Oktober mama's 2011

Discussie in 'De mama's' gestart door FmT, 9 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    @Misja: oh ja, balen van je kiezen joh, had dat wel gelezen, maar was vergeten te reageren... :) Wel fijn dat ze geen pijn doen! En nee, boerenkool kan ik hier niet krijgen, die bestel ik op www.appiehein.com :D Ben erg blij met die site! Soms toch erg leuk om wat typische Nederlandse dingetjes te kunnen bestellen. ;) :D Zuurkool kan ik hier trouwens wel krijgen.

Nou, ik ga de aardappelpuree maken. Tot later!

Liefs,
    Caroline

2. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even ego hoor.

Vandaag allemaal goed gegaan, maar sinds ik thuis ben is Collon aan het brullen. Wil alleen maar bij mij en bijten op me vinger. Voel wel bobbeltjes in zijn mond. Denk dat zijn tandjes irriteren.
    Ben zelf erg moe.
    Ga zo ook slapen!

3. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @altijdvrolijk fijn dat het goed gegaan is vandaag. Je wilt toch niet zeggen dat collin nu al last heeft van tandjes dan is die er vroeg bij.

@caatje heerlijk boerenkool hebben wij gisteren nog gegeten. Als je pannekoek met appel en kaneel maakt bak je de appel dan mee of doe je dat op het laatst op de pannekoek.

@fmt fijn at jullie niet meer naar de fysio hoeven hier doen het kussentje en de buikligging wonderen.

Lucas heeft vanavond worteltjes gegeten met aardappel zelf gemaakt maar hij vond het nog geen succes. Maakt ook niet uit dat komt vanzelf wel het is wel gezellig dat hij erbij zit aan tafel.

Jaa de vakantie is uitgezocht. Ik ban vanmorgen op hetreisburo geweest en hij is nog beschikbaar morgen gelijk even boeken. Het is de dordogne geworden is frankrijk. Nu twijfelen we nog of we in 1 dag rijden of in twee dagen. De routeplanner geeft aan dat het 10,5 uur rijden is. Gelukkig hebben we nog even om er over na te denken.

4. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Jerez de la Frontera
    Jeetje, wat was het hier gisteren rustig! Het is duidelijk dat er meer dames aan het werk zijn!

Een goedemorgen in ieder geval!

Hier een lekker dagje gehad. De boerenkool was heerlijk! Echt van genoten! Daarna nog lekker ff buiten wezen wandelen. Het is hier deze week ook goed koud. Wel droog en er staat een zonnetje, maar de wind maakt het guur. Wandelingetje dus kort gehouden en toen lekker een warme chocolademelk! :D

Wij zitten nu al klaar, Cristian had me toch een lekker kadootje gegeven vanmorgen: een poepbroek zoals ik 'm nog nooit gezien had! ;) Heel vloeibaar en heeeeeeel veel! :$ :) Was ook niet gek, want hij heeft gisteren helemaal niet gepoept (Cristian poept dus elke dag)! Gelukkig was er niet veel buiten de randjes van de luier gegaan (alleen een klein beetje aan zijn beentje en het zat tegen de rand bij zijn rug aan, maar er niet uit!).

Zo direct, over een uurtje, gaan we ontbijten met wat familieleden en later zijn we bij de moeder van m'n lief uitgenodigd voor de lunch. Vanmiddag ga ik dan ook nog naar de kapper, een vol dagje dus!

@altijdvrolijk: Gefeliciteerd met Collin's 3 maanden!!! Mooie mijlpaal! Weet je, Cristian wil ook veel bijten, maar heeft bij hem juist te maken met het ontdekken van zijn tong (daar "bijt" hij ook lekker op haha) en het ontwikkelen van meer speeksel (tenminste, ik denk dat dat het is...). Wij hebben hier zo'n bijtring van Philips, die is vanaf 0. Moeten wij dan wel vasthouden, maar bijt hij graag op. Werkt als een soort massage. :)

@lolly: pannenkoek met appel doe ik zo: eerst laagje beslag in de pan, dan gelijk aan de bovenkant schijfjes appel in de massa drukken, wachten tot de onderkant goudbruin is en dan nog even omdraaien. Zo wordt de appel ook lekker warm, maar brandt niet aan! Kaneel door de suiker mengen, over de pannenkoek strooien en klaar is Caroline! ;) :cool:

Nou, ik ga ff een banaantje eten en de kleine voeden!
    Fijne vrijdag allemaal!

Liefs,
    Caroline

5. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    Altijdvrolijk, super dat het goed gegaan is gisteren, ik hield je FB updates ook al in de gaten, ik was erg benieuwd.
    En brullen dat hij deed toen je thuis was? Ach gossie, zijn tandjes? Nu al? Ik hoop dat hij na wat mama knuffels tevreden de nacht is ingegaan.

Misja, fijn gevoel is dat hè? Als de kiespijn eenmaal weg is? En voor sommigen is het dus echt waar, iedere zwangerschap kost je een tand.. Ik zie mezelf nog zitten bij de tandarts met tranen in mijn ogen, 40 weken zwanger...

Lolly, Dordogne? Lijkt me erg mooi, ongeveer 10 uurtjes moet toch wel te doen zijn lijkt me. Hebben jullie een huisje geboekt?

Anz, ik hoop dat je kleine grote man weer snel beter wordt :) De wintermaanden blijken echt funest voor sommige kleintjes en hun weerstand. Zielig. Houd je ons op de hoogte?

Florine heeft een sneeuwpakje gekregen van mijn man, dat gaan we vandaag maar eens testen.
    Ik ga straks naar het inloopspreekuur van het cb omdat madame niet genoeg drinkt (denk ik) Nu ik de bv gedeeltelijk in de fles geef word ik panisch van de ml .... Trekt wel weer bij.
    Dank nog voor de tip van het johannesbrood dinges, Altijdvrolijk, dat was jij toch? Voor het eerst sinds haar geboorte geeft Florine geen voeding meer terug .... Bizar.

6. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Jerez de la Frontera
    @lolly: oh ja Dordogne! Lekker joh! Persoonlijk zou ik er niet vanuit gaan de rit in één keer te doen... Ik bedoel, de routeplanner geeft aan 10,5 uur INEENS DOORGEREDEN (zonder verkeerd rijden, onvoorziene wegomleidingen e.d. ;))! Met 2 kleintjes lijkt regelmatig stoppen me een must. Ik neem aan dat Lucas in de zithouding zal gaan? Dat is ook niet goed te lang achter elkaar, toch...? Ja, ik zou voor 2 dagen kiezen, lekker relaxt en onderweg al vakantie vieren. :)

@Goldduke: pfff ja, kan me voorstellen dat de hoeveelheden die "moeten" frustrerend zijn. Zeker daar je daar eerst helemaal niet op hoefde te letten! Maar zolang je het idee hebt dat je meisje voldoende gedronken heeft en het verder goed doet, zal het toch wel okay zijn? Sterkte in ieder geval. Oh enne, graag foto's van Florine en het sneeuwpakje! :D

7. Misja

Misja Fanatiek lid

8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    @gold: ja ik zat ook met 36 weken bij de tandarts! En ik ben er zo angstig voor! toen hebben ze een nood vulling gezet! En bijna al me kiezen zaten gaatjes. Terwijl ik normaal nooit wat heb! Daarna nog x of vijf geweest! Maar ze had.nog geprobeerd om deze kies te maken. Dat is precies twee maanden goed gegaan! Nu is hij en die verstand kies er lekker uit!

@caatje: weer een gezellig druk dagje voor de boeg! Heerlijk even naar de kapper. Ik ben afgelopen zaterdag geweest! Heel fijn als het dan weer goed.zit! Aardig van Cristian dat hij een verassing voor jou had.,joël bewaard dat heel vaak voor zijn papa! Haha

Zo vandaag besloten niet te gaan babyzwemmen! Het is daar zo enorm warm en buiten zo enorm koud. Vind die overgang te groot. Joël is al zo verkouden! Om één uur naar de fysiotherapie met joël en nog om boodschappen. Verder is mijn schoonvader vandaag jarig. Dus daar gaan we zoiezo heen vanavond. En waarschijnlijk vanmiddag ook nog even.

Sorry voor alle taalfouten.extra punten en komma's. Blijft lastig typen op een tel met touchscreen. Fijne dag!

8. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Ik zal er de komende dagen niet zijn, fijn weekend voor allen gewenst.

9. altijdvrolijk

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goede morgen dames,

Waar is iedereen toch gebleven?
    Tis zo stil!!! We zijn toch niet boos opelkaar toch?
    Vannacht weer een beetje bijgekomen van gisteren, vandaag
    gelukkig weer vrij.

Vind het toch echt lekkerder om thuis te zijn bij Collin,
    maar iedereen was blij me weer te zien gisteren. Doet je ook wel goed.
    Vanavond een verassingsfeestje voor me schoonzus, die wordt 40 jaar.
    En morgen uit eten als kado voor mijn oma. Druk weekendje dus.
    Net de kinderopvangtoeslag aangevraagd, valt wel tegen hoeveel
    je nu terug krijgt. Is echt fors in gesneden merk ik.

@ Lolly: Ik weet niet of het echt zijn tandjes zijn, maar voel
    allemaal bobbeltjes op zijn kaakje. En hij is ook hangerig.
    Oh lekker zeg, dat je vakantie al is uitgezocht. Ik zou het in
    2 delen doen, is denk ik wat lekkerder voor de kids.
    @ Caatje: Ik heb een bijtring die in de koelkast kan.
    Moet hem even opzoeken. Oh heerlijk, zo'n poepbroek, hahahaha.
    @ Gold: Lief dat je zo meegeleefd hebt. De nacht was wel aardig hoor.
    6,5 geslapen, is te doen. Ik wil ook wel een foto zijn van het sneeuwpakje.
    En vwb het aantal cc's. Ik geef Collin gewoon wat ik kolf en wat hij daarvan
    opdrinkt zal wel goed zijn. Soms drinkt hij maar 60 cc. En meldt zich pas weer
    na 3 uur, dus zal hij wel genoeg hebben gehad. De ene x is je melk ook vetter
    he, dan kunnen ze minder hebben. Jup, dat was ik! Fijn dat het werkt!
    @ Misja: Ik kan me voorstellen dat je nu niet gaat zwemmen, de overgang
    is inderdaad wel erg groot nu met buiten. Zeker als hij al verkouden is.
    Veel plezier op de verjaardag. Je mannetje lekker goed inpakken.
    @ Fmt: Wat ga je doen dan? Dat je hier niet zo veel bent de komende dagen?
    (ik weet het, nieuwsgierig)

10. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Zo, ben ik ook weer eens....
    Sorry, het is echt onwijs druk, met het werken, sporten en dergelijke erbij.
    We zijn allemaal hersteld en op een verdwaalde snottebel zijn we er af. Hopelijk voor de gehele winter ;)
    Nu druk bezig met de voorbereidingen voor de verjaardag van Tess morgen. Niet echt zin in....het hele huis vol.Maar voor Tess natuurlijk hartstikke leuk.

Afgelopen woensdag echo van de heupjes van Linn laten maken (ik had als baby heupdysplasie) en deze was op het eerste oog prima. Meiske vond het zelfs helemaal leuk, zat breeduit te lachen naar de echoscopist. Alleen die nacht had ze wel voor het eerst doorgeslapen, dus de afspraak was op een ongelukkige tijd. Om 12.00 (normaal zou dat voor de voeding zijn) en ze lag dus net een uurtje in bed. Maar gelukkig was ze lekker vrolijk, dus ze heeft nog lekker tot de volgende fles gespeeld. Ze kan nu ook langer wakker zijn, ze slaapt nu 2 1/2 uur tussen de flessen en de overige tijd speelt ze lekker. En jaaaaa......ze slaapt dus 's nachts door. Woehee, heerlijk.
    Het indikken helpt hier nog niet echt. Ze spuugt nog net zo veel. Dus na elk slaapje het bed weer verschonen.

Hier sneeuwt het, maar nog maar heel zachtjes, mag van mij wel een lekker dik pak vallen. Kunnen de kids morgen mooi buiten in de sneeuw spelen.

Hoop dat met jullie ook alles goed is!

11. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Jerez de la Frontera
    @Misja: hahaha, ja, meestal laat Cristian die verrassingen ook voor papa, maar vandaag was 't zoveel, papa, die ook thuis was, was toch maar wat blij dat ik het deed hahaha! Gefeliciteerd met je schoonvader! Veel plezier bij de verjaardag!

@FmT: veel plezier de komende dagen! Hoop tenminste dat je er niet zal zijn vanwege wat leuks... ;)

@altijdvrolijk: natuurlijk ben je liever bij Collin! Das toch heel normaal! Veel plezier vandaag bij het verrassingsfeest voor je schoonzus! Weet ze echt van niets?! Dat is wel heel leuk!

@Suus: fijn dat jullie allemaal hersteld zijn! En heel fijn dat de heupjes van Linn er goed uitzien! Wat heerlijk dat ze 's nachts doorslaapt! Die 2,5 uur overdag is neem ik aan over de gehele dag?!

Hier een heerlijke ochtend gehad, gezellig ontbeten, daarna nog flink gewandeld, even bij mijn collegaatjes van de koninklijke rijschool langs geweest, was gezellig!

Nu ga ik weer op pad, te voet naar mijn schoonouders voor de lunch. Zo lekker dat ik me vandaag niet druk hoefde te maken over het eten! :D

Tot later!

Liefs,
    Caroline

12. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Nee, twee keer 2 1/2 uur. Alhoewel het vandaag echt rommelen is. Vanmorgen 2 1/2 uur. Daarna 1 uur en nu heeft ze net weer de fles gehad, ligt nu in bed, maar is het er niet mee eens.
    Begrijp me niet verkeerd....vind het heerlijk dat ze doorslaapt, maar het hele ritme is weg. En daar kan ik niet zo goed tegen.

Caatje, lunch ze! Lekker als je kunt aanschuiven.

13. altijdvrolijk

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een kut weer buiten, pffff, al die sneeuw!
    Ik wil het niet :(

14. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @caatje jammie dat klinkt heerlijk maar snel eens uitproberen. Ik hoorde dat het erg koud is voor spaanse begrippen koudste winter in zoveel jaar.

@gold wat zeiden ze op het cb? Wij hebben een stacaravan geboekt met drie slaapkamers en airco dus wel wat luxe ;)

@fmt jij ook een fijn weekend snel weer komen hoor.

@altijdvrolijk ik ben niet boos hoor:) veel plezier vanavond en de rest van het weekend.

@suus fijn dat alles goed was met de echo. Veel plezier morgen met de verjaardag van tess.

Hier sneeuwt het sinds 10 uur vanmorgen er ligt echt al een dik pak. Fabian vind het heerlijk maar voor mij hoeft het niet zonodig.

Ik weet nog niet of we in 1 of 2 dagen gaan reizen we zien nog wel. Lucas gaat idd in de autostoel mee ipv de mc.

15. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
  16. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Leuke camping!!

17. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Sorry hoor, dat ik hier al een hele tijd niet ben geweest. Het lukt me gewoon niet en had er ook even geen zin in. Heb wel wat dingetjes gelezen, maar niet veel.

Hier gaat alles goed. Slapen 's nachts gaat super. Nu slaapt ze ook vaak 's avonds steeds beter en moeten we d'r voor de laatste fles van tien uur wakker maken. Ook heb ik vanmorgen 180cc gegeven en die ging helemaal op. Langzaam overstappen op grotere flessen nu dus (vorige week lukte dit nog niet).
    Overdag slapen is heel wisselend. De ene keer 45 min. tussen de flessen in en een andere keer weer 1,5 uur.

Gister voor het eerst naar babyzwemmen geweest. Heel klein groepje en de andere kinderen waren allemaal al ouder dan een jaar, dat vond ik wel een beetje jammer. S. kon niet met alles meedoen nu. Maar ze vond het heerlijk en daar gaat het om!

De fysio was vandaag gelukkig weer heel tevreden over de vorderingen van S. Was wel even fijn om te horen na de vorige keer.

Wilden net een pizza bestellen, staat er op de site dat de wachttijd op kan lopen tot 5 kwartier. Nu is manlief een patatje en kroketje aan het halen (de lieverd).

18. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Jerez de la Frontera
    @suus: oh, dat is wel vervelend, als ze doorslaapt dat dan haar hele dagritme verstoord is! :$ Hoop dat ze door blijft slapen en ook haar dagritme weer oppakt! ;) :)

@altijdvrolijk: dat weer bij jullie lijkt me prachtig, als je thuis kan blijven bij een brandend haardvuurtje! ;) ;)

@lolly: dat is zéker een lekkere pannenkoek! ;) :D Probeer 'm maar eens een volgende keer. :cool: Ziet er uit als een leuke camping! Schattig bootje ook! :D

En dat weer, ja het is hier écht heel koud. :$ :( En nee, de temperatuur is niet zo laag als in NL, toch is de kou hier minder prettig en dat komt door de bouw van de huizen. :) Die zijn gebouwd op ZOMER. Als je in NL thuiskomt, is het behaaglijk en lekker, hier niet, het huis is IJSKOUD en niemand heeft hier een verwarming die je overdag prettig aan kan laten als je er niet bent. Als we ooit een huis vinden dat we kunnen en willen kopen, is dat iets waar ik zéker wat geld voor over heb: het aanleggen van een goede centrale verwarming én liefst ook vloerverwarming! ;) :D

@zeehondje: wat jammer van het babyzwemmen, dat er zo'n groot leeftijdsverschil is! Zwemmen die ook allemaal al veel langer dus? :(

Hier een heel fijne middag gehad, eerst erg lekker geluncht bij m'n schoonouders en daarna heerlijke ME-TIME gehad bij de kapper! :cool: Cristian heeft nu echt een veel vaster ritme qua eten (iedere drie uur, soms zelfs ietsjes meer), dus ik had 'm net voordat ik naar de kapper ging gevoed, mijn lief bracht me weg en ging toen weer terug naar zijn ouders en is daar met de kleine gebleven tot ze me weer op kwamen halen. Was perfect! :cool:

Vanavond lekker op de bank tv gekeken. Kreeg mailtje dat mijn ouwe (lees: vroegere) buurtjes vanavond al in Jerez aangekomen zijn. Die komen morgen om 12h bij ons, kleine kijken, huis kijken en wat drinken en daarna gaan we gezamenlijk lunchen bij ons favo restaurantje. Morgenmiddag zien we dan nog wel wat we doen.

Mijn buurtjes hebben zondag ook nog de hele dag hier, dus we kunnen de dingetjes die we willen doen mooi over twee dagen verdelen. Relaxt én gezellig! :cool: :D

Tot morgen dus!

Liefs,
    Caroline

19. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    **********Veel te lang bericht :p***********

Zooo ben net thuis moet toch wel even hier mijn verhaal kwijt :)
    Mochten jullie geïnteresseerd zijn haha.

Vandaag dus gewoon totaal 6 uur in de auto gezeten :$. Van mijn huis omgeving Moerdijk naar Den Bosch terug naar Waalwijk, F. bij mijn moeder achtergelaten met de hele baby uitzet :D daarna door naar Zeeland voor een etentje en toen weer terug naar huis.

Dus ik wil een draagdoek hebben, zo snel mogelijk nog want morgenavond een feestje en als F. niet wil slapen daar kan ik ze dus ook niet zomaar even neerleggen in een box (die is er niet) en vasthouden kan ik dus niet want dat doet zo pijn in mijn onderarm (nog best vaak last van :x). Jaa je wil een draagdoek ook goed kunnen passen met een goed advies en het is me gelukt :

Girasol Northern Lights 4,6 m. [4,6 m.] : Babybij, Draagdoeken

Ik ben geslaagd, supermooie doek, morgen maar eens beginnen met leren knopen :). Wel verschonings matje F. vergeten, word dus netjes nagestuurd, wel lullig want had haar 6 euro extra gegeven omdat ik dus 1,2,3 daar terecht kon terwijl haar eigen zoontje oorontsteking heeft en ze eigenlijk ook weekend had (super service dus voor www.babybij.nl. )

We hebben een lekker etentje gehad, F. slaapt dus bij mijn moeder en dus zit ik hier zonder mijn meisje :(, geen flesjes afwassen, geen luiertjes verschonen, geen lief lachje vannacht of morgenvroeg als ik wakker word door een heel knap, lief kletstend meisje (met haar vingertje onder haar tong mondje open :D). Kan er gewoon niet van slapen zeg.

Mijn moeder heeft nog niet gebeld maar F. zal het goed doen, ze ging ook direct in haar super de luxe campingbedje van koelstra slapen die ze van de sinterklaas had gehad.

Vitaminedruppeltjes, lactose, zoveel schepjes hier en daar, bambix, nutriton, M-speen, S-speen haha... Afwasborstels voor de fles vergeten, geen probleem zegt mijn moeder had namelijk alle uitzet van mijn 1e kindje bewaard :).
    Heb alles voor haar opgeschreven in een heel dik handboek. Morgen rond een uur of 2 pikken we haar weer op, hopelijk lukt het om heerlijk uit te slapen.

Even nog opscheppen over mijn dochter :):).
    Ze heeft al 2 flessen van 200cc op sinds gisteren zonder te spugen *minder nutriton*.
    Als ik ze rechtop heb en je houd een speeltje of speen ergens bij haar in de buurt voor haar dan gaat ze heel langzaam met haar handje, heel erg verlegen naar dat ding toe en grijpt ze het toch vast :D. Gisteren lagen we met zijn 3tjes onder de dekens in de bank, F. op haar buik neergelegd boven op mijn lijf en toen maakten we een tentje door de deken over ons hoofd heen te trekken (hoop dat jullie het snappen), ze keek haar ogen uit en snapte er werkelijk niets van :D.

oooorhhh ik hou op nu, ik geef toe ik mis mijn kleine meisje.
    Voor nu ga ik dus nog even kijken of het lukt om te slapen. Word zo wel laat haha.

@lolly volgens mij is dit wel ongeveer mijn antwoord over mijn weekend vandaag uit eten en morgen feestje van stiefmoeder.
    @altijdvrolijk, ik ben op niemand boos hoor, denk jij dan dat er mensen boos zijn dan ??? Enne allemaal leuke dingen dit weekend dus behalve dat F. niet thuis slaapt (gelukkig word er heel goed voor haar gezorgd :)) Ik voelde gisteren trouwens ook aan F. haar tandvlees en
    @lolly ik ga morgen die link even bekijken van die camping, vind het super leuk voor jullie.
    @caatje jij hebt ook een leuke dag gehad zo te lezen met lekker eten haha...
    @sjoon sorry dat ik ineens weg was, moest die draagdoek halen en was er echt net op tijd haha.. hier begon het dus net te sneeuwen en wij reden direct de file in..
    @zeehondje fijn dat het baby zwemmen leuk was maar jammer dat je van te voren niet even bent ingelicht over de gemiddelde leeftijd. Is er geen andere zwemtijd met jongere baby's ?
    @suus fijn dat de snottebellen verdwenen zijn.

Oooh kweet het niet meer hoor, ga naar bed want het word steeds later.
    Sorry voor mijn ow zo lange bericht, maar kon tot nu nog niet echt slapen. Nu wel dus doei doei.

20. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Zo meiden, ik ben er weer, maar ook weer niet. We gingen even langs mn schoonouders na de vakantie, dat was relatief in de buurt. Vanwege de sneeuw zijn we maar gebleven. Dus nu lig ik daar in bed met mn telefoon en een slapende Yanna en vriend.
    We hebben nog even door de sneeuw genaggerdd, Yanna sliep er doorheen. Een paar uur eerder vond ze de dwarrelende vlokjes wel mooi.
    In de vakantie een paar hapjes appel gegeven, heerlijk vond ze het (foto's volgen). Nu 2x een papfles gegeven om te proberen, ze heeft minder krampjes en spuugt minder, maar poept als een bezetene. Maar na het weekend komt er dus pap in huis.
    Zwemmen vond ze wel lekker, maar ze is zo'n slaapkop, dat ze het steeds snel zat was. En ze vond het gauw warm in het zwembad. En dan kwamen we met de doek buiten in de vrieskou en dan was ze weer blij.
    Ze zat ook midden in een sprongetje, dus niks was goed, ze pakt nu we meer dingen en ze gooit zich voorover om te zitten! :O
    Slapen ging verder prima daar, net als thuis. En ze was gewoon heerlijk zichzelf :) ze leek een mopperkont, maar dat komt omdat de andere baby die mee was nog minder huilt. Die huilt eigenlijk nooit! :O

Nou ik kan nog uren doorkletsen, maar ik zal jullie niet lastig vallen verder ;)

Deel Deze Pagina