Even snel: Heerlijk avondje gehad, waren op tijd thuis (lagen om half 4 in bed) en ja, dat is op tijd, want het feestje gaat door tot 6 a 8 uur... Cristian heeft zich geweldig gehouden, lekker in een zijkamertje liggen slapen. Nu ff geen tijd om meer te reageren, want... IK GA HEERLIJK GENIETEN VAN DE ALL YOU NEED IS LOVE KERSTSPECIAL !!! Internet rules! Liefs, Caroline
Ooooh wat een heerlijke aflevering van All You Need Is Love kerst! *zucht* Daar kan ik toch altijd zo van genieten! I'm just a sucker for love! @Gold: Wat leuk om je hier weer ff te zien en wat fijn dat het zo goed gaat! Geniet van jullie kerstdaagjes thuis! Wij hebben over een uurtje weer in het huisje van oma afgesproken. Gaan we de kerstrestjes van gisteren oppeuzelen! Daarna altijd ook weer een beetje zingen (kerstflamenco liederen) en een heerlijke kop koffie met kerstzoetigheden erbij! Mmmm heb ik nu al zin in! Zullen dan niet al te laat weer thuis zijn. Ook daar kijk ik nu al naar uit! En morgen dus lekker vrij, gaan we waarschijnlijk lekker thuis doorbrengen. Oh ja, het wordt hier vandaag 18 graden! Liefs, Caroline
Zo, ik ben er klaar voor. Nu alleen nog de kleine man eten geven en in bad. Zeg laat maar komen die gourmetschotels. Hahaha Zo lekker hoor Caatje, 18 graden. Hier waait het nogal hard en is een graad of 10 hooguit.
Veel plezier met gourmetten, wij eten gewoon simpel vanavond biefstuk met aardappeltjes en bonen haha... Maar we zitten nog zo vol dat we waarschijnlijk de biefstuk met brood gaan eten en de rest zo laten. Allemaal lekker genieten!
@FmT: Ooooooh wat een schatje! Net een poppetje hahaha! Super cute! Vanmorgen vergeten te zeggen, maar sinds 07:10 uur deze morgen is onze Cristian precies 8 weken jong! Wat gaat het toch snel hè?! Wij hebben een hele gezellige middag gehad. Lekker gegeten, nog wat gezongen en daarna lekker koffie met zoetigheden (polvorones) gehad. En daarna uiteraard weer verder gezongen. Precies zoals ik van te voren gezegd had hahaha. Nu relaxt thuis. Morgen dus ook vrij, maar geen vaste plannen. De moeder van m'n lief zei vandaag dat ze morgen waarschijnlijk ergens buiten de deur gaan lunchen. Laten ze ons nog wel weten. Zien nog wel of we dat gaan doen. Oh ja, trouwens, voor alle WORDFEUDers: Ik ben nu ook te vinden! Zoals reeds eerder gezegd, ben dus wel afhankelijk van het gebruik van de telefoon van m'n lief, maar ja... Mijn username is: ccemaas Hoop dat jullie allemaal een fijne eerste kerstdag hebben! Liefs, Caroline Enne... Nog ff een foto spammen van ons schatje vandaag op kerstdag:
@wordfeud: Heb inmiddels hier in het topic de gebruikersnamen van lolly, gejanne en suus al gevonden (en jullie dus ook al een uitnodiging gestuurd)! Voor de anderen: mijn gebruikersnaam is dus ccemaas, voor als je me wilt uitnodigen! Enne... Hoe lang mag iemand over zijn beurt doen? Dat kan ik nergens zien... @kerstpakje: ja, ff over die kerstkleertjes van Cristian, zijn dus cadeautjes vanuit NL. Heel lief, maar had er 3 gekregen! Wat moet je met 3 verschillende pakjes?! lol Zou zoiets zelf nooit kopen (of cadeau geven), want het kan maar op zo weinig dagen gebruikt worden... Schattig, maar een beetje zonde... Nou, ik ga ff verder wordfeud'en! Inderdaad: hoezo verslavend! Liefs, Caroline
@caatje wat een leuke kerstfoto. Idd een beetje zonde 3 van zulke pakjes. Je mag 72 uur over een beurt doen. Ben je te laat wint de andere automatisch. @ftm wat een poppetje is Fae. Hier vanavond heerlijk gegourmet met m'n schoon familie. Het was erg gezelig en de kids hebben heerlijk gegeten vooral het ijs viel goed in de smaak. Een sneeuwpoppetje gevuld met ijs en de sneeuwpop daar konden ze stickers op plakken dat was toch wel het top punt van de avond hahaha. Morgen bij mijn ouders lekker eten en cadeautjes uitpakken. Iedereen een fijne dag morgen.
@caatje wow het is kerst en jullie zijn gewoon zonder jas buiten hahah... Kwam dit topic tegen misschien iets voor jou http://www.zwangerschapspagina.nl/baby-dreumes/323915-baby-2-talig-opvoeden-5.html Verder niet gelezen en ik moet nu weer snel door. Bedankt voor de leuke reacties op de foto van F.
Goede morgen dames, Gisteren helemaal volgepropt, pffff. Je eet altijd meer dan je had gepland. Hahaha. Veel cadeaus's voor de kleine man gehad. Mijn vriend en ik doen zelf nooit aan cadeaus's voor elkaar, maar heb er toch eentje gehad. Ik ga TROUWEN, welliswaar pas over 1,5 jaar. Dan is ons 10 jarig jubileum. Zo even een was aanzetten met beddengoed, me borst heeft gelekt en alles is zeiknat. Bah. @ Fmt: echt schattig. Waar zit ze trouwens in? Ze zit zo mooi rechtop
Mooie foto's van F. en C.! Ik moet even wachten op de foto's,want mijn vader heeft ze gemaakt,want hij heeft een goede camera.Al gezien dat ze erg mooi zijn. Het was gezellig gister,Linn ging na de fles telkens direct slapen bij mijn ouders.Dus daar hoefden we niet achteraan.Tess heeft lekker gespeeld met haar neefje en nichtje.Leuke kadootjes gehad en heerlijk gegeten.Daarna kids onder de douche en in bed.We zouden samen een filmpje kijken,maar er lag om 21.00 al iemand snurkend naast me....ha ha ha.Vandaag thuis,koekjes bakken en vanmiddag samen filmpje kijken.
Altijdvrolijk,ben je gisteren gevraagd?Hoe?Echt leuk die voorbereidingen!Van harte gefeliciteerd!Ps:april is een mooie maand om te trouwen
Goejendaagh! Wat een heerlijke nacht, om 00h was ik klaar met de laatste voeding, Cristian is één keer gekomen (rond half 4) en toen om 7 uur weer. Ben toen met hem naar beneden gegaan en we hebben samen op de bank geslapen tot half 10! Zálig! Vanmorgen weer zo leuk met Cristian gespeeld. Hij is echt bewust aan het lachen nu, kan een hele tijd op m'n schoot zitten en zitten te lachen. Zo schattig! Vooral het onder z'n voetje kriebelen vindt hij geweldig. @lolly: Ja, dat had gejanne me via wordfeud al gezegd! Ik had namelijk een paar tegenstanders die niet meer reageerden, maar nu inmiddels wel weer. @FmT: hahaha, ja, het is hier overdag 18 graden, dus prima zonder jas te doen! Wel een truitje nodig en lange broek, maar verder pima zo! Bedankt voor de link! Die ga ik de komende week eens rustig doorlezen! Lijkt me inderdaad erg nuttig! @altijdvrolijk: Wauw! Gefeliciteerd meis! Vertel, vertel! Hoe ben je gevraagd?! @suus: fijn dat het zo goed gegaan was! @Wordfeud: oef, das echt super verslavend! Heb ook al scrabble op Facebook gespeeld, maar dat was alleen in 't Engels. Op z'n Nederlands is toch leuker! Nou, wij gaan zo inderdaad gezellig met de ouders van m'n lief en nog een oom en tante buiten de deur lunchen. Gezellig en lekker! Denk dat ik ook fijn de draagdoek meeneem, voor het geval we nog gaan wandelen. Fijne 2e kerstdag aan iedereen in Nederland gewenst! Liefs, Caroline
@ Suus: Ben benieuwd naar de foto's. Ik had gisteren wel de camera bij me maar geen foto's gemaakt. Vandaag nieuwe poging en dan hopelijk ook een foto met zijn 3tjes @ Caatje/Suus: Nou niet echt zoals het hoort hoor . Was aan het dollen van waar is mijn cadeautje. Hij dacht er met de geboorte van Collin mee door te komen. Dus ik, dan wilik trouwen als we 10 jaar samen zijn. Ff stil.... (hahaha) en toen is ie toch op zijn knieeen gegaan . Alleen geen ring, was een spontane actie.. Maar ben er oh zo blij mee. En het wordt geen april, maar mei..
Hahahahaha geweldig! Eigenlijk heb jij hem zo'n beetje gevraagd dus, ondanks dat hij op z'n knieën ging! Stoer! @wordfeud: voor wie 't gemist heeft, ik doe nu ook Wordfeud, mijn gebruikersnaam is ccemaas! Liefs, Caroline
Altijdvrolijk, toch leuk dat hij alsnog op de knieen ging. En kadootje=Collin....dachhetnie! Daar heb je bikkelhard voor moeten werken! Mei is ook heerlijk. Voorjaar is beter, dan heb je meer kans op mooi weer. Wij zijn op een stralende zonnige dag getrouwd en ik dacht dat ik het niet belangrijk zou vinden, maar jeetje, dan is het feestje automatisch al geslaagd. Hier net koekjes gebakken (kerstkoekjes uiteraard) en nu ligt Tess op bed. Jan is even bij Linn, want zij was het niet eens met het slapen gaan. Waarschijnlijk iets te vroeg gedaan, want ze was nog totaal niet moe. Caatje, jij ook een fijne dag en idd....hier kan Linn het spelen ook steeds langer volhouden en lokt onze reacties uit. Net zat ze tegen mij aan, maar dan met het gezicht de kamer in. Ineens brabbelt ze, ik reageer erop en telkens als ik weer stopte, begon zij weer. Echt heel erg leuk!