Daar is ie dan! Ik hoop dat de overige 13 dames van oktober zich hier ook mogen melden. De helft van de dames zijn al bevallen op dit moment zag ik in de lijst. Groetjes worst!
Ik wil dr ook gauw bij De helft al bevallen????? Kun je nagaan, ik dacht dat ik bij de vroegsten zou horen met m'n 7 oktober.........
hey meiden, ik neem hier ook vast een abbo op, voordat ik het straks vergeet en niet kan vinden! hahaha
@Sjoon slim, ik moest ook al even zoeken haha, dus ik ga ook even uitzoeken hoe ik een abo neem op iets .
als het goed is hoef je maar 1x wat te typen, en dan heb je een abbo... tenminste ik krijg dan een mailtje binnen dat er een bericht is geplaatst. misschien anders even bij gebruikersinstellingen kijken van je profiel??
Ola, Daar ben ik dan ook... met nu een ongedulduldig manneke in de box Kwart over 9 borst gehad dus hij wil nu wel weer... Moet nog ff wachten tot mama een bak musli naar binnen heeft gewerkt. En dan zul je zien dat hij dan weer in slaap is gevallen...
hey meiden zo ochtend vliegt voorbij !! worst nog gelukt met je voeding haha was je de eerste klant ? hier op het cb geweest lisa is goed aangekomen weegt nu 3720 gr dat is 540 gr meer dan twee weken geleden !! keurig !! voedingen zitten we dus ook goed 6 per dag en tussen de 100/110 assistent heeft 1 sec in haar mond gekeken .. en ze heeft spruw .. moet om 3 uur bij de ha zijn kijkt hij ook ff .. ze is er onrustig van maar heb begrepen dat ze er niet snel meer iets voor geven tegenwoordig .. wacht het maar af ga snel de fles maken want ze is wakker aan het worden en bij honger wil ze niet lang wachten haha ohhhh kan niet wachten tot alle meiden hier gezellig ook zijn !! de helft al bevallen .. wat gaat het snel he !!
ellen dat is hier ook elke keer .. en dan krijg je haar niet meer wakker ook !! duurt de voeding zo lekker lang gaat de bv ok ??
@emma wat zielig voor kleine Lisa, had je ook nog gevraagd over het inbakeren, of is ze zo onrustig door de spruw ? Ik was niet de eerste was weer in slaap gevallen om half 8, dus om half 9 was ik pas daar. Gelukkig hebben we het gered. @ellenk welkom hier . Makkelijk hoor als hij dan weer in slaap valt, als Fae wil eten, wil ze ook echt eten en wil ze dus nergens op wachten. Hier klaarmaken voor het CB, even aankleden, douchen (nog een keer want ik heb het zooo koud) en Fae inladen en huppakee! Hoop dat ze iets met mijn vragen kunnen want die heb ik veel haha..
ja heb inbakeren gevraagd maar het was niet de arts zelf is een ass die het wegen doet het kan maar dan moet ze eerst via de arts .. houdt nogal wat in volgensmij ... en morgen komen ze thuis dus vraag het dan wel op mijn gemak !! mss weet jij zo meer dan ik haha ! erg he dat koud hebben .. ik hou nog veel vocht vast dus het valt nog mee maar weet dat dat nog komt .. daar helpt geen deken aan !! top dat het nog gelukt is met het ruilen maar dat dacht ik al wel .. en lekker geslapen dus ! beter !
wij hebben chiel ook ingebakerd, in een tinynanny. die is tot 3 maanden te gebruiken. eigenlijk niet met cb over gehad. maar met de kraam, die zei dat wij het gewoon in de zorg winkel konden kopen!
Present! inbakeren> wij hebben bij de babydump de swaddle pod summer gekocht.. is van een flexibel en luchtig stofje, werkt top
hoi hoi!! Ik kom me ook even melden!! Gezellig om hier straks verder te kletsen! Ga nu even voeden, mannetje is wakker en papa is hem nu een schone pamper aan het geven! Maar dan weet ik een ieder geval waar ik zoeken moet om jullie te vinden!! Gezellig!
antwoord op al mijn vragen van het cb . Puckababy mag, mocht dat niet werken komt ze thuis om strak te leren inbakeren met doeken. Ik ga die ene die Anz noemt ook nog even bekijken. Verder weegt ze op dit moment 3070 gram dus we zijn goed op weg. @misja lekker he je mannetje thuis om te helpen, hoelang is hij nog vrij? Hier dus nog op pad/zoektocht voor een inbaker-ding en vanavond weer kraamvisite!
Mijn vriendin gebruikt ook de puckababy, ventje is nu zo'n 12 weken. Maar hij hield zichzelf steeds wakker doordat hij onrustig met zn handjes bewoog, die blijven nu lekker laag, hij kan ze niet voor zijn gezichtje krijgen en hij sliep direct veel beter!!
ziet er goed uit zo'n ding en op mp voor 20 euro ook wel te krijgen om te proberen .. ik ga er eens over denken heb kuurtje gehad voor lisa bij de ha voor de spruw .. ben gelijk begonnen lekker gifgroengeel spul wat ze uit tuft en alles zit onder !! hopelijk helpt het snel ..
hey meiden ook ben weer present. @worst fijn dat de nacht goed gegaan is. Hoe gaat het nu? @emma wat vervelend dat Lisa spruw heeft. Hopelijk slaat de kuur snel aan. Morgen komt de wijkverpleegkundige. Ik ben benieuwd hoeveel Lucas gegroeid is. Afgelopen donderdag woog hij 3810 gram. Vandaag is de ha eventjes langs geweest. Ik heb gelijk maar aangegeven dat ik erover nadenk een spiraaltje te laten plaatsen. Hebben jullie daar ervaring mee?