Oktober mama's 2011

Discussie in 'De mama's' gestart door FmT, 9 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    Goejendaagh!

Hier een heel relaxt dagje! Vanmorgen gewoon met Cristian (en Luna ook hahaha) diep in slaap gevallen op de bank. Ruim 2 uur! :$ Ondanks de goeie nacht had ik 't blijkbaar toch nog nodig! :)

Vanmiddag is mijn lief dus thuis, moeten nog wat klusjes in huis gedaan worden, zoals de nieuwe babyfoon die geïnstalleerd moet worden én ook ons nieuwe soundsystem (dat is ons eigen Drie Koningen cadeautje :cool:).

@Sahi: yeps, was hier inderdaad een grote prijs gevallen in een klein dorpje. Erg schattig om te zien. En dat na een feestdag op zondag de maandag vrij is, tja, ik weet ook niet precies waarom... Vermoedelijk uit praktisch oogpunt, dat er anders toch teveel mensen zich ziekmelden ofzo?! ;) :D

@Mariel: wauw, dat klinkt als drukke dagen! Veel plezier de komende dagen!

@lolly: lol humor dat je de box thuis gestuurd kreeg! Ze willen ze blijkbaar inderdaad graag kwijt! ;) :D Balen dat Fabian niet lekker is van de prik. Beterschap voor hem!

Fijne avond allemaal!

Liefs,
    Caroline

2. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Wat goed dat er in een arm dorp een grote prijs is gevallen. Je ziet ook wel eens dat er mensen met veel geld nog een vette prijs winnen.

Lolly beterschap met fabian.
    Caatje lekker toch dat je nog even een paar uur mee hebt gepakt!
    Mariel veel plezier met de kerstdagen!

Hier gaan we 1ste kerstdag mijn verjaardag in brabant vieren.
    2de kerstdag komen de broertjes en zusje van mijn vriend,
    Ieder heeft een gerecht gemaakt wat we dus met z'n alle lekker op gaan eten.
    Zo staat ook niet 1 iemand heel de dag in de keuken daarvoor!
    Aangezien ik dan jarig ben geweest heb ik gezegt om het hoofdgerecht te maken.

3. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Okee ik ben weer thuis, vandaag oma/opa dag gehad, bij mijn ouders op visite geweest, bij de overgroot oma van F. en de ouders van mijn vriend langs geweest.
    F ligt uitgeteld in bed en ik ben ziek aan het worden, loop helemaal leeg :(.

Nou dat telefoontje gisteren voor gezag heeft gewerkt, vandaag papieren thuis ontvangen dat het geregeld is.

Fijn dat Tibbe door heeft geslapen al een paar dagen achter elkaar.

Lolly beterschap voor Fabian

@all fijne kerstdagen ( ik moet al mijn boodschappen nog doen + een vriezer halen pfff ).

4. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Avond dames,

Heb wel meegelezen, maar tis vandaag niet mijn dag :(

5. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    altijdvrolijk: wat is er dan? in ieder geval een dikke knuffel!

mariel: veel plezier!!

lolly: he bah, arme fabian!
    en dat blaasje, tsja... ik zou niet weten wat ik zou doen

zeehondje: gek he, dat zo'n kindje dan wel veel groter is, maar toch nog pas geboren.

caatje: lekker toch, zo'n middagdutje

sjoon: slim geregeld met de familie toch? Veel plezier!

fmt: he bah, niet ziek worden :(
    fijn dat het gezag nu is geregeld.

blegh, ben zo raar in mn vel vanavond, hormonen ofzo? ik ben al een paar keer tegen mn vriend uitgevallen en heb nu het idee dat ik ieder moment in huilen uit kan barsten. En waarom??
    Nou ja, Yanna ligt op bed en ik ga zo ook maar eens.

6. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    #2006 altijdvrolijk, 23 dec 2011
    Laatst bewerkt: 23 dec 2011
    @ Sahi: ik ben net als jij een beetje prikkelbaar. Zit 'ruzie' te zoeken, ben aan het huilen om niets, ze hebben met me salaris zitten kloten (en dan gewoon doodleuk zeggen, dat komt volgende maand wel) en heb ontzettende pijn me pols. Die is ooit gebroken geweest, is nooit goed genezen. Zit een zenuw klem en die komt af en toe weer eens irriteren. :(

Weltruste allemaal. Gaan eens kijken hoelang we mogen slapen.

7. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Jerez de la Frontera
    @Sjoon: sow, ja, die paar extra uurtjes waren echt lekker! Helemaal daar het buiten toch koud en bewolkt was hahaha. Klinkt als gezellige kerstdagen die je tegemoed gaat! Wanneer is dan jouw verjaardag? Of is die al geweest?

@FmT: oh jee meis, balen dat je ziek aan 't worden bent. Ik hoop dat het toch mee zal vallen tijdens de kerstdagen!

@altijdvrolijk: Balen dat vandaag je dag niet was! Hopelijk gaat het morgen beter!

@Sahi: ja, dat dutje was heerlijk! :D En ach, zo'n raar dagje... Dat mag af en toe toch lekker?! Gewoon over je heen laten komen en hopen dat je vriend het wel zal begrijpen! ;)

Nou, wij hebben een lekkere middag en avond gehad. Duik nu lekker mijn bedje in. Morgen geen wekker, maar zal toch wel op tijd wakker zijn!

Weltrusten allemaal!

Liefs,
    Caroline

8. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Jerez de la Frontera
    Kan 't niet laten...

Dit is berichtje 2011 :D

9. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Jerez de la Frontera
    De overgang naar 2012 een weekje te vroeg! ;) ;)

Nu echt weltrusten allemaal! :cool:

Oh enne... Een leuk detail voor de Twitteraars onder ons:

Als je zoekt op #nachtouders vind je lotgenoten, meestal vrouwen met baby op komst of kleine kids, die ook gedurende de nacht wakker (moeten) zijn. Zelf kun je dus ook twitteren met de tag #nachtouders. Vond 't wel grappig! :D

Liefs,
    Caroline

10. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@altijdvrolijk en sahi, dikke knuf voor jullie

@ caatje, ik ben 1ste kerstdag jarig:)

11. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Zooooow goedemorgen!

Elynn heeft gister om 23.15 de laatste voeding gehad, ennu net om7 uur pas weer!
    Hoop dat ze dit vast gaat houden!

12. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Fijn hè Sjoon! Tibbe lijkt het ook vol te gaan houden!

13. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Goedenmorgen,gisterenavond was het erg gezellig!Eten en de wijntjes smaakten lekker.En Linn en Tess lagen heerlijk te slapen,mijn ouders vroegen zich af of ze wel boven lagen. ;)

Zo de laatste boodschapjes en verder een beetje poetsen.

14. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Jerez de la Frontera
    @Sjoon: Wauw, lekkere nacht zeg van Elynn! Zou mooi zijn als ze dat zo gaat doorzetten! En jij bent dus echt een kerstkindje! :D

@suus: fijn dat het zo gezellig was en dat het thuis ook goed gegaan is!

Hier ook een heerlijke nacht gehad! Om 00h gevoed en daarna rond 4 uur en toen om 7 uur. Perfect. Tot slot nog ff tot 9 uur doorgeslapen samen en nu zijn we beneden. Cristian ligt lekker in z'n box te brabbelen. :D

Vanavond kerstavond, dat is hier dé avond dat we kerst vieren. Wij vieren dat gezellig met de familie van mijn lief in het huisje van zijn oma. Zijn oma leeft al lang niet meer, maar het huisje is altijd van de familie gebleven. Is echt een ini-mini klein appartementje en daar wurmen wij dan een man of 20 a 30 in hahaha. Super gezellig!

Maar eerst lekker een relaxte zaterdag!

Liefs,
    Caroline

15. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    altijdvrolijk: wat kunnen ze dat makkelijk zeggen op t werk he? Ik heb ook wel eens zulke dingen gehad, maar ondertussen hebben we wel onze vaste lasten... Je zou denken dat ze dat daar wel weten, maar t interesseert ze gewoon niet...
    maar alles komt goed, ik weet het zeker! Ik kan het nu ook makkelijk zeggen, heb goed geslapen en voel me stukken beter. leuk hoor, ontzwangeren ;)
    Hoe is het nu bij jou?

caatje: hij begrijpt het wel hoor, t is echt een lieverd, maar hij wordt er soms gewoon een beetje moe van. Hij dacht dat het na de zwangerschap wel klaar zou zijn ;)
    haha, had ik dat met kolven maar geweten #nachtouders :)

sjoon: heerlijk he?! Hopen dat de nachten zo blijven :D

suus: lekker hoor, houden zo :)

Yanna heeft na de voeding om 22u geslapen tot 7 uur :D Zo lekker :D Ze krijg het door :)
    dus voel me stukken beter. Wel een drukke dag vandaag, we gaan naar mn vader en mn vader en mn broertjes samen is chaos, pfff....
    wel lekker thuis slapen en morgen naar mn schoonouders, daar is het lekker relaxed :)

Fijne kerstdagen allemaal!!

16. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Jerez de la Frontera
    Cristian heeft het niet zo lang in de box volgehouden. Is nu nog erg koud. Zelfs mét dekentje... Ligt nu dus lekker bij papa onder de snuggie. Zo lief!

@Sahi: Yanna heeft ook een goede nacht gehad zegt! En ja, #nachtouders is een erg leuk initiatief. Zijn ze pas deze week mee begonnen, tijdens de langste nacht (21 op 22 dec). Blijft er dus echt iemand van Ouders van Nu op om te reageren! Volgens mij ook een moeder! ;) :D

Mijn lief gaat zo ff nog een paar laatste boodschapjes doen (dan komt Cristian dus bij mij onder de snuggie!), als hij weer terug is ga ik lekker badderen en dan ff relaxen tot vanavond het feest. We hebben om 21h afgesproken, diner begint dus om 22h! Pffff... Wel laat hoor! Maar ja, das dus normaal hier...

Liefs,
    Caroline

17. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Jerez de la Frontera
    Oeh, wat is het hier rustig! Nou, ff een foto spammen ;) :) :cool::

18. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @altijdvrolijk dikke knuffel voor jou, gaat het vandaag al wat beter?

@Sahi/altijdvrolijk hormonen pfff, wil hier zoveel neertypen nu maar doe het maar niet, voor het zelfde zitten hier meelezers maar oh oh pfff. En ziek zijn als je moeder bent gaat inderdaad niet werken, dus mezelf bij elkaar geraapt en nu het hele huis weer gedaan op de strijk en de bedden na.

@caatje Veel plezier vanavond bij je oma. Hier lig ik om 22u al voor pampus op de bank gelukkig. EDIT : leuke foto

@sjoon voor ik het vergeet alvast gefeliciteerd voor je verjaardag. Ik hoop ook voor jullie dat Elynn dit ritme vol blijft houden.

@suuszwanger, veel plezier met poetsen.

Fijn dat de meeste baby's toch een lekker ritme hebben, sinds F. haar spuitje is het hier drama, zelfs met de puckababy slaapt ze nog maar max 5 uur achter elkaar.

Allemaal fijne kerstdagen.

19. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Jerez de la Frontera
    @FmT: jeetje, meis, balen dat F zo van haar ritme af is door het spuitje! En dat jij niet eens de mogelijkheid om goed uit te zieken. Je moet wel aan jezelf denken hoor en niet al te veel hooi op je vork nemen! *knuffel*

Oh, en die foto, die heb ik natuurlijk ook nog als Spaanse variant ;) :D

20. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Druk druk druk....

Maar wilde jullie allemaal hele fijne kerstdagen wensen!

Deel Deze Pagina