Oktober mama's 2010

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Annie25, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Ik ben blij dat ik vooralsnog geen last heb, valt best nog wel mee, af en toe kleinere beetjes eten, maar kon gisteren mijn koffie wel goed verdragen en zelfs een dikke bord met boerenkool was ook helemaal geen probleem, 1 ding vind ik vreemd, als ik 's avonds naar de wc ga (poepen) dan is de ontlasting dik en 'sochtens dunner dan normaal. Herkennen jullie dat ook?

2. Zeemeermin

Zeemeermin Actief lid

12 nov 2009
    328
    0
    16
    thuis blijf moeder ;)
    Vlaardingen
    ja nou ik heb het heel wisselvallig de ene keer is het dun en de andere keer niet eruit te krijgen (sorry)

3. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Tjongejongejonge, wat een verhalen elke keer weer hier zeg!! Heel wat pagina's bijlezen....

Sweetmiekie, ik wil je buddy wel zijn hoor!

Ik weet niet precies welke datum ik uitgerekend ben en wat ik aan moet houden.... 30-12-2009 eerste dag laatste menstruatie. Cyclussen 28-31-29-31.... Moet ik dan gemiddeld 30 dagen aanhouden (dan wordt de datum vermoedelijk 8-10), of moet ik toch 28 aanhouden (dan wordt de datum vermoedelijk 6-10)....

4. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Het schijnt erbij te horen maar wilde toch eventje informeren bij jullie, dank je wel

5. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Dan zou ik het gemiddelde aanhouden en zodra je je eerste echo gehad hebt kun je altijd nog je datum aanpassen.

6. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Dat leek mij ook het handigste idd....

7. SweetMiekie

SweetMiekie Actief lid

21 nov 2009
    195
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Ochten
    Hey Rimar, je raad nooit wat ik gister heb gegeten.........Boerenkool :p
    Met een lekker stuk worst...Heb ook een aardig bord op en heb er ook gelukkig geen last van gehad...
    Vanmorgen wel weer een paar keer dat ik met vlagen misselijk was maar nu gaat het wel weer een beetje...Afkloppen....
    Qua ontlasting heb ik soms wel moeite om het eruit te gooien zeg maar...En wat me ook opvalt is, dat ik elke keer na het avond eten naar de wc moet...Erg apart vind ik dat omdat ik dat normaal nooit heb...

@ Chikai : leuk dat jij mijn buddy wil zijn....Zie dat ik net 1 dag voorloop op jou als onze berekeningen kloppen dus das wel leuk....
    Zet jij je naam achter die van mij op de lijst of moet ik dat doen voordat we het beide doen ;)

8. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Hihihi, ja de boerenkool was errug lekker hoor, en vanavond gaan we lekker pizza eten, heerlijk

9. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

goede morgen meiden

wat een leuke lijst zeg
    en ook leuk idee voor de buddy
    ik bied mij aan als buddy dus wie wil mijn buddy zijn hihi:D:D

ik heb vannacht tot 4 uur op gezeten pff had een huilende zoon en waarvoor geen idee hij was echt over stuurd echt vreemd heb hem wel thuis gelaten vna school zo dat hij even kan bij slapen
    nou ik wens iedereen een fijne dag

ik zag dat er ook iemand echo had succes en ik hoop op super mooi beelden:)

10. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

hey dames, alles goed met iedereen?

Zo te lezen zijn er weer veel meiden misselijk en alles. Ik heb hier gelukkig nog geen last van, al heb ik er ook geen behoefte aan om lekkers te eten ( normaal hou ik hier tog wel egt van )
    Spannend voor de meiden die vandaag de echo hebben, hopelijk horen we nog ff van ze hoe het is geweest.
    Fijne dag nog allemaal

11. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Ik heb een vraag, is het zo dat als je zwanger bent je beter op den duur geen beugelbh's meer kunt dragen en zo ja vanaf wanneer dan? Mijn strakke bh begint lichtelijk te knellen nl, heb nog wel een andere maar ben bang dat die ook niet lang meer lekker zit en ik heb over 2 weken en lingerieparty, kan ik dan misschien gelijk ff neuzen.

12. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Hee ik ben dus niet de enige die minder neiging heeft tot snoepen/snaaien overdag, ligt het dus niet echt aan mij

13. skatjuh87

ik wil je graag antwoord geven maar eerlijk gezegd weet ik hier niet zoveel van. Ik denk dat je gewoon naar je lichaam moet luisteren. Als het niet lekker meer zit dan moet je kijken naar iets dat wel lekker zit. Er word wel vaak gezegd dat sportbeha`s egt heerlijk zitten met de zwangerschap

14. skatjuh87

haha nee dan ben je zeker niet de enige. Het is voor mij wel n poosje geleden dat ik lekker heb zitten snoepen, heb er gewoon geen behoefte meer aan

15. manuela23

manuela23 Actief lid

2 aug 2009
    260
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi dames ,
    ales eerst van harte gefeliciteerd allemaal ,
    ook ik kom me aansluiten hier 31-12 mijn laatste ongi gehad en gisteren vet positief getest natuurlijk nog allemaal heel spannend enz , woensdag mijn eerste echo ,!!!

tja en mijn kwaaltjes nu
    - misselijk
    - vreetbuien whahha
    - iets wat krampjes
    - en dood moe
    - en natuurlijk last van me boobs hahah

liefs manuela

16. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Ja misschien dat ik me daar nog wel wat op toe ga leggen, ff neuzen hoor

17. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Jij ook gefeliciteerd meid en welkom bij de club

18. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Ik krijg me net een ongi steek net boven mijn schaambeen, niet leuk, hoop niet dat het weer mis gaat

19. margotmarcel

margotmarcel Actief lid

22 jan 2008
    300
    0
    0
    Oosterhout
    Hey meid,
    probeer positief te blijven denken.
    Steken wil niet altijd zeggen dat het misgaat
    Het kan ook zijn dat je baarmoeder aan het groeien is!!!!!

20. SweetMiekie

SweetMiekie Actief lid

21 nov 2009
    195
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Ochten
    Hier precies hetzelfde op snoep gebied....
    Ik vond het zo nu en dan ook wel lekker om tussendoor wat weg te werken...Maar daar heb ik nu totaal geen behoefte aan....
    's ochtends eet ik 1 beschuitje met kaas
    Rond 10 uur een manderijn of appel
    Tegen half 1, 2 bruine boterhammen met kaas
    En dan tegen een uurtje of 4 iets van fruit of toch een klein koekje...
    Dan is het tegen een uurtje of 6 avond eten en daar blijft het dan bij....Want als ik het avond eten op heb, blijf ik lang een vol gevoel hebben....
    Gister bij mijn ouders ook...Kreeg tegen 8 uur een lekkere wafel aangeboden maar had daar echt geen trek in...Had ook zo het gevoel van als ik eigenwijs ben en hem toch opeet, dan spuug ik heb er straks denk ik uit....Dus heb hem maar aan vriendlief gegeven en die vond het helemaal niet erg om ook de mijne op te eten...Dus die zat weer goed ;)

@ Manuela 23 : Welkom inderdaad bij dit cluppie en van harte met je zwangerschap meis!

@ Rimar : Neeeeeeeee meis.........Het mag niet fout gaan bij jou.....Hoop voor je dat het allemaal met het oprekken van je baarmoeder te maken heeft of dat je darmen gewoon opspelen....Ga heel hard voor je duimen dat die kleine druif blijft zitten bij je....

Deel Deze Pagina