hihi ja daar heb je gelijk in. Maar t zwanger raken duurde bij ons ook erg lang dus k heb er nu veel voor over. ik denk dat de tijd snel genoeg zal gaan en voor we het weten hebben we een kleine in onze armen. Dan krijgen we een herfstkindje ( ben ik zelf ook )
Lijkt me echt verschrikkelijk, als je zo lang moet wachten op zo'n wondertje. Dan heb ik toch erg veel geluk gehad. Wel al een keer een mk gehad maar, daarna toch weer snel zwanger.
Bevallingslijst Oktober-2010-mama's! 26 september Nonja - 28 jaar - 1e kindje -ZH - BV - onbekend 30 september Naomi33 - .. jaar - 2e kindje -.. - .. - onbekend 1 oktober Nike - 30 jaar - 1e kindje -.. - .. - onbekend Prinses027 - 27 jaar - 2e kindje - ZH - BV/FV - onbekend Isabella1980 - 29 jaar - 1e kindje -.. - .. - onbekend Maaike3 - 23 jaar - 1e kindje - .. - .. - onbekend Margotmarcel - 26 jaar - 2e kindje - ZH - FV - onbekend Skatje87 - 22 jaar - 1e kindje - ZH - BV - onbekend 2 oktober Mariska72 - 37 jaar - 2e kindje - ZH - FV - onbekend MarielleB - 30 jaar - 2e kindje -.. - .. - onbekend 3 oktober Eliz - 25 jaar - 1e kindje -TB - BV - onbekend Roses - 25 jaar - 2e kindje - TB - BV - onbekend 4 oktober Zeemeermin - 22 jaar - 1e kindje -TB/ZH - FV - onbekend Mamamanuela - .. jaar - 4e kindje -.. - .. - onbekend Wendy 2010 - .29 jaar - 1e kindje - TB - BV/FV - onbekend Blabla82- 27 jaar - 1e kindje - BV - TB/ZH - onbekend 5 oktober Annie25 - 29 jaar - 1e kindje -ZH - FV - onbekend Roshi - 26 jaar - 2e kindje -ZH - BV - onbekend 7 oktober Jollie78 - 31 jaar - 2e kindje -.. - .. - onbekend AnitaElisabeth - jaar - 1e kindje -.. - .. - onbekend 8 oktober Esila - 27 jaar - 2e kindje - ZH - BV - onbekend Kl4artje - jaar - e kindje - .. - .. - onbekend 9 oktober Chikai - 28 jaar - 1e kindje - .. - .. - onbekend Er zijn 23 oktober-2010-mama's! Afsprakenlijst 28-01 Zeemeermin echo 04-02 Prinses027 echo 11-02 Roses echo 11-02 Margotmarcel echo 12-02 Mariska gyn 15-02 Eliz echo 16-02 Nonja gyn intake & skatjuh87 echo 17-02 Roshi gyn intake en echo 18-02 Margotmarcel intake vk 19-02 Annie eerste afspraak 23-02 Isabella1980 echo 23-02 Annie eerste echo 23-02 Nike echo We hebben ook een hyves: OKTOBER - Hyves.nl (uiteraard niet zichtbaar voor andere hyvers!) als je lid wil worden stuur dan even een pbtje naar Roshi met je echte naam en voeg je daarna toe zodat je geaccepteerd kan worden. Nog door te geven: ziekenhuis(ZH)/thuisbevalling(TB) borstvoeding(BV)/flesvoeding(FV) geslacht kindje (jongen/meisje/geheim/verrassing/onbekend Skatjuh87, ik heb je bij 1 oktober gezet. word nog druk op 1 oktober
helemaal leuk, er zijn best veel op 1 oktober uitgerekend. Populaire dag hihi. Hopelijk komt t nie te vroeg, straks lig k te puffen op m`n verjaardag. Heb jij t al aan veel mensen verteld?
1oktober is idd erg populair..haha.. Skatjuh..kan me voorstellen na al dat wachten dat je graag een echo wil..bij de eerste zijn we 24 rondes bezig geweest en had mijn eerste echo bij 7W+2D...ik vond het zo onwerkelijk en zelfs na het zien van het hartje kon ik het niet geloven..ik ben het pas echt gaan beseffen toen ik de kleine begon te voelen..
Ja of we worden geen oktober mama's maar september mama's!!! Ik heb iedereen het goede nieuws al verteld, behalve op mijn werk. Dat ga ik vanmiddag doen. Iedereen verwachtte het al een beetje, ons Amy is al 1,5 jaar dus dan gaan mensen vragen wanneer de tweede komt. Af en toe wel vervelend want het moet natuurlijk ook nog lukken.
ik zal idd ook 7 wk 4 dagen zijn bij de echo. Wij zijn in maand 19 zwanger geworden en ben daar natuurlijk erg blij om. De tijd is egt voorbij gevlogen. Ik denk dat als we de echo hebben, we het wat meer gaan beseffen, maar nu geloof k t nog niet. Zelfs niet toen ik een digitale test deed van clearblue en daar erg duidelijk zwanger op stond. Het is gewoon vreemd, een klein hummeltje in je hebben
wij hebben t m`n schoonouders en schoonzus verteld. mijn ouders komen zondag aan de beurt. Hopelijk worden ze niet boos want me ma heb altijd gezegd dat ze t nie wil weten voor k op 3 maand zit. Ben gewoon zo blij dat k t met m`n moeder wil delen ( lijkt me logisch )
Vind het heel erg logisch dat je dit goede nieuws met je ouders wil delen. Ik zou echt niet kunnen wachten tot ik 3 maanden ben.
k ook niet. We hebben voorleesboekjes gekocht voor ze. Opa, ik vind je lief en Oma, ik vind je lief. Die gaan we ze geven, en hopen dat ze idd niet boos worden. Maar ze weten dat we ermee bezig zijn en willen ook wel graag opa en oma worden denk ik. Het is voor zowel mijn ouders, als mijn schoonouder de eerstee keer dus extra leuk
Ja dat maakt het nog mooier. Voor mijn ouders is het de tweede, en voor mijn s-ouders de vierde. Maar nog net zo bijzonder. Ik moet wel zeggen dat ik deze zwangerschap al heel anders beleef dan mijn vorige. Ben er minder mee bezig, komt ook omdat ik er natuurlijk al 1 rond heb lopen, die heel veel aandacht en tijd vraagt.
haha ja dat kan k me voorstellen. K heb hier alleen katten rondlopen en die redden zich wel hihi. Ben benieuwd wanneer ik zal gaan groeien, en dus hoe lang ik het verborgen kan houden
Ik weet van mijn vorige zwangerschap dat ik vanaf de 15 weken mijn eigen broeken niet meer dicht kreeg. Dus ik ben benieuwd of dat nu weer zo zal zijn.
dan heb je nog 10 weken te gaan hihi. Ik ben zowiezo al niet superslank maar weet ik niet of dat wat uitmaakt. Hopelijk neemt t kind veel gewicht mee en ben ik erna lekker slank haha ( dromen mag )
Nou ik hoop dat je gelijk hebt, Ik zat trouwens even hier naar te kijken http://www.vosmedisch.nl/contents/nl/d316.html Dat is echt handig!!!! Zit er aan te denken om er ook een te kopen. Ben alleen bang dat ik dan heel de dag met dat ding op mijn buik zit. En stel dat je het hartje niet kan vinden, dan schiet je volgens mij echt in paniek Heeft iemand hier ervaring mee
Heel voorzichtig kom ik mij hier melden. 10 dagen na TP van mijn 1e IVF heb ik positief getest, vandaag de uitslag van de bloedtest gekregen en ik heb een hcg waarde van 182. Morgen moet ik weer bloedprikken en dan moet hij verdubbeld zijn. Ik ben 9 oktober 2010 uitgerekend. Zal ik nu eindelijk mama worden na 2,5 jaar.....
Bevallingslijst Oktober-2010-mama's! 26 september Nonja - 28 jaar - 1e kindje -ZH - BV - onbekend 30 september Naomi33 - .. jaar - 2e kindje -.. - .. - onbekend 1 oktober Nike - 30 jaar - 1e kindje -.. - .. - onbekend Prinses027 - 27 jaar - 2e kindje - ZH - BV/FV - onbekend Isabella1980 - 29 jaar - 1e kindje -.. - .. - onbekend Maaike3 - 23 jaar - 1e kindje - .. - .. - onbekend Margotmarcel - 26 jaar - 2e kindje - ZH - FV - onbekend Skatje87 - 22 jaar - 1e kindje - ZH - BV - onbekend 2 oktober Mariska72 - 37 jaar - 2e kindje - ZH - FV - onbekend MarielleB - 30 jaar - 2e kindje -.. - .. - onbekend 3 oktober Eliz - 25 jaar - 1e kindje -TB - BV - onbekend Roses - 25 jaar - 2e kindje - TB - BV - onbekend 4 oktober Zeemeermin - 22 jaar - 1e kindje -TB/ZH - FV - onbekend Mamamanuela - 26 jaar - 4e kindje -zk - bv- verrassing Wendy 2010 - .29 jaar - 1e kindje - TB - BV/FV - onbekend Blabla82- 27 jaar - 1e kindje - BV - TB/ZH - onbekend 5 oktober Annie25 - 29 jaar - 1e kindje -ZH - FV - onbekend Roshi - 26 jaar - 2e kindje -ZH - BV - onbekend 7 oktober Jollie78 - 31 jaar - 2e kindje -.. - .. - onbekend AnitaElisabeth - jaar - 1e kindje -.. - .. - onbekend 8 oktober Esila - 27 jaar - 2e kindje - ZH - BV - onbekend Kl4artje - jaar - e kindje - .. - .. - onbekend 9 oktober Chikai - 28 jaar - 1e kindje - .. - .. - onbekend Er zijn 23 oktober-2010-mama's! Afsprakenlijst 28-01 Zeemeermin echo 04-02 Prinses027 echo 11-02 Roses echo 11-02 Margotmarcel echo 12-02 Mariska gyn 15-02 Eliz echo 16-02 Nonja gyn intake & skatjuh87 echo &mamamanuela gyn+echo 17-02 Roshi gyn intake en echo 18-02 Margotmarcel intake vk 19-02 Annie eerste afspraak 23-02 Isabella1980 echo 23-02 Annie eerste echo 23-02 Nike echo We hebben ook een hyves: OKTOBER - Hyves.nl (uiteraard niet zichtbaar voor andere hyvers!) als je lid wil worden stuur dan even een pbtje naar Roshi met je echte naam en voeg je daarna toe zodat je geaccepteerd kan worden. Nog door te geven: ziekenhuis(ZH)/thuisbevalling(TB) borstvoeding(BV)/flesvoeding(FV) geslacht kindje (jongen/meisje/geheim/verrassing/onbekend hopelijk heb ik het dit keer wel goed gedaan ik heb de laatste lijst gepakt maar dan is er wat verkeerd gedaan heb de aanpassingen gedaan op mijn eigen naam
ik paste bij mijn eerste zoon de broeken met 8 weken al niet meer met mijn sterrentje met 8 weken helaas 15 mk gehad en met lynette al echt vroeg met 7e week hi hi.. hopelijk dit keer wat langer maar ben bang dat ik weer snel aan de zwangerschapskleding kan haha
jammer dat je er nu nog geen gebruik van kan maken. T lijkt me wel leuk om lekker thuis naar de kleine te kunnen luisteren. Maar heb er geen ervaring mee in mijn vriendenkring ofzo.