ik ga de 30e wel een midweek op vakantie, maar we zien wel wanneer het uitkomt en fmt: princi klinkt mij niet als een engerd in mn oren, dus misschien durf je het ook wel zonder mij
Lolly, wat een knapperd. En wij oefenen ook zo'n vijf keer per dag. Als ik niet werk misschien zelfs wat vaker. Vooral het op de buik leggen. Ze moet dit eigenlijk wel een half uur volhouden, maar tien minuten is echt de max! Lizhoks, gefeliciteerd met je verjaardag. Veel plezier morgen. Ben benieuwd naar de foto! Oh, ookal een afplatting. Hier en plat en schuin. Slapen op de buik komt hier niet voor, vindt ze niks. Caatje, Cris krijgt een lekker nachtritme dus, fijn. En wat een leuke foto. Sophie vindt het ook fantastisch als ik haar voeten opeet. Lachen met geluid is het dan.
FmT, nee ik ben geen engerd...maar ja dat zeggen engerds natuurlijk ook . Maar ik kan wel een verklaring omtrent gedrag meenemen hoor...haha. De krijg ik altijd gewoon van de gemeente. Gold, wat vervelend dat je die eerste week zo sacherijnig was! En je hoeft helemaal niets te klagen te hebben om je toch erg rot te voelen. Alleen mogen we onszelf vaak zo niet voelen vinden we....toch? Ik ben blij dat het nu beter gaat met je en je tegen ons positieve gebral kan....hoewel...positief.....ook niet altijd. Tenminste ik vind het moederschap echt niet alleen maar positief. Zo ik ga maar weer eens naar de fysio.
Fijn dat je je weer wat beter voelt Gold. En? last van een poepluier? Sahi, hoe was het humeur van je vriend? Goed beoordelingsgesprek gehad? Doordat ze vanmorgen dus om half acht 'al' de fles heeft gehad is heel haar ritme verstoord. Tweede keer dat ze een half uurtje voor de volgende fles in slaap valt. En net ook weer maar een klein uurtje geslapen. Hoe vaak en hoe lang slapen jullie kinderen voordat ze de nacht in gaan? Hier krijgt ze vijf flessen en tussendoor slaapt ze dus steeds. Da's dus vier keer op een dag. Ochtendslaapje vaak wat langer. De andere drie maar zo'n drie kwartier tot een uur. Nog steeds dus rond negen uur vaak wakker bij ons beneden. Is dit gek? Zou ze niet na de één na laatste fles van 19.00 uur 'moeten' slapen. En dan wakker worden rond 22.00 uur? Laatste fles erin en de nacht in?
Zeehondje: Dinand krijgt de eerste fles rond 8 uur, gaat dan naar bed rond half 10 ong, soms wat later, tot 12 uur. Krijgt half 1 fles, slaapt van half 2 tot vier uur/half 5, 5 uur de fles en dan slaapt hij van half 7 tot 10 uur ong. (maken we hem wakker).
Reageer straks even verder, zit op mn werk Vanavond heerlijk met manlief uit eten Dat wordt een lekkere carpaccio voor mij, daar kijk ik echt al lang naar uit
Oooh lekker gejanne, hmmm heb ik ook wel zin in. Wij gaan waarschijnlijk maar de mexicaan dus ik denk tapas eten!! Haha en vriendje wil rijden dus de wijn mag vloeien (klinkt wel erg naar een alcoholist zo he?)
Haha, ga er ook vanuit dat manlief gewoon rijd, dus mag ik vast wel een lekker wit wijntje erbij En een alcoholist, hoe kom je daar nu bij
38,3 graden ... dat is koorts toch? Of zal Florine het nog warm hebben van het douchen? Ze lacht en brabbelt ....
Ff snel, straks wel uitgebreid reageren Gold: 38 graden is verhoging en 38,5 al koorts en daarboven is het verstandig de ha te bellen. Kan van het bad komen en ander een zetpil? Dan zakt de koorts ook hoor Ga even tukken, ben nogal moe van deze ochtend Tot straks
Nou Gejanne, dat redt ze dus echt niet hè, zoveel slapen overdag. Maar aan de andere kant mag ik niet zeuren. De nachten slaapt ze al vanaf een paar weken door. Heerlijk carpaccio. Heb ik ook gelijk gegeten bij de eerste keer uiteten. En in de kraamweek gelijk rosbief op brood! Mmmmmm....
Gold, dat heet wel al koorts geloof ik. Ik zou een paracetamolletje geven en zorgen dat ze goed drinkt. Keertje extra bijvoorbeeld. Zorg ook dat ze niet te warm aangekleed is. De koorts loopt bij die kleintjes snel hoog op dus bij 38,3 maakt mijn huisarts zich nooit zorgen. Maar als jij dat wel doet gewoon ff bellen om te overleggen. Zeehondje, ik volg Tibbe qua slapen. Meestal valt hij zelf wel in slaap in de wagen beneden of in de box. Of ik hoor aan zijn huiltje of hij moe is en leg hem dan weg. Ik probeer hem nu tegelijk te laten slapen met Mara maar dat wil nog niet altijd zo . De ene dag slaapt hij ook duidelijk meer dan de andere. Volgens mij is er niet iets dat moet maar moet jij en Sophie gewoon samen een ritme vinden daarin. Oh en heir een heeeeeel blij jongetje na zijn fruithapje . Gisteren was het voor het eerst en was het nog wennen en vandaag kwam hij bijna zelf uit zijn wipstoeltje om het op te eten...haha!
zeehondje: ah goed dat je het vraagt! Was het zelf alweer bijna vergeten Humeur was prima en beoordeling ook. Hij mag nu meer mensen gaan aansturen en meekijken en hij gaat stagiaires begeleiden. Voorlopig 50 euro netto erbij per maand, als hij zijn diploma haalt misschien nog wat meer. gejanne: heel veel plezier vanavond! sjoon: alcoholist! Haha, lekker toch? gold: 38,5 is koorts, zou even een uurtje wachten en dan nog eens meten. Anders even de ha om advies vragen, maar als ze verder gewoon zichzelf is, zal het wel ok zijn denk ik. en koorts is een teken dat er iets met het lijfje is, koorts op zich is niet gevaarlijk, maar het is een signaal. Heeft ze pas prikjes gehad? Ligt er griep op de loer? En misschien wel van het douchen. princi: wat leuk, dat fruithapje! Yanna had dus ook al een appel aangevallen, ik probeer het toch zo lang mogelijk uit te stellen, maar we vinden het zelf ook zo leuk en ze is super geinteresseerd ineens. hier even mn vader spontaan op bezoek en nu begint vriendje te zeuren dat ie honger heeft, pff
Zeehondje hier ook gelijk broodje rosbief en filet american, vriendje is speciaal daarvoor zondags dat gaan halen!! Lief he Haha sahi, af en toe mag het wel iets mee. Zoveel drink ik niet haha
Ik ben ziek (zware verkoudheid) man heeft koortslip (is verder niet ziek en komt niet in haar buurt) en Florine heeft nu 38,4 ... Mwah, ze ligt met een rompertje in de slaapzak zonder mouwen en als ik haar bij me pak ... gaat ze lachen, tong uitsteken en aan mijn tepel likken .. gek kind. Ik houd het in de gaten.
Pfff, kan er ook nog wel bij. Mijn vriend wil Collin net de fles geven (met de calma speen) gaat voor geen meter. Bij mij drinkt hij wel iets, andere speen erop gedaan, dat gaat helemaal niet. Nu maar aan de borst gelegd, kind had hele erge honger Fijn hoor, net voordat je moet werken. En vriendje heeft echt het geduld van 3x niets.
gold: kijkt je man uit met zn koortlip? Want dat schijnt niet goed te zijn voor die kleintjes... altijdvrolijk: gewoon nog een paar keer oefenen. En anders even mijn lijstje tips hier opzoeken die ik een paar dagen terug had gepost. Had Collin al eerder geoefend met de fles? Want het is even een nieuwe techniek voor ze, dus het is even oefenen. Gewoon een paar keer blijven proberen en vooral niet stressen! ik had meteen biefstuk na de bevalling (naja, paar dagen later). hier weer gegeten en we gaan misschien even aan de wandel naar mn moeder. Ik wil meer bewegen en mn vriend zag het wel zitten, dus gaan we gewoon doen! mn vriendinnetje heeft er het stoeltje voor de tripp trapp achter gelaten (die was ik dinsdag vergeten, zij was gisteren bij mn moeder), dus die kunnen we even ophalen, dan kan Yanna in de tripp trapp aan tafel bij ons voortaan als ze wakker is. En dan met verloop van tijd af en toe een hapje toestoppen bij dr
@ Sahi: Collin had al vaker uit de fles gedronken, maar me vriend heeft steeds geen zin/tijd/geduld om te oefenen. Zal jouw tips straks opzoeken. Was wel aan het stressen, maar ga het morgen met 50 cc proberen en dan kijken hoe het gaat. Heb een hoofd, waar je u tegen zegt. Ga zo ook maar in bad. Er zijn zo veel pagina's gekletst en heb te erge hoofdpijn om te reageren, sorry..
Altijdvrolijk .... Man met weinig geduld? Hier ook zo eentje...:x En zul je zien, net nu je moet gaan werken weigert de kleine de fles. Calma speen heb ik al opgeborgen, die wilde ze als eerste niet meer.... Succes ermee, en ik hoop dat je hoofdpijn na een nachtje slapen voorbij is. 38.8 koorts had ze om half 7, heb haar een paracetamol gegeven, luchtig gekleed, goed bij me laten drinken en in bedje gelegd. Mijn man komt met die koortslip NIET in haar buurt en mijn buurt. Iedere 30 minuten ga ik bij d'r kijken, voel me zo machteloos.... Vreemd is dat ze wel nog lacht en zo ..... Mwah ... Oh ja, mijn schoonfamilie is HEEL erg teleurgesteld dat we niet komen... Pffff