Collin is geloof ik een beetje chago! Niet willen slapen, liggen, zitten of wat dan ook! Best vermoeiend zeg maar. Drinken ook niet zo al te best (denk ik). Zo, ben ik even kwijt hoor (sorry dames)
Zo daar ben ik eindelijk weer. Wat ben ik moe zeg! We zitten nou met thee op bed en reageer ff op mn foon. Net op een verjaardag geweest en Yanna was zoo boos! Ze heeft de 2 laatste flessen amper aangeraakt, dus slecht gegeten. En hoesten! Daar even boven gelegd en na ee paar uur slaap wel wat beter te genieten, maar ze zit niet lekker in haar vel. Morgen ga ik de dokter bellen over het hoestje, want slecht eten en slecht slapen tot daar aan toe, maar die hoest zit me niet lekker. De banaan van vanmorgen kwam ermee naar buiten. Ze heeft verder geen koorts, maar verders is het niks met de, t arme schaap. Las hier iets over bezorgkosten, worstenbroodjes en een gebeten kindje. T is allemaal wat! Ik laat jullie morgen wel weten wat de dokter zegt, eerst rustig opstaan en mn huisje doen en om 8u de dokter bellen.
Goedemorgen, Hier een lekkere nacht gehad. Cristian is maar één keer gekomen voor voeding. Prima dus. Vanmorgen gaan we weer met de familie ontbijten. Gezellig dus en ik heb m'n ventje nieuwe kleetjes aangedaan! Zoooooo schattig (van de C&A! )! Zal kijken of ik vanaf m'n telefoon dadelijk een foto kan uploaden. @Sjoon: lol lekkere administratie hebben ze daar bij Felicitas! @lolly: Prachtige foto! En Fabian gebeten?! Bizar zeg, hoop dat hij er weer een beetje bovenop gekomen is. Wat betreft Cristian en zijn mondje: nou, het is juist niet alleen zijn vuistjes en allerlei speeltjes in z'n mondje stoppen... Het is vooral als hij wat huilerig is en heel erg met zijn tong zijn mondje rond duwt, als of er iets is dat hem heel erg verveelt... Ziet er dan zo sneu uit! En ja, handig hè. C&A! Ik weet eerlijk gezegd niet of we hier Wehkamp hebben, maar ik koop ook graag bij de C&A voor ons mannetje, zijn outfitje van vandaag is daar ook van! Prima spul! @Sahi: Jeetje, wat balen van het hoestje van je meisje... Hoop dat het gauw verholpen kan worden! Cristian heeft dus wel verhoging, een hele lichte maar, maar het is er wel. En zoals ik al eerder zei, het zijn juist niet alleen maar zijn handjes en dingen in zijn mondje stoppen... Maar ach, we wachten af. @FmT: lol ooooh het was een gebakje ÉN worstenbroodjes, ik dacht een worstenbroodgebakje... @Tandjes: lol even ter verduidelijking, ik heb NIETS over kwijlen gezegd, dat deed Cristian al een poos en dat heeft daar in dit geval niets mee te maken. Wat hij vooral doet is heel erg met zijn tong zijn mondje rond duwen, dan is hij ook behoorlijk huilerig en lijkt het echt of er iets zit dat hem verveelt... Eerst dacht ik dat hij wellicht last van zijn keel heeft, maar heel eerlijk... Met de antibiotica die hij nu krijgt, lijkt me dat sterk... Ik heb gelezen dat de kleintjes al 4 weken voor het doorbreken van de tandjes er last van kunnen hebben. Denk dus echt dat het dat is. @altijdvrolijk: Vervelend dat Colling niet in z'n hum is... Wat betreft Cristian: ik zal dat wegen eens gaan proberen, maar doe ik wel tegen de tijd dat ik daadwerkelijk ga voeden met de fles. Nu kolf ik gewoon één keer per dag één borst voor wat opslag. @Princi: hahaha, ja, heerlijk die duidelijkheid. Ach, verder gaat het goed met m'n mannetje, dus ik maak me er maar niet druk over! @Emma: leuk je even te lezen, fijn dat alles goed gaat. Avondwake is minder natuurlijk... Nou, wij zijn nu weg, vanmiddag ook luchen bij m'n schoonouders (begint vaste prik te worden op vrijdag haha) en later vandaag naar de nagelstyliste. Heerlijk! Wil ook nog ff naar Prenatal, eens kijken of ze daar zwembroekjes hebben voor ons mannetje! Liefs, Caroline
@caatje he ik mis je foto. Is het niet gelukt met je foon? Lucas heeft ook al een zwembroek, wij hebben er een gekregen van buren van ons zo leuk. @sjoon deze dinsdag doen volgende week heb ik een drukke weekdus as dinsdag komt mij net iets beter uit. Fabian vraagt bijna elke dag of we naar ballorig gaan dus die zal het niet erg vinden om nu dinsdag te gaan. Kunnen chiel en hij lekker los gaan. Ik heb laatst nieuwe meubels gezien ech zo gaaf maar manlief zei wacht eerst maar eens tot lucas een jaar of vier is. Stuurt hij net een berichtje zullen we vanavond eens naar die meubels gaan kijken. Dus wie weet hoef ik geen vier jaar meer te wachten
Hihi ik was straks nog thuis op de laptop, had daar de foto niet... Ben nu op m'n foon (kun je herkennen, daar ik dan geen witregels heb, kan niet enteren...). Hierbij dus de beloofde foto :
@caatje F. heeft toch een precies dezelfde periode gehad zoals jij het beschrijft. Mijn moeder dacht ook der is iets met der keel, ik dacht ooh als het maar overgaat. Ben dan wel benieuwd wanneer Christian zijn eerste tand doorkomt. Leuke foto weer. @all bij de dokter geweest, oor zit dicht dus die laat ik maandag even uitspuiten, eerst even goed oliën dit weekend. Ook ga ik de prikpil proberen, de pil slikken is echt niets meer voor mij. Ben hem nu al 5 dagen vergeten en verlang toch ook wel weer naar liefde in bed haha.. Armen is niet goed, terug naar het ziekenhuis, weer opnieuw onderzoeken maar de dokter zei dat er waarschijnlijk een injectie komt en als dat niet helpt alsnog een operatie aan die rechter pols, de pijn links en in mijn schouders en nek komt doordat ik nu waarschijnlijk alles met links aanpak om rechts te ontlasten. Nu weer dikke pijn van dit stukje typen dus laat het hier bij.
hier weer terug van cb. elynn is 6.660 gram en 60.5 cm ik mocht al naar 4 flessen gaan... we zullen zien of ze dat trekt.. de prikjes heeft ze beter over leeft! haha lolly, was het deze dinsdag nou in de ochtend?? (ben het weer ff vergeten) leuk om toch niet 4 jaar hoeven te wachen op meubels misschien!
Goede middag, Ben alweer thuis, Collin liep te klieren met eten. En ik zit dan op hete kolen, ben dus maar naar huis gegaan! Als ze op het cb hun bek hadden gehouden, had ik dit allemaal niet zo erg gevonden @ Caatje: wat een ventje zeg! Hij lijkt sprekend op jou @ lolly: dat zou wel leuk zijn, nieuwe meubels! @ fmt: hoop dat het uitspuiten helpt, en de prikpil? Denk daar goed overna hoor, je kan daar ontvruchtbaar van worden. Wat vervelend van die pijn zeg @ Sjoon: jeetje, wat een zware dame ze. Daarbij is Collin echt een lichtwicht. Die weegt maar 5780 gram!
@altijd vrolijk thx voor je info, ik lees hier net op het forum ook een verhaal over iemand die onvruchtbaar is geworden, blijkbaar door 1 injectie.. Mijn dokter zei dat ik gewoon binnen een jaar weer zwanger zou moeten kunnen worden. Weet je wat ; ik ga vriendlief die bijsluiter eens doorlaten lezen wat een moeilijke keuze zeg. Maar ja op internet vind je altijd de horrorverhalen natuurlijk.. Echt help me want ik word zo niet goed van al die hormonen die wij vrouwen maar moeten slikken. Kan iemand mij vertellen hoe het zit met een spiraal en sex.. Voel je dat ding ? Wat zijn daar de voor en nadelen van dan. Ga ik even weer lezen hoor.. Ik ben bang dat mijn vriend dat ding eruit stoot tijdens de sex, die is niet zo voorzichtig met me hahaha..
fmt: ik ben ook geen fan van de prikpil, maar om nou meteen een horrorverhaal op te hangen vind ik ook niet nodig. maar dat is met alles he, horrorverhalen en nooit eens positief. mijn vriend heeft 1x de draadjes gevoeld, maar toen was 'ie meer uit interesse aan het wroeten, dan dat we echt actief de liefde bedreven. normaal gesproken merkt hij daar niks van ik ben er wel redelijk positief over, al vloei ik nog steeds af en toe (schijnt een half jaar te mogen duren) en soms wat krampjes enzo... caatje: wat een leuke foto van Crisje! En hij lijkt op jou, vind ik! altijdvrolijk: groot gelijk dat je naar huis gaat! sjoon: wat is Elin goed gegroeid! lolly: je bent wel enthousiast met shoppen voor lucas he nou, de dokter (assistent) gebeld, die zou terugbellen als ze met de dokter had overlegd, maar nog niks gehoord. Ik wacht wel af, heb ik ieder geval even gezegd dat ze er zo bij zit, maar maak me even geen ernstige zorgen. Ze heeft goed uitgeslapen vanmorgen en eet nu stukken beter, heeft 3/4 banaan op!! Normaal delen we een stuk fruit, maar nu had ik alleen een minihapje Nu ligt ze lekker te kletsen op bed, alleen het hoestje heeft ze nog. Denk dat ze ook even moet bijkomen van elke dag naar de oppas, dus komende weken gewoon even doorbijten en de weekenden rustig houden. verder moet ik nog heel veel doen in huis, maar heb geen zin Mn vriend had me al een whats app gestuurd dat ik lekker moet chillen. maar aan de andere kant stoort het me wel dat ik overal kattenhaar zie en dat ik weet dat er nog een was aan moet... Dat soort dingetjes... ik zie wel hoe het loopt, hoe pas zondagavond eigenlijk weer echt wat te doen Dan komt mn vader op visite, tot die tijd lekker thuis en niks verplichts.
hier gister het spiraal laten zetten, viel me enorm mee. en de gyn zei idd dat je nog tot een half jaar spotting kan hebben, ik heb er verder geen krampen bij gehad nog en die draadjes voelen.... ik denk dat als je gewoon lekker bezig bent dat een kerel zich dat niet zal realiseren!
@ Fmt: een collega is er nl onvruchtbaar van geworden (sorry) en het spiraaltje is niet te voelen hoor. Die draadjes gaan iets krullen en dan is het soms heel goed zoeken @ Sahi: vervelend dat je nog niet terug gebeld bent zeg. En geef je die banaan zo dan? In stukjes? @ sjoon: gelukkig is het meegevallen
Dank jullie wel voor de reacties op de foto van Cristian! Ik vind hem echt zoooo knap in deze outfit hahaha! Super cute! En ja, hij lijkt heel erg op mij! Hoewel, ik begin nu toch ook steeds meer van mijn lief in hem te zien. De oren waren al echt van mijn lief, maar ook de vorm van zijn hoofdje en de vorm van zijn ogen. Neusje en mond zijn dan weer meer van mij. Kijk maar eens de foto die ik hier bijvoeg... @FmT: ja, het zou dus ook zijn keeltje kunnen zijn, maar dat vind ik met de ab kuur wel heel raar... En áls het z'n tandjes zijn, kan het nog steeds wéken duren voor ze echt door komen. Ik heb wel het idee dat ik, hele lichte, bobbeltjes in het tandvlees voel, maar ja, heb geen referentiekader, want ik heb dat dus nog nooit eerder moeten voelen! lol Wat weten we eigenlijk weinig hahaha. Blijf het dus maar aanzien... @Sjoon: fijn dat het goed gegaan is met de prikjes. Nou, ik ga ff een half uurtje bankhangen en dan weer te voet naar mijn schoonouders voor de lunch! Daarna wat shoppen met mijn lief en ons mannetje en uiteraard naar de afspraak voor mijn nagels! Fijne vrijdag allemaal! Liefs, Caroline Edit: Foto duurde ff in uploaden. Formaat was niet goed... Maar in ieder geval: Hier ben ik ruim 4 maanden. Caroline maart 1978
altijdvrolijk: ik prak de banaan en dan als een soort dik papje geef ik het. ze vindt het heerlijk! ja wel gek dat het zo lang duurt met terug bellen, maar ik vind het wel best zo. Als ik me vanavond druk maak, kan ik alsnog de HAP bellen, maar ik denk dat het wel meevalt. sjoon: valt mee he, die spiraal? En inderdaad, als je druk bezig bent, let je daar niet zo op caatje: gek he, als alles nieuw is en je dus niet weet wat je ervan moet denken. want er komen ook steeds sprongetjes en tussendoor dus ook nog af en toe ziek zijn. ik ben erg blij met alle baby's in mijn omgeving, ik was geen volledige leek ten Yanna in aantocht was en ik ben dus nog steeds lui op de bank...
Nou zeg FmT, het zit medisch gezien niet echt mee bij jou zeg. Sterkte. Wij hebben dus besloten om helemaal geen hormonen te gaan gebruiken. Het is even aanklooien met condooms, maar ik zie het niet zitten om weer de pil oid te gaan gebruiken. Sjoon, helemaal goedgekeurd dus, fijn. En al naar vier flessen, ben benieuwd. Volgens mij kijken ze naar het gewicht, als dat boven de zes kilo zit. Hoeveel en hoevaak geef je nu de fles? Zoals je misschien hebt kunnen lezen ging de overstap naar vier flessen hier nog niet helemaal goed. Dus als het niet lukt, gewoon weer even terug naar vijf hoor. Hhm, Sahi, wel vervelend dat je nog niet teruggebeld bent. Wel fijn dat het eten en slapen weer beter gaat. HIer ook lui, heb alleen net een was van de machine naar de droger verplaatst. Moet hoognodig stofzuigen, heb daar alleen zo'n hekel aan. Alles was goed bij de fysio. Haar motorische ontwikkeling is gemiddeld. En haar hoofdje is gemeten en ze was zo lief om het gelijk te berekenen. De rechte afplatting (achterkant van d'r hoofd) is afgenomen en de schuine afplatting (rechts) is iets toegenomen, maar zit nog steeds onder de grens van een helmpje. Grens is 108% en hij is nu 107,1%. Halverwege maart gaan we naar het ziekenhuis en dan kunnen we eens zien hoe het er dan voor staat. Afwachten maar weer dus.
@fmt ik ben erg tevreden over de spiraal. Je voelt de draadjes als je zelf voelt wel zitten. Manlief voelt ze niet tijdens de seks. Voordeel is dat hij 5 jaar kan blijven zitten. Nadeel is dat je niet weet wanneer er een bloeding komt ( al heb ik nu wel een paar dagen spotting voor de ongi echt doorbreekt) @sjoon deze dinsdag is in de middag. 'S ochtends moet ik naar de de fysio. Fijn dat het mee is gevallen met de spiraal. @caatje leuke foto van cristian. Leuke kleertjes hoor. Vaak komen de twee ondertanden of de twee voortanden als eerste door. Je ziet als eerste een wit streepje op het tandvlees. Ik heb net de keukenkastjes maar eens schoon gemaakt van binnen dat was wel nodig ook. Nu maar even niksen. @sahi de broeken zijn voor fabian. Die heeft in 2 dagen tijd 2 broeken versleten.
Caatje super foto van christian !! Ohhhh lolly lekker shoppen !!! Wat super van man... Sahi wat zei de dokter ?? Nog gebeld Fmt dikke dikke knuffel mop Ik heb ook prikpil ideaal maar als je nog een tweede kindje wil zou ik het niet,doen spul moet jaar/anderhalf jaar uitwerken bij mij zelfs langer.. Joon mooie cijfers ! Fijn hoor en de rotprik zit er op ! Altijdvrolijk op hete kolen is niks... Hoop dat het snel beter zal gaan hier is mvr ook aan het vervelen met drinken Oh sahi zie dat je al meer gerustgesteld bent gelukkig Zeehondje lisa zat op 108% kwam va de 113% maar krijgt geen,helm de ka vind het niet nodig maar je ziet de afplatting nog erg goed vind ik ook wij doen bij 6 mnd nog een meting,!! En ik ben aan het wrrk .. Tim is carnavallen op de psz .. Vanaaf bankhangen ben kapot elke avond weg geweest en va morgen carnaval
@zeehondje: wij kijken het idd ff aan hoe ze het doet op 4 flessen, het is weer ff passen en meten met de tijden natuurlijk. maar goed... ik ben dus vergeten te vragen of ik dan al bijvoeding moet geven omdat ze nu minder gaat drinken, omdat ze 180 blijft drinken waarschijnlijk zeiden ze op het cb. nu krijgt ze smorgens 150, en dan 2x 180 de avondfles 150 anders drinkt ze de 180 van de laatste fles niet op... @lolly, is goed, doen we dinsdag middag! leuk! zal het pas dinsdag tegen chiel vertellen, anders is hij niet meer te houden haha @sahi valt idd reuze mee die spiraal!
@Sahi: lol ja dat is inderdaad maf! Ik heb dus heel weinig baby ervaring, maar leer steeds meer hahaha! @lolly: hahaha, ja, vond die kleertjes juist ook zoooo leuk! @Emma: dank je wel! @Misja: veel plezier bij Landal! Even mijzelf en ons mannetje naast elkaar, links ben IK dus : Mama 1978 - Cristian 2012