Oktober mama's 2010

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Annie25, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Roses..ja Evan is van eind april...ook nog geen idee wat hij van ons moet krijgen. Hij krijgt in elk geval een drumstel van opa en oma...
    Annie..nu al een maat groter bh's nodig..haha...ik ben bij Evan van een B naar een D gegaan en kon waarschijnlijk ook wel E aan...nu zit ik op een C..er is dus wel iets van over gebleven..

Ik ga vrijdag naar Elmo (modje van hier). Zij woont niet ver weg en heeft kleren over....vorige keer was ik de winter over zwanger en nu dus de zomer...vorige keer de halve winter in een fleece trui van mijn schoonpa gelopen want ik had het zo koud...en kon echt nergens een warme trui vinden voor een zwangere..nou ja schoonpa heeft ook zo'n buik;)

2. Annie25

Annie25 Actief lid

4 aug 2006
    323
    0
    0
    Secretaresse
    Amsterdam
    Hyves lijkt me leuk, maar wil het nog ff een geheimpje houden dus kan ik me nog geen vriendinnetje maken..

3. Eliz

Eliz Actief lid

17 dec 2009
    142
    0
    0
    Sales Manager in Rotterdam
    Rotterdam
    Wauw! wat wordt hier veel gekletst, moest veel terug lezen hou het haast niet bij joh! ;)

Zal nog even toevoeging geven op mijn wens: TB en BV hopelijk dat het beiden lukt natuurlijk.

Klachtjes: heb ik eigenlijk niet veel. De steekjes heb ik licht en wat gevoeligere borsten (nog niet gegroeid). In de avond wel wat moe en ga eerder slapen. Verder voel ik me nog helemaal niet zwanger, maar ben het toch! WHAAHAHA! Kunnen jullie het al bevatten? Gelukkig de 15de voor eerste echo, we kunnen niet wachten.

@Annie25; dat van die broeken heb ik nou ook. Jeetje die spanning op je buik vind ik maar vervelend. Gaan we dan echt nu al voor zwangersbroeken kijken ;)

@Roses; Wat ben jij handig zeg! Vanavond ouders vertellen... Spannend!? Hoe gaat het met jou kwaaltjes?

Voelen jullie je ook zo geweldig blij ;)

Kunnen jullie wat meer vertellen over oktober kindertjes en de sterrenbeeld karakters?

Liefs Eliz!

4. Eliz

Eliz Actief lid

17 dec 2009
    142
    0
    0
    Rotterdam
    Ik ben ook al begonnen met een boekje te schrijven per week.
    Dit wil ik dan ook het liefst op de website zetten. Maar dat doet manlief maar ;)

Die hyves lijkt me super leuk, maar ik moet nog even wachten voordat ik me aanmeld. Want niemand beval me man weet er van :D
    Ik denk dat we na 14-02 het gaan vertellen.

Liefs Eliz

5. Annie25

Annie25 Actief lid

4 aug 2006
    323
    0
    0
    Secretaresse
    Amsterdam
    Hey Eliz,

Ik denk dat we er echt aan moeten ja...is volgens mij ook niet goed als je broeken zo strak zitten..Ze hebben volgens mij wel leuke jeans van H&M en Mamalicious.

Tja echt zwanger hè hahahahahaha..

Volgens mij worden het weegschaaltjes...ben niet zo thuis in de astrologie.

XXXX

6. Annie25

Annie25 Actief lid

4 aug 2006
    323
    0
    0
    Secretaresse
    Amsterdam
    Hi meiden,

Hoe lang zijn jullie eigenlijk samen met jullie vent en hebben jullie leeftijdsverschil?????

Ik ben 14-02-2010 precies 1 jaar samen en we schelen 8 jaar :$, hij is dus veel jonger als mij.

7. Eliz

Eliz Actief lid

17 dec 2009
    142
    0
    0
    Rotterdam
    Hi Annie!

Dat lijkt me toch echt heel raar dat ik me eerste zwangerschapsbroek ga kopen. Het moet wel want me eigen broeken zitten zo strak om me buik, van die extra vetjes die ik heb gekweekt. :D

Een weegschaaltje, hmm weet er ook niet veel van. Maar vind het wel leuk om te lezen. Ik pas namelijk helemaal bij mijn sterrenbeeld als waterman ;)

Fijne dag!

8. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Bevallingslijst Oktober-2010-mama's!

26 september
    Nonja - 28 jaar - 1e kindje -.. - .. - onbekend

30 september
    Naomi33 - .. jaar - 2e kindje -.. - .. - onbekend

1 oktober
    Nike - 30 jaar - 1e kindje -.. - .. - onbekend
    Prinses027 - 27 jaar - 2e kindje -.. - .. - onbekend
    Isabella1980 - 29 jaar - 1e kindje -.. - .. -
    onbekend

2 oktober
    Mariska72 - 37 jaar - 2e kindje - ZH - FV - onbekend
    MarielleB - 30 jaar - 2e kindje -.. - .. -
    onbekend

3 oktober
    Eliz - 25 jaar - 1e kindje -TB - BV - onbekend
    Roses - 25 jaar - 2e kindje - TB - BV -
    onbekend

4 oktober
    Zeemeermin - 22 jaar - 1e kindje -TB/ZH - FV - onbekend

5 oktober
    Annie25 - 29 jaar - 1e kindje -ZH - FV - onbekend
    Roshi - 26 jaar - 2e kindje -ZH - BV -
    onbekend

7 oktober
    Jollie78 - 31 jaar - 2e kindje -.. - .. - onbekend

Er zijn 13 oktober-2010-mama's!

Afsprakenlijst
    28-01 Zeemeermin echo
    04-02 Prinses027 echo
    11-02 Roses echo
    15-02 Eliz echo
    16-02 Nonja echo
    17-02 Roshi gyn intake en echo
    19-02 Annie eerste afspraak
    23-02 Isabella1980 echo
    28-02 Nike echo

Nog door te geven:
    ziekenhuis(ZH)/thuisbevalling(TB)
    borstvoeding(BV)/flesvoeding(FV)
    geslacht kindje (jongen/meisje/geheim/verrassing/onbekend)

9. Annie25

Annie25 Actief lid

4 aug 2006
    323
    0
    0
    Secretaresse
    Amsterdam
    Whoehoe ook op 05-10-10...zullen we een wedje leggen whahahahaha..

Gefeliciteerd meid!!!!!!

10. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    @horoscoop:

Sterrenbeeld Weegschaal
    23 september - 23 oktober

Astrologische kennis kan een handig hulpmiddel zijn om je baby dat te geven wat hij nodig heeft. In de eerste jaren is het belangrijk je baby te helpen bij het ontwikkelen van zelfvertrouwen en eigenwaarde. Elk sterrenbeeld vraagt daarbij een andere benadering. Het is je waarschijnlijk al opgevallen dat je baby steeds naar die éne rammelaar grijpt of zijn pluche boekje altijd links laat liggen. Welk speelgoed juist jouw baby helpt bij zijn ontdekkingstocht naar zichzelf lees je hieronder.

De Weegschaal-baby is een lieve, aanhankelijke en vaak ook mooie baby. Hij houdt ook van mooie dingen. Niet omdat ze glimmen of zacht tingelen, maar omdat hij niet tegen disharmonie kan. Een Weegschaaltje richt zich daarom ook meer op andere mensen om zo af te tasten hoe hij die kan behagen en boze woorden of blikken kan vermijden. Een Weegschaal-baby is dus ook makkelijk te beïnvloeden.

Van gekibbel en ruzie slaat ook zijn eigen stemming om, dan raakt hij uit zijn emotionele evenwicht. Vertel hem maar dat het geen ruzie was, maar dat je heel hard stond te zingen, en je Weegschaaltje is weer gerustgesteld. Als het maar mooi lijkt en weer in balans is.

Tips: mooi, lieve zachte spelletjes, iets wat je met z'n tweeën moet doen, spelletjes waarbij iedereen wint of geen winnaars uit de bus komen. Tekensetje. Iets wat ook lekker ruikt. Bloemetjes om te schikken.

11. Annie25

Annie25 Actief lid

4 aug 2006
    323
    0
    0
    Secretaresse
    Amsterdam

12. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    @positiekleding, ik heb gelukkig van mijn eerste nog alles op zolder staan! De broeken van H&M zijn echt super! Vind ik dan ;)

Mijn mannetje en ik schelen maar 3 maanden. Hij is ouder :p We zijn wel al 8,5 jaar samen :)

@annie, ach leeftijdsverschil zegt toch niet zo heel veel! Als je maar gelukkig bent toch!

@eliz, ik ben erg moe! Verder vandaag niet zo heel veel kwaaltjes. Ik zou even gaan liggen zodra mijn zoontje zijn middagtuk had, maar mannetje kwam toen precies thuis om te lunchen... dan dan ga je ook niet ff liggen he. Heb er nu al spijt van :p Heerlijk joh dat je niet zoveel kwaaltjes hebt!
    Ik hou zowel voor mijn zoon als voor het nieuwe kindje een babysite bij! Voor ieder een eigen. www.babysite.nl Je kan daar een heel dagboek bijhouden, foto's toevoegen, groeigrafiek etc. Ik heb er echter wel een wachtwoord op, alleen bekenden kunnen er nu in lezen.

13. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Wij zijn op 3-11-2002 bijelkaar gekomen, 11-03-2004 getrouwd. Zijn dus bijna 6 jaar getrouwd en vieren dit elk jaar om samen een weekendje weg te gaan. Mijn man is 2,5 jaar jonger dan mij..

14. Annie25

Annie25 Actief lid

4 aug 2006
    323
    0
    0
    Secretaresse
    Amsterdam
    I know...en dat zijn we gelukkig wel hihihihihi....kunnen echt niet wachten tot ons kleintje er is. Alleen heeft papa het alleen maar over meegaan naar voetbal hahahahahaha

15. Annie25

Annie25 Actief lid

4 aug 2006
    323
    0
    0
    Secretaresse
    Amsterdam
    Gelukkig ben ik niet de enige met een toyboy:p;) whahahahahahaha...

16. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Komt er nog iets van werken Annie?:D..zo'n jonge vent houdt je jong!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

17. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Wij zijn 7 jaar samen. Ik ben 28 jaar en vriendje bijna 29 jaar.
    29 april gaan we trouwen en dan zijn we helemaal klaar voor ons 1e kindje!

18. Annie25

Annie25 Actief lid

4 aug 2006
    323
    0
    0
    Secretaresse
    Amsterdam
    Nee totaal niet hahahaha...mag ook wel een keertje hihihi. En jong houd ie me zeker. Maar ben altijd wel jong van geest geweest. En hij is ouder van geest of zo hahahaha.

Misschien wel een jonge vader maar ik zit al tegen de 30 en had nooit verwacht dat het de eerste raak zou zijn. Dacht dat het zeker een jaar zou duren.

Heb echt geen zin meer om te werken. Lig nu liever thuis op de bank met een koppie thee en een bord vol sushi:p

19. Annie25

Annie25 Actief lid

4 aug 2006
    323
    0
    0
    Secretaresse
    Amsterdam
    Jeej :D!!!! Had je al een jurk??? Kunnen ze m nog uitleggen voor je???? Wel leuk hoor trouw je met zn drietjes..echt heel speciaal!!!!

20. Annie25

Annie25 Actief lid

4 aug 2006
    323
    0
    0
    Secretaresse
    Amsterdam
    HULP GEVRAAGD!!!!

Meiden!!!! Ik heb vrijdagavond een borrel met vriendinnen in de kroeg. Ik ben nooit vies geweest van bier, wijn..eigenlijk alles waar alcohol in zit :p hahahahaha..

Wil het ze nog niet vertellen...dus.........

Wat moet ik doen/zeggen:(??????? Ik weet het niet....

Deel Deze Pagina