sahi kom maar op met die gezellige verhalen hoor !!! en zo te lezen een super weekeind gehad .. mmm lekker met je meissie en man in bed ! FmT en en beetje kunnen slapen ? of slaap je nog ? gek he zonder je kindje .. en oma's kunnen alles oplossen haha das echt waar ! ben benieuwd wat F van haar draagdoek vind ? hier drukke week gehad gister ongelukje gehad heb per ongelijk een spiegel van een andere auto afgereden maar is netjes opgelost .. schrok wel vandaag lunchen met vriendinnen zoooo leuk maar ehhhh moet ik echt de deur uit hij geeft nu -19 aan heb nu ook de verwarming op lisa haar kamer aangezet het is daar 16 gr en koud brrrrrr
Wow wat een verhaal van mij haha, zin van tandvlees naar altijvrolijk niet afgemaakt zie ik, doe ik morgen. Wil even laten weten dat alles goed is gegaan, F. Heeft uitgeslapen tot 10 over half 8 , ik sliep uiteindelijk pas rond een uur of 2!
Jeetje, wat een wazige nacht! Cristian om 4 uur gevoed, prima maar één keer vannacht, maar daarna was ik dus klaarwakker. Heb nogal liggen piekeren over werk... Denk namelijk dat ik in april nog niet werken kan. Die job van 3 uur in maart wel, maar meer uur wordt toch lastig... Zien jullie het voor je? Ik met een groep van 20 a 30 man achter me aan, met over mijn schouder een koeltas en m'n kolfapperatuur... Ik neem aan dat ik toch om de zoveel uur dan moet kolven en dat kan ik echt niet zomaar overal... Moet toch eens kijken of dat dus wel zal lukken... Pfff zat er vannacht echt mee... Heb gelukkig nog wel een paar uur meer geslapen en voel me goed nu. Zijn nu helemaal klaar, huisje mooi schoon en opgeruimd, koffie staat klaar. Verwacht het bezoek binnen nu en een half uur. Zin in! Eerst gezellig bij ons wat drinken, daarna dus lunchen en dan zien we wel wat we doen. Vind het zo leuk dat ze hier zijn! Is de eerste keer dat ze (mijn vroegere buurtjes dus) me hier bezoeken. Hun zoon is wel al eens geweest, maar zij nog niet. Erg leuk dus! @FmT: wat een rit heb je gemaakt zeg! Wel fijn dat je nu een draagdoek hebt! Hoop dat je het knopen snel onder de knie hebt! @Sahi: ik ben ook wel benieuwd naar die verhalen! Fijn dat jullie het naar de zin gehad hebben! Nou, ik ga de laptop sluiten en opruimen! Tot snel! Liefs, Caroline
@fmt zo wat een lange dag hebben jullie gisteren gehad. Gelukkig ben je geslaagd voor een draagdoek. Veel plezier vanavond. Bekijk de link maar als je zin hebt. Ik heb er echt onwijs veel zin in. Voor het eerst zover weg met de auto. Best wel spannend. @caatjeik kan me vorstellen dat je over zulke dingen in zit al komt het vast allemaal goed. Veel plezier met jullie vroegere buren. Manlief is vandaag aan het werk in een tbs kliniek. Hij stuurde net een berichtje dat ze op gesloten zaten daar hahaha ze wilden hem alleen niet houden gelukkig maar. Het word nu alleen wel een latertje hij zou rond 14.45 thui zijn dat word nu minstens 17.15. Oh shit hij zou boodschppen doen vanmiddag bedenk ik me net. Nou we zullen het weekend wel overleven.
Hallo allen, Jemig mensen wat een sneeuw . Wel mooi.....dat wel... FmT, ja een mooie draagdoek gevonden. Lekker! En dat knopen heb je snel onder de knie hoor! Erg fijn om te lezen hoe trots je bent op je meisje!! Elk kind verdient trotse ouders vind ik. Emma, he jammer van die spiegel. Ja hier staat de verwarming op de kinderkamers ook wat open. En dan nog wordt het daar 14 graden. Ik vind het zelf echt niet fijn slapen maar ja het moet toch ook niet te koud worden bij die kleintjes vind ik. Caatje, heb je als je een rondleiding geeft geen pauzes? Vanaf 6 maanden nemen de aantal voedingen vaak wel af voor Cris dus je produktie ook en hoef je dus niet zo vaak te kolven volgens mij... Maar precies om zoiets zou ik me 's nachts ook heel druk kunnen maken ja . Sahi, ja hoor ik lees graag vakantieverhalen . Lolly leuk die camping!! Wij hebben nu voor juni geboekt. Gewoon landal in friesland maar ik heb er al erg veel zin in. We hebben zo'n kinderbungalow. Ideaal! Ik heb me gisteren toch een dag achter de rug. (de facebookers hebben het al gelezen....) Eerst onze auto naar de garage gebracht, toen met een leenauto naar Nijmegen (vind ik best spannend) daar mijn eerste werkdag. Gelukkig kende ik het er al en zij mij ook. Want ik liep nog niet helemaal lekker met mijn verrekte rugspieren. Bovendien was er niets geregeld dus kon ik niet zo veel doen. Ook best wel jammer dus. Toen ging ik op tijd terugrijden want het sneeuwde en ik moest naar de fysio. Nou ik deed ruim anderhalfuur over een ritje van normaal 25 minuten. En in de sneeuw rijden was natuurlijk ook al erg spannend. Gelukkig had ik een leenauto want bij thuiskomst bleek onze auto afgekeurd op ao de banden. Ik blij dat ik daarmee niet door de sneeuw gereden was dus. Maar goed afgekeurde auto....ruim 1000 euro aan reparaties...pff. Het is een oude auto maar we hebben besloten het toch maar te doen. Maar nu heb ik dus een week geen auto en daar BAAL ik van. Met name omdat ik maandag even naar mijn werk op een neer zou gaan terwijl mijn schoonouders even zouden oppassen. Nou als ik met het ov ga is dat natuurlijk nooit even...als het ov al rijdt.... Zo mijn relaas..... ....
caatje: ik heb een klein kolftasje met mini-koelelemetjes, dat kan zo tussen je brood en je appeltje in een handtas, zeg maar. maar als je het niet ziet zitten, moet je het niet doen natuurlijk. fmt: jeetje, F uit logeren geweest! Spannend hoor! Lees dat het met F goed is geweest en dat jij amper sliep Kan het me voorstellen! ow heerlijk, een draagdoek! bevalt ie? lolly: hihi, gelukkig dat ze je man niet houden daar! Wat doet hij voor werk dan? ik heb ook wel eens op een tbs-kliniek gewerkt, maar dan als pedagoog emma; het was inderdaad een topweek!! princi: jee wat een gedoe met de auto en dat werk zeg heerlijk, een vakantie bij Landal @vakantieverhalen: Gekke Yanna sliep bij het babyzwemmen en heeft toch haar diploma gehaald!! Knap kind Hopelijk gaat het haar later ook zo makkelijk af Verder zo grappig om de verschillen met andere kindjes te zien. Wij gingen met vrienden, hun kindjes zijn 2,5 jr en 6 maanden. Iets groter dus, maar toch wel grappig hoe leuk dat allemaal met elkaar omgaat. vooral omdat de jongens broers zijn en elkaar dus goed kennen. Verder wezen shoppen, vond ze ook best. Waar ik helemaal positief door verrast was, was in het winkelcentrum het winkeltje van 2theloo. Daar kan je je kindje verschonen, voeden (ook flessen opwarmen), voeding, luiers en dergelijke kopen en alles super netjes! Ja echt super helaas nog iets stoms gedaan: Yanna had lange nagels en toen ze een ochtend best vroeg was en de rest uitsliep, ben ik haar nagels gaan knippen. En na een poosje zag ik ineens een bloedvlek op haar shirt! Ik schrok, was het een nageltje dat te kort was geknipt! Alles onder, vies! sjonge jonge! Gelukkig heeft ze er geen moment om gehuild of wat dan ook. Ze zeurde pas toen ik haar hand vasthield om de rommel binnen de perken te houden. En toen meldde de andere baby zich voor eten en zag mijn vriendinnetje mij dus moeilijk doen en die heeft pleisters opgesnord En nu zegt iedereen steeds dat ik mn kind mishandel (haha ) Gelukkig weten we allemaal dat dit nou eenmaal wel eens gebeurd. kijk net naast me en zie dat mn vriend ineens in slaap is gevallen op de bank! In een houding alsof hij zelf ook niet merkte dat hij in slaap ging vallen! Bij Daily Deals trouwens een axe-pakket besteld voor mn vriend, 20 euro + 5,95 verzendkosten, 6x deodorant, 4x douchel en 2x after shave! Alleen vandaag nog geldig, maar als je dat wilt, doen!!! nog even een foto posten van het duimen van Yanna, wat nu echt niet meer af te leren is! op de foto schrok ze van de flits, dus trok ze 'm er al half uit
Wat een schattige foto van yanna!! En het is ook zo'n priegelwerk om de mini nageltjes te knippen van kleintjes... Knap hoor, slapend haar diploma halen, als ze zo de schooltijd doorkomt is het ook makkelijk!
@princi ik had je verhaal gelezen op fb. jeetje 1000 euro dat is niet niks maar ja zonder auto kun je ook niet dus je moet wl wat. lekker hoor naar een landal park altijd goed toch. @sahi gelukkig heeft yanna er geen hinder van gehad dat de nagel te kort was geknipt kan gebeuren. was het winkeltje alleen voor de baby ingericht of werden er ook babyartikelen verkocht? Wel handig zo'n winkel waar ze dat allemaal hebben. Mijn man zit bij de brandpreventie hij moest het gebouw brandwerend maken dus hij had verder niks met de tbs-ers te doen al lopen ze daar natuurlijk wel gewoon rond. Morgen weer een dagje werken hopelijk is de weg een beetje goed begaan baar.
Haha, slapend je diploma's halen. Dat wil ik ook!!! S. slaapt al drie avonden super goed. Één of twee keer speen erin en dan dus al drie keer wakker moeten maken voor de laatste fles. Wel even wennen hoor. Samen op de bank, zonder S. Ook wel een beetje saai.
lolly: 2theloo is meer een openbaar toilet, waar je dan 50 ct. betaalt om te plassen enzo. Maar dus heel netjes en je kan er ook spulletjes kopen die je op het toilet nodig kan hebben, voor jezelf of voor je kindje. 2theloo dat jou man dat in het weekend moet doen joh, ik dacht dat dat binnen kantoortijden gedaan werd. zeehondje: weer wennen he, zo'n nieuw ritme? Ik werd in het begin steeds wakker in de nacht voor de nachtvoeding, terwijl Yanna doorsliep ze is 's avonds wel beneden bij ons, omdat ze dan vaak wat onrustig is en knuffels nodig heeft. sjoon: ja ik voel me verder niet schuldig hoor, over die nagels. Kan gebeuren en ze heeft er totaal geen last van. maar wat een bloedbad *schaam* ik zit net de vakantiefoto's uit te zoeken, zou ze allemaal wel willen delen! heb een slaapfoto van het zwembad en een blije foto in de wipper (ze zat daar naar ons aan tafel heel actief te zwaaien, te brabbelen en te lachen ) En dan heb ik genoeg gespamd.
Nou, de allerlaatste dan! de fruithap! Ze deed haar mond vast open, want ze wist dat er iets lekkers aankwam!!
Thuis na een lange rit, leuk feestje gehad maar vriendlief was duidelijk klaar met dit weekend, die zit het liefste elke dag thuis. Maar goed ik kom dus thuis loop de keuken in, staat het gasfornuis nog aan, godzijdank is het huis niet afgefikt. Vriend ligt lekker sjaggo in bed leuk einde dus. @sahi wat een ontzettende leuke foto's zeg gelukkig ben je er weer want echt veel word hier niet meer gekletst. @caatje alles komt goed en ik weet zeker dat je een oplossing zult vinden wat betreft het kolven.
Goedemorgen! Ik ga zo weer werken! Maar dat bed lag nog zo heerlijk. Wat is het dan koud zeg! Maar als je er eenmaal uit.bent gaat het wel weer! Hoef geen autoruiten te krabben een ieder geval! @sahi: wat een super leuke foto's! Jullie hebben vaste genoten. Over twee weken.gaan wij naar landal. @fmt: Pfff dat is schrikken dat het gas nog aanstond bij thuis komst. Alles.goed afgelopen gelukkig. Ik ga me maar eens warm aankleden. Alleen daarvoor kan je bijna tien minuten eerder.uit bed! fijne zondag!
Goedemorgen! Heel gezellig dagje gehad en heel relaxt! Eerst lekker bij ons thuis een kopje koffie gedronken, daarna dus wezen lunchen, toen nog even bij ons thuis. De nacht is super goed gegaan! Heb Cristian gevoed om 23h, 04h30 en nu om 09h weer! Echt super!!! Vandaag gaan we samen ontbijten in het centrum, daarna een sherry bodega bezoeken en dan lunchen, komen ook de ouders van mijn lief. Druk maar erg gezellig dagje. Cristian deed het gisteren zoooo goed, zal vandaag dus ook wel lukken! @lolly: dank je wel, we hebben het super gezellig! @Princi: nou, het is niet echt het hebben van wel of geen pauzes, het is eerder een lokatie om rustig te kolven... @Sahi: Wat een lieve foto's van je meisje!!! En wat betreft jouw mini handkolf: dat is wel handig! Heb je misschien een link van welke dat is? Kan altijd kijken. Het probleem is alleen niet zozeer het meenemen, eerder een lokatie waar ik rustig kan kolven... @FmT: lol ja, ik vind een oplossing of ik ga gewoon nog niet werken! Hoe dan ook, komt wel goed! Mijn lief komt nu juist terug van het wandelen met Luna, het is hier gewoon -5 nu! Dat is toch best bizar voor hier... Nou, wij gaan er vandoor! Fijne zondag! Liefs, Caroline
Yanna sliep gewoon uit tot half 9! Op vakantie was ze steeds rond half 8 wakker, maar ik denk dat we het ook eerder hoorde omdat ze bij ons op de kamer lag. fmt: wat lief dat je me graag ziet hier misja: ow heerlijk, Landal en Center parcs zijn wel een beetje het zelfde idee, heerlijk caatje: ik heb de 2e van het lijstje (de enkele elektronische kolf met de er-op-uit-set) Philips - Borstkolven - Verzorging voor moeder en kind - Borstvoeding Vooral een fijne lokatie vinden is natuurlijk wel een beetje zoeken, misschien moet je er gewoon even doorheen om te ervaren dat het wel te doen is. Ik kolfde ook gewoon overal waar ik kwam, even op een kamertje apart met een boekje erbij. Je kan aan die kolf trouwens de gewone avent flessen koppelen en ook de voorraadbussen van avent. Veel plezier vandaag! Yanna net bij ons ontbijt weer een fruithap gegeven, eens kijken wanneer ze dan weer voor een fles komt. Ons kind is echt een vreetzakje, zelfs met fruithap drinkt ze zo goed als alle flessen leeg! Daarom denk ik dat fruit een goede aanvulling is, want ze zit op de max met de melk. ik weet nog niet wat ik ga doen vandaag, lekker een luie zondag denk ik.
@sjoon volgens mij kan je wel een groep aanmaken, ik zit ook in een groep collega's *eigenlijk ex collaga's* Nu eerst even de camping van Lolly bekijken.
fmt: ik zag het, prima! was daar meteen even mensen als vriendje aan het toevoegen, dus als je een verzoek hebt van Josyanne Yanna, dat ben ik! (dat hartje tussen onze namen wordt nooit weergegeven...) sjoon: ik ben geen fb'er, dus geen idee. zo Yanna heeft bij ons ontbijt een halve fruithap op en laat nu heerlijke appel/banaan/aardbei boeren En daarna dronk ze vrolijk weer een hele fles leeg. Ligt nu voldaan op bedje Wat een heerlijke poepbroeken nou zeg Je ziet echt de stukjes bananen vezels en aarbeienpitjes zitten Yanna doet het er in ieder geval geweldig op, zo leuk Verder nog steeds geen plannen, heb even de vakantie was weg gewerkt en vriendje is naar een oldtimer-bijeenkomst. Ik had daar echt geen zin in, dus ben lekker thuis aan het rommelen.
sahi wat een super foto's van jullie meissie !!! fmt geen hyves meer ? ben je er klaar mee .. gelukkig zijn we ook op fb he ! misje hier ook zwaar problemen met uit bed komen brr mij te koud vannacht de verwarming aan laten staan zelfs in huis Vanmorgen Lisa voor de eerste keer een fruithapje gegeven ze keek er maar raar bij maar vond het niet vies ofzo en daar zijn natuurlijk fotos van !! Bekijk bijlage 221075 let niet op haar haar haha dat staat altijd zo omhoog