Is er iemand misschien een beetje handig met het knutselen van een website, ben er 1 aan het proberen te maken voor ons zodat we daar de lijst op kunnen zetten ipv 10000x hier maar tis niet zo makkelijk als ik dacht
Ik ben daarin niet zo handig. Misschien wil iemand anders zich wel aanbieden. De lijst wordt als er nog meer oktobermama's komen wel erg lang denk ik dus misschien wel handig idee z'on website. MAar wel leuk idee. Dan kunnen we daar ook andere dingen opzetten zoals bijv. foto's van de zwangerschapstesten e.d.
Daarom en dan moeten we gegevens weghalen omdat het niet meer past, vind ik zo zonde ik heb al een beginnetje gemaakt: Oktober 2010 mama's
Ziet er leuk uit. Staat alleen niet bij naar wie we een PB moeten sturen. En misschien zoals ik al eerder zei ook een onderwerp van foto's van de testen. Of is dat geen leuk idee.
Ik heb er "fotohoekje" bijgezet en als je op de link klikt op het home scherm dan zou je mij uitmoeten komen dat je een mail kan sturen.... zou je dat willen testen voor me ?
Als ik op de link op home klik krijg ik in mn outlook een emailadres van (al gezien)... klopt dat? Wat lukt er niet met de site? Wil anders wel even kijken of ik het mischien kan hoor. Heb al heel wat dingetjes inelkaar gezet alleen nog nooit via everyoneweb Liefs mij
oeps dat is mijn email... zou je mijn naam uit je mailtje willen halen? dan verwijder ik hem gelijk van die site
jeej dan is het goed Zo en nu ga ik lekker mijn mandje in, ga morgen wel weer verder knutstelen mocht er iemand zin hebben om te helpen... pb me dan even Weltrusten allemaal! Liefs Roshi
ik duik zo ook lekker me bed in. ben behoorlijk moe. Maar ja die kwaal heb k nou eenmaal wel. welterusten allemaal