Oktober mama's 2010

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Annie25, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Hello!

Wat rustig hier zeg. Wij willen meer zwangeren :D

Roses> Bij Jenna was ik helemaal niet misselijk, vandaag gelukkig geen last gehad *klopt af op hout*. Logisch dat je twijfelt over MvM als je ze zelf moet gaan brengen. Hier worden ze gewoon voor de deur afgehaald en gebracht.
    Bedankt voor het leuke idee om te vertellen, heb er gebruik van gemaakt en was erggggg geslaagd :D
    Leuk dat je schoonouders leuk reageerde!

Mariska> Jeetje meis jij moest er vroeg uit, wat doe je voor werk? Leuk al spulletjes gekocht! Hier ook heel veel van Jenna wat we nog kunnen gebruiken.

Combinatietest: ivm onze leeftijd doen wij het niet. Bij Jenna ook niet gedaan.

Hoe voelen jullie je? Ik voel me goed, geen misselijkheid meer gelukkig alleen wel moe maar goed als dat alles is ben ik blij hihi.

Zojuist Jenna naar s-ouders gebracht en direct "verteld". We hadden chocolades gekocht bij de bakker een chocolade "beschuitje" met roze en de andere blauwe muisjes. De bakker had het heel leuk ingepakt en vervolgens in een soort gebakzak gedaan. Dus toen we Jenna kwamen brengen en de koffie kwam op tafel hebben we het gegeven. BEN JE ZWANGERRRRR????? gilde mijn s-moeder hihi zo leuk, allebei helemaal blij.

Zo ben weer bij, ga nu de tafel dekken, komen zo vrienden gourmetten, lekkerrrrrrrr.

2. prinses027

23 jan 2010
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedenavond Meiden!

Ik had de hele dag visite mannetje had een klus en nu lig ik lekker met de lap op de bank!

Ooh Bah jij ook al Roses! Hij hoort het maandag, of het doorgaat waneer en hoelang zooo frust kan helemaal niet 3 weken zonder me hubs!

Ik had bij me zoontje de bugaoo en die wil ik weer, verder heb ik de box comode schoentjes en wat kledig nog! De rest nieuw maar heb al ideeen!!!

Ik kwam bij de test uit Maris dat ik een meisje krijg!
    Ben benieuwd hoor!
    Ik heb nog niets gekocht durf nog niet!
    Donderdag de echooooo ben zoooo benieuwd!!

Fijne avond!

3. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Goeiesavonds meisjes!
    Nog lekker rustig hier! Iedereen lekker van het weekend aan het genieten zeker! Ik heb net gegeten met een vriendinnetje en ben al weer vroeg thuis ivm sneeuw. Heb me lekker op de bank gesetteld en ga zo een chick movie kijken.
    @Mariska ik heb de test ook gedaan en bij mij komt er een jongen uit. Grappig!
    @kinderwagen haha zo leuk om hier over na te denken! Wij gaan denk ik voor de maxi cosi mura 4. In het zwart, wel saai maar ik dat vind ik fijn. Ik koop wel een leuke gekleurde lodger buncker.
    @Roshi leuk die hyves meis! Je kan idd niet zien dat je lid bent. Helemaal goed geregeld ivm geheim houden en leuk om alle gezichten te zien!
    Leuk idee om je ouders het te vertellen! Weer een kleinkind erbij!
    @Prinses wij slepen je er wel door heen meid!! lekker chillen vanavond!
    @Isabella hoe was Barca? Nog iets leuks voor de beeb gekocht?
    @werktitel hahaha!! klinkt zo grappig, maar hoe noemen jullie de baby? Wij hebben het steeds over ukkie!
    @help ik heb mn vrouw zwanger gemaakt, wat een super grappig boek! Heb m in een paar uurtjes uitgelezen en ook vriendje vindt het leuk om te lezen!
    Nou meisjes geniet van jullie weekend!! Dikke koes!

4. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    @mariska, goh wat jammer nou dat je kleertjes moet kopen :D Het meeste heb ik nog wel! Ik heb alleen geen box meer ,want die had ik van iemand geleend in de familie en die heeft hem nu zelf nodig. Ik wil ook nog wat leuke kleertjes erbij halen. Zo schattig! Maar wil graag eerst het geslacht weten ;)

@roshi, oh wat fijn dat je er wat aan gehad hebt! En wat heerlijk dat ze zo leuk gereageerd hebben

@prinses, nog even in spanning dus! Ik hoop voor je dat het niet doorgaat!

@nonja, dat boek is inderdaad erg leuk!! Wij noemen de baby nu steeds brusje of nog gewoon baby haha.

5. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    nou.. ik snap niet veel van dit onderwerp maar ben 4 okt. uitgerekend dus.. wat moet ik doen?

6. blabla82

blabla82 Lid

24 jun 2009
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames,

Is er nog plaats voor een oktobermama?
    Zo ja, wat mag ik doorgeven? Ben in ieder geval uitgerekend op 4 oktober volgens mijn eigen berekening.

Zie boven mij dat Wendy2010 ook uitgerekend is op 4-10.
    Nog meer meiden die uitgerekend zijn op 4-10?

7. Eliz

Eliz Actief lid

17 dec 2009
    142
    0
    0
    Sales Manager in Rotterdam
    Rotterdam
    Hai dames,

Ben weer helemaal bij met lezen. Dat op iedereen reageren lukt met niet hor. Hoe onthouden jullie dit allemaal?

Kinderwagen: buurvrouw van me ouders heeft nog een Bugaboo donkerblauw staan die ik voor een heel leuk prijsje mag overnemen. Heb het niet vertelt hor ;) Maar me zusje weet het wel en zij gaat het vandaag bespreken met de buurvrouw.

Geslacht: weet het echt niet, maar als ik de test doe kom ik uit op een meisje. Nou dat zou ik hartstikke leuk vinden. Mijn zusje is in april uitgerekend van een jongen, dus hebben we van allebei iets. Als het een jongen wordt is het natuurlijk ook geweldig, leuk voor manlief en natuurlijk voor het zoontje van me zusjes. Kunnen we zo alles van elkaar gebruiken.

Gekocht: voor de baby nog niets. Ben nog te voorzichtig. Voor mezelf 3 lekkere nieuwe broeken. Nieuwe spijkerbroek en 2 zwarte broeken bij de Prenatal gehaald.

Gedaan: we zijn gisteren gaan verhuizen. Nou kon het eigenlijk niet aan hor, de lift was kapot waardoor we paar trappen moesten lopen met de dozen. Normaal ben ik altijd supervrouw maar stond te trillen op me benen, heb echt te hard gewerkt.
    Kan dit kwaad denken jullie? Was alleen maar aan het denken over me babytje of het niet erg is dat ik zo hard werk. Wat vinden jullie?

Blabla82 & Wendy2010: Welkom bij de club! Paar dames zijn heel goed in het aanvullen van de lijst. Ik laat het maar aan hen over ;)

Roses: Ja me dagje is voorbij. Eigenlijk gaat het nu wel weer aardig goed. Gisteren veelste hard gewerkt met verhuizen maar dat lees je hierboven al. Heb echt overal spierpijn. Me zusje is ook zwanger en die hebben we het vertelt. Ze kon het eerst niet geloven, maar kreeg vanavond allemaal smsjes over van alles.

Hoe gaat het met jullie kwaaltjes? Ik heb eigenlijk niet echt last.
    Wel meer pijn me borsten (voor snachts, kan ik er niet op liggen) en heb ook snachts last van maagzuur. Jullie ook? Verder niet misselijk en ook niet echt moe gelukkig!!

ps: graag tip hoe ik het beste op jullie verhaaltjes kan reageren.

Liefs Eliz

8. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Goedemorgen..
    Allereerst...Blabla en Wendy..GEFELICITEERD!!! Ik zet jullie wel ff op de lijst!! Verder gewoon lekker mee kletsen hier...

Eliz..wat ik doe als er veel geklets is..2x hier openen of als je op reactie klinkt zie je ook er zijn meer dan 10 reacties..als je daar op klinkt krijg je de rest ook..Verhuizen..je moet wel een beetje rustig aan doen hoor!!
    Roses..dus nog wel iets op de lijst!!

9. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Bevallingslijst Oktober-2010-mama's!

26 september
    Nonja - 28 jaar - 1e kindje -.. - .. - onbekend

30 september
    Naomi33 - .. jaar - 2e kindje -.. - .. - onbekend

1 oktober
    Nike - 30 jaar - 1e kindje -.. - .. - onbekend
    Prinses027 - 27 jaar - 2e kindje - ZH - BV/FV - onbekend
    Isabella1980 - 29 jaar - 1e kindje -.. - .. -
    onbekend
    Maaike3 - 23 jaar - 1e kindje - .. - .. - onbekend
    Margotmarcel - 26 jaar - 2e kindje - ZH - FV - onbekend

2 oktober
    Mariska72 - 37 jaar - 2e kindje - ZH - FV - onbekend
    MarielleB - 30 jaar - 2e kindje -.. - .. -
    onbekend

3 oktober
    Eliz - 25 jaar - 1e kindje -TB - BV - onbekend
    Roses - 25 jaar - 2e kindje - TB - BV -
    onbekend

4 oktober
    Zeemeermin - 22 jaar - 1e kindje -TB/ZH - FV - onbekend
    Mamamanuela - .. jaar - 4e kindje -.. - .. - onbekend
    Wendy 2010 - .. jaar - ? kindje - .. - .. - onbekend
    Blabla82- .. jaar - ? kindje - .. - .. - onbekend

5 oktober
    Annie25 - 29 jaar - 1e kindje -ZH - FV - onbekend
    Roshi - 26 jaar - 2e kindje -ZH - BV -
    onbekend

7 oktober
    Jollie78 - 31 jaar - 2e kindje -.. - .. - onbekend

Er zijn 18 oktober-2010-mama's!

Afsprakenlijst
    28-01 Zeemeermin echo
    04-02 Prinses027 echo
    11-02 Roses echo
    15-02 Eliz echo
    16-02 Nonja echo
    17-02 Roshi gyn intake en echo
    19-02 Annie eerste afspraak
    23-02 Isabella1980 echo
    23-02 Annie eerste echo
    23-02 Nike echo

We hebben ook een hyves: OKTOBER - Hyves.nl (uiteraard niet zichtbaar voor andere hyvers!) als je lid wil worden stuur dan even een pbtje naar Roshi met je echte naam en voeg je daarna toe zodat je geaccepteerd kan worden.

Nog door te geven:
    ziekenhuis(ZH)/thuisbevalling(TB)
    borstvoeding(BV)/flesvoeding(FV)
    geslacht kindje (jongen/meisje/geheim/verrassing/onbekend

Gegevens van Margot aangepast

10. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Wendy en Blabla als jullie de rest vande gegevens ook nog ff doorgeven dan kunnen we de lijst compleet maken!!

11. Eliz

Eliz Actief lid

17 dec 2009
    142
    0
    0
    Rotterdam
    Hi Mariska72,

Bedankt voor de tip! Waar kan ik de lijst met reacties vinden?
    Haahaahah ben wel erg onervaren he!
    Door de verhuizing maak ik me ook wel iets zorgen, omdat ik echt helemaal niet meer kon. Moest er gewoon van huilen. Vanaf nu doe ik het rustig aan.

Hoe voel jij je in je 5e week?

Liefs!

12. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Goeiemorgen allemaal,

Ik kom me ook bij jullie aansluiten, heb gister positief getest en ben nu 4 weken en 2 dagen zwanger van ons 2e kindje. We hebben al 1 dochter van 15 maanden.

M'n gegevens voor de lijst:

Esila - 27 jaar - 2e kindje - BV

13. Eliz

Eliz Actief lid

17 dec 2009
    142
    0
    0
    Rotterdam
    Hi Esila,

Welkom!! Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Gaaf he!
    Voel je al iets?

Wanneer ben je uitgerekend?

Groetjes!

14. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    #334 Nonja, 31 jan 2010
    Laatst bewerkt: 31 jan 2010
    Bevallingslijst Oktober-2010-mama's!

26 september
    Nonja - 28 jaar - 1e kindje -ZH - BV - onbekend

30 september
    Naomi33 - .. jaar - 2e kindje -.. - .. - onbekend

1 oktober
    Nike - 30 jaar - 1e kindje -.. - .. - onbekend
    Prinses027 - 27 jaar - 2e kindje - ZH - BV/FV - onbekend
    Isabella1980 - 29 jaar - 1e kindje -.. - .. -
    onbekend
    Maaike3 - 23 jaar - 1e kindje - .. - .. - onbekend
    Margotmarcel - 26 jaar - 2e kindje - ZH - FV - onbekend

2 oktober
    Mariska72 - 37 jaar - 2e kindje - ZH - FV - onbekend
    MarielleB - 30 jaar - 2e kindje -.. - .. -
    onbekend

3 oktober
    Eliz - 25 jaar - 1e kindje -TB - BV - onbekend
    Roses - 25 jaar - 2e kindje - TB - BV -
    onbekend

4 oktober
    Zeemeermin - 22 jaar - 1e kindje -TB/ZH - FV - onbekend
    Mamamanuela - .. jaar - 4e kindje -.. - .. - onbekend
    Wendy 2010 - .. jaar - ? kindje - .. - .. - onbekend
    Blabla82- .. jaar - ? kindje - .. - .. - onbekend

5 oktober
    Annie25 - 29 jaar - 1e kindje -ZH - FV - onbekend
    Roshi - 26 jaar - 2e kindje -ZH - BV -
    onbekend

7 oktober
    Jollie78 - 31 jaar - 2e kindje -.. - .. - onbekend

8 oktober
    Esila - 27 jaar - 2e kindje - ZH - BV - onbekend

Er zijn 19 oktober-2010-mama's!

Afsprakenlijst
    28-01 Zeemeermin echo
    04-02 Prinses027 echo
    11-02 Roses echo
    15-02 Eliz echo
    16-02 Nonja gyn intake
    17-02 Roshi gyn intake en echo
    19-02 Annie eerste afspraak
    23-02 Isabella1980 echo
    23-02 Annie eerste echo
    23-02 Nike echo

We hebben ook een hyves: OKTOBER - Hyves.nl (uiteraard niet zichtbaar voor andere hyvers!) als je lid wil worden stuur dan even een pbtje naar Roshi met je echte naam en voeg je daarna toe zodat je geaccepteerd kan worden.

Nog door te geven:
    ziekenhuis(ZH)/thuisbevalling(TB)
    borstvoeding(BV)/flesvoeding(FV)
    geslacht kindje (jongen/meisje/geheim/verrassing/onbekend

Gegevens van Esila erbij gezet > gefeliciteerd meid!! i
    Blabla en Wendy ook gefeliciteerd! Gezellig dat jullie mee komen kletsen!

15. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Goodmorning ladies! :D

@wendy. esila en blabla, gefeliciteerd en welkom!!!

@eliz, doe je wel een beetje rustig aan? Denk goed om jezelf hoor. Ik denk dat je lichaam prima kan aangeven wanneer het even te veel voor je is. Hou je daar een beetje aan vast. Spannend hoor verhuizen!! Wanneer willen jullie helemaal over? Verder open ik altijd Word naast het topic. Daar typ ik in om te reageren en dan kopieer ik het naar zwangerschapspagina. ;)
    Als je op 'reageer' drukt, ipv snel reageren dan zie je die 10 reacties waar mariska het over heeft.

@mariska, ja nog wel wat op de lijst gelukkig. Is toch ook wel leuk om nog wat aan te schaffen!

Houden jullie iets van een dagboek bij tijdens de zwangerschap? Ik hou een babysite bij waar ik echt alles op zet wat er mee te maken heeft. En ik wil net als ik voor mijn zoontje heb, het boek "pap en mam vertellen over jou"! Erg leuk boek. Toevallig was ik net weer die van mijn zoontje aan het bijwerken. ;)

Willen jullie ook pretecho's laten maken? En willen jullie het geslacht weten? Zo even wat vraagjes, dan hebben we weer wat te kletsen hahaha. ;)

16. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Dank je wel Eliz !
    Jij ook gefeliciteerd !
    Ik ben 8 oktober uitgerekend.

Oh ik voel echt een heleboel, maar sommige dingen zijn heel anders dan mn eerste zwangerschap, heb bijv heel weinig last van mn borsten en ook geen blauwe aders erop zoals de eerste keer, daarom twijfelde ik of ik wel zwanger was want had wel een beetje een vermoeden maar dus toch :D

Nonja, ik ben van plan borstvoeding te gaan geven dus dat mag ook nog op de lijst en een ziekenhuisbevalling.

17. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Wendy, Blabla en Esila: Gefeliciteerd en welkom!

Even geen tijd om op iedereen te reageren, sorry.

Net lekker gesquashed met vriendlief. Gewonnen (of zou hij me hebben laten winnen?). Dadelijk lunchen en naar film.
    Tot vanavond en fijne zondag allemaal.

18. Jollie78

Jollie78 Actief lid

26 jun 2008
    488
    0
    0
    Limburg
    Hé meiden,

Daar zijn we ook weer een keer....ik heb alles ff vluchtig doorgelezen, want ik kan me niet echt concentreren. Ben bang dat het hier niet goed zit....
    Vrijdagavond had ik bij het afvegen een klein beetje bruin slijm (ff onsmakelijk hoor). Zaterdag nergens last van en vanmorgen bij het afvegen weer wat meer bruin slijm. En net zat er zelfs een klein stolseltje bij (zo klein als een speldenknop). Nu heb ik ook steeds zo'n zeurend gevoel in mijn onderbuik, alsof ik ongi moet worden.

Ben dus echt bang dat het mis is gegaan.
    Weet iemand wanneer de hcg dan uit je urine zou moeten zijn en wanneer ik het beste weer een test kan doen?

19. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Hai Esila ik heb het aangepast in de lijst! Grappig dat het nu al zo verschilt met je eerste zwangerschap!
    @Roses momenteel hou ik nog een trouwensite bij.. ik denk dat ik vanaf eind april een babysite ga maken. Vind het soms wel moeilijk om er aan te denken. Leuk dat jij dat zo consequent doet! Wij willen erg graag weten wat het word! (ik ben echt een control freak soms...) Lijkt me zo handig met kadootjes en het kamertje etc. En jijzelf?

20. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Oh shit Jollie! Kan het geen oud bloed zijn oid? Ik duim voor je dat het goed zit! Knuf

edit: over dat HSG dat weet ik niet, sorry!

Deel Deze Pagina