Oktober mama's 2011

Discussie in 'De mama's' gestart door FmT, 9 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Ik heb alleen even laatste pagina teruggelezen, heb vandaag een rommelhok uitgeruimd, geschrobd, veel gewassen slaapkamer F. uitgedaan. Ik zit en nu voel ik pas hoe beroerd ik me voel.

@altijdvrolijk balen van die koppijn.
    @goldduke laat ze dan maar lekker teleurgesteld zijn toch. Ziek goed uit, en ja met die koortslip hoef ik je niet te vertellen want dat weet je zelf wel. Misschien de tip om lipcompeed erop te doen, dan is de koortslip goed afgeschermd en kan hij wel gewoon jullie kleine meid vasthouden. Ik heb ook last van koortslip *godzijdank nu al even niet gehad* maar ik heb ze hier wel liggen, zodra ik het voel gaan die compeed erop.

Morgen eerste hapje voor F. eigenlijk wil ik zo lang mogelijk wachten maar volgens CB en dokter kan het beter zijn voor haar verstopte darm dus toch uiteindelijk na het bericht van Misja (geloof ik) over de streep gegaan.
    F. is precies 4 maanden morgen, gek want ik had het toch echt in mijn hoofd dat het beter is om tot 6 maanden te wachten met de fruithap.

Ik ga mezelf ook nog even verdiepen hoe dat gaat met overstap naar standaard 2. Ik wil zo voorzichtig zijn met de darmpjes van F.
    Ow en ik heb nog maar 6 luiers, hopelijk houd Wehkamp zich aan de afspraak morgen die pampers te leveren haha..

Ik ga nu aan gtst beginnen (pauze gestaan) en daarna de finale van the voice.
    Ook benieuwd naar die nieuwe serie met Wendy.

@lolly wat een mooie mannetjes ;):). Echte broederliefde zoals je al zegt.

2. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Gold: als het niet zakt met die zetpil zou ik toch even gaan bellen mert de ha. Heeft ze van de week d'r prikjes gehad?
    Ik ga morgen maar gewoon verder proberen, zal toch moeten. Zondag ga ik naar me ma, die heeft heel veel geduld.
    @ Fmt: ik kan juist niet wachten om een fruithapje te geven. Maar debk dat het voor haar darmpjes wel beter is

3. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @altijdvrolijk Het advies van CB en dokter kwam 1,5 week terug al maar wij wilden hoe dan ook pertinent niet voor 4 maanden starten met bijvoeding. Er staat niet voor niets 4 maanden op die potjes. Ik wil trouwens geen discussie hierover voeren, iedereen doet wat hij of zij het beste vind natuurlijk. Het liefste hadden wij toch gewacht tot 6 maanden, nu volgen we een advies op en ik hoop dan ook dat het werkt en dat F. dus niet nog meer problemen krijgt met haar darm.

Hopelijk begrijp je wat ik bedoel want ben echt moe haha.

4. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ fmt: ik snap je. En iedereen moet doen wat goed voelt voor hem/haar. Maar ik dacht dat je bang was dat F het niets zou vinden ofzo. Ga je anders lekker vroeg naar bed als je zo moe bent.

5. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    altijdvrolijk: lekker je bed in, morgen weer een dag :) Hopelijk gaat het dan beter.
    En mannen hebben nu eenmaal minder geduld met de kleintjes. daar hebben we het maar mee te doen.

gold: nou ja, jij ziek, F koorts, dan ga je toch niet daarheen?! flauw dat ze teleurgesteld zijn...

fmt: zooo wat heb jij een hoop gedaan! En dat nog wel als je ziek bent!
    ben benieuwd naar hoe het fruithapje gaat morgen! Ik ben ook wel voorstander van langer wachten, maar tegenwoordig zijn de ideeen daarover anders en dan ook nog die darmen van F...
    En iedereen moet doen waar die zich zelf goed bij voelt.
    gtst is rete spannend!

hier tvoh te kijken, wat zijn ze goed he? Ik vind ze ook allemaal goed, kan niet kiezen voor 1 van de 4!
    Yanna is wel wat aan het mopperen, weet niet zo goed waarom... Hopelijk gaat ze zo slapen en hebben we een goede nacht.

6. Misja

Misja Fanatiek lid

8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    @fmt: ja,dat was ik over het fruithapje! Hier gaat het poepen echt veel beter.

Wat is er vandaag veel gekletst. Ga even niet reageren. Drukke dag gehad.,morgen begrafenis. Wel moeilijk weer! Vanavond nog even wezen kijken.,kist gaat vanavond dicht. Was niet goed meer te zien.

Verder vandaag gewerkt, pampers en voeding ingeslagen bij de kruidvat.
    Gisteren naar cb geweest. Joël was goed gegroeid, laatste prikken voorlopig gehad. Gelukkig had hij er helemaal geen last van. We mogen over twee weken beginnen met wat groenten.

Spreek jullie morgen weer! En gaan jullie naar de duinen!? Ik wil ook mee hoor! Sorry voor de fouten want ik zit te tikken op,mijn telefoon

7. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ik wil eerste fruithap fotosssssssssssssssssssssssssssssss

leuk leuk die koppies haha

bij tim moesten we met 3 mnd al beginnen wou ik ook niet maar we moesten wel
    bij lisa twijfel ik .. nog niet begonnen maar ze kijkt de lepel uit je mond haha !!
    heb vandaag ook spul gekocht om de fles dikker te maken maar ligt nog ff in de kast zolang het nog gaat wacht ik nog maar ff .. maar ik riep bij tim ook .. niet voor de 6 mnd ... en we moesten wel .. dus roep nooit nooit !

ben finale van the voice aan het kijken en liep ff naar de ijskast voor wijn hihi
    iemand een glaasje ??

ik durf geen pampers te kopen nog 3 mega pakken liggen en spekkie hier groeit als kool

wehkamp zal vast wel komen hier altijd netjes !!

ga weer snel kijken ...

weet niet of ik morgen kom de kapster komt buurmeisje jarig en eten bij mijn ouders mijn pa wordt zondag 60 gaan we morgen gourmetten en zondag nogmaals feesten haha

8. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
  9. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
  10. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    haha heerlijk!
    en plezier en succes morgen met je drukke dag
    misja: heb jij foto's van de eerste hapjes?
    sterkte morgen!

11. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    bereid jullie dus maar voor meiden !!!

12. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Haha emma zat net aan je te denken, hier ook tvoice maar ik loop 45 minuten achter niets veraaien dus haha! Ik ga ook fotos maken morgen en we nemen het ook op camera op.
    Wat lijkt Lisa toch veel op Tim en wat ziet Tim er ontzettend heerlijk uit op die foto's.

13. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Haha hoelanger ik naar die foto van Tim kijk hoe leuker en viezer hij wordt haha.

Hoeveel hapjes geven jullie bij de eerste keer?

14. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    Ik heb een boekje van olvarit gekregen staat een,schema in eerste keer twee hapjes en drie dagen hetzelfde achter elkaar geven zo weet je of je uk geen allergie heeft !!! Das wel een goede tip !!
    Lol he die fotos moest ze echt ff opzoeken maar zo leuk
    En idd wat lijken tim en lisa op elkaar hihi

15. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Oooh dat boekje heb ik ook binnengekregen, ga het morgen meteen even doornemen.

Kweet niet wie het zei over spannend gtst, maar edwin is dood :$. dat die Bing er maar eens uitging.
    En ik weet ook niet meer wie de tip gaf om op tijd naar bed te gaan maar ik wil the voice heel graag zien :)

16. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    Zal morgen ff dat schema wegzetten maar is hun advies he.. Niet het mijne !!
    Volgensmij gaf ik al gelijk meer.. Meeste komt er gelijk weer uit hihi

17. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    Oh hihi schema heb je al !!!
    Pff heftige aflevering hoor gtst.. Bing is iri maar mag wel blijven van mij ..
    Hoop dat die twee hun kind wel terug krijgen

18. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Haha emma wat een lol weer met jou :D. We kijken denk ik wel hoe het gaat. Ik zat al te denken, 4 hapjes kunnen we beiden een hapje filmen en beide 1 foto maken haha...

19. Misja

Misja Fanatiek lid

8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    @sahi: ja ik heb uiteraard foto's van het eerste hapje.,zal morgen ff posten lig nu al lekker in bed!

@ emma: bij mij was de ravage gelukkig wel iets minder.

Ik ga slapen! Welterusten allemaal

20. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    Goedemorgen dames,
    genoten van the voice? Net als FmT heb ik met bijna een uur vertraging gekeken, ik was telkens bij mijn meisje. Na de pctm van gisteren is de koorts gezakt en had ze tegen 21.00 uur 36.9 bizar hoe snel die temperatuur stijgt en daalt ...
    De hele nacht heeft ze weer geslapen en ze meldde zich net om 8 uur. Heeft redelijk gedronken en slaapt nu weer. Straks temp ik haar weer.

Ze heeft geen prikjes gehad van de week, ik denk dat ze toch iets van mijn verkoudheidsvirus heeft opgepikt (ondanks mijn handen wassen, deurklinken boenen, zakdoekjes 1 keer gebruiken etc)
    Maar ze heeft geen snotneusje en hoest ook niet alleen heel veel poep. Het drinken houd ik in de gaten.

Jeetje wat was ik bezorgd, en nog wel hoor.

Maar goed.

Geweldig die foto's van dat hapje! Heb er zelf ook nog een toen ik baby was, ik geloof dat ik al aan het smullen was van een liga met sinaasappelsap toen ik 3 maanden was (vroeger mocht dat nog ;))

Misja, ik ben benieuwd naar jou foto's.

Nu koffie!

Deel Deze Pagina