Hmmm ja dat is dan inderdaad minder. Dan ga je toch zitten malen om het zo maar te zeggen. Rookt je man ook?
zo ongeveer iedereen die ik ken rookt. De meeste vrienden. M`n halve familie en schoonfamilie en ja mijn man ook. En die gaat ook niet stoppen. Egt heel irritant. Ik ga in ieder geval proberen flink te minderen en wie weet als dat goed gaat kan ik langzaam gaan stoppen. Ik moet t ermee doen geloof k
Haihai, Ik ben Mickey en ben 7 oktober uitgerekend. Ik ben 29 jaar en wil graag een z(ZB)iekenhuisbevalling, ben astmatisch. Het is mijn eerste zwangerschap.. Verder: FV en geslacht onbekend 25 febr hebben wij onze 1e afspraak bij de VK en de 1e echo. Gr Mickey
Pffff ja als er meerdere mensen in je omgeving roken en zeker je man dan lijkt het me nog eens extra lastig om te stoppen. Zo nog ff naar een verjaardag. Morgen weer vroeg m'n bed uit om te gaan werken. Toedelodoki!!!!
Zijn er ook nog zwangeren hier die mee gaan doen aan moeders voor moeders?? De consulente komt donderdag bij ons langs Vanaf wanneer kun je de cadeaudozen, zoals hiervoor te lezen is, bestellen? En waar hebben jullie die precies besteld.. Iedereen van Harte met jullie zwangerschap!!!!!!!! Liefs Mickey
welkom mickey. Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik wil ook mee gaan doen aan moeders voor moeders maar pas nadat ik mijn eerste echo heb gehad. Ik wil eerst zeker weten dat alles goed is en t kindje ook daadwerkelijk leeft. Maar dit is absoluut een doel dat ik wil gaan steunen
mag ik jullie een tip geven om bij het aanvragen van de dozen niet je echte mobiele nummer te geven, want over een paar maanden word je plat gebeld door allerlei instanties waar je niet op zit te wachten,.. energiemaatschapijen, hypotheken, overlijdensverzekering en weet ik wat allemaal voor zooi... ik heb het zelf met de eerste meegemaakt, dit gebeurt me niet nog een keer.. mooi een verkeerd telnr invullen..
Toen ik de verloskundige praktijk belde werd mij meteen gevraagd naar interesse voor Moeders voor Moeders.. Ik stond en sta er voor open dus prima zei ik.. Dezelfde avond nog belde de consulente en ze wilde deze week al afspreken? Ben benieuwd!!
Vita> gefeliciteerd met je zwangerschap en gecondoleerd met het vreselijke verlies van je moeder, jeetje meid kan me indenken dat je nu ergens tussen verdriet en blijheid zweeft. Blabla> jij ook al in de avond een bolletje, hier ook, vond het zo vroeg maar ben blijkbaar niet de enige Wat leuk dat je hyves nog even promoot Wendy> bij mijn 1e zwangerschap mocht ik ook pas met 8 weken bij de VK komen en met 12 weken de 1e echo. Omdat mijn bevalling niet volgens de boekjes is verlopen moet ik nu naar de gyn en blijkbaar doen ze daar gelijk een echo (wat ik uiteraard niet erg vind ) Wel hoop ik dat de gyn geen reden ziet om me verder te blijven zien en hij me weer naar de VK laat gaan. Sweetmiekie> Gefeliciteerd en welkom! leuk ook op 5-10 uitgerekend Vitamines kun je de hele zwangerschap slikken, het vult de vitamis die je mist aan, je kan tenslotte niet iedere dag alles eten. Zelfs als je BV geeft kun je ze nog slikken En wat betreft het wokken... lekker doen! Tijdens het snijden van je vlees zie je vanzelf of het gaar is. Lekker eten meis, gezellie! Regenboogje> Gefeliciteerd en welkom!! Zeemeermin> krijg jij ook zo'n vieze nasmaak van die vitamines? Ik moet daarna echt heel veel drinken wil ik er vanaf zijn. Susanbenjamin> Gefeliciteerd en Welkom!! Van welke datum is je eerste kindje? Nienchen> Gefeliciteerd en Welkom!! Spannend vrijdag, houd je er wel rekening mee dat het hartje tussen de 6 en 7 weken gaat kloppen? Dus het kan zijn dat je nét iets te vroeg bent, hoop het uiteraard niet voor je Talulah> jeeeeeeeeeeeeeej supergoed nieuws meis, en nu genieten! *doet happydance* Roses> he bah meis, hoe voel je je inmiddels? Prinses> wat betreft de dozen he... ik heb me overal destijds aangemeld voor Jenna maar nu kan ik me bijvoorbeeld niet aanmelden, omdat mijn adres etc daar al bekent is, dat is toch vaag??? Skatjuh> Dan moet je maar heeeeel veeel schrijven hier op Zwangerschapspagina, kun je lekker stoppen met roken Kun je niet alvast een afspraak met mvm maken dan? anders duurt het nóg langer voor je kunt beginnen. Billie> wat goed na 2,5 jaar!!! GEFELICITEERD!!!! Geniet ervan meis. Mickey> Gefeleiciteerd en Welkom! hihi moest lachen om jouw "geslacht onbekend" Morgen komt mvm hier Wat onwijs goed dat jouw vk daar naar vraagt zeg! Cici> nou inderdaad! Al die irritante mensen die je wat leuks willen aanbieden voor de kleine grrrrr was op het laatst echt heeeeel kwaad op iedereen die belde hahaha
Jeetje wat een waslijst hihi, jullie kunnen wel zien dat ik vandaag gewerkt heb he en geen tijd om te reageren Bijna iedereen om me heen is geveld door de buikgriep (epidemie). Mannetje is naar huis gekomen vandaag, moest onwijs overgeven en heeft diaree s-mama ook al en 3 vriendinnen. Ik voel me prima, nergens last van. Vanmiddag wel onwijze steken, moest wel even lachen want bij Jenna had ik dat ook en schoot toen direct in de stress en nu denk je "is niets" gek he. Morgen komt MvM, wilde eerst niet meedoen omdat ik die potten zooo vind stinken. Maar goed als dit het enige is wat ik kan doen voor de meiden waarbij het allemaal niet vanzelf gaat dan draag ik graag mijn steentje bij. En het is maar 10weken, zo weer voorbij
kent iemand die steken alsof je heel erg diaree moet gaan krijgen? die had ik vanavond poeeeeeeeeeee het zweet brak me letterlijk uit gelukkig geen bloed verloren maar wel spaans benauwd het duurde ongeveer 10 had ik me eindelijk voor het eerst vandaag niet druk gemaakt gebeurd er zoiets!!!!!! ik was echt zo bang maar mijn vriendin zei als je geen bloed heb verloren zou het wel je darmen geweest zijn? aaa moest het even kwijt. helaas is mijn onrust weer terug en ik was zo aan het genieten vandaag
Heb ik vanaf dit weekend iedere nacht last van. Ik wordt er 1 maal per nacht wakker van. Denk ook elke keer weer....oh nee. Weet ook niet precies wat het is, maar denk toch dat het niet echt kwaad kan. Misschien je baarmoeder die groter wordt en je darmen wegdrukt?
ooooo het was e ht erg ik ben gewoon op bed gaan liggen kon niet eens meer recht op lopen ik ben zoooo bang ik had het super warm, dit was echt zo van ik moet heeel nodig en dan diaree krijgen maar er kwam niks oei wat kan een mens bang zijn maar heb jij dan ook dat het wel bijna 10 min duurt denk je ook als het mis is dat je dan moet bloeden? of zijn het voor tekenen? het is mijn eerste zwanger schap
Vervelend zulke pijnlijke steken Ik voel ook allerlei steekjes en borreltjes. Moeders voor Moeders ga ik wel aan mee doen nadat ik de eerste echo heb gezien. Ik ben het verplicht vind ik omdat ik het zelf hard nodig gehad heb
Wow... Er zijn al oktober mamma's 2010! Tuurlijk, het was een jaar geleden dat ik zwanger testte maar het lijkt allemaal veel korter geleden! Meiden geniet van de tijd die komen gaat want het is zo bijzonder!
@Maaike: ja inderdaad precies even lang zwanger! Duurt bij mij ook inderdaad 10-15 minuten. Dan trekt het langzaam weg en blijft er een zeurende pijn over. Ik weet het natuurlijk niet zeker maar volgens mij hoort het er gewoon bij en is je baarmoeder aan het groeien. Ben ook wel bang hoor dat het misgaat. Is voor mij ook de eerste. Toch erg spannend allemaal he.