poe gelukkig dat je het kent nouja gelukkig wel erg naar dat we ons dan zo voelen het is zeker spannend allemaal, maar als er zoiest gebeurd dan durf ik niet meer blij te zijn mar mischien moet ik wat nuchterder proberen te zijn want uiteindlijk gaat het meestal goed en als het fout gaat kan je er helaas niks aan doen dat zeg ik nu wel heet makkelijk maar ik moet denk ik toch probere zo te denken, heb je het al aan je verloskundige gevraagd? wat dat is
Hier ook sinds vandaag die steekjes/steken, niet druk maken meis hoort er allemaal bij (zegt zij die bij haar eerste toen ze dit had gelijk in de stress schoot )
ja das lief maar dit was echt kramp als of ik heel erg diaree kreeg ik kon niet meer rechtop staan heb je dat ook wel eens gehad
Lees deze pagina even: Zwanger en buikkrampen | Mens en gezondheid: Zwangerschap Misschien dat je dat geruststeld. Mij in ieder geval wel een beetje. ben ook wel bang hoor. Maar probeer er niet de hele tijd aan te denken... Heb trouwens niet bij vk nagevraagd. Maar als je je echt zorgen maakt, misschien maar even bellen?
Ja ook dat zijn waarschijnlijk je darmen die aan het "verschuiven" zijn. Als je hebt gepoept of een wind hebt gelaten is het waarschijnlijk weer weg. Maar soms duurt dat zooooo lang Ik ben nu trouwens ook weer aan de diaree :S
nou 5 min na die kramp aanval liet ik een kanons harde hahahaha onder het eten vond manlief einigggggggg whahaha want toen voelde ik het weer aan komen maar toen was ik er vanaf ach ik ben gewoon een pieker mens wordt er niet goed van hhaha sorrry
om ff in te breken. Ik ben net zo lang zwanger als jullie. Op 1e kerstdag ongesteld worden was blijkbaar erg populair hihi
ennuh ik heb ook last van me buik, maar heb ook n spastische darm dus kan t altijd wel goed plaatsen als de pijn vanuit mijn darmen komt. Maar ik denk dat iedereen met angsten zit, ik heb er ook behoorlijk last van. Ik denk dat het beter zal zijn als ik mijn echo heb gehad maar dat duurt nog 2 weken en pff wat duurt die tijd dan lang zeg.
Ook ik heb een spastische darm en nu ook nog eens last van obstipatie ik kan ook wel het verschil maken tussen darmsteekjes en andere steekjes.
Maaike> is toch logisch meis, je bent gewoon bang om je wondertje kwijt te raken en dan is ieder steekje/pijntje een paniekgeval. Skatjuh> ff in te breken?? Je schrijft hier toch gewoon mee??? Gaat het wel goed hihi
k schrijf ook wel gewoon mee maar julllie waren zo lekker aant kletsen dat ik niet zomaar wou storen hihi. Obstipatie heb ik met momenten ook flink last van. Hebben julllie trouwens ook al dat je anders praat tegen je partner en andersom? Mijn man werkt deze week steeds savonds en stuurt dan n sms om te vertellen dat hij ONS mist. Egt ongelooflijk lief haha
hahaha die van mij zegt dat soort dingen ook, als hij 's ochtends weg gaat zegt hij: dag meiden doe voorzichtig! Ik kom niet meer bij als het straks een jongetje blijkt te zijn hahaha
Vriendlief wil heel graag van te voren weten wat het word, ik iets minder. Maar tegen die tijd kan ik me toch niet meer bedwingen en wil ik het ook weten denk ik Maar voor de rest houden we het geheim en jullie?
Schatjuh> owwwwwwww gewoon kletsen hoor Ah wat lief, mijn mannetje had dat inderdaad ook. En nu zegt hij steeds "gek he dat we straks met ons 4en zijn" *zwijmel* Talulah> hahahaha dat zou wel een grap zijn inderdaad jaaaaaaaaaaa we willen het geslacht weten Al moet ik zeggen dat het ook wel heel spannend is als je het niet weet. Mijn vriendinnetje is in augustus bevallen en toen het kindje geboren werd keek ik meteen als eerst tussen de beentjes, was zoooo bijzonder.
ik wil het heel graag weten, mijn man vind het niet zo nodig. Maar ik heb hem verteld dat ik het wel wil weten en ik mijn mond niet zo lang dicht kan houden hihi. En een vriend van me vertelde laatst dat het net zo`n verrassing is wanneer je 20 weken zwanger bent dan wanneer je bent bevallen,en daar heeft hij naar mijn idee wel gelijk in. Zwanger zijn is gewoon ongelooflijk spannend en dat vind m`n man ook. Hij is helemaal blij en dat laat hij ook altijd merken. De eerste nacht dat we in bed lagen toen we wisten dat we zwanger waren heeft hij de hele nacht onbewust met zijn hand op mijn buik gelegen Vond het zo lief
Nee dat vind ik niet. Ik vond het heel bijzonder dat we met de 20weken echo te horen kregen dat het een meisje was. Maar toen mijn vriendin beviel en het niet wist en dat ze dan het kindje eruit halen en je moet "zoeken" naar het geslacht dat vind ik toch echt een stuk specialer. Maar goed ik wil het nu ook gewoon weer weten hoor hihi
ja heeft hij ook nagekeken (voor de zekerheid want hij wist het eigenlijk uit zijn hoofd al wel) maar omdat ik med krijg voor een trage schildklier kan het zijn dat die dosering moet worden aangepast.. en dat wil hij dan ook even van de gyn horen (ofzo.. kweet nie.. maar ik weet wel dat de med. geen kwaad kunnen dus ik vind het goed zo.. vind het wel lief dat hij toch nog extra zekerheid wil creeeren)
Sweetmiekie: ik ben vanmiddag bij de huisarts en apotheek geweest, beiden zeggen foliumzuur genoeg, behalve als je niet gezond eet en niet genoeg groente/fruit eet. Dat doe ik wel, dus ik blijf alleen bij foliumzuur. Ik heb het dus vandaag bij de huisarts verteld en daarna aan mijn directrice op school, het is toch wel handig, mocht ik ziek worden, dat ze weet waarvan het is en ik dat gewoon kan zeggen. Ze vloog me om m'n nek en was echt superenthousiast! Ook stomverbaasd en had het nog niet verwacht, het was echt heel leuk om het in ieder geval aan haar te kunnen vertellen.... Voorlopig houd ze het geheim, dat heb ik haar natuurlijk wel gevraagd....! Ik las in een ander topic dat je bij sommige dozen ook een mevrouw op bezoek krijgt, dat wil ik dus niet! Dus welke hou je dan nog over?? En ja, ik wil het wel weten, wat het wordt!