Bevallingslijst Oktober-2010-mama's! 26 september Nonja - 28 jaar - 1e kindje -ZH - BV - onbekend 30 september Naomi33 - .. jaar - 2e kindje -.. - .. - onbekend 1 oktober Nike - 30 jaar - 1e kindje -.. - .. - onbekend Prinses027 - 27 jaar - 2e kindje - ZH - BV/FV - onbekend Isabella1980 - 29 jaar - 1e kindje -.. - .. - onbekend Maaike3 - 23 jaar - 1e kindje - .. - .. - onbekend Margotmarcel - 26 jaar - 2e kindje - ZH - FV - onbekend Skatje87 - 22 jaar - 1e kindje - ZH - BV - onbekend 2 oktober Mariska72 - 37 jaar - 2e kindje - ZH - FV - onbekend MarielleB - 30 jaar - 2e kindje -.. - .. - onbekend Nienchen83 - 27 jaar - 1e kindje - ZH - BV - onbekend 3 oktober Eliz - 25 jaar - 1e kindje -TB - BV - onbekend Roses - 25 jaar - 2e kindje - TB - BV - onbekend 4 oktober Zeemeermin - 22 jaar - 1e kindje -TB/ZH - FV - onbekend Mamamanuela - 26 jaar - 4e kindje -zk - bv- verrassing Wendy 2010 - .29 jaar - 1e kindje - TB - BV/FV - onbekend Blabla82- 27 jaar - 1e kindje - BV - TB/ZH - onbekend Vita -30 jaar-1e kindje-BV-ZH-onbekend Susanbenjamins-25 jaar-2e kindje-TB/ZH - BV/FV - onbekend 5 oktober Annie25 - 29 jaar - 1e kindje -ZH - FV - onbekend Roshi - 26 jaar - 2e kindje -ZH - BV - onbekend SweetMiekie - 25 jaar - 1e kindje - onbekend 7 oktober Jollie78 - 31 jaar - 2e kindje -.. - .. - onbekend AnitaElisabeth - jaar - 1e kindje -.. - .. - onbekend Ooitmamavan3 - jaar - 3e kindje -..-..- onbekend 8 oktober Esila - 27 jaar - 2e kindje - ZH - BV - onbekend Kl4artje - jaar - e kindje - .. - .. - onbekend Regenboogje - 29 jaar - 1e kindje - ZH - BV - onbekend 9 oktober Chikai - 28 jaar - 1e kindje - .. - .. - onbekend Talulah - 33 jaar - 1e kindje - ZH - FV - onbekend Er zijn 26 oktober-2010-mama's! Afsprakenlijst 04-02 Prinses027 echo 04-02 Regenboogje gyn inw echo 05-02 Nienchen gyn echo 08-02 Zeemeermin echo 08-02 Nienchen VK echo 11-02 Roses echo 11-02 Margotmarcel echo 12-02 Mariska gyn 13-02 Nienchen VK echo 15-02 Eliz echo 16-02 Nonja gyn intake & skatjuh87 echo &mamamanuela gyn+echo 16-02 susanbenjamins intake vk 17-02 Roshi gyn intake en echo 18-02 Margotmarcel intake vk 19-02 Annie eerste afspraak 19-02 Talulah 1e echo 23-02 Isabella1980 echo 23-02 Annie eerste echo 23-02 Nike echo 24-02 Vita eerste echo 26-02 Blabla82 1e echo 01-03 Blabla82 intake VK 03-03 susanbenjamins 1e echo We hebben ook een hyves: OKTOBER - Hyves.nl (uiteraard niet zichtbaar voor andere hyvers!) als je lid wil worden stuur dan even een pbtje naar Roshi met je echte naam en voeg je daarna toe zodat je geaccepteerd kan worden. Nog door te geven: ziekenhuis(ZH)/thuisbevalling(TB) borstvoeding(BV)/flesvoeding(FV) geslacht kindje (jongen/meisje/geheim/verrassing/onbekend
Goedemiddag meiden! Hier flink beroerd.De hele dag op de bank gelegen en vanmiddag even 2 uurtjes op bed gelegen en geslapen. Was wel even lekker. Zag dat er weer een heleboel nieuwe dames bijgekomen zijn!! Van harte gefeliciteerd en welkom!!!!!!!!
@ talulah: wat super dat je HCg goed is en dat je nu echt er vanuit mag gaan dat je zwanger bent, gefeliciteerd!! @ regenboog: leuk om je nu hier te zien en super dat je zwanger bent, gefeliciteerd!! Alle andere nieuwe zwangeren, natuurlijk ook gefeliciteerd en geniet ervan!! Slik zelf trouwens etos zwanger zijn als een soort eerbetoon aan de etos zwanger worden, waarmee ik zwanger werd (nouja zal wel toeval zijn), ben nogal bijgelovig!!
Roses wat balen dat je je zo beroerd voelde. Bij mij gaat het vandaag eigenlijk wel, gisteravond werd ik even beroerd en ging kokhalzend door het huis heen. Maar er is nu weer wat spanning van me afgevallen. Nou meid doe maar lekker rustig aan de rest van de avond!
Ik zou gewoon wokken maar bijv geen biefstuk, maar ze koken alles dus alles is goed gaar hoor Alle nieuwe zwangere van harte!!!
hey prinses027, ik heb wel een blije doos aangevraagd maar die mag je pas met 7 maanden ophalen kreeg ik via de mail te horen.. is een pakket twv 100,- en de bladen (wij jonge ouders etc) krijg je na een week of 6 a 8..ben benieuwd. heb nu een moeie rug en moeie benen zeg pffff me lichaam is echt aan het werk. @ alle nieuwe zwangere ====> Gefeliciteeeeeerd en welkom
hey dames, wat vervelend om te horen dat jullie zoveel klachten hebben. Ik heb egt helemaal nergens last van, al voel ik me nu ook niet zwanger. Hebben jullie ook dat je bij elk pijntje bang word? Ik namelijk wel, ik ben zo bang dat t fout gaat en ik maak mezelf gewoon helemaal knettergek Egt irritant
hey meid, nee dat heb ik niet, ik heb zo'n instelling van : Ow dat zal er wel bij horen haha en vooral niet stressen dat is helemaal niet goed voor de kleine. heb sinds vandaag inene last van vermoeidheid enzo hahah maar ook dat hoord er bij
Aan alle nieuwe meiden welkom en gefeliciteerd! @talulah fijn dat je nu een extra bevestiging heb met het zwanger zijn. Zelf slik ik mamafit van davitamon is toch ook omdat je toch anders eet. Ben nu ook niet echt van fruit. Moet toch wel aangevuld worden. Babydozen heb ik nog niet aangevraagd. Van het weekend maar eens doen. Welke Babydozen heb je eigenlijk? In ieder geval de Blijde doos! Zijn er nog meer?
nou ik heb nog een klein probleempje. Ik rook ( heel veel normaal gesproken ) en wou vanaf gister gaan stoppen. Dat is dus niet gelukt. nu wil ik wel minderen maar ik grijp steeds weer naar de sigaretten. T is t enige wat ik doe wat fout is maar ik voel me er schuldig om. Ik rook al 10 jaar en t stoppen lukt gewoon niet. Ik rook nu wel n stuk minder ( van 20 peuken naar zo`n 10 ) maar vind het nog teveel. Ik wil terug naar 6 ofzo. Zijn er meer die dit hebben?
Ik rook niet en heb er dus geen ervaring mee. Snap best dat het lastig is om opeens te stoppen. Gelukkig is het al gelukt om te minderen. Heb je geen pleisters om te stoppen? Mag dat of heb je geen speciale pleisters voor zwangerschap. Bij mijn schoonzusje is het gelukt, maar na de bevalling is ze weer gaan roken.
ik kan op zich wel pleisters gebruiken ofzo maar daar zit nicotine in en juist dat is zo slecht voor de frummel. Ik heb wel lolly`s. Als ik trek krijg in een peuk dan neem ik een lolly en dat helpt wel wat maar ik voel me zo ongelooflijk schuldig. Al weet ik ook dat het gewoon goed kan gaan. mijn moeder rookte ook gewoon en mijn zus en ik zijn allebei gezond. Vrienden hebben ook gewoon doorgerookt maar toch voelt t nie goed. Maar stoppen lukt ook niet. AARGH dilemma
Hallo ladies, Hierbij wil ik iedereen van harte feliciteren! Ook wij zijn na 2,5 jaar zwanger van ons eerste kindje!!!!! Kan het echt nog steeds niet geloven, maar 2 superpositieve tests en gevoelige en grotere (.)(.). Op 12 februari stond al een afspraak in het ziekenhuis. We hebben vorig jaar allerlei onderzoeken gehad en op 5 mei een miskraam bij 6wk. Deze afspraak blijft staan en gaan we kijken hoe we verder gaan. Of blijven of naar de VK. Ben zo blij!!!
Ja idd daar zit dan oook weer nicotine in. Maar wel fijn dat die lolly's iets helpen. Wanneer was je nou ook alweer gestopt? Misschien moet je het even de tijd geven en gaat het over een paar dagen beter. Ik snap je dilemma en dat je je schuldig voelt. Ik zou dat ook wel hebben denk ik.
ik heb gister geprobeerd te stoppen maar ben savonds naar een benzinepomp gereden om sigaretten te halen. Voel me egt ongelooflijk zwak
Billie12 gefeliciteerd en welkom! snap dat je hartstikke blij bent. Ook fijn dat je je afspraak kan behouden bij de gyn.
Benzinepomp moet verbannen worden!!! Hoop dat het je echt gaat lukken. Hopelijk kan je het nog even volhouden. Misschien heeft de apotheek o.i.d nog een advies.
en probleem is dat ik op t moment savonds alleen zit. Overdag ben k aant werk dus dan heb k andere dingen om aan te denken maar savonds rook k juist veel. Nu is mijn man steeds savonds aant werk en heb ik dus geen afleiding behalve ZP of tv ofzo. En dat maakt t niet roken erg moeilijk voor me