Sjoon ik heb na het zetten van de spiraal zo'n 2,5 gevloeid. Balen trouwens dat hij niet de goede eendebek had. Ben je er helemaal op voorbereid gebeurt er niks. @gold hopelijk heeft het cb de tip voor je.
@Sahi: bedankt voor de link! @Princi: whoehoe!!! Super tof joh! Gefeliciteerd met je nieuwe baan! @lolly: fijn dat de 4 flessen zo goed gegaan zijn! @Gejanne: arme Jarno, zal hij zelf ook niet fijn gevonden hebben! @FmT: is heel normaal hoor, af en toe ff forummoe. Is ook goed. @altijdvrolijk: jij had flink gewerkt zeg, gisteren! @suus: jeetje, wat een ziekenboeg! Veel beterschap voor jullie! @Goldduke: balen dat het niet wil lukken met de fles... Jeetje zeg, je hebt wel al super je best gedaan! Pakt ze wel gewoon een fopspeentje? Of die ook totaal niet? Oh enne... Heb ik jou eigenlijk ook op facebook? @Kolf: ik heb hier de kolf nu een paar dagen in huis, maar nog niet gebruikt hahaha. Wil de eerste keer eigenlijk doen als mijn lief er ook bij is, dan zouden we als eerste keer een beetje kunnen kolven en dat hij dan gelijk dat beetje geeft. Eens kijken of dat lukt, maar weet dus nog niet wanneer. Hier eigenlijk weinig te melden. Gisterenavond weer lekker gebadderd met m'n mannetje en gelijk weer gemerkt aan de nacht. Kwam alleen maar om 4 uur, daarna tot 8 uur geslapen. Heerlijk! Ochtend heeft hij gezellig liggen brabbelen en spelen in de box. Ik merk echt dat hij beter begint te grijpen, zo schattig! Verder even boodschappen gedaan en voor de lunch had ik voor ons pannenkoeken gemaakt! Hahaha, had ik zo'n zin in en we hadden nog een pak staan! Was lang geleden en weer ouwverwetst lekker! Vanavond misschien nog ff naar m'n schoonouders, mijn lief moet daar wat repareren. Morgen heeft hij een dagje vrij, want dan komen mijn oom en tante op babybezoek. Zij wonen dus in Marbella (2,5 uur van ons vandaan), maar zijn de wintermaanden weg geweest. Liefs, Caroline
Hoi Hoi, Ik reageer even kort! Kom weinig aan reageren toe nu de laptop kapot is. Dan moet naar boven op de gewone pc! Erg lastig. De laptop moet eerst maar eens weggebracht om te kijken of hij nog te maken valt! Verder gaat het hier zijn gangetje! Heb wel weer enorme kiespijn/kaakpijn! Vandaag weer bij de tandarts geweest, maar ze kan er niet achter komen waar het zit dus ik zit nu aan de antibiotica! Waarschijnlijk een ontsteking! Vandaag begonnen, dus hoop dat het gauw gaat werken! Morgen een dagje naar Gejanne! Echt heel veel zin in. En verder druk met werken, huishouden en de alledaagse dingen! Ik ga weer naar benenden, want die pijn zit me echt dwars en geen pijnstiller helpt meer! Kom later wel weer uitgebreider reageren. Ik lees uiteraard wel op mijn telefoon mee! Maar reageren is daarmee zo lastig! Fijne avond allemaal!!
Gold, ik ben niet zo'n pieperd als er wat aan mijn lichaam gaat gebeuren zeg maar, volgens mij is mijn pijngrens erg hoog, maar goed fijn is anders haha
Goede avond dames, Vandaag echt geen drol uitgevoerd. Ging alleen naar de winkels voor wat speciale dingen, maar voor geen van alle geslaagd. Heb wel Collin als paspop gebruikt vandaag, er zijn echt super veel kleertjes te klein. Daarbij komt dat er nu een hoop maatjes 62 echt super goed zitten. Morgenochtend moet Collin om half 10 wennen bij de gastouder, maar wordt echt uitkinnen voor zijn eten. Dat moet daar gegeven worden, maar denk dat het wel goed komt. Eveneens de fles van haar accepteren. En ik heb het idee dat de eerste ongi eraan zit te komen. Best snel voor een bv mama, maar goed. Net nl al wat rozig slijm (sorry) gehad. Collin likt echt overal aan, zelfs de hond @ Sahi: Ik denk ook wel dat het beter gaat nu hoor, dat loslaten. Oh, goed geslaagd bij het kruidvat. En vwb te rekening van het kdv, dat komt echt wel goed hoor. @ Lolly: We mogen inderdaad in onze handjes knijpen dat de kleintjes er zijn nu. En wat fijn dat de nacht ook nog goed gaat met het fruithapje ertussen. @ Fmt: Peer, bah Misschien vind je inderdaad die niet lekker. Oh en je vroeg laatst hoelang een geopend potje bewaard kon blijven, 48 uur, mits er niet direct uit het potje gegeten is. @ Lizhoks: Die bijwerking had ik ook met de mirena, trekt echt weg. @ Gold: Hier ook eentje die 6 maar meestal 7 voedingen geef hoor. Bv babys drinken nl kleinere beetjes en de melk is lichter verteerbaar. Ik ben even aan het meedenken hoor. Heeft je meisje wel een speentje? Ik heb nl bij Collin de flessenspeen gepakt en daar een spuugdoekje ingerold gedaan. Toen daarom laten sabbelen ipv zijn speen. En daarna ging het ineens goed. Maar het is wel erg vervelend. Hebben ze wel super snel gedaan dat schilderen. @ Gejanne: Goed zo! Veel plezier met Misja op bezoek morgen/ @ Emma: Wat een geweldig nieuws zeg. Daar mag je inderdaad lekker op proosten hoor. En misschien was ze vorige x vlak na een voeding gewogen, dan zijn ze altijd wat zwaarder. En het tijdstip is ook van invloed. Wij wegen nl in de ochtend ook veeeeel minder. @ Sjoon: Dat is vervelend zeg, het is al niet prettig zeg maar. Zou hem inderdaad na Landal doen hoor. @ Caatje: Je moet doen wanneer het goed voelt, maar kolven vergt wel een beetje oefenen. @ Misja: Veel plezier morgen he. En balen dat je zon last hebt en ze het niet kunnen vinden. Sterkte ermee.
@gejanne en misja veel plezier morgen samen met de kindjes. @misja las het ook op facebook van je kies, dat is dus helemaal niet leuk. @caatje ik wil wel reageren op jouw bericht maar ik weet even niet meer wat je getypt hebt, iets over de kolf, vind je dat niet gek om samen met je vriend te doen. Niet echt romantisch geloof ik hahaha... @sjoon niet leuk die eendenbek, hopelijk gaat het bij de gyn direct goed. En jeej moet ik het straks zonder jou doen als je op landal zit hahaha... Nu GTST kijken en wachten tot mijn eten word opgediend (ja wij eten altijd laat).
Whaaaa we zitten al 2 uur zonder stroom! Ben ik blij dat ik geen fles hoef te warmen... Of te douchen... Gelukkig is het niet al te koud en had ik nog geen boodschappen gedaan. Net Florine een schone luier omgedaan bij kaarslicht. Liander zegt de storing te verhelpen binnen nu en 5(!) uur... Fopspeen? Die spuugt ze even hard uit, difrax en nog een ander merk. Weken lang wilde ze die wel, hielp bij het slapen, maar ook die dus niet. 7 feb naar het cb, dan hoor ik wel wat ze adviseren. Caroline, yup we zijn vriendjes op Facebook, ik heet Céline maar dan met een y en zonder streepje
@goldduke oooh das balen, is het al opgelost ? Wel romantisch allemaal kaarsjes aan Moet het hier ff kwijt hoor, haal het straks weer weg ivm privacy maar vond het wel grappig mijn halfbroertje is 14 jaar en vraagt om versiertips: Broertje zegt: en zo heb ik haar ontmoed 13 14 1 jaartje verschil is het max wa er tussenkanzitten ?\ ????? Fmt zegt: nou kijk eens naar je vader en moeder hqahaha broertje zegt: aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah nee dank je Fmt zegt: hahahaah sorry haha dan moet je een vrouw nemen boven de 20 haha broertje zegt: aaaaaaaah ik doe wel op eigen manier
altijdvrolijk: haha, aan de hond likken! Yanna likt ook aan vrij veel dingen, zoals aan mij als ik haar een kus geef spannend morgen, maar komt vast goed ow balen, nu al ongesteld worden Maar dat kan inderdaad best inmiddels... caatje: lekker toch, dat alles zo goed gaat misja: ow irritant van je laptop. Maar we weten dat het verder allemaal goed gaat dus veel plezier morgen met gejanne! gejanne: veel plezier met misja! sjoon: ik vond de spiraal zetten goed te doen landal; wanneer ga je? Ik ga as. maandag naar center parcs. Wordt het rustig hier als we tegelijk gaan fmt: ik heb gtst gemist, wat heb ik gemist? Ik kan eventueel morgen terugkijken natuurlijk na koffietijd leuk he, die puber jongens Mijn broertjes zijn 20 en bijna 16, zo leuk gold: pfoe balen van die stroom! Maar goed in dit geval dat je borstvoeding geeft hier best een gezellige avond gehad, beetje druk, maar wel prima En Yanna hield zich netjes aan mijn idee van voedingstijden, echt top! wel weer eens een poepincident gehad, pfff. weer heel de broek uitgelopen aan de bovenkant, omdat er zo'n kracht achter zit. En dat precies terwijl ze honger had en echt in bad moest, wat een drukte dan ffies Maar eenmaal in bad vond ze het wel leuk zo naar bedje toe, Yanna lag er braaf om 21u in (probeer het steeds te vervroegen, gaat goed). Drinken ging weer beter. Deze mama is wel tevreden. owja, KDV heeft gebeld, 7-2 mag Yanna 2 uurtjes wennen en 8-2 half dagje wennen, de week van 13-2 gaat ze naar de oppas, en 21-2 gaat ze 2 dagen per week voor vast naar 't kdv. Komt helemaal goed. wennen mocht van hun ook in mijn 1e werkweek, maar dat voelt voor mij niet goed. Al is het wel handiger voor de oppas, maar ja. Dan zit ik niet lekker op het werk denk ik. nou, lang genoeg gekletst, weltrusten allemaal!
Zo, ik ga slapen, ben kapot! Net weer een paar uurtjes gewerkt en vind het wel genoeg voor vandaag! All: trust en tot morgen of overmorgen of ....
Sahi, wij gaan 6 tm 10 feb. Ik denk idd dat ik morgen die afspraak afbel en dan maar na landal laat zetten. Verder heb ik vanavond met de gastouder van chiel 2 taarten gemaakt voor haar zoontje en 30 cakepops. Was heel gezellig en net pas thuis! Dus voor nu lekker slapen!
gejanne: lekker geslapen? tot snel sjoon: ah wij gaan 30 jan. tot 3 feb. Hoeven ze ons hier niet tegelijk te missen ja zou de spiraal inderdaad daarna laten zetten, je weet nooit hoe je lijf erop reageert. Ik had er niet heel erg last van, maar toch wat menstruatiekrampjes af en toe en een beetje vloeien. Zit je toch niet lekker op vakantie. nu vloei ik nog heel licht, niet genoeg voor een tampon zeg maar, wel irritant volgende week, even zien hoe het loopt... Vind mezelf ook al niet charmant in badkleding, dus dat wordt wat...
Een goedemorgen! Gisterenavond inderdaad nog naar mijn schoonouders geweest. Mijn lief moest daar dus wat repareren, uiteraard gezellig een hapje meegegeten. Er was eindelijk ook een goed moment om het oppassen aan te kaarten. Toen ik langzaam de zin begon "als ik weer ga werken..." zei mijn schoonmoeder gelijk "hier natuurlijk!" Dus ik vroeg of het nog uitmaakte voor hoeveel dagen het zou zijn. Zei ze gelijk dat alle dagen prima waren! Als ik het niet erg vond tenminste hahaha. Lol Nee dus! Echt zo fijn te weten, dat wat ik al dacht ook zo zal zijn. Gaat dus helemaal goed komen! @misja: balen van je laptop ja, zou niet weten wat ik zonder moet! @altijdvrolijk: ja, ik weet dat het zéker oefenen is, de kolf gebruiken. Maar ik heb dan gelukkig ook nog even. @FmT: lol ik wil het ook niet sámen met mijn lief doen, wil het doen als mijn lief ook thuis is, zodat hij het flesje dan kan geven. En hahaha, schattig broertje zeg! @kolven: Maar goed, heb nu weer begrepen dat het beter is te wachten met oefenen met flesje tot het echt nodig is, daar de kleine zou kunnen wennen aan de fles en dan de borst niet meer wil? Maandag maar eens vragen aan de ka, wanneer het 't beste is met alles te beginnen. @Golddukre: oh ja, nou weet ik 't weer... *blush* sorry, was 't ff kwijt... @Sahi: fijn dat je zo'n gezellige avond gehad hebt! @Sjoon: mmmmmm klinkt als een zeer lekker avondje! Mag je de taarten en cakes zelf ook proeven? Wij hebben trouwens een lekker nachtje weer gehad, konden ietsjes langer in bed liggen, daar mijn lief vandaag dus vrij heeft. Nu zo eerst gezellig met ons drietjes buiten de deur ontbijten en dan wat boodschappen doen. Later vandaag komen mijn oom en tante uit Marbella dus, erg gezellig! Fijne woensdag allemaal! Liefs, Caroline
Hoi, ik heb een spreekverbod....whaaahaaa. Ik had dus vanaf maandagmiddag geen stem meer, vanmorgen naar de kno geweest en een spreekverbod van 3 dagen gekregen. Wilde nog een grappige opmerking over Frans Bauer i.c.m. mijn zangtalenten maken, maar de beste man was onverbiddelijk.....het ging DIRECT in. Erg handig met een kleuter in huis. Jan heeft het zo goed mogelijk uitgelegd aan Tess en is daarna naar zijn werk vertrokken. Eerst vond Tess het nog een leuk spelletje, maar al snel vond ze het helemaal niet leuk meer. Maar gelukkig accepteert ze dat ik alleen ja of nee knik en weinig (helemaal niets gaat echt niet) zeg. Vrijdagmiddag weer komen en dan is het hopelijk verbeterd. Oja, ook niet hoesten....tja, dat gaat echt niet hoor. Loop de hele dag met antiflu in de mond, maar soms moet ik toch echt hoesten. Ook heb ik een oorontsteking. Ben dus lekker bezig...pfff. Gelukkig is Tess aan het opknappen en helaas voelde Jan zich vanmorgen goed genoeg om weer aan het werk te gaan. Nu had het beter uitgekomen als hij nog ziek was. Sahi, oeh leuk, bijna op vakantie. Lekker hoor! Caatje, heerlijk toch als iemand zo reageert. Dan wordt de overgang naar het werken straks ook een stuk makkelijker. Gold, jeetje, wat balen dat ze geen enkele speen/flesje accepteert. Maar ik vraag me af of het CB nog wat weet, je hebt al zoooooveel geprobeerd. Misschien hier een topic openen met tips van medemama's.
Ooh suus dat lijkt me wel heel moeilijk niks zeggen. Beterschap Caatje fijn dat je schoonmoeder op wil passen als je aan t werk gaat Sahi, haha lekker he even een paar dagen weg in hetvooruitzicht
caatje: wat fijn zeg, dat die oppas meteen zo goed is geregeld! ik denk dat Crisje wel genoeg gewend is aan de borst om een fles te proberen. Het zijn totaal verschillende technieken, als ze 6 weken de borst goed hebben gepakt achtereen, dan kan je ervan uitgaan dat dit niet meer afgeleerd wordt, ook niet met het geven van de fles. Maar de ka heeft er vast meer verstand van suus: he bah een spreekverbod. Dat zou mij noooooit lukken! Zeker met zo'n kleintje in huis... Kon Jan niet thuisblijven om je te ondersteunen dan? Zijn ze bij mijn vriend vaak wel soepel in, ook op t eind van mn zwangerschap mocht hij wel eens eerder weg of wat ook in werk of ziekte tijd. ja ik kijk enorm uit naar een weekje op stap En lekker met Yanna en de petekindjes en elke dag zwemmen na de volgende voeding even de oppashondjes ophalen Gezellig
@sahi ik heb hier ervaringen gelezen op het forum betreft zwemmen dat dat niet van lange duur is voor een baby. De meeste zijn langer bezig met aankleden/uitkleden dan dat de baby in het water zit haha. @Sjoon de taart ziet er lekker uit hoor @caatje fijn dat je schoonmoeder wil oppassen, is dat ook weer geregeld @suus jeminee dat is ook wat niets zeggen, oke je bent je stem al kwijt dus heel veel zal je niet praten maar vind het wel gek hoor. Als je gebeld word moet je toch ook de telefoon opnemen ? @all F. is de hele ochtend al aan het jammeren/huilen, ik neem aan aangezien Emma van de week al vroeg hoeveel weken Lisa is dat het misschien een sprongetje is. Ga het dadelijk even opzoeken. Gisterenavond lag F. op haar buik en haar speen lag voor haar, en daar greep ze dus met haar handje naar toe. Hier moet het een en ander wel gebeuren maar ik heb dus echt geen zin. Eigenlijk boodschappen doen want de fruithapjes zijn nu allemaal in de prullenbak. Ik denk erover na om toch misschien te stoppen, heb het nu 4 dagen geprobeerd maar ze vind het helemaal niets. Het maakt me ook onzeker aangezien ze nu zo huilt dat ik denk dat het weer haar dikke darm is. Nouja ik zie wel. Ik ga verder met foto's uitzoeken voor een fotoalbum bedankt voor jullie adviezen, ik ga ook van de zwangerschap doen tot 3 maanden en daarna verder tot 1 jaar. Dan van 1 jaar tot 2 jaar etc.. Doei dames...