suus: wat vervelend dat het CB bij jullie zo is zeg. Ik heb hier gelukkig veel fijnere ervaringen. Kan je voor de prikken niet bij de huisarts terecht? heerlijk he, dat je nu zo kan genieten van Linn en dat ze steeds meer dingen leert @drinken: ik ga nu gewoon voorlopig 180/6 aanbieden en even bijhouden wat ze daarvan drinkt. Net ging het weer goed leeg. Dus alleen die van vanmorgen 80 van laten staan. gold: na 4 maanden is de vervolgafspraak weer met 6 maaden. in het boekje staan alle afspraken, met welke leeftijd enzo. Zie nu dat ik je anders begreep, maar je mag zelf beslissen wanneer je weer wilt gaan, er is niks verplicht aan het CB. caatje: lekker he, dat kletsen! ik laat geen boodschappen bezorgen hoor, de winkels zitten aan de overkant en als ik zware dingen nodig heb, ga ik met de auto of gaat mn vriend mee. Yanna wordt ineens boos, dus ga maar eens kijken. Denk dat ze boos is omdat ze niet verder kan draaien dan haar zij (ze wil doorrollen, maar dat lukt niet). En ondertussen draait ze ook rond, dus komt ze soms met haar hoofd tegen van alles aan (spijlen van de box en zo)
Sahi, inderdaad, wat een draaikont is die kleine van jou Florine heeft vandaag voor het eerst (!) wel 5 minuten op haar buik gelegen MET hoofd omhoog, en trots dat ik was Ik dacht dat de 1e 12 maanden iedere maand een bezoek aan het cb op de agenda stond ... gelukkig niet dus.
nee, vanwege die prikken is het in het begin zoveel, dan 6 maanden en dan 11 dacht ik (als ik het goed heb). Als ze zien dat jij en je kindje het goed doen samen, hoeven ze je echt niet iedere maand te zien Gelukkig maar Yanna is inderdaad een draaikont, pff. Wel leuk hoor Ze trappelt nu ook zo hard, dat als ze op haar rug ligt, haar billen helemaal van de grond (nou ja box) komen. pff, wat een hypertje vriendje had honger, dus de hachee is alweer op gelukkig nog wel wat puree en rode kool over, als we straks nog trek hebben.
Net op kraamvisite geweest bij de buren. Wat een klein hummetje is dat zeg. Hij is 1,5 maand jonger dan Collin, maar wat een verschil zeg Dan lijkt mijn kleine ventje ineens groot. @ Lolly: Fijn dat je geholpen bent bij de fysio. Gewoon je gevoel volgen hoor, dat zijn eigenlijk altijd goed. @ Sahi: Collin heeft een speen, maar die wil hij dan echt niet. Misschien vind ie dat wel gewoon lekker, hahaha. Fijn dat je man de hachee lekker vond. Is stofzuigen nog gelukt? En dat draaien, dat heeft Collin ook hoor, dat hij woest wordt dat het niet lukt om naar zijn buik te rollen. Maar zijn hoofd echt heel goed optillen als hij op zijn buik lgt kan hij dan weer wel @ Caatje: Geloof dat het hier in Nederland ook zoiets kost om te laten bezorgen. En wederom een schattig filmpje. @ Suus: Oh, je hebt het echt super druk. Wel erg fijn dat de meiden het goed doen bij de gastouder. Dat is dan wel weer een zorg minder he.
Goedemorgen meiden, Kom even gedag zeggen! Ga zo werken. Iedereen fijne dag. Hier vanmiddag met joël naar cb! Laatste prikjes voorlopig! En erg benieuwd wat hij weegt. Verder komt mijn moeder gezellig een dagje! Tot later.
Mohge! Suus; bij de apotheek kan je flaconnetjes (5ml)zoutoplossing halen, dat werkt zoveel beter dan neusspray (niet duur en 2 jaar houdbaar omdat t apart verpakt is) Hebben we toen als tip gekregen in t ziekenhuis omdat cenn zn luchtwegen snel vrijgemaakt moest worden als ie benauwd was. we doen t nu ook bij mason, neusje loopt direct leeg straks om 10.15 naar de vk zin in!!!
goeiemorgen. ik ben al vroeg op pad geweest, moest iets laten ophalen wat alleen om 7.30 kon (lang verhaal en niet interessant, moest in ieder geval ergens om 7.30 zijn). Ik vond het zoooo zielig voor Yanna, maar na het aankleden en in de auto hijsen is ze weer in slaap gevallen en nu slaapt ze in de maxi cosi. misja: werkse en succes met de laatste prikjes! anz: veel plezier bij de VK! Krijg je ook meteen een echo? altijdvrolijk: gek he, hoe groot je kindje dan ineens is? Ik vind Yanna juist zo groot en als ik bij mn vriendinnetje ben, is ze weer zo klein, haar kids zijn 6 maanden en 2,5 jaar. heb gisteren het huis aan kant gemaakt, dus weet niet wat ik vandaag eens ga doen...
Sahi; nee de echo pas 1 feb .. best jammer haha ben toch cht wel benieuwd of t er 1 of 2 zijn 07.30 is toch n prima tijd voor Yanna? haha Mason word hier bijna altijd vroeg zn bed uit getrommeld
@anz hoezo denk je aan een tweeling dan haha. @misja nog gecondoleerd @suus fijn dat alles loopt, begrijpelijk dat je om half 9 afhaakt. @sahi lekker een dag niksen is ook lekker Hier echt zooo snotverkouden en hoesten, gelukkig houd wordfeud me zoet, zo lekker stokbrood met snijworst en hagelslag Met F. Gaat alles goed, slaapt lekker in de box
anz: ja ze zal toch moeten wennen, moet af en toe ook om 9 uur beginnen met werken, dus dan drop ik haar rond 8 uur op de opvang of bij de oppas. Maar ze kwam nu ook pas weer om 8.30 voor de fles (zoals altijd als ze slaapt tot ze honger heeft). dus die heeft gewoon een prima ritme en ik moet me er niet druk om maken Jammer dat je nog even moet wachten op de echo, zou wat zijn als het er per ongeluk 2 zijn toch?! Of vind je dat ook stiekem wel leuk (ik wilde per se geen 2-ling, al is het natuurlijk welkom als het wel zo is, maar nu bij een volgende is het toch een minder grote ramp voor mn gevoel). fmt: balen dat je zo ziek bent joh snijworst en hagelslag, wel apart toch? ff lekker een bak thee gezet. En Yanna rolt nu ook op haar andere zij, ze ging eerst alleen naar links. Denk dat het niet lang meer duurt voor ze helemaal op gaat!
hihi Maar F pakt al speeltjes vast, Yanna grijpt nog niks vast, ze stopt die handjes alleen maar in haar mond. zo heeft ieder kind zn eigen ding hoor. en er is mee eens verteld dat kinderen die motorisch snel zijn, wat minder intelligent zijn als kinderen die er wat langer over doen. Dus mijn vriend dacht meteen dat Yanna dom was, maar zo zwart wit is het nu ook weer niet
Goedemorgen! Lekkere nacht gehad, hoewel Cristian nu wel weer 2x is gekomen voor de voeding. Was ook wel begrijpelijk, daar zijn laatste avond voeding veel vroeger was dan normaal. Bedankt allemaal voor jullie reacties op m'n filmpje. Vind 'm zelf zooooo schattig! (voor wie 't gemist had, klik hier ) @Vaccinaties: hier in Spanje is het nu de 4 mnd, 6 mnd en dan pas bij 15 mnd weer. Qua afspraken weet ik het eigenlijk niet, wij gaan hier privé, dus als we willen blijven gaan kunnen we dat gewoon doen. @suus: fijn dat zo goed gaat! En ja, zoals Anz ook al zei, zoutoplossing is veel prettiger, hebben wij hier ook voor Cristian. @sahi: lol inderdaad zeg, wat een draaikont is dat meisje van jou! Heb je daar ook al een filmpje van?! Altijd leuk om te zien natuurlijk! @Anz: pffff 1 feb pas de echo?! Ik ben ook nieuwsgierig nu!!! Zit er een kans in dat het een tweeling is? Zit dat in de familie? Ik lees wel vol verwondering hoe jullie alweer je levens oppakken, gaan werken en gaan sporten enzo en dus de kleintjes bij andere achterlaten. Ik merk dat ik daar nog helemaal niet aan toe ben... Is dat raar?! Kreeg gisteren een mailtje van mijn baas voor een job begin maart, perfect om te beginnen (in Jerez en maar een paar uurtjes), maar moest het toch ff laten bezinken hahaha. Heb uiteraard wel gezegd dat ik het ga doen, maar moet er nu nog niet aan denken hoor... Liefs, Caroline
caatje: als je nou eenmaal op een bepaalde datum weer moet beginnen, dan leef je daar naartoe. Ik zou Yanna het liefst ook bij me houden en in een coconnetje stoppen, maar dat kan niet. Dus laat ik haar wennen aan oppas en drukte voor als ze straks naar de opvang gaat. ik heb hier een linkje van het rollen: Yanna wil rollen! - YouTube dit was nu een week terug.
Sahi, wat een leuk filmpje! En het is alsof ik mezelf hoor praten, ik praat ook zo zoet en met een hoog stemmetje met Florine. Grappig om te horen dat ze zich even boos maakt en dan probeert om te draaien Vanochtend had ik geen lief stemmetje, ze schrok van mijn stem, ik lijk wel een zware tabak rokende zeeman door de keelpijn, ik fluister nu alleen maar, is beter. Zo, terug op de bank met thee, koek en chocola...ben nog steeds zielig & ziek (1 voordeel, ik hoef niet naar mijn schoonzus dit weekend )
Sahi, kinderarts zei tegen ons dat ze ook wel wat meer mocht als ze wilde. Dus aanbieden kan nooit kwaad. Knap hoor dat ze al aanstalten maakt om helemaal om te rollen! Sophie ligt heeeeeel soms opeens een beetje op haar zij. Ze stopt ook vooral die handen in haar mond ja. En nu ook soms haar truitje of knuffeldoekje (heb een hele leuke van dikkie dik)! Hoe zwaar en lang is Yanna nu? Sophie dus bij iets meer dan drie maanden 5560 gram en 64 (!) cm. Dat is dus op de +2 lijn, echt lang. Caatje, helaas moest ik gewoon weer beginnen. Maar als er geen noodzaak aan had gezeten (financieel) dan had ik het niet gedaan. Veel te lekker om heel de dag met je ventje/meisje te zijn. Goldduke, beterschap. Haha, schrok ze van je stem. Heb nieuwe foto's in m'n album geplaatst!
Zeehondje, wat een leuke foto's. Hier echt grieperig, Sjoon heb me de dag door gepraat anders had ik alleen maar zielig in mijn bedje gelegen. Owja ik had F. op haar buik gelegd maar ze lag niet goed dus rolde ze per ongeluk op haar rug, ik schrok maar F. schrok nog harder haha. @sahi Yanna ligt graag op haar buik in de box, ik vraag me af wat ze dan doet, want als ik F. op haar buik ligt kijkt ze alleen maar rond voor de rest kan ze niets haha wat doet Yanna als ze op haar buik ligt behalve slapen?