    328
    0
    16
    thuis blijf moeder ;)
    Vlaardingen
    jaa frummel is ook leukk hihi

kan me voor stellen dat dan niet meer wilt rijden, is nog gevaarlijk ook.

weet je wat ook nog leuk is om te vragen in de lijst, welke provincie/stad iedreen woond! als t niets is moet je het zeggen hoor, maar miss wonen we wel in de zelfde streek :D

Deel Deze Pagina