Oktober mama's 2011

Discussie in 'De mama's' gestart door FmT, 9 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    @suus: wat cute! Heb je daar nog geen filmpje van?!?!

Wij gaan nu op pad om lekker uit lunchen te gaan en ik wil heel ff wat foto'tjes spammen voor vertrek! :D

Kijk toch wat een stoer outfit hier onze Cristian aanheeft! Zoiets zou ik dus zelf gekocht kunnen hebben, maar ook dit hebben we cadeau gekregen! :D

Cristian in stoer outfit:

2. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Jerez de la Frontera
    En deze foto ff speciaal voor FmT hahaha, daar ik lekker vandaag dus een shirtje met KORTE MOUWEN aan heb! Jajaja, het is hier gewoon heerlijk weer!

Nou, fijne dag meiden! Wij zijn er vandoor!

Liefs,
    Caroline

Mama en Cristian 26-12-2011:

3. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Nee, helemaal niet aan gedacht! Wel van het gebrabbel, maar dat had ik hier al geplaatst.
    Leuke pics Caatje! En stoere Christian....en ondertussen heel snoezig.... Lekker weertje daar. Ben maar een tikkie jaloers, hier namelijk grijs en grauw.

Inmiddels zitten Tess en Jan voor de kerstfilm met chippies en ik ga mezelf er zo bij nestelen.Linn is na een knuffeltje van Jan lekker gaan slapen.
    Vanavond varkenshaasje....oh, dat vind ik zoooooo lekker. Lekker sausje erbij, aardappelbolletjes met kruiden en een groenteschotel....jammie, zin in!

4. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    zo even snel: altijdvrolijk: wat een leuke verrassing! Gefeliciteerd met jullie aankomende huwelijk!
    hier net terug van schoonouders, slapen daar was goed gegaan, ze sliep van 22 tot 5, dus prima. En toen tot 9 blijven liggen.
    zo meteen naar mn moeder.

ik zag weer prachtige foto's voorbij komen, leuk!!

kom van de week wel weer uitgebreid kletsen :)

5. Misja

Misja Fanatiek lid

8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    meiden, kom morgen weer reageren. drukke maar gezellige dagen gehad. zie allemaal mooie foto's voorbij komen. iedereen Welterusten straks

6. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Hey dames,

Ik ben vol! Haha.. Verder ben ik toch wel blij dat de kerst voorbij is.
    @Altijdvrolijk gefeliciteerd met jullie verloving!
    @Caatje brrrr haha... leuke foto's.
    @all wij zijn geslaagd voor een foto van ons gezin :) durf hem alleen niet hier neer te zetten haha..

Ik heb nog heel veel babypraat maar ben echt gebroken, ga wat lezen hier op het forum *wie weet zijn er nog reltopic's te vinden of zo haha*

7. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Altijdvrolijk.wat een leuk kado! Gefeliciteerd.
    En weer leuke foto's.
    Caatje ik zal je zo ff uitnodigen op wf.

Hier gister een erg leuke dag gehad. En vandaag ook.
    Vandaag met fam van vriendje gevierd.
    Ieder stel had een gerecht gemaakt. Heel geslaagd idee, en het was allemaal lekker.

8. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    hey meiden

sorry maar ik ga hier stoppen. ik merk dat ik er nu al niet aan toe kom. dus straks als ik werken ga helemaal niet meer.

hier gaat alles goed.
    we zijn overgestapt naar forte voeding en ik heb nu al een rustiger mannetje.
    we hebben ook een draagzak aangeschaft en dat werkt super.

meiden bedankt voor de leuke tijd. en die op me facebook en hyves staan spreek ik zo nu en dan vast wel weer.

dikke kus sabrina

9. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Jammer dat je "weg gaat". Maar is je keuze!!! Fijn dat je kereltje het goed doet.
    Een draagzak is echt wel prettig ja. Ik heb een minimonkey daar wil elynn niet in. Chiel toen wel. Nu van mijn schoonzusje de babybjorn te leen. Die zit wel prettig en vind zij ook fijn.

10. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @sabrina jammer hoor. Maar je moet doen wat jij fijn vind. Volgens mij heb ik jou op hyves dus ik blijf je toch wel algemeen volgen ;) !

Wat een dag, was om half 6 wakker (lees F. was om half 6 klaarwakker) dus ben maar aan de slag gegaan. Alles is gebeurd, inclusief die kerstboom eruit haha... en dat terwijl we zelf vannacht pas om half 2 naar bed gingen.

Vandaag even naar de prenetal, een dokter brown fles kopen (die is toch goed als F. darmkrampjes heeft en veel scheetjes laat?)
    Ook even een foto aflaten drukken voor mij oma, F. haar overgrootoma. Ze is zo trots omdat we een 4 geslacht zijn.
    En de infacol, nutriton en nutrilon weer aanvullen.

Verder ga ik vandaag weer een sollicitatiebrief maken, wel eerst even een leuke vacature zoeken ennnnnn even informeren voor een studie. Die begint 30 jan en zou ik binnen 30 weken mijn diploma hebben (als ik slaag haha). Nu hopen dat er plek is.

11. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Jerez de la Frontera
    Goedemorgen!

Gisteren super gezellig geluncht en daarna lekker een kopje warme chocomelk gaan drinken met "buñuelos" erbij (lijken erg op oliebollen). Op tijd thuis en 's avonds lekker bankgehangen en wordfeud gespeeld hehehe!

Vannacht is Cristian netjes weer één keer gekomen, heel prettig en na de laatste voeding ligt ie nu al een uurtje in de box te slapen. Zo lief!

Mijn lief is nu werken, dus helaas voor mij geen wordfeud overdag... :( Ach ja...

Vandaag weinig gepland. Zie nog wel wat we ga doen.

@Sabrina: ieder z'n eigen keus, we komen elkaar op Facebook nog wel tegen! ;) Veel geluk en plezier met je kids!

@FmT: De kerstboom er al uit?! Het kerstseizoen is tot 6 januari hoor! Tenminste tot die datum blijft onze boom altijd staan! Enne... Wat een drukke ochtend al achter de rug heb jij! Doe nu maar ff lekker relaxen! ;)

Liefs,
    Caroline

12. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @caatje, ja joh die boom huilde, de takken gingen naar beneden hangen doordat ik de boom vergat water te geven, zou niet lang duren of de ballen zouden er vanaf gaan vallen, en dan daarbij we zijn met oude jaar niet thuis dus kan maar beter opgeruimd zijn. Balen voor jou dat je geen wordfeud kan spelen.

Nu al gedoucht wachten op F. dan de fles en dan kunnen we er vandoor.

13. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goede morgen,

Hier een heerlijke nacht, Collin heeft 8 uur geslapen :$
    Was een beetje bang na alle hazeslaapjes van gisteren dat hij thuis hangering zou worden, maar niets is minder waar. :D
    Weet dat het eenmalig is, zo lang slapen, maar ik ben er wel een beetje van opgeknapt.

Heb echt zo veel gegeten, dat ik geloof ik de komende week niet hoe te eten,hahaha.

@Sab: jammer hoor, maar je moet doen wat jij wilt.

Wel jammer dat er steeds minder meiden overblijven hier :(
    Krijg net een mailtje dat de prenatalbox klaar staat, ga ik vanmiddag maar eens ophalen. Vriendje heeft avonddienst, dus dan heb ik nog wat te doen straks

14. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    fmt nog wel ff voor jou. als de darmkrampen nog niet weg zijn moet je eens proberen te stoppen met infacol. ik ben nu 1 week gestopt en gelijk een dag later geen krampen meer en ook geen zure oprisperingen meer.

ja meiden vind het leuk hier maar ga het niet redden heb ook me mei clubje nog en als ik straks te werk ga dan red ik het echt niet meer.

x sabrina

15. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    En vwb de kerstboom, die staat hier ook altijd tot na oud en nieuw.
    Heb dit jaar een boompje met kluit, dus die gaat de tuin in straks.

16. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @sabrina die infacol heeft wel goed zijn werk gedaan, kan het dan zijn dat dat ineens niet meer werkt.?

Ja en als een van de andere dames iets weet, als ik F. de fles geef krijgt ze krampjes en ze huilt tijdens de fles. Snap er niets van, ze wil drinken maar toch ook weer niet. Ook kauwt ze voortaan op de speen, en soms verslikt ze zich omdat ze zo hard zuigt en er teveel melk ineens komt (denk ik). Ik heb de kleinste speen van Difrax.
    Ik wil gewoon genieten van die momenten maar als F. zoveel pijn heeft doet me echt verdriet.

Ow en normaal gaat de kerstboom er hier ook pas uit na 3 koningen, maar ben nu heel blij dat alles is opgeruimd hoor :D

17. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    zo te lezen heeft iedereen een leuke kerst gehad, fijn :)

Sab: jammer, maar begrijpelijk! als je per ongeluk toch tijd heb, zien we je natuurlijk graag even buurten ;)

caatje: wij laten m ook altijd tot 6-1 staan. Heb ik toch nog iets katholieks opgepikt in mn opvoeding, haha!

fmt: ja de dr. brownfles is tegen krampjes en scheetjes.
    veel plezier vandaag!

altijdvrolijk: wat een heerlijke nacht :D
    vind het ook jammer dat er veel weg gaan hier, maar er blijft geloof ik ook wel weer een vast clubje over.
    leuk, de boom in de tuin :D Volgend jaar kun je m dan weer gebruiken, tot ie je huis uit groeit. Deden wij vroeger thuis ook.

Yanna heeft een goede nacht gemaakt, gelukkig, want gisteravond was drama. We waren bij mn moeder, wij moeten altijd naar 3 adressen. Ze begon rond het eten te miepen en had het gewoon echt gehad. Even boven te slapen gelegd, maar het was alleen maar brullen, mn hart brak echt.
    mn jongste broertje is autistisch en die vond het erg vervelend, ook al snapt hij wel dat een baby er niet veel aan kan doen. Maar hij wilde nog leuk kado's uitdelen en dat viel hierdoor een beetje in het water, omdat ik boven ben gaat zitten.
    eenmaal thuis was Yanna meteen tevreden, ging gewoon schaterlachen toen ze dr kamer zag! Gelukkig, maar vond het ook wel heel zielig dat ze zo gestresst was op t laatst.
    de nacht ging gelukkig dus goed, ze is nu nog wat onrustig, maar ze had ook een poepbroek met stukjes gehad.
    boodschappen zijn binnen, dus we blijven lekker thuis vandaag :)
    en oud&nieuw zijn we weer uit logeren.... ik hou mn hart vast...

18. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    bij ons was dat wel het geval. ik zou het gewoon eens een dag proberen. kijken hoe dat gaat. en als het dat niet werkt kan je gewoon weer beginnen. danley was ook onrustig met de fles infacol erdoorheen. nu niet meer. blijkt dat er sinasappel spul doorheen zit en dat dat zuur maakt en dus ook de zurigheid erna. hier is het echt een omkeer dat ik gestopt ben. sinds dien ligt ie ook niet meer steeds met geknepen vuisten.

19. Misja

Misja Fanatiek lid

8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    Hoi Hoi meiden,

Zo een heerlijk kerstweekend achter de rug! Zondag bij schoonzus en zwager geweest en gisteren waren er vrienden van ons hier! Was erg gezellig! Heb er echt van genoten.
    Oud en Nieuw vieren we bij mijn ouders!

Hoop dat iedereen fijne dagen heeft gehad!!!

@Sabrina: Jammer dat je weggaat! Maar als de tijd je ontbreekt moet je die keuze maken! Het moet niet als een verplichting gaan voelen!

Meiden ik hou het kort vandaag, ben erg moe want Joël was vanaf vijf uur vanacht aan het spoken! En vijf uurtjes slaap is voor mij erg weinig! Vanmorgen lekker me benedenverdieping gesopt dus ik kruip nu terug op de bank met een boek!!
    Fijne dag allemaal

20. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Wat is het rustig hier...

Deel Deze Pagina