Bevallingslijst Oktober-2010-mama's! 26 september Nonja - 28 jaar - 1e kindje -.. - .. - onbekend 30 september Naomi33 - .. jaar - 2e kindje -.. - .. - onbekend 1 oktober Nike - 30 jaar - 1e kindje -.. - .. - onbekend Prinses027 - 27 jaar - 2e kindje -.. - .. - onbekend Isabella1980 - 29 jaar - 1e kindje -.. - .. - onbekend 2 oktober Mariska72 - 37 jaar - 2e kindje - ZH - FV - onbekend MarielleB - 30 jaar - 2e kindje -.. - .. - onbekend 3 oktober Eliz - 25 jaar - 1e kindje -.. - .. - onbekend Roses - 25 jaar - 2e kindje - TB - BV - onbekend 4 oktober Zeemeermin - 22 jaar - 1e kindje -TB/ZH - FV - onbekend 5 oktober Annie25 - 29 jaar - 1e kindje -.. - .. - onbekend Roshi - 26 jaar - 2e kindje -ZH - BV - onbekend 7 oktober Jollie78 - 31 jaar - 2e kindje -.. - .. - onbekend Er zijn 13 oktober-2010-mama's! Afsprakenlijst 28-01 Zeemeermin echo 04-02 Prinses027 echo 11-02 Roses echo 15-02 Eliz echo 16-02 Nonja echo 23-02 Isabella1980 echo 28-02 Nike echo Nog door te geven: ziekenhuis(ZH)/thuisbevalling(TB) borstvoeding(BV)/flesvoeding(FV) geslacht kindje (jongen/meisje/geheim/verrassing/onbekend)
@zeemeermin, ik denk dat dat wel logisch is die gedachte hoor! Ik heb het heel erg gehad bij mijn eerste. Nu nog niet zo erg moet ik zeggen. Maar de kans is zo ontzettend klein dat het fout zit. Je bent nog zo jong!!! Naarmate je ouder wordt, wordt het risico ook steeds wat hoger. Probeer lekker te genieten! @mariska, oh wat leuk op de bus! Balen van die jeuk!! Hopelijk is dat snel over want dat is niks!
dankjewell roses!! ik ga ook gewoon lekker genieten.. vind het iig super leuk dat ik met jullie allemaal kan kletsen en hopelijk helemaal tot aan de bevalling.. xx
Roses> ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat als ik het gepland zou hebben beebje niet tegelijk met Jenna zou komen. Moet er ook echt even aan wennen dat ze vlak bij elkaar jarig zullen zijn. Maar goed daar heb ik nog 8 maanden voor Zeemeermin> BV> het is uiteraard je eigen keus en bij mij is het de eerste keer met Jenna niet gelukt (slechte begeleiding in het zkh) maar bij deze 2e ga ik het weer proberen. Persoonlijk vind ik dat je het zou moeten proberen en daarna kun je altijd nog op FV overstappen. Mariska> dat scenario wil ik ook wel, dat dit beebje 2weken eerder of later komt maar pleaseeeeeeeee niet op 4 oktober. Net gebeld met de Gyn, en we hebben 17 februari de intake met echo Mariska zou jij dat in de lijst aan willen passen (anders komen er gelijk zoveel lijsten) thnxxx
Ik zie op de lijst bij afspraken staan dat iedereen een echo krijgt. Waarom krijgen jullie deze al zo vroeg? Ik krijg hem bijv omdat mijn 1e bevalling niet geheel vlekkeloos is verlopen. Toen ik zwanger was van Jenna heb ik pas na 12 weken de eerste echo gehad en met 8 weken de intake bij de VK.
Bevallingslijst Oktober-2010-mama's! 26 september Nonja - 28 jaar - 1e kindje -.. - .. - onbekend 30 september Naomi33 - .. jaar - 2e kindje -.. - .. - onbekend 1 oktober Nike - 30 jaar - 1e kindje -.. - .. - onbekend Prinses027 - 27 jaar - 2e kindje -.. - .. - onbekend Isabella1980 - 29 jaar - 1e kindje -.. - .. - onbekend 2 oktober Mariska72 - 37 jaar - 2e kindje - ZH - FV - onbekend MarielleB - 30 jaar - 2e kindje -.. - .. - onbekend 3 oktober Eliz - 25 jaar - 1e kindje -.. - .. - onbekend Roses - 25 jaar - 2e kindje - TB - BV - onbekend 4 oktober Zeemeermin - 22 jaar - 1e kindje -TB/ZH - FV - onbekend 5 oktober Annie25 - 29 jaar - 1e kindje -ZH - FV - onbekend Roshi - 26 jaar - 2e kindje -ZH - BV - onbekend 7 oktober Jollie78 - 31 jaar - 2e kindje -.. - .. - onbekend Er zijn 13 oktober-2010-mama's! Afsprakenlijst 28-01 Zeemeermin echo 04-02 Prinses027 echo 11-02 Roses echo 15-02 Eliz echo 16-02 Nonja echo 17-02 Roshi gyn intake en echo 19-02 Annie eerste afspraak 23-02 Isabella1980 echo 28-02 Nike echo Nog door te geven: ziekenhuis(ZH)/thuisbevalling(TB) borstvoeding(BV)/flesvoeding(FV) geslacht kindje (jongen/meisje/geheim/verrassing/onbekend)
Thnx roses, ik kan het zelf wel maar dacht als Mariska het aanpast dan komen er niet 100 lijsten op 10 pagina's. Maar Mariska was er denk ik niet meer hahaha
@zeemeermin, het lijkt mij ook gezellig! @roshi, hier is de echo standaard rond 7 weken. De intake is rond de 12 weken. Bij mijn zoon heb ik met 6w+2d/8w+2d/13w een echo gehad. En daar was geen medische indicatie voor.
Roses...dat is wel geluk hebben dat ze dat standaars doen bij jullie..Bij onze eerste had ik ook een echo met 7w+2d. Net ha gebeld...stom gedoe steeds over mijn medicatie..nu moet ik alles laten staan en de vorige x maar 1 ding. Vorige x ook zo ziek geweest dat ik ab nodig had...is ook niet handig. Vrijdag moet ik zelf maar even komen. Ze wou dat ik volgende week vrijdag langs zou komen..pff mooi niet!!
@mariska, oh dat is balen zeg! waar krijg je medicatie voor? Groot gelijk dat je niet volgende week pas heen wilt!
Rose> wat raar zeg, wel fijn natuurlijk maar bij de meeste is dat echt niet, lucky you Mariska> dat is ook raar dat je langs moet komen voor je medicijnen, dat kunnen ze toch wel telefonisch bespreken pffff nou gelukkig nog maar 2 dagen. Volgende week vrijdag had wel ergggg lang geduurt. Waarvoor heb je medicijnen als ik vragen mag?
@roshi, misschien dat het scheelt dat mijn VK praktijk aan het ziekenhuis gekoppeld is, en een eigen echo apparaat heeft? geen idee... maar ik vind het niet erg Ik weet ook niet of ik na deze echo nog meer krijg. Ik ben benieuwd
Dan zal dat het wel zijn inderdaad, wel leuk!!! Bij Jenna had ik de echo's met: 12, 20, 25 (pretecho), 35 (groei echo) en 36 (controle ivm groei echo) weken
Goedemorgen meisjes!!!! Heb met de vk gebeld en heb 19 februari de eerste afspraak. Waarschijnlijk voor die tijd een echo in het ziekenhuis omdat ik 4/5 jaar geleden een mk heb gehad met 5 weken. Tis ff afwachten op de assistente van de vk. Ik denk trouwens dat ik in het ziekenhuis wil bevallen..voel ik me toch iets veiliger. En tja borstvoeding of flesvoeding denk toch flesvoeding. Maar misschien ook wel borstvoeding omdat me mannetje zo'n allergie bom is hahahahahaha.. Kom vanavond nog wel ff kletsen en reageren op iedereen hoor..ff snel tussendoor op het werk hhihihihihihi.. Oh ja Mariska..mooie lijst meid!!!!!!! Begint nu echt wat te worden hè met de oktober mama's..whoehoe XXXXX
gaaf he!! zo lekker vaak naar je ukje kijken!! Ik heb 4 pretecho's gehad. Ik had een pakket van 2 genomen, maar omdat mijn mannetje 5 maand van huis was (defensie) mocht ik nog 2x extra komen! Zo lief!! Bij de VK met 6, 8, 13, 36 weken (liggingsecho) 20 weken echo bij de gyn met 21 weken door de gyn bij opendag van de kraamafdeling Pretecho met 13,21,29 en 32 weken
Wat een echo's...Even denken...ik had een echo met 7W+2D, 9W+6D, 19W+3D, 24W (pretecho), 32W (ligging), en vanaf 36 weken elke x als ik naar het zh moest en voor de ks zelfs nog... Roses..je man nog beroeps? Mijn man is ex-beroeps..wanneer wordt je zoon 2? Annie...beetje illegaal hier? Ik heb medicatie voor astma. Nog 2 nachtjes en dan weet ik ook meer...
@mariska, jij hebt er ook een boel gehad!! Leuk om te zien he!!! ja nog steeds helaas.. hij zit bij de marine dus veel op zee. Mijn zoon wordt begin maart 2!! Zit te speuren naar een leuk cadeautje... lastig! Hij heeft al zo veel!! Is jouw zoontje van april? Ze schelen in ieder geval niet zo veel!
@mariska Ben overdag altijd illegaal hiero hahahaha..werk fulltime dus is lastig om helemaal bij te blijven. Probeer in de avond uren wel online te komen. Hoe is trouwens met jullie klachten meiden?????? Ik ben echt de hele dag misselijk en duizelig. Drankje helpt wel maar niet helemaal. Moet gewoon blijven dan valt het wel mee maar ben bang dat ik dan een kamerolifant wordt hahahahaha.. Heb trouwens al nieuwe bh's moeten aanschaffen. Boobies zijn opgezet en pijnlijk en passen niet meer in de oude. Mag ook wel hoor..heb niet zo heel veel van me eige hihihihihihi... Ga vrijdag (lekker vrije dag) ff kijken voor wat zwangerschaps broeken denk ik. Ik heb van die lage broeken allemaal en moet de rits en knoop open hebben anders zitten ze niet lekker...(teveel druk op me buik). Hoop dat we met zn allen blijven tot aan de bevalling!!!!!!!!!! En dan een meeting hè meiden met alle kleine hummeltjes erbij natuurlijk.. Ik ga weer wat proberen te doen hier XXXXXXX