@altijdvrolijk, soms ben ik niet zo snel met begrijpen haha, blondje he ! Maar die brief viel wel mee, heb al heel wat sollicitatiebrieven gemaakt dus ik pas ze gewoon hier en daar wat aan haha. Elke brief word beter en mooier. Ik heb de smaak ook wel te pakken dus ga nog kijken of ik nog een leuke vacature kan vinden. edit : vacature is trouwens bij het UWV
fmt: haha, wat voor functie bij het UWV dan? Hoop echt dat je snel wat leuks vindt wat een held, die man van jou! Mijn mannetje doet ook steeds zulke dingen de laatste tijd, de lieverd en smaakten de pannenkoeken? ja heerlijk, die avatar-foto Staat ook als achtergrond op mn telefoon, wordt er zo vrolijk van altijdvrolijk: fijn dat je zo'n goed gevoel hebt bij de GO. Zo belangrijk! Kan je in ieder geval met een gerust hart naar je werk. Wel balen dat je werk zo gaar is de laatste dagen... Wat deed je ook alweer? ik begin maandag met werken, maar de opvang gaat pas de 16e in. En omdat het alleen om dinsdag en woensdag is, gaat ze de 21e voor het eerst voor het echie. Die meiden wilden nog een uitzondering maken, maar omdat ze dat officieel moeten doorgeven, gaat het ons dan veel geld kosten en dat vind ik het dan niet waard (65 euro per dag zelf bijkopen). Ik heb al oppas geregeld, dus ik vind het best. caatje: oh dacht dat het al beter ging! Nou, beterschap hoor! ja ben echt trots dat ik zoveel heb gedaan. En dan is het huis aan kant als ik maandag ga werken (al moeten de wc's, de bedden en het stofzuigen natuurlijk wel weer volgende week Ik zal wel kijken hoe alles dan gaat lopen met huishouden. Yanna dronk de laatste fles weer amper, dus morgenavond krijgt ze een halve fles 's avonds, ik blijf melk weggooien. Ze is duidelijk haar ritme weer aan het omgooien. We zien wel hoe het gaat worden nu gaan we lekker samen douchen en naar bed. Even wat tijd voor ons samen En nee, geen geseks (zo klinkt mijn bericht wel he?) ik vloei nog steeds... zucht... gyn al gevraagd of dat hoort, ja 25% van de vrouwen die een spiraal nemen, vloeien wel een half jaar!! maarja, behalve het geseks heb ik er verder geen last van. Wel een goed voorbehoedsmiddel dus
wat een stilte hier! Hier een topnacht gehad weer, moet zo naar de kapper, dus dacht Yanna te moeten wekken, maar ze werd om half 9 zelf wakker, dus ik red het prima. Vanavond maar een halve fles geven, want daar slaapt ze ook goed op door. maar ze kan mij niet wijs maken dat het fruit zo goed vult, dat ze 1 fles laat staan en van 3 flessen een beetje... Maar goed, ze zal het wel zo willen hebben.
Het is inderdaad stil hier. Niu hier weer net zo'n nacht als gisteren hoor. Half 3 en dan 5 uur Zometeen naar de fysio, ben benieuwd of het gaat helpen. Een x een string aan kunnen zou ook wel weer eens leuk zijn. Daarna thuis even alles inpakken en omkleden, dan gaan we Collin naar me ma brengen. Tis alleen even kijken of ie voor de autorit eet of erna (erna komt mij beter uit). @ Sahi: ik werk bij de d.ou.an.e op de maasvlakte
Sahi, ik schaam me dood als ik lees wat je gisteren in huis hebt gedaan Ik kan me er echt niet toe zetten om dat allemaal in 1 keer te doen. Met stipt op 1 staat hier het toilet + badkamer, die wil ik altijd schoon hebben, en nu heeft de vloer ook prio .... door die sneeuw + zout moet ik die goed schoonhouden. De was doe ik altijd tussendoor en de rest ..tsja Heh heh ... hoe was het douchen samen? En ik word ook spontaan vrolijk van je avatar foto! Als Yanna die laatste fles amper drinkt, wordt ze dan niet super vroeg wakker in de ochtend? Prutteltje hier is aan het wakker worden, vanochtend (of nacht) was het 4 uur .... en daarna kan ik echt niet meer slapen. En het is nu al de tweede keer dat ik hier iets schrijf en dat madame het dan totaal anders doet, diezelfde dag nog! Ik weet nog dat ik schreef dat ze uit 1 borst dronk, prompt een paar uur later wilde ze er 2. Gisteren schreef ik hoe 'weinig' ze uit de fles dronk, prompt heb ik meer afgekolfde melk moeten verwarmen omdat ze meer wilde. Gisteren dus tot 3 keer toe een fles van 170ml gedronken Ik wist niet wat ik zag. Lolly, hoe ging afgelopen nacht? Beter geslapen? En Altijvrolijk? Jij wat bij kunnen tanken? Caroline? Voel jij je al wat minder snotterig? edit: ik lees net je update Altijdvrolijk .... verdorie, weer zo'n nacht
@sahi op de klantenservice, maar de selectieprocedure is best zwaar, dus hopelijk kom ik daar doorheen, zo ja krijg ik een opleiding + een contract voor 5 jaar. Ik word vandaag teruggebeld n.a.v. mijn brief. Gisteren telefonisch contact gehad. Ik zou als de melk minder word door fruit/pap minder geven, het is een bijvoeding en volgens mij nog niet de bedoeling dat de kindjes nu al minderen met melk. Maar goed daar heb ik nog weinig over gelezen dus ik weet dat ook niet zeker hoor. @altijd vrolijk werkse vandaag. Vandaag alleen de strijk op de planning, er ligt echt heeeel veel hahaha..
@goldduke we postte zowat tegelijk, maar wat jij zegt over Florine is hier ook, eergisteren maakte ik hier nog een topic aan ze slaapt zoveel en gisteren was ze zowat 4 uur wakker tussen de flessen in. Hier word meestal per verdieping schoongemaakt ook niet op een dag hoor al wil ik dat wel het liefste.
Hier wel een redelijke nacht gehad maar ik werd wakker met koppijn en buikpijn. Dus toen fabian naar de psz was ben ik m'n bedje weer even ingedoken. Straks nog werken dus ik doe nu even rustig aan al denkt lucas daar anders over hij is heerlijk aan het brullen. Hij heeft net wat diksap gehad voor het eerst en hij vond het heerlijk. Verder niks bijgelezen sorry meiden dat komt wel weer als ik me iets beter voel. Fijne dag allemaal.
Holaaa! Gaat hier gelukkig weer wat beter. Hoofd iets minder vol, nog steeds wel hoesten en wat verstopte neus, maar minder. En geen hoofdpijn meer! Erg fijn! Hebben uitgeslapen tot 10 uur, was heerlijk! Heb Cristian nu trouwens een kwartier geleden wakker op bed gelegd, maar hij wil maar niet in slaap vallen haha. Heeft het er verder wel prima naar de zin geloof ik, dus ik laat 'm nog even liggen. @FmT: dank je wel! En jee ja, wat een super lieve vriend heb je! Weet je ook hoe het met de zwaan afgelopen is? @altijdvrolijk: nou, je kan je altijd ziekmelden, dat ís een optie. Je moet in ieder geval aan jezelf denken, alleen als jij je goed voelt, zal het goed gaan met Collin... Toch?! @Sahi: wat fijn dat je zo'n goede nacht gehad hebt! Geniet maar lekker bij de kapper! En inderdaad petje af, voor wat je in huis gedaan hebt! Blijft toch altijd een heel geregel! @Goldduke: Wauw, 4 maanden alweer! Gaat snel hè?! Bedankt voor het vragen, gaat wat beter ja! lol ik ben hetzelfde als jij qua huishouden. Moet wel bekennen dat ik dus smokkel, want ik heb één keer in de week hulp in de huishouding. Wat je zegt, toilet+badkamer en ook keuken hebben bij mij prio. De rest gaat tussendoor, maar één keer in de week wordt alles in ieder geval goed onder handen genomen! Heerlijk! @lolly: beterschap gewenst, hoop dat het werken lukt en dat Lucas een beetje meewerkt. Oh, nu is mijn mannetje het er toch niet meer mee eens dat hij in bed moet blijven liggen... Liefs, Caroline
Hahaha begrijpelijk dat m'n mannetje niet kon slapen. Z'n buikje was hartstikke aan het borrelen! Heb 'm even bij me genomen en zodra hij op mijn been zat, voelde ik zijn luier vollopen en kwam er een aangename geur omhoog hahhaha! Sinds die 3 poepluiers eergisteren had hij niet meer gepoept. Gelijk ff zijn luier verschoond en het was heel fijn te zien, dat zijn ontlasting nu weer normaal was, niet meer zo waterig als eerst. Rook een beetje naar McDonalds... Nu ligt hij wél in zijn bedje te slapen. Lief! Liefs, Caroline
Goede middag, We zijn alweer even op het werk aanbeland. Was te straks even een druk ochtendje. Eerste de fysio gehad, kreeg fijn te horen dat voor het herstel (met training) van de bekkenbodemspier minimaal een half jaar staat. Dus we moeten heel hard gaan trainen en hopen op verbetering. Daarna alles ingepakt en naar me moeder gereden, daar weer alles gedropt incl Collin en daarna naar me werk gereden. Pffff. Wereldreisje hoor. @ Gold: Leuk he, dat ze steeds wat anders doen. Denk je er wat op te kunnen plannen, is het weer anders. En helaas nog niet bij kunnen tanken. @ Fmt: Oh strijken.. Dat moet ik morgen ook maar gaan doen. Collin heeft geen broek meer aan zijn kont. @ Lilly: Beterschap, het heerst wel overal he @ Caatje: Dat is inderdaad een optie. Ik kijk gewoon even alles aan, want als deze nachten zo blijven moet ik toch wat anders gaan verzinnen. Wel fijn dat het iets beter gaat met je.
Hoi lieve meiden, ten eerste bedankt voor alle antwoorden over de hoeveelheid drinken en tijden. Ze krijgt vijf flessen van 150cc, maar denk zoals één van jullie al schreef (sorry, weet niet meer wie), dat er te weinig tijd tussen de flessen zit. Dus vanaf morgen gaan we proberen om naar vier flessen over te stappen van 180cc. Als ze dan de nacht niet trekt is het niet zo erg als ze vroeg wakker wordt (weekend). Laatste pagina's niet meer doorgelezen, sorry. Hier voor het eerst een ziek meisje gehad. Ze is eigenlijk nog nooit verkouden geweest (een klein beetje soms, maar niet echt met grote snottebellen of verstopt neusje). Ook hadden we nog nooit verhoging bij haar gemeten. Maandag was ze bij mijn schoonouders geweest. Heel de dag een beetje hangerig, wat meer huilen, steeds maar kort slapen en d'r flessen niet leegdrinken. Bij thuiskomst dus maar even getempt, 38,4. Fles gegeven (niet leeg), zetpil erin en in bed gelegd. Maar toen ik naar de nagym was heeft ze bijna een uur gehuild. Zo zielig. Ze moest er gewoon van spugen. Toen ik thuiskwam was ze net een beetje rustig geworden. Na de laatste fles is ze heerlijk gaan slapen en de volgende dag ging het eigenlijk weer helemaal goed. Fijn om te weten dat ze dus lekker slaapt als ze ziek is en niet heel de nacht gaat spoken. Nu is ze weer helemaal opgeknapt gelukkig. Lekker gezwommen vanmorgen. En nu waren we maar met z'n drieën. Op vrijdagochtend is er ook babyzwemmen. Maar dan ga ik altijd naar de fysio met haar. Hopelijk komen er binnenkort wat meer moeders met hun kind zwemmen op donderdagochtend! Zit trouwens steeds vaker te denken dat S. een helmpje moet. Dan word ik wel even verdrietig. We oefenen met haar, zien haar vaak op haar linkerkant (hoofd) slapen en buikligging gaat goed. Maar de afplatting zien we niet minder worden (ook niet meer volgens mij). Morgen of volgende week wordt er nog een keer gemeten, ik ben wel heel benieuwd. Als de uitslag onder de 108% zit dan is het mild (vorige keer 106.75%). Maar dan zie je het toch best duidelijk. En wat doen we dan? Toch maar een helmpje? Gelukkig hebben we voor half maart al een afspraak staan in het ziekenhuis. Dan hoef ik me er pas druk om te maken, maar dat doe ik dus nu al een beetje. Niet zo gek denk ik. Terwijl ik overal hoor en lees dat de kinderen vaak helemaal geen last hebben van het helmpje en het voor een mooi rond koppie is!!! Sorry, moest even van me afschrijven.
gold: daar was ik ook bang voor, dat ze vroeger zou komen, maar ze is nu steeds tussen half 8 en half 9 wakker, dus prima! Vandaag dronk ze de flessen weer beter, dus even zien of ze vandaag tevreden is met een halve als avondfles. ik ben normaal ook niet zo actief hoor Dus schaam je niet, het was bij mij een uitbarsting gek he, hoe die kindjes hun ritme om kunnen gooien? Op KDV zeiden ze al dat dat nou eenmaal het eerste jaar zo is en dat we ons er vooral naar moeten schikken altijdvrolijk: he bah, weer zo'n rotnacht, schiet niet op. pittig werk lijkt me?! en wat een dag ook weer zeg! fmt: leek mij ook niet dat ik minder melk moest gaan geven, maar ze nam gewoon minder de laatste dagen. maar bij mn vriendinnetje vanmorgen dronk ze in 1 keer die hele fles weer leeg. Gekke meid is de strijk gelukt? lolly; beterschap!! caatje: fijn dat het weer beter gaat! lekker he, die bv-luiers zeehondje: lekker van je afschrijven hoor! Is ook niet leuk, al die zorgen om je meisje! Iemand zei me dat het bij het moederschap hoort, maar het ene probleem is toch echt groter dan het andere hoor! Zo'n helmpje is ook niet leuk! mn haartjes zijn weer helemaal netjes en Yanna doet het vandaag weer super! Maar vanmiddag een discussie gehad met mn vriend aan de telefoon, terwijl ik bij mn vriendin was. Alles is 1 grote miscommunicatie, maar mn vriend gooit er in zijn frustratie soms dingen uit, manman, dat staat m niet netjes hoor! Zit me nog een beetje hoog en hij is nu nog niet thuis omdat hij een collega naar huis ging brengen. Wil m gewoon ff spreken, dan is het weer klaar, bah maar tot de discussie had ik een topdag hoor!
@ Zeehondje: Schrijf het maar lekker van je af hoor. Dat lucht vaak op. En ik snap ook wel dat je je zorgen maakt om dat helmpje. Het is ook niet niets hoor. @ Sahi: Lekker even naar de kapper... Vind dat haren wassen alleen al zo heerlijk,hahahaha. Qua werk, waar ik zit is het altijd hollen of stilstaan en voor mij altijd erg druk (aangezien ik ook het rooster doe), maar ach, je moet ergens je geld in verdienen Oe, dat is ook niet zo leuk, dat je vriend dat doet.
Goeienavond! Hier een gezellige middag gehad. Nog binnen gebleven vanwege m'n verkoudheid, maar het is toch echt een stuk beter. Nog wel een beetje verstopte neus en hoestje, maar ik voel me niet meer brak inmiddels. Morgenvroeg lekker weer met wat familie (van mijn lief) ontbijten en 's middags uitgenodigd bij mijn schoonouders voor de lunch. Gezellig en relaxt dus! Cristian is heel de middag behoorlijk wakker geweest en heeft heerlijk zitten kletsen en lachen, zo lief! @altijdvrolijk: zoals ik al zei, je moet aan jezelf denken, als JIJ voelt dat werken echt niet gaat, dan ís dat zo... Balen ook van je bekkenbodemspieren... Veel sterkte! Ff dikke knuffel voor jou! @zeehondje: pfffff, wat een moeilijke keuze, wel of geen helmpje... Ik kan je niet helpen meis, geen idee... Laat je goed informeren! @Sahi: lekker, naar de kapper is altijd fijn! Balen van die discussie met je vriend, helemaal dat 't over de telefoon ging... Is niet fijn... Hoop dat het weer uitgepraat is! Ik ben nu naar bed! Is behoorlijk op tijd, dus ik verwacht wel 2x gewekt te worden voor 7 uur haha. Ach, is geen ramp. Weltrusten! Liefs, Caroline
Goedemorgen! Haha weer eens de laatste en de eerste! Was lang geleden! Lekkere nacht gehad, inderdaad 2x gevoed, maar ging prima. Voel me een stuk beter, nu vooral heftige hoest nog, om het slijm weg te werken. Gaat goed komen. Wij zijn al klaar, over ruim een uur gaan Cristian en ik te voet naar de familie voor ontbijt. Gezellig! Nu eerst even een banaantje en een kiwi yoghurtje voor mij! Oh ja, erg leuk, vandaag vliegt een vriendinntje van mij van Eindhoven naar Málaga (om 10h), daar gaan we zondag op bezoek!!! Erg veel zin in! Fijne vrijdag allemaal! Liefs, Caroline
mijn vriendje en ik hebben t weer uitgepraat hoor Ik wist al dat het 1 groot misverstand was en dat bleek dus ook, want hij had totaal iets anders begrepen dan ik bedoelde. caatje: veel plezier met je vriendinnetje!! vandaag heeft mn vriend een halve dag, maar waar hij het voor had opgenomen gaat niet door. Dus gezellig met z'n 3tjes lunchen, boodschapjes doen en gewoon lekker keutelen vanmiddag. Dan begint mn laatste weekend voor ik weer ga werken!! :S Maandag om 9u bij de oppas, 10u op kantoor. Spannend!