Oktober mama's 2011

Discussie in 'De mama's' gestart door FmT, 9 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    *echo, echo*
    Wat is het stil hier!
    Gelukkig verveel ik me verder niet :p

2. Misja

Misja Fanatiek lid

8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    Hoi Hoi,

Hier ook weer even een teken van leven!! Drukke week gehad! En ik ben zo ontzettend moe! Waar dat vandaan komt ik weet het niet. Maar goed, ik hoop dat het de ongesteldheid is die er aan gaat zitten komen!

Verder vanmorgen gewerkt, daarna de boodschappen gehaald en vanmiddag een berg was wegwerken! En verder lekker met een boek op de bank duiken!

Nog een weekje en dan gaan wij lekker op vakantie! Uitrusten, genieten en alleen maar leuke dingen doen!

@sahi: Ja stilletjes he! Er zijn er al weer een hoop aan het werk! Maandag mag jij ook weer begreep ik! Succes.
    @Caatje: Geniet van je dagje! Zag op FB al een mooi foto van Cristian in de wandelwagen!

3. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    Hey meiden,hier va mijn foon ben aan het werk...
    Wat gaan de dagen toch snel zeg
    Lisa slaapt erg verschillend dat tot 6 en dan tot 8.. De papflessen lust ze wel hihi fruit is nog geen succes maar heeft tijd nodig he...
    Gister lekker weekje centerparcs geboekt voor september ! Zooooo zin in
    En nog maar 3.5 week en dan moet mijn tim naar school ... Pffff van mij hoeft het niet hoor...

4. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    Goejendaagh,

Ons mannetje heeft koorts! :( Hij lijkt er zelf weinig last van te hebben, maar toen we thuiskwamen voelde zijn hoofdje zo warm! Temp. gemeten en hij heeft gewoon ietsjes boven de 38 graden! :$

Hebben 'm nu wat gegeven, hoop maar dat het gauw zakt. Vraag me alleen af of dat nu dus echt door mijn verkoudheid komt?! :$ :) Pfff, voel me dan toch wel ff schuldig zeg! *tikt zichzelf op de vingers* *moet beter voor mezelf zorgen*

Verder lekker dagje gehad, lekker gewandeld vanmorgen en gezellig ontbeten met de familie (Cristian had een ENORME poepluier ten aanzien van alle tantes hahaha, kwam tot aan zijn nek zowat!). Erg humor hahaha.

Lunch bij mijn schoonouders was ook gezellig. Heel lekker gegeten en Cristian heeft lekker met zijn oma, opa en tante geknuffeld. Daarna zijn we even een kadootje gaan kopen voor een neefje van mijn lief, wordt vandaag 2 en heeft morgen een feestje. Zijn we uitgenodigd. :D

Maar ja, nu eerst dus even afwachten wat die koorts doet. :( Ons mannetje lijkt er echt niet warm of koud van te worden (haha, sorry voor de woordspeling, flauw ;)), maar moet natuurlijk niet gaan stijgen ofzo... :$

Zou dat echt door mijn verkoudheid zijn?!?!?! :$ :) :(

@Sahi: vriendinnetje zien we zondag dus. Geniet lekker van het samen keutelen! Klinkt heerlijk! :D

@Misja: dank je voor je reactie op de foto van m'n mannetje! :) Lekker dat je de vakantie zo dichtbij hebt!

@Emma: September duurt nog ff, maar je hebt het wel vast in het vooruitzicht! Heerlijk!

Nou, Cristian ligt lekker ff in de box te brabbelen, vermaakt zich wel zo te zien.

Liefs,
    Caroline

5. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Caatje, baby's kunnen zo ineens een dagje koorts/verhoging hebben en de volgende dag nergens last van, maar ook dat ze erniet anders van zijn, dus gewoon even wakker en vrolijk enz :) beterschap!

6. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Jerez de la Frontera
    @Sahi: Dank je voor je snelle reactie! Ik had ook niet echt het gevoel dat het ernstig was, maar doet me ff goed dit te lezen. Oeps, kreeg er gewoon ff traantjes van... *blush*

lol Hij zit me hier nu trouwens gewoon een partij scheten te laten :$ :D Hahahaha en STINKEN! Sow niet normaal! Hahahahahaha :) ;)

Oh, ik geloof dat er nu ook wat meer bij zat... Ben dus ff iemand hier verschonen. ;)

7. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    Caroline, wat Sahi zegt ... misschien heeft hij er straks geen last meer van, gewoon goed in de gaten houden.
    Florine had het zo'n 2 weken geleden ook, toen ik ook verkouden was, zei had zelfs op een gegeven moment 39 graden ... na 1 paracetamol was het de volgende dag voorbij.
    Maar eng is het wel, een traantje heeft er hier toen ook gevloeid ..

Vanavond al gamend naar the voice kijken, mijn man heeft baby duty ;) Ik ben benieuwd of ik dat trek... ik tracht me er zo weinig mogelijk mee te bemoeien vanavond...

8. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    caatje wat vervelend van zijn koorts ? is het al gezakt ?
    rare bij kindjes is dat het net zo snel weg is als dat het kwam ! en nu hij 3 mnd is geweest is het ook wat "minder" snel gevaarlijk .. Beterschap voor je mannetje !!
    en goed bezig hoor die christian en zijn poepluiers haha

nou hier thuis en gesloopt wat is vrijdag toch altijd sjouwen !
    maar de kids op bed en ik kruip nu onder een dekentje op de bank straks lekker een glas rose !! lekker weekeind

9. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Jerez de la Frontera
    #3549 CaatjeM, 10 feb 2012
    Laatst bewerkt: 10 feb 2012
    Pffff nou, dat was niet "wat meer"..... lol Gewoon wéér tot op z'n rug :$, nu ook weer wat wateriger, maar ik neem aan dat het wel normaal is door de koorts.

Had z'n pappie 'm straks alleen zo'n fijne body aangedaan die over z'n hoofd uit moest... :) Tja, álles toen onder dus!

Gelijk maar ff gebadderd, vind ik toch altijd een heel gedoe als je alleen bent en zeker als de kleine aan het jammeren is... Maar goed, de wastafel deed prima dienst (plaste wel eerst nog ff mijn broek onder ;)) en na 't badderen lag ie al gauw lekker warm in de handdoek tegen me aan.

Even aankleden, denk je dan, lekker in een pyjamaatje. Heb de body aan, broekje ook, alleen truitje nog en ineens zet ie 't toch op een brullen! :$ Pak 'm dus op om 'm te kalmeren, lukt totaal niet. Denk toch gauw ff 't truitje aan, dan kunnen we naar beneden. Leg 'm neer, begint ie nóg harder te brullen :$, weer oppakken, ik inmiddels ook in tranen. :) Dan truitje maar in mijn hand en zo naar beneden (beneden is er meer ruimte).

Beneden op en neer lopen, sussen en ik ook nog meer tranen... :) Pfff, toen eindelijk bedacht dat ik beter eerst rustig kan worden, dus ff diep ademhalen..... *pffffffffffffffffffffff* En toen viel natuurlijk het kwartje:

Zou hij honger hebben?

Had wel pas gegeten, maar door al die commotie.... Zou er niet verbaasd over zijn... En inderdaad, borst ontbloot en hij hapte gelijk toe! :)

Lekker bij mama gedronken en daarna... Is hij heerlijk bij me in slaap gevallen. Zo ligt hij nu nog bij me, zo lief en onschuldig. Wat zo'n klein wezentje toch met je doet hè?! Heb nu zelfs het idee, dat zijn hoofdje wat minder warm aanvoelt.

Zucht. Blij. Rustig. Warm. Verliefd. En ook wel een beetje moe nu... :) ;)

Ik blijf ff lekker bankhangen, fijne avond allemaal!

Liefs,
    Caroline

10. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Jerez de la Frontera
    Oh zie nu jullie reacties:

@Goldduke: stiekem toch wel blij dat te lezen, niet de enige te zijn... Voel me nu zo dom met die traantjes... ;) Zijn nog niet helemaal weg merk ik hahahaha, wat een hormoontjes soms... :) ;)

@Emma: ja, volgens mij is het wel wat lager dus. En lol ja, die poepluiers... Moet niet gekker worden hoor! ;) :D

Kleine werd trouwens weer even wakker om nog ff aan te happen. ;) Lekker aan de borst slapen hahahaha, heel schattig! :)

Ben nu echt verder bankhangen!
    Fijne avond en tot later!

Liefs,
    Caroline

P.S. Echt fijn hier van je af te kunnen schrijven zeg! :)

11. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Gelukkig gaat het weer wat beter net Cristian nu. Beterschap.
    Afgelopen maandag had S. 38,4 graden koorts. Na de zetpil en paar uurtjes al gezakt naar 37,6. En na een nacht lekker slapen was alles weer goed. Dus hopelijk gaat het bij Cris ook zo.

Gold, papa-avond dus. Ben benieuwd of je je er idd niet mee gaat bemoeien. Lijkt me heel moeilijk, haha.

Zo, slaapzak en wipstoeltje gekocht.
    Poepen gaat al weer beter (wordt weer dunner) en we geven haar nu de vierde fles. Dus vier van 180/6 vandaag gekregen. Ben heel benieuwd of en hoelang ze gaat slapen. Heel het ritme is natuurlijk anders nu.

12. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Jerez de la Frontera
    Temperatuur is nu 37,6 (was dus zo'n 4 uur geleden 38,4). Gaat de goede kant op! :D

@zeehondje: hoop inderdaad dat het nu verder naar beneden gaat en morgen alles weer goed is. Zou toch leuk zijn als we morgen toch gewoon naar het verjaardagsfeestje kunnen gaan! ;) :)

@Goldduke: oh, lees nu pas van de papa-avond! Succes daarmee! :)

Ik ben weer helemaal rustig. Ook veel reacties via twitter gehad, heerlijk zo'n online consultatiedienst. :D

Ons mannetje ligt nu lekker bij z'n papa te slapen en samen genieten we nog wat meer van het bankhangen! :cool:

Liefs,
    Caroline

13. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @caatje voor ik het vergeet veel plezier zondag. Fijn om te lezen dat het cristian de goede kant op gaat. Hopelijk kunnen jullie allebei een goede nacht maken.

@sahi geniet van je vrije weekend gaan jullie nog wat leuks doen als afsluiting van je verlof periode?

@misja ik had je hier al gemist. Waar gaan jullie naar toe op vakantie?

@emma lekker hoor naar cp wij gaan 19 maart. Naar welk park gaan jullie? En tim gaat al snel naar de basisschool. Ben je er ng niet aan toe, en tim dan? Fabian is de laatste weken zo brutaal en zo aan het uitdagen......... grrrr hij haalt me af en toe het bloed onder de nagels vandaan. Hij is echt aan de basisschool toe.
    Geef je de papfles 's ochtends of 's avonds?

@zeehondje wat voor wipstoeltje is het geworden?

14. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Ik voel gelukkig weer beter we hebben allemaal ookeen goede nacht gemaakt. Ik heb heerlijk geslapen tot 8.00.
    Lucas zit nu 2 dagen op 4 flessen en dat gaat erg goed. Het fruithapje gaat ook goed het groente hapje is wisselend. De sperziebonen vond hij niet zo geweldig maar hij moet er ook nog aan wennen natuurlijk. Hij drinkt de flesen echt super goed. 1 keer 200 cc en 3 keer 240 cc.

@gold hoe ging het vanavond?

15. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Even snel op mn foon: een poepromper: via beneden uittrekken, niet over het hoofd! Scheelt een hoop rommel.
    Verder net op kraamvisite geweest, wat is Yanna dan ineens een reus!

Verder de wieg voor een ledikant ingeruild en een nieuwe, 2e hands bank in de huiskamer geregeld, dus druk in de weer geweest.

Reageer morgen wel weer uitgebreid. Heb weer veel te kletsen over onze knappe Yanna

16. Misja

Misja Fanatiek lid

8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    @lolly: leuk dat je me mist! Heb het druk gehad deze week. Wij gaan naar landal domein de schatberg. Volgende week vrijdag. Heel veel zin in. Ben gelukkig het weekend vrij. Pfff ben zo moe. Moet ongesteld worden dus wie weet is dat het. Lekker weekje uitrusten. Hoef komende week maar twee diensten te werken gelukkig.

@caatje: gelukkig gaat het weer beter met crisje. Hier ook een jongetje met wat verhoging steeds. Wil nu ook niet slapen.,ben al weer drie keer terug geweest na de laatste fles. Dat gebeurd anders nooit. Dan hoor ik hem niet meer tot de volgende ochtend acht uur

@zeehondje:,ben benieuwd of sophie er op doorgaat heel de nacht. Hier is dat nooit een probleem geweest. Ik was het die je schreef dat de tijd tussen vijf flessen te kort was en dat ze Mischien nog geen honger zou hebben. Dus hoop dat je morgen nog laat weten hoe de nacht gegaan is.

17. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Wat is het stil geweest hier en toch heb ik een hoop bij te lezen :) Scheelt als je een dagje niet bent geweest.

@emma fijn om ff wat van je te lezen, wilde je gisteren nog smsen maar toen dacht ik dat het te laat was.

@zeehondje, moeilijk he voor dat helmpje, gewoon goed laten informeren en mama-gevoel volgen. Waar heb je de slaapzak gekocht, heb er een maar zoek een nog leukere voor erbij. Wel lekker zo shoppen :)

@Caatje fijn dat de koorts gezakt is, is nooit leuk als je kindje ziek is, F. heeft er alleen nog maar last van gehad na haar prikjes.

@lolly ow wat fijn dat Lucas zijn flesjes goed leegdrinkt. Word straks een grote kerel :). En Fabian toch haha, hopelijk heeft F. meer vriend zijn karakter ik was ook een lastig poppetje soms haha. Hier met flessen een drama op dit moment, vandaag 6 stuks. Ik denk dat ze in een sprong zit nu maar eigenlijk geef ik gewoon zoals F. er na vraagt. De ene dag 4 de andere dag dus 6. Hopelijk doe ik het goed ;)

@Sjoon lekkere vakantie gehad ? Ik heb je echt wel gemist hoor :)

@Sahi Dus jullie zitten lekker in de bank! Ik ben benieuwd naar de verhaaltjes over Yanna.

@princi hoe is het met Tibbe ? Het is al even stil daar.

Vandaag een heerlijke dag gehad, vanochtend lekker even terug in bed gegaan na een weer vermoeide nacht, 2 flesjes pfff.. Daarna lekker gedoucht en naar mijn oma en moeder op visite geweest. Met mijn moeder boodschappen gedaan en toen lekker met F. voor de open haard gelegen (helemaal veilig :)). Zo bijzonder lekker knuffelen. Ze kreeg er rode wangetjes van, was helaas mijn camera vergeten. Eenmaal thuis gekomen F. over gelegd in bedje ze was ontzettend moe.

Over dit bericht heb ik ongeveer 40 minuten gedaan, nadeel van een dag als dit is dat ik nu dus hele erge last heb :(. Zo ben ik even kwijt.

En verder ga ik straks slapen en dan morgenvroeg lekker stokbroodje vers afbakken met zelf gemaakte verse eiersalade! JumJum :)

18. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Jerez de la Frontera
    Nou, de verhoging is weer terug omhoog, nu naar 38,6... Op zich duurde de baby paracetamol die we hem hier gegeven (via oraal trouwens, in druppels) 6 uur, hebben hem nu dus opnieuw gegeven.

Duimen nu dat het tijdens de nacht zal zakken. Op zich lijkt mijn mannetje het nog steeds allemaal prima te vinden.

@lolly: fijn dat het beter met je gaat!

@sahi: ja, poepluier naar onder klinkt handig, maar dan moet het nekgat wel groot genoeg zijn.....

@Misja: steeds wat verhoging? Sinds wanneer dan?

@FmT: Balen dat je nu zo'n last hebt meis, maar dat knuffelen voor de openhaard klinkt heerlijk! En tja, Cristian is maar een maf mannetje blijkbaar hahaha, bij prikjes nergens last van en nu ineens zomaar wel verhoging...

Hebben hier lekker een romcom filmpje gekeken (Plan B met J.Lo) en nu ben ik naar bed. Hoop dat mijn mannetje morgen geen verhoging meer heeft!

Liefs,
    Caroline

19. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Jerez de la Frontera
    Nu iets na 3 uur was 't 37,8... Hopelijk over 3 uur niet weer opnieuw omhoog... :(

20. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Jerez de la Frontera
    En nu is ie dus weer terug naar 38,6... :( Op zich stijgt hij niet meer, maar hij lijkt dus ook niet te dalen (alleen tijdelijk door de paracetamol). Hoe lang mag dit duren???

Deel Deze Pagina