@ talulah welkom hier, ik begrijp dat je nog onzeker bent, dat zijn wij ook allemaal. Maar we gaan ervoor dat we rond oktober allemaal ons kleintje in de armen zullen houden
Ik moet nu ga werken, ga iets eerder want wil mijn baas nog vertellen dat ik zwanger ben. Morgen ook werken dus ik denk dat ik pas woensdag weer op het forum kom. Hopelijk met nog meer nieuwe oktober mama's Kusss Margot
Margot: werk ze. Werk je ook in de zorg, omdat je een avonddienst lijkt te hebben?? En wat maakt dat je het nu al verteld? Gewoon nieuwsgierig hoor, omdat ik zelf twijfel wanneer op werk te vertellen. Skatjuh: Jep 1 oktober is een populaire dag. Weet zelf ook niet precies wanneer ik ben uitgerekend, en heb dus maar een beetje op 1/10 gegokt, vond het wel heel mooi klinken!. Maar jij weet het dus ook niet precies?? Wel fijn om te horen dat we allebei even ver zijn en toch nog geen tot weinig kwaaltjes! @ talulah: GEFELICITEERD!! Jullie hebben lang geduld moeten hebben!! Hier is net moeders voor moeders langs geweest. Vrijdag beginnen, ben benieuwd hoe het bevalt, maar het idee vind ik sowieso wel heel goed. Test was goed, blijft toch spannend, wel leuk dat je die zo mooi kan bewaren!!
ik wil ook mee gaan doen aan MvM maar pas vanaf het moment dat ik mijn echo heb gehad. Vind het heel goed dat we zo andere mensen kunnen helpen
Ha meiden, Ik heb niet alles terug gelezen, jullie kletsen me iets te veel om bij te kunnen houden en daarnaast vind ik het nu ook een beetje moeilijk ... Wel heb ik gezien dat jullie allemaal erg met me meeleven en dat doet erg goed! Ik heb vanmorgen de vk gebeld en die zei precies wat ik verwachtte...nog even afwachten. Het kan inderdaad zijn dat het mis is, dat gebeurt heel vaak zei ze (Alsof ik dat niet weet...). Maar het zou ook nog een innestelingsbloeding kunnen zijn, hoewel het volgens haar dan toch wel veel was. Als mijn menstruatie niet door zet, moet ik volgende week even bellen, dan wil ze een afspraak voor een echo maken voor de 6e of 7e week. Dus ik moet gewoon nog kei veel geduld hebben! Het heeft nog niet doorgezet, dus ik weet nu echt niet meer wat ik moet denken. Ik voel me in elk geval niet bepaald zwanger, maar ja, dat wil niets zeggen. Ik hoop dat bij jullie alles lekker voorspoedig blijft lopen. Geniet er lekker van en veel plezier bij de eerste echo's, ik blijf het wel allemaal een beetje volgen hoor!
is het niet mogelijk om opnieuw een zwangerschapstest te doen? lijkt mij dat als het weg is, je een negatest heb maar weet ik niet zeker hoor. En tuurlijk leven we mee. Dit is de angst van iedereen denk k
Jollie, ben zo voor je aan het duimen!!! Pff dus als het niet doorzet dan moet je dus nog 2 weken wachten op de echo, echt supermoeilijk lijkt me!! Veel sterkte met afwachten en ik hoop zo dat de bloeding niet doorzet! En helemaal logisch dat je nu even niet alles kan bijhouden en dat het je veel kost. Je moet nu even goed aan jezelf denken!! Liefs!!
@jollie Duimen draaien rond voor je! @talula, Eva en Vita gefeliciteerd en welkom! Vanmorgen een afspraak gemaakt bij de VK. Ik mag 1maart langskomen voor een intakegesprek en 26febr mag ik een echo laten maken. Nog 25 dagen en dan zien we hopelijk ons kleintje! Ben benieuwd! Hoe moet je trouwens aanvullingen geven aan het lijstje? Of wil iemand dat voor me doen? Ben d'r nog niet zo in thuis. Werken er nog meer meiden in de zorg? Volgens mij las ik dat hierboven. @Angelsound mijn zus heeft toen ze zwanger ok een angelsound gekocht. Zij vond het erg fijn. Kan me ook voorstellen dat als je het hartje niet kan vinden en/of horen je ook wel meer ongerust kan maken. Misschien leen ik hem wel van mijn zus.
Nonja; dat is een leuk idee, van dat boek! Ik had ook al bedacht dat ik het e.e.a. ga typen en er dan naderhand een fotoboek van maak, kan ik het helemaal naar mijn eigen zin maken! Ik heb echt eigenlijk, zit ik me nu te bedenken, geen flauw idee welke datum ik ben uitgerekend, daar moet ik de echo voor wachten denk ik. Bij de calculator zegt men 9 oktober (hier zp), anderen zeggen 6 okt Wat moet ik daar nu mee??? Ik weet de gemiddelde lengte van mijn cyclus niet echt.. 30 dagen ofzo? Houd ik voorlopig maar op begin oktober Jollie, wat spannend, ik duim voor je! Ik voel me erg moe, s ochtends en s avonds misselijk, maar verder valt het wel mee! Gelukkig, hoop dat het zo blijft!!
Hallo allemaal, Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! Wij zijn ook in verwachting en de verwachte bevallingsdata is 7 oktover 2010. 25 februari hebben wij ons eerste gesprek/intake bij de verloskundige en ook de echo. Ik heb nog weinig 'kwaaltjes', wel al 2 weken lang een ongesteld achtige pijn in mijn onderbuik en pijn in mijn lende. Dit schijnt allemaal normaal te zijn bij een eerste zwangerschap.. Liefs
Volgens de vk heeft dat geen zin, want het kan best zijn dat je nog hcg in je lichaam houdt, terwijl het toch niet goed zit. Dus ik wacht maar gewoon af....hoe moeilijk dat ook is. Inmiddels is de dag bijna om en ben ik nog steeds niet ongesteld, ik heb alleen een bruin veegje gehad...Stiekem krijg ik weer hoop, maar dat moet ik eigenlijk niet doen, dan heb ik dadelijk weer verdriet. Maar ja, het zal wel zo moeten zijn. Bedankt voor jullie lieve berichtjes.
Talulah..GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat moet jij je geweldig voelen.. Mickey...GEFELICITEERD!!!!! Jollie..dikke knuff meid!!! We duimen allemaal voor je.. Angelsound..heb ik hier ook liggen..heb hem nooit gebruikt. Ik heb er ook weer een werkdag opzitten. Donderdag gaat onze kleine vent naar een groot bed. Die hadden we al gekocht maar de matras was er nog niet. Nu wel en ik ben het weekend vrij dus dan kan hij mooi wennen als we beide thuis zijn. Ik ben zo benieuwd hoe hij donderdag zal slapen..
Zo even bijgelezen... Weer nieuwe zwangere meiden, jeej, GEFELICITEERD!!! Isabella> dank je wel voor het compliment! Inderdaad lekker genieten, heb nu overigens weer nergens last van tot nu toe, heerlijk hihi Skatjuh> Hier ook geen last, heerlijk! Lekker van genieten hihi MargotMarcel> hier ook veel minder er mee bezig als bij de 1e. Toen was ik al alles aan het uitzoeken etc. Wij hebben ook een angersound, heb hem bij Jenna 1x in de week gebruikt denk ik. In begin wel iets meer uiteraard hihi. Talulah> spannend meis!! Chikai> de vk houdt meestal 28 dagen aan, dus je eerste dag van je laatste menstruatie en dan 28 dagen is wat zij meestal aanhouden. Ik kletste in 2008 mee met de september mama en beviel in oktober, zal wel leuk zijn als ik nu met de oktober mama's mee kletst en in september bevalt.
En wat gaat het HARD!!!!!!!!!!!! Zucht..... Ik heb ooit mei2008 mogen openen maar Evan werd op 28 april gehaald..ik ga er nu ook van uit dat de kleine eind september komt..is ook wel lekker voor de kinderbijslag
Jeeeeeetje Meiden wat kunnen jullie kleppen zeg hahaha gewoon ff 10 pagina's in 2 dagen @ Roshi: kan je bij mij ook neerzetten dat ik 08-02-10 de volgende echo heb,.. @ Alle nieuwe zwangere lady's...... GEFELICITEEEEEEERD en wat leuk dat jullie mee kletsen!!!!!!!!!!! ik heb net een bericht gekregen van AstridD (zij pendelt) en zij zegt dat ik zwanher ben van een Meisje en ga bevallen rond 11-10 10 dus ben benieuwwwddd ik heb hier trouwens een hele leuke site met 50000 baby kamertjess van iedereen die foto's in stuurd!! echt de moeite waard... heel veeel leuke ideetjesss. liefs en knuffelss van mij