Zeehondje, wat een leuke foto's van Sophie. Ik herken dat roze jurkje met vlindertje Heeft Florine ook (gehad) Vandaag afscheid genomen van de kleine kleertjes, daaaag maatje 50-56-62 ...... 62 maat rompertjes zijn te klein, mouwen prima, maar tussen d'r benen krijg ik die knoopjes niet meer dicht (zonder luier prima overigens ) En wat zag ik op FB?! Sjoon heeft WORSTENBROODJES gemaakt! Smullen! Goede vraag FmT, Florine ligt ook alleen maar te kijken op d'r buik, en te kwijlen... en scheten te laten. Soms gaan d'r armen naar achteren en dan lijkt ze op een hulpeloos ... zeehondje
Idd worstenbroodjes! Nog iets veranderen aan de ingredienten die door het gehakt gaan, er mist naar mijn idee nog iets.
fmt: op haar buik kijkt ze rond en vandaag probeert ze ook vanaf haar buik op haar rug te draaien (schijnt makkelijker te zijn dan andersom), maar dat lukt nog niet. Maar behalven slapen en rondkijken kan ze dan ook niet veel hoor Wel grappig dat F zo schrok dat ze op haar rug rolde! Hele ervaring voor die kleintjes zeehondje: leuke foto's Yanna was vorige week maandag op het CB 5395 gr en 57 cm. Echt nog mini dus gold: wat een reus, die florine! Yanna zit nog in 56. 62 is echt nog veel te ruim! ik vind mn eigen stem zo gek als ik het terug hoor, maar ik praat inderdaad ook zo met een hoog stemmetje tegen haar. Ben bang dat ik dat later echt moet afleren haha, hoef jij niet naar je schoonzus dit weekend Maar wel balen dat je nog steeds ziek bent sjoon: wauw, zelf gemaakte worstenbroodjes Ik heb ze altijd uit een pakje Wie weet ga ik dat ook nog eens proberen Heb je een receptje? het eten is alweer op, boerenkool gegeten Verder weinig bijzonders...
Sahi, deze is nog niet lekker genoeg, dus als ik een goeie gevonden hebt laat ik het je weten! Enne, dat hoge stemmetje wordt wel minder hoor! Hoef je niet af te leren gaat vanzelf. Lekker boerenkool, chiel wilde het weer eten, maar had het al gehad begin vd week. Hij is er gek op
Ow hier nog een mama die met hoge piepstem kletst tegen F. Ik klets ook de gekste dingen en koetjeaaaah, en de liedjes gaan hier nog allemaal door elkaar die moet ik dus nog beter oefenen. Jaaa de worstenbroodjes. Ik ga meteen op facebook kijken hahah.
ooooh lekker die worstenbroodjes, hier nu hutspot met braadworst en spek op tafel. Hoop dat ik er wat van opknap.
haha, ja hier gaan de meeste liedjes ook nog niet goed, en dan stop ik omdat ik de verkeerde tekst zing, terwijl Yanna het toch niet verstaat, haha en ik klets inderdaad over de grootste onzin. daarom zeg ik ook steeds dat ik infantiel wordt van de hele dag met een baby Ik vermaak me prima, maar voor mn hersens zou het beter zijn om weer te gaan werken sjoon: ik wacht af op een heerlijk recept en we wachten af tot die stem weer normaal wordt. ook daar zal mn werk wel bij helpen, haha
hey meiden lisa kan van buik naar rug rollen ... dit komt omdat we van de fysio haar al weken op haar buik moeten leggen om haar nek te trainen en dat vond ze niet leuk dus hoppa daar ging ze dan weer ook kan ze ondertussen al een half uur haar hoofd echt omhoog houden als ze op haar buik ligt !! ze moet ook 2x per dag een half uur op haar buik liggen hoor en dit heeft weken oefenen gekost maar gaat goed gister hebben we lisa geprobeerd om 4 flessen te geven dit is ook gelukt .. om 6.30 heeft ze 10 min liggen brabbelen en om 8 uur heeft ze de eerste fles gehad ! vandaag ook op 4 flessen ze lag om 8 op bed en nu hopen dat het weer goed mag gaan ! ze had deze fles goed op maar doet erg moeilijk tijdens de flessen verder slaap ik zelf zooo verschrikkelijk slecht .. bah .. dus nu ook lekker op de bank wie is de mol kijken ! beterschap voor alles verkouden kids dikke knuffel voor allemaal
Pfff dames moet het hier even kwijt hoor, had het op de meeting al gezegd maar ik had dus een sollicitatie gedaan voor een verkorte opleiding kraamverzorgende bij Thebe. Nou ik heb antwoord gekregen ; ik mag naar een informatie bijeenkomst, daarna mag ik aangeven of ik verder wil gaan met de aanmeldingsprocedure. Nu nog erachter zien te komen of ik dan nog gesprekken moet gaan voeren of direct met de opleiding mag gaan starten, baangarantie van 18 uur. Spannend dus Er staat niet in de mail aangegeven wanneer de bijeenkomst is, maar in het onderwerp staat geschreven maart/april 2012. Zou mooi zijn maar ik hoop er nog niet teveel op.
emma: wat goed van Lisa! Yanna kan ook zo lang haar hoofd omhoog houden, eigenlijk al vanaf het begin. Ze is echt sterk! beter dat het nu goed gaat met die flessen. Wel vervelend dat je nu zelf zo slecht slaapt fmt: kraamzorg, super gaaf! Ben benieuwd! en heb net gereageerd op je chat in webfeud, haha! zat er aan te denken om alvast een datum te prikken voor een meeting. hoe eerder we het allemaal vrij houden, hoe groter de kans dat er veel meiden kunnen, toch? ergens in maart/april? hoor wel wat jullie er van vinden. Mijn voorkeur heeft de zondagen, maar een zaterdag kan ook best. verder ben ik echt lui vandaag, alleen maar domme topics op ZP aant lezen enzo hihi
@sahi ik heb het liefste op zaterdag dan heb je zondag nog om bij te komen (zondag is ook prima hoor) maar nu plannen is niet mogelijk aangezien de datum afhankelijk is van wanneer caatje naar NL komt. Wel natuurlijk met het risico voor caatje dat niet veel mensen kunnen als zij een last minute boekt.
Gold: haha, iig één voordeel ja, dat je niet naar je schoonzus hoeft Sahi: stoere meid hoor, dat ze al zoveel draait! Ieder kind ontwikkeld idd op zijn/haar eigen manier, komt bij iedereen wel goed FmT: dat is wel weer wat anders dan het vorige wat je wilde Maar zou wel super leuk zijn natuurlijk!! Caatje: beetje laat, ben hier weinig geweest, maar wat een geweldig filmpje! Leuke kleertjes ook!! En we moeten onze leventjes ook wel weer oppakken, verlof gaat voorbij en voor de meeste meiden hier geldt denk ik wel dat ze 'moeten' blijven werken! Hoe heb jij de oppas eigenlijk geregeld voor als je weer moet werken? Emma: fijn dat de vier flessen goed gaan! En super dat je merkt dat de fysio echt helpt! Zeehondje: lief zeg, die foto's! Je kan idd wel duidelijk op de foto's zien dat ze echt lang is! Sjoon: hmmm, worstebroodjes! Als je ze helemaal goed op smaak hebt ben ik ook erg benieuwd naar het recept Anz: hoe was het bij de VK? Beetje door elkaar geschreven, heb het grotendeels uit mn hoofd gedaan! Ben nu nog voor mn werk bezig, dus ga snel verder. Moet nog 10 uur maken deze week, ben bang dat ik dat niet ga redden Morgen nog een dagje op kantoor en 's avonds heerlijk uit eten met manlief! De kids mogen naar opa en oma, ideaal!
O ja, en meeten: ik wil sowieso niet op zondag. Als de meeting dan gepland wordt is prima natuurlijk, maar dan ben ik er niet bij
Ja meeten, gezellie! Idd afwachten wanneer caatje weet wanneer ze wil en kan komen. Doen we dan weer kidzcity? Was wel beetje veel lawaai, wel erg leuk! Of als er geen oudere kids mee gaan kunnen we misschien ook wel high tea doen of zo weet niet wat zo iets kost pp??
Gejanne, jllie ook al uiteten motge! Wij gaan met mijn beste vriendin en haar man. Heb er veel zin in!! Jij vast veel plezier
Sjoon: oh, gezellig!! Wij gaan binnenkort ook met vrienden, moeten we alleen nog even afspreken! jij ook veel plezier. Wij gaan samen omdat we de 16e 10 jaar samen waren, toch wel een etentje waard
Goede avond dames, Vandaag echt een luilak geweest, want was niet zulk lekker weer om naar buiten te gaan. Was van plan me kleding kast uit te mesten (al een week ofzo) maar geen zin in gehad. Ben wel even toen het droog was vanmiddag een digitaal fotolijstje wezen kopen en lekker even naar de kapper geweest. Was zo hard nodig. Weet niet meer wie het zei, maar thanks voor de tip dat bij de wehkamp ook die budget (thanks fmt) ook 3 halen 2 betalen was . Heb gelijk wat besteld. Net samen met Collin een tukje gedaan, werd wakker geslagen na 2 uur.. Hebben jullie kids ook steeds van die koude handen? Mijn god, die van Collin lijken wel ijsblokjes. @ Misja: Is alles goed gedaan met de prikjes? En hoeveel weegt hij nu? @ Anz: Dat is een goeie tip, ga ik volgende week gelijk halen. En hoe was het bij de vk? @ Sahi: Zo, dat was erg vroeg vanmorgen.. Ik ben echt een uitslapen hoor. En Collin lijkt in vergelijking met de kleine van mijn vriendin weer klein, terwijl dat maar 2,5 week scheelt. @ Fmt: Wat een combi om te eten zeg, haha. Vervelend dat je ziek bent. Oooohhh, spannend. @ Gold: Dat is dan weer een voordeel he. @ Zeehondje: Leuke fotos zeg. En inderdaad een lange dame @ Emma: Weinig flessen zeg. Hier gewoon nog eentje die 7x komt.
@gejanne dat is het zeker, ik heb er ook nog niets over gezegd hier omdat het ook een beetje aan de gevoelige kant ligt. Zal het uitleggen, die verkorte opleiding Thebe bestaat al best lang, vaak genoeg bekeken toen alleen toelatingseisen zijn 21 jaar. Ik werkte in de horeca vanaf mijn 16e (werken/leren gekozen omdat ouders in horeca een bedrijf hadden) maar zag daar geen toekomst meer in. Toen werd ik "per ongeluk" zwanger op 21e, en dat ging mis toen was ik 2 maanden 22. Ik wilde graag met kinderen/baby's werken maar kon het natuurlijk op dat moment helemaal niet aan om mijzelf aan te melden. Zo ben ik uiteindelijk achter de telefoon beland. Mijn laatste ervaring is het administratieve/zakelijke, mijn hart zegt werken met kindjes/kleine baby's. Probleem daarbij is geen diploma's die richting op. En dan is het kiezen of kabelen ; of op eigen kracht een dure administratiediploma halen en de kans op werk groter maken door het laatst wat ik gedaan heb door te zetten *administratie*. Of een interne opleiding + een baangarantie voor 18 uur in de kraamzorg. Iets wat ook echt bij mij past. Ik solliciteer trouwens op alles, ook in supermarkten maar ik denk dat ik daarvoor ook weer te oud ben. Was ik maar weer 21 en kon ik alles maar overnieuw doen. Ow en ik heb trouwens mijn 2e afwijzing gehad voor een administratieve baan. 170 sollicitatie's waren er binnen gekomen. Dus ik leg het echt wel af tegen de dames/heren met diploma. Hoop dat het allemaal een beetje duidelijk is. Ik vind het fijn om mensen te helpen of wat voor manier dan ook. Hehe het voelt net alsof ik bij jou moet solliciteren hahaha