dank jullie voor de complimenten voor de foto net een telefoontje van een client, pfff, vroeger raakte me dat toch stukken minder. Grote ruzie bij een client thuis en de oorzaak was geld. En ik moest maar regelen dat er geld kwam, anders zou dhr. de mw. wat aandoen. Pfoe... Ik weet dat het allemaal woorden zijn en geen daden, maar het loslaten is nu wel moeilijker geworden vind ik. ik kan toch pas echt morgenochtend contact opnemen met de benodigde instanties... het vliegt me dan thuis wel meteen aan, val een beetje stil steeds. Hopelijk heb ik over een paar weken wat meer rusti hierin. misja: fijne vakantie alvast! sjoon: mensen die kippen echt fokken kunnen ze wel tot 8 jaar oud laten worden, maar zo ver gaan wij er nou ook weer niet mee... De andere kippen lopen er goed bij, dus we kijken het maar even aan... altijdvrolijk: wat goed dat de lactatiekundige je zo goed heeft gerust gesteld! Fijn om het van een expert te horen. zeehondje: blijft zoeken he, met die flessen? Hier ook steeds. Dan denk ik dat die 5e fles niet leeg gaat, want ze laat steeds de helft staan. maar als we dan beginnen met een halve fles, dan ineens blijft ze honger houden. het is gewoon zoeken lolly: ja, die veranderingen op werk, het vliegt me vandaag wel even aan, maar moet er die eerste weken gewoon even doorheen denk ik. En werken moet toch gebeuren, anders redden we het financieel niet en kunnen we al helemaal niet groter gaan wonen in de toekomst!! geniet van je vrije dagen! @ hier reageren: ik heb nu pas gemerkt hoe druk en vermoeiend het is om weer te werken. Over een poosje ben ik vast weer wat fitter, maar nu, poe! maar wil het hier ook niet verwaarlozen, zou zonde zijn.
Hoi meiden ik kwam ff buurten hier. hoe is het hier met iedereen? hier gaat het met danley en naomy erg goed. danley word een heerlijk ventje en naomy is een heerlijke mama aan het spelen soms. papa en mama daarin tegen hebben sinds vorige week de griep. ik was vorige week alweer te werk gegaan maar gisteren kwam het dubbel en dwars terug en nu ook met koorts. dus nu thuis tot ik echt goed beter ben. ik heb even een vraagje.(ik weet het laat niks meer van me horen en dan kom ik met een vraag. maar ik hoop dat jullie me kunnen helpen) danley is al een tijdje aan forte voeding. omdat hij om de 2 uur eten wilde. alleen nu drinkt hij sinds 2 weken zijn flessen niet meer leeg. hij laat van de 200cc 70 staan. wat zouden jullie doen (of hebben jullie gedaan met oudere kindjes) overstappen naar de standaard voeding??? groetjes sabrina
hee sabrina! Wat leuk om je te lezen! Wel balen van de griep, maar als het verder goed gaat, is dat alleen maar mooi toch Yanna zat aan de 5x180/6 en toen had ze nog trek. Toen ben ik begonnen met fruit en nu laat ze regelmatig eens wat staan. Ik maak me daar niet zo druk om, ik heb ook niet altijd evenveel trek. Dus ik blijf haar 5x180/6 aanbieden, gaat het op is het mooi, laat ze wat staan, is het ook prima. Ze groeit als kool en doet het verder goed, dus ik ga haar niks dwingen. maar overgaan op de standaardvoeding, misschien krijgt hij dan weer zoveel trek... Al kan je het natuurlijk gewoon een beetje uitproberen. als 1e fles bv., want dan zie je vanzelf wanneer de volgende voeding komt. hier alles goed hoor, Yanna is alleen enorm aan het snotteren en hoesten. Daardoor is ze wat humeurig (ze werd nu natuurlijk 3 ochtenden uit bed geplukt, terwijl ze sliep) en ze eet wat minder. Maar ze doet echt haar best om gezellig te zijn en goed te eten, de lieverd Nu mag ze uitslapen, ga zo eens bij haar gluren. Ik hoef pas om 11u weg en omdat het geen KDV dag is, kan ze zo laat als ik wil de deur uit. Dus lekker pas rond 11u richting de oppas
sabrina: heb je standaart ook in huis? dan kun je evt wat schepjes combineren met elkaar? leuk om weer wat van je te lezen, en dat je kids het goed doen! en natuurlijk beterschap voor jullie!
@sahi hij drinkt nu maar 120 a 130 weg meer niet waardoor die nu snachts komt. fruithap ga ik van het weekend mee beginnen. @sjoon standaard word vanmiddag voor me gehaald en dan gaan we het maar proberen ik weet het anders ook niet. groetjes sabrina
ik zou denken dat de overstap van volledig forte naar volledig standaard best groot is namelijk... gewoon ietsje afbouwen met 2 schepjes?
Goedemorgen! Alles goed hier, heb alleen het idee, dat Cristian last heeft van tandjes... Is wat vroeg, maar het kan zeker. Hij is continue met zijn tong in zijn mond rond aan het duwen, steekt zijn handjes vaak in zijn mond (alsof hij er iets uit wil halen dat hem verveelt) en sabbelt regelmatig op allerlei speeltjes. Ook is hij wat hangeriger. Dacht eerst dat het door de oorontsteking kwam, maar ben er nu zeker van dat het dat niet is. Zo sneu. Hopelijk blijft hij er niet te veel last van houden... @Emma: spannend dat Tim bijna naar school gaat! @Misja: lekker, morgen op vakantie! Succes met pakken vandaag enzo en veel plezier op vakantie! @Sahi: Cristian wegen?! Dat zijn dan toch maar heel kleine verschillen? Is dat niet moeilijk te wegen? Lieve foto van je meisje! @FmT: leuke Valentijnscadeautjes! Maarreuh... Een gebakje met worstenbroodjes?! Wat moet ik me daarbij voorstellen? @altijdvrolijk: fijn dat je de lactatiedeskundige gebeld had, kan me voorstellen dat je gerustgesteld bent! Aan Valentijn doen wij dus ook eigenlijk niet, vond het daarom wel extra lief, dat mijn lief een bosje rozen gekocht had. Bedankt voor je tips qua kolven. @lolly: leuk BHV! Vond ik altijd erg leuk om te doen! @Sabrina: beterschap! Fijn dat het goed gaat met de kids! Straks lekker ff wandelen, moet nog wat boodschappen doen, verder rustig vandaag. Heerlijk! Liefs, Caroline
haha, komt net de postbode aan de deur, met de felicitas doos... DIE HAD IK AL LANG OPGEHAALD.... dussss. weer een hoop oud papier om weg te gooien.....
@sab ik zou eerst 1 fles vervangen door standaard voeding en dan kijken hoe hij er op reageerd. Succes laat je nog even weten hoe het gegaan is? @caatje Lucas stopt zijn vuistjes ook al in zijn mond, kwijlt als een gek maar nog geen tand te ondekken hoor. Maar het kan natuurlijk fabian had met 4,5 maand zijn eerste tandje. @sjoon a.s dinsdag kan ik alleen 's middags de dinsdag erop kan ik ook 's ochtends. Wat komt jou het beste uit? Het maakt mij echt niks uit. Ik kreeg de doos van de felicitas ook dubbel. Ze kunnen zeker niet van die dozen afkomen. Wat ben ik soms blij met wehkamp.nl fabian heeft nu 2 broeken versleten in 2 dagen tijd. Hij had broeken van eager beaver omdat hij zo super smal is de broeken zitten goed maar het is geen kwaliteit hoor. Nu maar eens de broeken van de wehkamp proberen (c&a merk)
Ik heb al een kado voor lucas uitgezocht voor z'n verjaardag. Erg he! Ik vind het zo'n leuk ding misschien krijgt hij het ook wel eerder hoor ik wacht nog even met kopen tot de intertoys kortingsbonnen heeft. 569847 Vtech 3 in 1 Zebra Step
Caatje: dat wegen is wel een dooorgaanse methode, wegen, meteen aanleggen en na het voeden direct wegen, dus geen luier verwisselen tussendoor. Het verschil is klein, maar is exact wat hij dan heeft gedronken. Dan weet je wel hoeveel je moet kolven. en die tanden; het zou natuurlijk kunnen, maar Yanna zit ook hele dagen met haar handen in haar mond en stopt er nu ook doekjes en tuttels in. Ze is ook hangerig, maar ze heeft sinds vanmorgen ook een nare hoest. Ze heeft rustig tandvlees en geen verhoging, dus tanden zullen het niet zijn. het is gewoon een fase dat ze haar handen gaat ontdekken en alles in de mond gaat stoppen. Want dat gaan kindjes gewoon doen, want met je mond kan je beter voelen dan met je handen. @voeding van forte naar standaard: geen verstand van verders... sjoon: o leuk zo'n dubbele doos... Maar vond de proefverpakkingen dan weer wel leuk, nu heb ik wat potjes in huis voor achter de hand (als het fruit op is ofzo) lolly: je vertelde het al op de meeting, dat kado! Wel gaaf pfoe wat ben ik gaar... zo blij dat ik vandaag rustig kan opstarten! Maar wordt toch doorbijten vanmiddag en vanavond even bij mn moeder op de koffie, die is jarig.
@lolly wat een lief ding is Lucas ook he die lieve oogjes, en die zebra is wel cool hoor. Dat spelletje moet je steeds wachten helemaal niet leuk dus haha, maar wel verslavend kan het zijn kijk maar naar al die verzoeken die ik je heb gestuurd. @emma hoe is het allemaal heb denk ik helemaal over je bericht heen gelezen. Speciaal voor caatje hopelijk begrijp je het nu, snap eerlijk gezegd niet wat er niet aan te begrijpen is : Bekijk bijlage 224056 Bekijk bijlage 224057
Hoezo moet je steeds wachten bij het spel? Met het bouwen bedoel je? Fabian is vanmorgen gebeten op school!!!! Niet normaal toch. Hij is er echt een beetje door van slag.
Goede middag dames, We zijn al even aan het werk, was wel gewekt vannacht om half 4 (beetje standaard tijd nu) maar moet zeggen dat ik me wel redelijk fit voel. Kolven ging vandaag wat minder goed, maar dat heb je wel eens. Gelukkig heb ik nog kleine porties in de vriezer om het aan te vullen. Misschien toch te druk gemaakt de afgelopen dagen. Alleen morgen werken en dan ben ik weer even lekker vrij tot volgende week donderdag. @ Zeehondje: Ja ben nu wel gerust gesteld hoor. Ben nu alleen benieuwd hoe ze gaan reageren bij het CB als ik even vertel wat hun advies teweeg zou brengen en hoeveel Collin straks in 2 weken is aangekomen. en geeft toch niets? Vind het leuk als je reageert als je tijd hebt. @ Lolly: Zo, Gaat goed zo te lezen met je mannetje. En iedereen heeft het drukjes de laatste tijd hoor. Wat een leuk kado zeg. En wat een super foto zeg!! @ Sjoon: Had je iets aan verlof opgenomen? Of is officeel je zwangerschapverlof ten einde dan? Hahaha, weer een felicitas doos?? @ Sahi: Wat vervelend zeg dat het je zo raakt. Denk dat het inderdaad nog even tijd nodig heeft voordat je het je minder aantrekt. Lang leve hormonen Ach, is ze chago? Ik zou ook niet blij zijn als ik steeds wakker gemaakt wordt, haha. @ Sab: fijn dat alles zo goed gaat, maar ik kan je helaas daar niet mee helpen. Ben een leek met flesvoeding @ Caatje: Hier ook een baby die alles in zijn mond doet en kwijlt hoor. Denk dat het meer het ontdekken is van allerlei dingen. En dat wegen, het verschil van voor en na is wat hij gedronken heeft. Maar ook dat wisselt nog wel eens per x. @ Fmt: Oe, lekker! Krijg gelijk trekjes
Zeg FmT, je kunt natuurlijk niet zo maar foto's van worstebroodjes plaatsen hè !! Caatje, mijn neefje kreeg ook zo vroeg tanden dus het kan. Kwijlen kan ook komen doordat ze speeksel gaan aanmaken maar nog niet geleerd hebben hoe ze het weg kunnen slikken is mij verteld. Bij Mara leken de symptomen bij elk tandje anders. Het kan allemaal dus. (lekker al die duidelijkheid bij babies ) Lolly, wat een schattepetatje . Sabrina, wij hebben Mara een hele tijd forte gegeven en dan deden we 3 schepjes het een en 3 van het ander. Toen ze naar voeding 2 over kon hebben we de forte er uit gehaald door steeds iets minder forte in de fles te doen. Wij hebben dat pas bij een half jaar gedaan en heel rustig zodat de darmpjes er het minst last van zouden hebben. Maar ja dat is wat ze toen adviseerde en nu is alles al weer anders... Mijn baan, ja is een superbaan . In de toekomst ook wel meer uren gelukkig. Ik ga beginnen met de jongeren een band te formeren bijvoorbeeld. Leuk leuk! Altijd vrolijk, mooi dat je gerust gesteld bent. Ik vond het al zo raar dat ze 600 gram weinig vonden. Nu is Tibbe twee keer een kilo in een maand aangekomen en dat was goed maar hij zat wel in ene op het +1 lijntje... Dus ach hysterisch gedoe... Oh Sahi, een dood kipje, dat is niet leuk. Wij hebben nu hele degelijke sterkte huis/tuin en keuken kippen maar eerst hadden we vele leukere maar die gingen ook sneller dood. Toch altijd zielig. Nou Mara ligt er in en Tibbe lijkt ook te gaan slapen. Eerst maar eens even rustig naar de wc .
hey meiden ik zjoef weer voorbij net thuis van werk en nu op naar een avondwaak ... lolly tim mag na de schoolvakantie volgende week 2x een ochtend wennen en dan naar school .. vind het bagger weinig tim is een moeilijke wenner ... noujaaaaaaaaaaa gebeten .. arme fabian ... oeh dat is geen stijl hoor Fmt hier goed maar veeeel te druk gister gekraakt door de ostheopaat .. net of er vandaag een vrachtwagen over me heen is gegaan haha .. nouja... geen haha hoe gaat het met je handen ? morgen naar de ha toch ? sterkte sahi mop gecondoleerd met je kip .. jak ... altijdvrolijk zo jij hebt een lekker lang weekeind na mrogen !! geniet er van sjoon dat had ik ook met die doos en een acceptgiro erbij of ik ff de bezorgkosten wou betalen nou .. mooi niet ... die lucas is echt een spetter !!! en hij zit al goed in zijn kinderstoel .. lisa wil ook niks anders dan zitten hmm mss toch eens naar beneden leuren dat ding !! nou ik ga weer de hort op .. morgen tim carnaval op de psz !! en ik weer werken ..
oh sahi ... ik begrijp je gevoel mbt je werk helemaal ook ik krijg dingen naar mijn kop geslingerd en zonder kids vond ik dat niet echt boeiend maar nu met kids ben ik ook wel alerter of voorzichtiger vandaag was ook weer zo'n leuke dag maar je wordt er ook wel weer rustiger in hoor !! dikke knuf is niet leuk zulke diingen
Emma, hier geen acceptgiro erbij... Wel heel raar dat ze dat erbij doen, dan kunnen ze beter de doos bij hun laten staan. Lolly, maakt mij niet uit welke dinsdag!