pampers gisteren bij de AH gekocht ook 2+1 Lekker veel aanbiedingen dus. Hier moet ik ook weer baby nageltjes knippen/vijlen. Dank namens mijn man voor het 'medeleven' voor zijn voet ... Ach wat is hij toch zielig "Weet je wat pijn doet?!" vroeg ik .... "een kind krijgen!" Hij kon er wel om lachen, nu durft hij niet meer te miepen. Ik word verkouden denk ik... zul je zien, ik mensen afzeiken die niet in de buurt van Florine mogen komen als ze verkouden zijn, en nu krijg ik het zelf.... Word ik lekker mee gestraft Princi, fijn dat je afgelopen weekend bent bijgekomen, en ik was ook jaloers dat ik er niet bij kon zijn ... volgende keer wel, als Caroline er ook is in maart? sparen; wij sparen kinderbijslag en 40euro per maand, en ieder jaar dat ze ouder wordt willen we het 5 euro ophogen. FmT, voor de pijn in de beentjes heb ik Florine een paracetamol gegeven en arnikind gebruikt, na 30 minuten kickte de pctm erin en de arnikind hielp ook wel wat geloof ik. Zonder dat durfde ik haar niet eens te verschonen, zoveel pijn had ze. Wasmiddel, ik heb een megavoorraad neutral, als die op is ga ik weer over op normaal wasmiddel. Geen wasverzachter omdat alles in de droger gaat.
@fruit: joël krijgt hier nu zo'n drie weken al fruit! Sindsdien gaat het poepen veel beter! Hoop dat het helpt voor f. Ik kom later reageren. Rot dag gehad! Fijne avond allemaal!
@ fruithapje: bedacht me wel dat F van Fmt wel al bijna 4 maanden is. Vanaf een maand of 4 mag het op zich wel. misja: wat vindt Joel van de hapjes? gold: pampers moet je altijd in de aanbieding kopen, vind ik, is altijd wel ergens in de aanbieding. vervelend dat je verkouden wordt Maar als jij het hebt, geef je via je borstvoeding antistoffen aan florine, dus dan is ze wel beter beschermd dan als ze het van een vreemde via de lucht krijgt. fmt: ja, kort slapen is ook niet altijd geweldig... hoe is het nu met F? hier niks te melden eigenlijk, haha... nutrilon is trouwens nooit in de aanbieding he?
hey meiden hier vandaag met lisa naar cb geweest ze weegt 6500gr !! is goed aangekomen en dat ondanks vaak halve flessen over .. geen zorgen meer hier dus maar goed als je die benen ziet is dat toch niet nodig haha ze is 63 cm.. is behoorlijk gegroeid vergeleken met 4 wkn geleden ook ik heb gevraagd of ze aan de fruithap mag en dit mag .. geen probleem dus fmt .. aangezien ze maar twee dagen verschillen .. waarom niet ik wacht nog even maar wilde het ff horen geen idee waarom want ik beslis het toch zelf bij de kruidvat is olvarit nu 7+3 gratis dus gelijk ingeslagen want is nog 2 jr goed haha ook fysio gebeld ivm uitslag van lisa maar we moeten toch een flinke keuze maken ze zit nu op 108 en zou dus nog een helm kunnen krijgen .. met helm zal ze bijna weer "normaal" worden zonder is het nog afwachten . Om eerlijk te zijn is het nu nog niet normaal en dus mss toch slim om voor een helm te gaan maar dat gaan we dus maar met de ka bespreken volgende week dinsdag moeten we ! luiers ... ehhhh ik heb nog 3 mega pakken maat 3 en als ze zo door gaat zit ze zo in 4 haha haalt ze tim net niet meer in omdat die nu echt zindelijk is !! zoooo knap van tim ! sahi nutrilon mag pas va 1 jr in de aanbieding hieronder vind de nl regering dat bv beter is en dus geen aanbiedingen op kv ... ben fotomap op usb aan het zeggen ... flinke map hihi heb een filmpje dat lisa wakker wordt ohhhh zo lief is dat he en dan gelijk die mega glimlach !! hoe verliefd kan je zijn op je kids
Goejenavond! HOERAAAAAA! Cristian heeft zijn ID kaart! Ging uiteraard nog steeds niet in één keer goed, maar uiteindelijk kregen we 'm vanmorgen mee. Wel een hele aardige vent die ons hielp, dat is prettig op een maandagochtend. Daarna ben ik ff naar Prenatal gereden om een regenhoes voor de wandelwagen te kopen (jaja, het regent hier nu ook) en gelijk ook maar een zonneschermpje gekocht hahaha. Ook toch maar een kolf gekocht nu. Wil er toch maar eens mee gaan beginnen, al is het maar om vast een voorraad in de vriezer op te gaan bouwen. Vanmiddag lekker relaxt gedaan, met de kleine bijne 2 uur op de bank liggen slapen hahaha. Was erg lekker! @FmT: hoop dat het goed gegaan was met en na de prikjes... Ljikt mij ook wel dat fruithapjes prima zijn, fruit is altijd goed voor de stoelgang (ook voor ons), maar wel bepaalde fruitsoorten. Mooie groei van je meisje trouwens! @lolly: hoe was je drukke dagje vandaag? Wel lekker nu 3 dagen vrij! @Sahi: hahaha was zo grappig! Vanmorgen leg ik Cristian op z'n rug in de box, ga ff naar de keuken om mijn ontbijt te maken, kom terug en meneer ligt gewoon op z'n linkerzij! lol hij kan het blijkbaar toch! Had het alleen gemist! @Emma: fijn dat je meisje zo goed groeit! En wat goed van Tim zeg!!! @kolven: Heb vandaag toch een kolf aangeschaft, de handpomp van Avent. Wil er langzaam aan mee beginnen om zo alvast wat in de vriezer op te gaan bouwen, voor als ik straks ga werken. Maar weet eerljk gezegd niet zo goed hoe te beginnen nu... Vond deze website en hier zeggen ze dat het goed is te gelijk beginnen te oefenen met kolven en de kleine de fles te geven (beetje kolven vóór de voeding en dat gelijk aan de kleine geven, daarna verder gaan met borstvoeding). Voor de kolvers: Wat is jullie methode? wat raden jullie aan? Ik krijg hier dus niet zo'n goede begeleiding qua dat soort dingen of misschien is het er wel, maar weet ik niet waar ik terecht moet... Dus alle hulp is welkom! Ik ga nog ff bankhangen! Fijne avond en tot later! Liefs, Caroline
Nu weet ik waarom ik sporten HE-LE-MAAL niks aan vindt Net weer een intake gehad, moet er nu echt weer aan gaan geloven want van mijn lijf kan ik niet blij worden Abonnement afgesloten dus! Maar ... ik ga er voor FmT: lekker tijdje geslapen Gold: tja, een verkoudheid bij jezelf geef je al snel door aan Florine, hopelijk ontsnapt ze er aan!! Emma: zo, Lisa is lekker gegroeid zeg!! Fijn dan Tim zindelijk is, Jarno ook al een poos! Ideaal! Caatje: handkolf van Avent heb ik hier ook nog liggen, bij Jarno gekregen uit de winkel van mn schoonvader. Weinig gebruikt, snel gestopt met BV, maar het werkte prima! Succes ermee!
Goede avond dames, Vandaag naar de ha geweest, vreemde vent vind ik het, maar goed. Er is niets te zien/voelen waardoor evt mijn urineverlies komt. Moet gewoon doorblijven gaan met de oefeningen en kan, als ik wil, naar de fysio. Vroeg aan hem hoe lang het moest duren voordat evt verbetering optreed of ik naar het ziekenhuis mag, dat kan wel tot een jaar duren. Morgen maar eens kijken hoeveel behandelingen ik heb in mijn aanvullende pakket. Verder vandaag nog kraamvisite gehad en het huis even van boven naar beneden schoongemaakt. Morgen komt de 2de gastouderbureau hier voor een intake, ben benieuwd. Straks even de mail voor me werk opstellen, ben benieuwd. De visite die vandaag kwam, is ook een leidinggevende bij mijn werk, ie zei dat ze zelfs een aparte koelkast moeten regelen voor me. @ Sahi: Leuk he, dat rollen? Collin rolt al 3 weken van zijn zij naar rug en sinds een week van zijn rug naar zijn zij. Het kost wel moeite hoor. Ik snap dat je daar zenuwachtig van wordt, zou ik ook hebben. Maar die 3 dagen komt wel goed hoor, dat geloof ik. @ Fmt: Schattig zeg, dat filmpje. Wel vervelend dat ze last heeft van haar prikje. Maar wat ze zeggen over een fruithapje, dat is wel waar. Mijn ma zei dat ook nl. Wat is F een klein meisje zeg. Ze is bijna 4 maandjes maar ze is 2 cm groter en 300 gram zwaarder dan Collin @ sjoon: Fijn he, dat Fmt je kon helpen met het probleem van je telefoon. Gezellige middag gehad? @ Caatje: wij storten 150 euro per maand, daar willen wij als Collin oud genoeg is ook zijn rijbewijs van laten halen. Vwb kolven, ik zou niet alleen maar kolven voordat je Cris eten geeft. Dan krijgt je alleen maar voormelk in het flesje. Je kan dat wel doen, maar dan moet je ook kolven uit de borst waar hij het minste gedronken heeft (erna dus ) Zo heb ik het steeds gedaan en heb nu een aardige voorraad in de vriezer. @ Lolly: Lekker genieten van je 3 dagen vrij hoor. @ Anz: Spannend he, zon echo. Ik keek er altijd zo naar uit. Duim voor je dat de misselijkheid snel overgaat. @ Princi: Fijn dat het geholpen heeft, rust nemen. @ Gold: Oh, dat is vervelend zeg, verkouden zijn. Hoop dat je meisje er niet door aangestoken word. @ Misja: Rotdag?? Je kan hier je hart luchten hoor. @ Emma: Lekker dat je meisje zo gegroeid is. En als ze met een helmpje normaal wordt, denk dat het dan inderdaad het overwegen waard is. Nu is ze nog zo klein dat ze er geen weet van heeft, later wel nl
Oooh dit meen je niet ? Had ik dat maar eerder geweten . Ik ga morgen dus ook naar de kruidvat van de aanbieding die Emma noemde. Ik begrijp trouwens iets niet met die pampers ik heb die pampers die een vaccinatie voor 3e wereld landen sponsort, heb je die in dag of nacht versie want ik heb elke keer een andere wel gewoon maat 3, de ene is wit en nu zijn ze met kleurtjes en een beetje blauwig. Of stel ik nu een hele domme vraag ? Er zijn echt zoveel verschillende luiers . En een budgetpakket bij Wehkamp maatje 3. 31.99 voor 150 luiers is dat dan zoveel goedkoper ? Help haha... Ik wil ook bezuinigen .
@FmT: hoe is het nu met F vandaag gegaan na de prikjes?! Heb dat geloof ik gemist... Sorry... @Gejanne: dank je! Ben erg benieuwd hoe dat kolven zal gaan... Het lijkt me zo'n geklungel... @altijdvrolijk: nee, dat ben ik ook niet alléén van plan, heb begrepen dat het nuttig is zo te beginnen, dus voordat je een voorraad gaat aanleggen, gewoon de eerste keren oefenen om te kijken hoe het gaat. Fijn om te weten hoe jij het verder doet, dat is inderdaad nuttig om te weten. Cristian drinkt nooit twee borsten leeg, dus kan dan altijd het laatste restje van de borst waarmee hij geeindigd is afkolven. En mooi bedrag hoor, wat jullie per maand storten! Ik denk zelf dat het bij ons iets van 50 euro per maand zal worden.
Voor 48 stuks betaal je 11,49 = ong. 24 cent per pamper Voor 150 stuks betaal je 31,99 = ong. 21 cent per pamper. Omgerekend dus voor 48 stuks ong. 10,24 ipv 11,49. Geld voor de Baby Dry variant.
Emma, ik kan zou het doen als het 108% is... Vanaf daar zeggen raden ze het ook aan. Bij chiel was het ook rond 108% en ik ben zo blij dat ik dat gedaan heb! Hij heeft een mooi rond bolletje nu. Ik ken ook iemand die het had gedaan, maar ze had zelf het helmpje verwaarloosd bij haar kind. Dus heel weinig opgedaan enzo. Maar dat zie je dus echt wel, zonde van het kereltje dt hij nu een scheef hoofdje heeft, daar kan nu niets meervaan gedaan worden. Altijdvrolijk, is idd handig dat fmt me geholpen heeft. En een gezellige dag gehad ja! Gejanne, ik moet eigenlijk ook gaan sporten, maar moet iemandmee hebben, anders ga ik niet.... Maar ben zelf niet zo'n fanatiekeling....(hoe je dat ook schrijven mag!?!)
@ Fmt: in maatje 3 zitten 48 luiers, dus 3 pakken zou je bijna aan die 150 komen. Een normaal pak kost 11,50 (geloof ik) Dus dan is het ietsjes goedkoper, maar de 2+1 zijn stukken goedkoper. Tevens zijn bij het kruidvat ook de mega pakken 2 + 1 gratis. Daar zitten er geloof ik 80 in, dus dan heb je er 240 voor 38 euro. Dat is de goedkoopste versie (als ik het ff snel gerekend heb) En die kleurtjes, dat zijn de nieuwe luiers. Die hele witte (ook soort honingraadjes vanbinnen) zijn de oude nog. Ze zijn pas overgestapt @ Caatje: Ik snapte wel dat je dat niet alleen ging doen , maar om te voorkomen dat Cris alleen voormelk kreeg wilde ik dat vermelden. Dan heeft hij na een uur weer honger. Edit: Gejanne heeft ook gerekend
Sjoon moeilijkheid met de helm is dat we in 6 weken nu zelf bijna 5% hebben gewonnen... Dus is et hoop dat het zelf nog veel kan verbeteren Andere kant is het echt nog erg zichtbaar en helm krijg je onder de 108 niet... Het ziet er echt nog lang niet normaal uit dus stel geen helm en bij 106 houdt het op dan hebben we het ook niet slim gedaan.... Zo moeilijk dus.. Maar de ka moet maar eens goed helpen met kiezen Bijvoeding.. Bij tim moesten er met 3 mnd beginnen omdat hij geen melk meer wou.. Ging gelukkig ook gelijk goed !! Morgen weer werken van 8 tot 8 ....
Wij kregen wel de keuze onder de 108 of we dat wilden, maar boven 108 adviseerde ze dat gewoon. Hmmz daar zit dus niet bepaald 1 lijn in... Dan is het idd wel een moeilijke keuze voor jullie. Succes daarmee!
Sjoon: ik ben ook absoluut geen fanatiekeling, maar van alleen op de bank zitten gaat het er ook niet af, helaas. Na de zwangerschap van Jarno was ik de kilo's zo kwijt, nu blijft het maar plakken. Dus wil dit er absoluut vanaf hebben. Heb nu ook echt geen gezond gewicht, sowieso ook al niet! Schrok van mn conditie
caatje: hier ook geen begeleiding in dat soort dingen hoor, dus geen idee. Ik denk kolven voor de voeding en de voeding via de fles geven. Grappig dat Crisje ook op zn zij aan het draaien is! emma: een helmpje is niet leuk, maar als het er dan wel beter uit gaat zien is het misschien wel beter... Geen idee wat ik zou doen. Sterkte in ieder geval met al die dokters bezoeken heerlijk he, die lachjes En wat knap dat Tim nu echt zindelijk is! werkse morgen! gejanne: o ik heb zoooo'n hekel aan de sportschool. Ben er eens een jaar trouw naar toe gegaan, en maar 1 kg afgevallen ggrrrr ik neem me gewoon voor om te fietsen, wandelen en dat soort dingen. altijdvrolijk: ook vervelend dat je niks wijzer bent geworden bij de dokter. Ga je naar de fysio? en natuurlijk komt alles goed met de opvang, maar ik wil graag weten waar ik aan toe ben leuk dat collin ook rolt! fmt: wij hebben baby dry maat 3. Gewoon dag en nacht. Mijn vriendinnetje heeft me die aangeraden en ik weet het verder ook niet de new born maat 3 vallen weer net kleiner en je hebt ook nog andere maat 3 en dat is voor peuters, om het nog even lastig te maken, pfff Yanna wilde al om 21 uur naar bed, prima, kijken wat ze nu gaat doen. Ze heeft een gek ritme vandaag, 8.45/11.45/14.00/18.15/20.45. Maar goed, als ze het zo wil is het prima. morgen naar een vriendinnetje in de buurt van Arnhem, gezellig!
Ja Gejanne, schrok jij ook al zo? Nee sporten...het is dat het moet. Wel maf dat ik nu wel mijn oude broeken pas en dat is me bij Mara nooit meer gelukt. FmT, ik heb dus bij wehkamp 3 jumbopaketten besteld en dan was er een oakket gratis. En het hoeft niet dezelfde maat te zijn. Ik heb ook meteen zwitsal 3 halen 2 betalen gedaan. Ja pampers: je hebt echt veel soorten: babydry, active fit, new baby en dan ook nog gewoon....allemaal in maat 3. Soms zijn luiers net hogere wiskunde!
Sahi: ik heb ook al vaker periodes gesport, maar hou het nooit zo goed vol Maar heb nu een jaarabonnement afgesloten, wil er nu eens echt voor gaan! Waarschijnlijk had jij toen ook niet zoveel kilo's die je moest verliezen als ik nu
Ik heb net op facebook iemand van jullie uitgenodigd (babyhandje en allemaal forumvrienden ertussen), maar ik weet niet welke nickname van hier erbij hoort haha! Maar dan weet diegene it is me....ik heb in mijn avatar en mezelf en dochter van twee en we kijken raar . Haha omslachtig dit :-D
Haha princi, ik vond je uitspraak wel leuk dat pampers bijna wiskunde is... Vind zeveel het fijnste. Maar wel ineens zo duur geworden. Koop ze ook in de aanbieding. Meestal bij makro. Kan ik ook weer een hele tijd vooruit door de grote afname Sahi heb jij eigenlijk fb? Caatje jij heb volgens mij iedere dag wel relaxte dagen, of niet?? Gejanne, jammerbis dat be, dat het met bankzitten niet weg wil gaan die kilo's... Bijvoeding, ik kan niet wachten tot ik dat mag geven! Haar andere dingen laten proeven vind ik wel leuk, ook om te kijken hoe ze er op zal reageren. Bij chiel zaten we al klaar voor dat vieze gezicht wat ze vaak trekken, met de camera... Wat denk je. Vindt hij het super lekker! Haha