Hoi meiden, Zojuist is het shirt voor onze kleine meid bezorgt. Dus vanavond gaan we eindelijk het goede nieuws aan de opa's en oma's laten weten. Amy krijgt een shirt aan met daarop: Straks speel ik niet meer in mijn ... en daaronder een badeendje Ben erg benieuwd of het kwartje valt En hoe ze reageren. Spannendddd. Groetjes Margot
oww leuk dat t shirtje hihi kan lang duren hoor voor dat het kwartje valt. athans bij mij wel dan.. ik heb net uit nieuwschierig heid een ovulatie test gedaan, had ik nog liggen en was benieuwd of het klopte wat men zegt over dat je het daarop ook moet zien.. Nouuuu en idd dat je het zag ik heb nog nooit zo'n dikke brede donker paarse streep gezien hahahah echt niet normaal ( er was bijna geen kleur meer over voor do controle streep hahahah
Gaaf dat shirt bij de paffs hadden ze die ook Zeemeermin geweldig he zo een dikke vette streep! Vandaag weten we het alweer een week! Ik moet zeggen ik voel me sinds vandaag echt zwanger! Ben zoooo duizelig niet normaal en ook erg moe! Zit er erg op te gaan koken maja mannetje en kind moeten ook eten! Verder heb ik even niet veel te zeggen kom later terug
WOW Oktobermama's alweer het gaat snel Hartelijk Gefeliciteerd allemaal en geniet er lekker van Liefs Maria
Bevallingslijst Oktober-2010-mama's! 26 september Nonja - 28 jaar - 1e kindje -.. - .. - onbekend 30 september Naomi33 - .. jaar - 2e kindje -.. - .. - onbekend 1 oktober Nike - 30 jaar - 1e kindje -.. - .. - onbekend Prinses027 - 27 jaar - 2e kindje - ZH - BV/FV - onbekend Isabella1980 - 29 jaar - 1e kindje -.. - .. - onbekend Maaike3 - 23 jaar - 1e kindje - .. - .. - onbekend Margotmarcel - 26 jaar - 2e kindje - ZH - FV - onbekend 2 oktober Mariska72 - 37 jaar - 2e kindje - ZH - FV - onbekend MarielleB - 30 jaar - 2e kindje -.. - .. - onbekend 3 oktober Eliz - 25 jaar - 1e kindje -TB - BV - onbekend Roses - 25 jaar - 2e kindje - TB - BV - onbekend 4 oktober Zeemeermin - 22 jaar - 1e kindje -TB/ZH - FV - onbekend Mamamanuela - .. jaar - 4e kindje -.. - .. - onbekend 5 oktober Annie25 - 29 jaar - 1e kindje -ZH - FV - onbekend Roshi - 26 jaar - 2e kindje -ZH - BV - onbekend 7 oktober Jollie78 - 31 jaar - 2e kindje -.. - .. - onbekend Er zijn 16 oktober-2010-mama's! Afsprakenlijst 28-01 Zeemeermin echo 04-02 Prinses027 echo 11-02 Roses echo 15-02 Eliz echo 16-02 Nonja echo 17-02 Roshi gyn intake en echo 19-02 Annie eerste afspraak 23-02 Isabella1980 echo 23-02 Annie eerste echo 23-02 Nike echo We hebben ook een hyves: OKTOBER - Hyves.nl (uiteraard niet zichtbaar voor andere hyvers!) als je lid wil worden stuur dan even een pbtje naar Roshi met je echte naam en voeg je daarna toe zodat je geaccepteerd kan worden. Nog door te geven: ziekenhuis(ZH)/thuisbevalling(TB) borstvoeding(BV)/flesvoeding(FV) geslacht kindje (jongen/meisje/geheim/verrassing/onbekend Gegevens van Margot aangepast
Margot> leuk zo'n shirt! Ik vond deze onwijs leuk: 698-Kinder shirt Speel in mijn... - T-shirts Kinderen - Textiel - Funprints en 384-Kinder shirt: In mijn eentje (1) - T-shirts Kinderen - Textiel - Funprints heb je 1 van deze toevallig? Prinses> heb ook geen zin gehad om te koken, word er zelfs misselijk van :S maaaaaaarrrrrr toch gedaan hahaha
Ja ik ook wel lekker makkelijk chicken 2night! Toen kwam me mannetje thuis met klote nieuws moet 24 dagen weg van huis voor zijn werk.... Grrrr ik baal en blijf janken!
He bah meis wat een klote nieuws, vooral nu je net zwanger bent , moet hij vaker zoalng weg van huis?
Hoi, @Roshi, ja lijkt er wel op. Maar wij hebben hem zelf ontworpen met een ander eendje. Maar komt wel op hetzelfde neer. @prinses027, erg vervelend dat je mannetje nu net zo lang weg moet. Kom je gewoon lekker vaak op het forum kletsen, dan slepen wij je die dagen wel doorheen. Ben net terug van mijn ouders en schoonouders. Mijn moeder moest huilen, dus ik ook (HORMONEN). Mijn schoonouders reageerde ook wel leuk, maar wel anders want voor hun is het het vierde kleinkind al weer. Net nog een foto gemaakt van Amy met tshirt. Deze verstuurd naar alle ooms en tantes. Ben benieuwd wanneer iedereen reageerd x Margot
Margot> leuk meis!! Hihi ben benieuwd of het kwartje valt bij de ooms en tantes. Prinses> klote hoor meis.
Goede avond Ladies, Wow wat kunnen jullie weer lullen... @Zeemeermin: Wat een spannende dag meid. De volgende keer is het zeker beter en kan je vast meer zien..en fijn dat je zo snel in het zh terecht kon. @Maaike: Heb die ongikrampen ook..niks aan de hand komt volgens mij door de groei van je baarmoeder. @Prinses: Heb ook nog niks gekocht hoor wil nog ff wachten tot een goede echo en wat kut dat je je mannetje strakkies moet missen!!! @Mariska: Je mag wel wat eetlust van mij lenen hoor hahahahaha..eet me echt het schompus @Isabelle: Veel plezier in Barca meid, ben er zelf in november nog geweest echt helemaal top!!!! En over MvM..je kan ook vragen of ze de flessen persoonlijk afgeven..doen ze in Amsterdam namelijk wel. @Nike: Whoehoe..lekker hoor minder lang wachten op je echo. Heerlijk die zwangerschaps verstrooidheid..ik vergeet zelfs me boodschappen bij de kassa en herinner het me als ik bijna thuis ben hahahahahaha.. @Mamamanuela: Gefeliciteerd meid!!!!!!!!!! @Jolli78: Ik zou nog ff 2 dagen wachten met testen (zegt de koningin van het testen) Heb ik ook gedaan en ze worden zeker donkerder. Komt goed wijffie!!!!!! @Margot: Leuk hè die reacties...echt super!!!!!!!!! Hier gister verteld aan de schoonouders...schoonma vond het super en schoonpa moest ff aan het idee wennen maar vind het nu helemaal leuk. Me moeder was gewoon sprakeloos en me broer ging uit zn plaat hahahahahaha... Heerlijk gewoon.. Vanavond met vriendinnen de kroeg in geweest en heb verteld dat ik aan de antibiotica zit en dus niet mag drinken. Weet niet of ze het geloofden maar ja. Heb het best lang vol gehouden maar op een gegeven moment hou ik dat slappe gelul niet meer bij.. Het enge is dat ik dus ook zo ben als ik dronken ben whahahahahahahah.. Oh ja...shit heb de eerste schimmelinfectie te pakken. Heb ik wel vaker last van en nu met de zwangerschap zal ik het wel vaker krijgen is echt KUT... Nu helemaal gebroken en ga denk ik lekker op de bank liggen..Mannetje is met de mannen op stap dus lekker het rijk voor me zelf. Zag nog een vraag voorbij komen over de wagens en wij gaan voor de Quinny Buzz.. En geslacht???? Hij denkt natuulijk een jongen enne ikke eigenlijk ook wel... Wat een gelul hè whahahahahahahha.. Fijne avond meiden en alvast een fijn weekend!!! XXXXXX
Ga ik zeker doen Margot t idee alleen al maakt me zoo vedrieteg! Maja tis niet anders! Dank je meiden voor de lieve woorden
Goedemorgen meiden! Ik kom ook weer even op iedereen reageren. @isabella, jij bent de 5 weken alweer gepasseerd! Heerlijk! Hahaha heerlijk dat paniekerige haha volgnes mij is dat ook een kwaaltje Veel plezier in Barcelona!!! Heerlijk zeg. @annie, wat spannend dat jullie het ook verteld hebben!! Even verder lezen hoe ze reageerden hihi. Oh wat een leuke reacties!!! Superleuk joh! whahahaha lachen met je vriendinnen! Ben benieuwd of ze er in getrapt zijn. Balen van je schimmelinfectie Gelukkig mag je er tijdens de zwangerschap wel gewoon medicijnen voor gebruiken. Leuk de Quinny Buzz! Gave en fijne wagen hoor!! @margotmarcel, wat een leuk shirtje!!! ik had voor mijn zoon een shirtje besteld met Stoer (voorkant), ik word grote broer (achterkant)! Viel ook goed in de smaak haha. Ik kan me voorstellen dat je het wel spannend is. Een mk heeft wel een impact natuurlijk. Wat heerlijk dat jullie leuke reacties gehad hebben!!!! Goed gevoel he!! @eliz, knap dat jullie nog even willen wachten! Maar de echo is over 2 weken toch? Nog even geduld dus. En weer en beetje opgeknapt van je niet-te-genieten dag? hahaha @nike, heerlijk he die kwaaltjes... fijn om te weten dat er binnenin echt wat gebeurd.. maar die vermoeidheid kan zo vervelend zijn. Misselijkheid ook trouwens hahaha nu al last van dementie!! @maaike, ongi gevoel hoort erbij! Is ook echt een zwangerschapskwaaltje. @zeemeermin, zo jij bent lekker zenuwachtig gemaakt! Gelukkig kon die andere v rouw je geruststellen! Hopelijk is er volgende keer een stuk meer te zien. Dat is wel een nadeel van een vroege echo. @jollie, en was de test gister vet positief? Lees net dat je twijfelt over je testje. heb je wel dezelfde testen gedaan? ik vind hem duidelijk zwanger hoor! Anders even een digitale van CB doen? niet iedereen krijgt trouwens een knaltest! @prinses, oh wat leuk jij ook sites aan het bijhouden bent! Ik heb stiekem wel al wat gekocht voor de baby. Kon het niet laten toen ik bij de hema stond hahaha. Kinderwagen en kamertje heb ik nog over van mijn zoontje. Wij hebben de Quinny Buzz en die bevalt prima en ziet er nog netjes uit! Mijn zoontje is net over naar een peuterbedje en dat gaat hartstikke goed. We gebruiken alleen de commode nog wel, maar ik denk tegen die tijd niet meer. Ik wil bij Ikea alleen een kledingkast gaan bijhalen. Balen dat je mannetje weg moet... wanneer vertrekt hij? Mijn man gaat van de week ook voor een ruime maand weg... @roshi, balen van je misselijkheid! had je dat bij Jenna ook? Ik twijfel nog over MVM. Hier halen ze niet op maar moet je het brengen. Bij mijn zoontje werkten ze helemaal niet hier in de buurt, dat is pas sinds vorig jaar. Maar ik weet niet of ik er fut voor heb... bij mijn zoon was ik tot 20 weken vreselijk misselijk en overgeven en kon ik weinig geurtjes verdragen... en ik heb een eigen zaak dus erg druk... whaha lastig. Is het misschien een idee om wat lekkers mee te nemen voor bij de koffie? Beschuit met muisjes ofzo, of iets anders met roze/blauw? Leuk een hyves, zal eens een kijkje nemen! @nonja, wat grappig dat jullie denken meid en opa's en oma's een jongen! Een van jullie heeft gelijk haha. @mariska, ik heb nu ook amper ongipijn, bij mijn zoontje had ik het ook veel meer. Ik ga er gewoon vanuit dat het goed zit, ben tenslotte ook nog niet ongesteld geworden. Hier ook weinig eetlust! moet soms moeite doen om wat te nemen. En ligt er nu bij jullie nog een dik pak sneeuw? vannacht heeft het hier behoorlijk gesneeuwd. fijn dat je meteen naar de gyn mag! @mamamanuela, welkom!! Zo dat is weer een behoorlijk verhaal geworden! Had een hoop om op te reageren. Wij zijn donderdag naar mijn schoonouders geweest en die reageerden gelukkig ook erg leuk!!! Ze waren erg blij! Verder weinig nieuws hier. Nu lekker weekend en we doen rustig aan Vanavond komt de kleine van mijn vriendin hierheen, ik ga oppassen want ze hebben een feestje. Leuk dus!! Weten jullie al of jullie de combinatie laten doen? Wij laten hem niet doen, bij mijn zoontje ook niet gedaan. We zijn allebei jong (25) en ook geen aanleiding voor qua aandoeningen in de familie.
Goedemiddag... Hier vandaag al gewerkt..om 4uur ging de wekker..net weer thuis.. Roses..wij vragen wel een combitest aan. Ga het gelijk overleggen met de gyn. Ik ben nu eenmaal geen jonge mama.. Annie..gatver een schimmelinfectie..maar het schijnt erbij te horen.. Leuke reacties allemaal op het blijde nieuws.. Spullen..ik heb gisteren bij de prenatal een lieve handdoek met washandje gekocht..verder ben ik bij Elmo (modje van hier) geweest..zij had nog kleren die ik kon overnemen want ik heb alleen maar winterspul..zij had ook een liefkadootje voor de baby..verder nog niks gekocht. Wil eerst weten of we een jongen of toch een meid krijgen...Kennen jullie deze berekening? De Chinese geslachtskalender. Bij Evan klopte die...nu kom ik weer op een jongen..
@mariska, zo jij was al vroeg op! Leuk dat je al wat spulletjes hebt! Je zal ook nog wel veel spul hebben van Evan of niet? Wat is het hier rustig meiden
Ik heb idd alles nog...er komt alleen wel wiegje. Die kan voorlopig mooi bij ons op de kamer staan. Verder zullen er wel wat kleertjes bij moeten..Evan is van april en de dag na zijn geboorte begon de zon te schijnen en die ging pas in september weer weg..dus veel t-shirts, rompertjes met korte mouw e.d. dus er is wel wat te kopen hoor.. Heb jij niet alles meer, Roses?