Goejenavond, Cristian heeft vandaag echt heel veel last van zijn tandjes, arm mannetje. Verder alles goed hier. @Goldduke: fijn dat het zo goed gaat! Hoop dat het winkelen gezellig was! @altijdvrolijk: jeetje meis, heftig. Veel beterschap gewenst! @Emma: jammer! Maar je zegt "BIJNA geen doen", dus... Er is wellicht wel een kansje??? @All betreft meeten: nogmaals aan iedereen, ik zou het echt heel leuk vinden jullie in persoon te leren kennen, maar de 2 weekenden die we maar hebben zijn absoluut géén optie voor ons. Nu hoor ik al meerderen over meeten, maar niemand die laat weten welke door de weekse dagen jullie eventueel kunnen. Al is het maar om te kijken of er overlappingen zijn. Als echt blijkt dat die er geen zijn, dan helaas zullen we elkaar deze keer nog niet ontmoeten, dan wordt het gewoon een volgende keer. @FmT: pardon? Jouw reactie valt toch echt verkeerd bij mij, maar ik zal er maar van uitgaan dat je het niet zo bedoelt. Ten eerste: ik had al gezegd, dat een uur rijden wel okay was voor ons, dus Utrecht zou prima zijn, zolang het maar wel door de weeks is. En ten tweede: mijn eisen verder bijstellen?! Heel eerlijk, ik zou het leuk vinden jullie in persoon te leren kennen, maar mijn familie en vrienden gaan toch echt voor. Meeten is leuk, maar in zoverre geen must, kan altijd een volgende keer nog. @zeehondje: beterschap! Liefs, Caroline
@Caroline, ik kan alle doordeweekse dagen en weekenden (vooralsnog) max. 1 uur rijden tussen 10 uur en 16 uur (kl%te files op de A9/A10/A2 wil ik mijden door de week) Emma! Alaaf en welterusten
@Goldduke: hihi kan me voorstellen dat je die files wilt mijden! Maarreuh... Waar woon je dan? Dan weet ik waar dat een uur vanaf ligt hihihi. Zou Utrecht voor jou een optie zijn? @lolly: lees nu jouw eerdere berichtje pas... Kun je aan de poepluiers zien dat er tandjes doorkomen?! Cristian heeft ook al een paar dagen hele dunne poep!
Pardon ? Doe is ff normaal man. Pardon ? Nou ja het is beter voor allen dat ik niet reageer , en dan is mijn mening overduidelijk wat ik van jou laatste bericht vind.
@Goldduke: perfect. Eens kijken of er nog andere dames door de weeks kunnen, dan kunnen we wat plannen. Heb jij nog een voorkeur voor bepaalde dag?
@ Gold: mooie draagzak, maar duur @ Lolly: oh, tandjes... Dat is vervelend zeg @ emma: fijn dat je lekker carnaval hebt gevierd
altijdvrolijk: beterschap voor jou! Lolly: he jak, tandjes.... weer zo'n vervelende periode door! chiel en fabian hebben het volgens mij reuze gezellig gehad! en meneer weet nu wel dat hij niet alleen in de helicopters mag gaan! dat had hij nog even gezegt tegen papa haha @emma: geniet van je wijntje en zeker goed, al 5 jaar gestopt met roken!
fmt: ow die foto's van Yanna! Niet meer aan gedacht, ga denk ik vrijdag foto's uitzoeken, dus nog even geduld we weten niet de doodsoorzaak van de kip, we denken een combi van kou, ouderdom, zoiets... ik doe mn best hoor, met rustig aan doen, maar opstarten met werken is gewoon chaotisch. Er gaat vanzelf een ritme in komen succes vrijdag! Weet je dan meteen de uitslag? gold: geeft niet dat je het niet allemaal meer weet. Wat balen joh, dat je weerstand weg is. Komt misschien ook omdat je bv geeft? Trekt ook wat van je lijf! rustig aan altijdvrolijk: beterschap meis! @meeting: eindhoven is wel een eindje voor mij, maar utrecht moet wel kunnen. Alleen de 16e maart dus niet tot te laat. lolly: blij dat ik thuis ben en na het bijkletsen hier, lekker mn bed in die tanden kunnen best een tijdje duren voor je ze ook gaat voelen, dacht ik emma: goed zo, lekker thuis blijven morgen! zeehondje: jij ook beterschap! sjoon&lolly: leuk dat jullie minimeeting geslaagd was! fmt&caatje: lief doen! En jullie hebben elkaar denk ik niet helemaal goed begrepen, geloof niet dat het zo onaardig bedoeld is, als dat het er geschreven staat, toch? ik hoor wel wat de plannen zijn en als het niet lukt, gaat het over voor mij. nou, ik ga mn bedje in, mn hoofd zit vol snot en na zo'n rotnacht en mega lange dag ben ik gesloopt! Yanna heeft gelukkig een topdag gehad op het KDV. Ze vinden haar vriendelijk en rustig. Vooral dat rustig verbaast me in positieve zin, bij ons op de familie en vrienden bezoekjes trekt ze alle aandacht, misschien weet ze hier dat ze haar aandacht moet delen. maar goed dames, weltrusten!
Goedemorgen! Hier weer een lekkere nacht gehad. Straks gaan we weer gezellig ontbijten met de familie en later vandaag om 17h gaan we... Babyzwemmen!!! Echt super veel zin in! @Sahi: fijn dat Yanna het zo goed doet op 't kdv. Hoop dat je vannacht lekker hebt kunnen bijslapen en dat vandaag wat rustiger zal zijn! Liefs, Caroline
Hallo Allen, Zo dat waren een paar pittige dagen met een zieke Tibbe. AB en een pufje van de huisarts en nu gaat het alweer een stuk beter met hem. Gelukkig maar. Ik was er helemaal van onder de indruk. Mara was nl nooit zo vaak ziek maar alleen maar altijd verkouden... Meeting, ja leuk! Vrijdag de 16de is alleen niet handig voor mij. Ik werk die vrijdag nog en pas daarna gaat het veranderen. Dus misschien andere doordeweekse dag? En misschien moeten we dan op een plek rondom Utrecht afspreken die wel makkelijk met het ov te bereiken is voor Caatje? Want daar gaat het om toch dat je geen auto tot je beschikking hebt Caatje? Welke andere dagen, behalve het weekend, kan iedereen? Ik kan bijvoorbeeld op dinsdag en woensdag... Altijd vrolijk, hoe is het vandaag met je? Goldduke, lekker hè, je kind lekker op je buik dragen
Goedenmorgen, ik kom ook weer even langs waaien.Hier alles prima,lekker genieten vd meiden.Ik lees over tandjes....jeetje nu al?Bij Tess kwamen ze pas met een jaar en ze had er totaal geen last van.Hopelijk bij Linn later ook zo. Vanmiddag even de stad in met de meiden.Hebben allemaal nieuwe kleren nodig....gut,wat vervelend Voor jullie allemaal de lieve groetjes.
Zo heb ik even een partijtje lekker geslapen vannacht. Vriend zegt dat hij er 4 x is uit geweest om de tut erin te duwen maar daar geloof ik dus helemaal niets van haha.. Ook heeft F. weer gepoept vandaag, tis dik en plakkerig en een heel karwei om het van haar billen af te halen. @sjoon succes met werken vandaag! Zal wel even wennen zijn voor mij maar ik ben blij als je vanavond op de bank zit hahaha . @altijdvrolijk al iets opgeknapt ? @goldduke leuke hangzak, ik zou wel even nalezen hoe het zit met dat Front Face dragen, ze zeggen dat het ergonomisch goed is vanuit die fabrikanten maar er is laatst een hoop commotie over geweest (bjorn borg draagzak) dat dat dus helemaal niet zo goed is, kweet het niet zo precies meer maar het lijkt me dat je dat al gelezen hebt, staan ook wat dingen over hier op het forum.
@sahi Hou er niet van om aangesproken met pardon terwijl ik alles richting haar goed bedoel en als ze dan denkt dat ik het niet zo bedoel hoeft ze het toch ook niet aan te halen, zeker niet op die manier ze had het anders kunnen inpakken denk ik zo? Verder lijkt het me beter als ik haar even mijd, aangezien ik dus nu voortaan ook mijn mond niet meer zal houden als iets van haar bij mij in het verkeerde keelgat schiet of als ik me irriteer aan haar woorden, gelukkig is carolien wel zo verstandig dat ze niet meer op mij reageert. Ik ben benieuwd naar de foto's van Yanna. @meeting ik kom niet, dus dan weten jullie dat ook alvast. Zal vast een opluchting voor sommige zijn (terwijl ik toch echt heel aardig ben hoor).
Hey, FmT, breek me de bek niet open over het FF (front face) dragen Zoveel discussies overal op verschillende fora, ik werd er heel onzeker van. Knietjes moeten hoger dan heupjes, of ze nu op de rug, ff of met gezichtje naar me toe zit/hangt, maar net zoals met alle 'hulpmiddelen' ben ik niet van plan haar een hele dag in zo'n ding te dragen. Ik heb me er inderdaad al in verdiept Vooralsnog heeft Flo de grootste pret in dat ding, ik zal binnenkort een fotootje op FB zetten. Als we binnenkort meeten neem ik hem wel mee en kunnen we oefenen als je wilt edit: He bah je komt dus niet? Arme Tibbe, is hij zo ziek geweest? Natuurlijk volg ik het wel op FB ook, maar dat hij AB heeft gehad en een puffertje, dat wist ik niet. Arm kereltje en arme jij! Vrijdag de 16e is dus een no go voor de meeting, meerdere dames die dan niet kunnen. Donderdag ook niet (wie werkte er ook al weer op de don en vrij?) Dus dan blijft woensdag 14 maart over? Want de week die daarop volgt is er iemand op vakantie. Lijkt me handig dat we nu checken wie woensdag 14 maart kan. Of zit ik er volledig naast nu?
@gold had niet anders verwacht dat jij net als ik alles zou uitpluizen ! Lekker met F. gedoucht, ga zo boven beginnen. Owja en ontbijten zou het haast vergeten.
oooh ik miss steeds berichten zie ik @princi fijn dat Tibbe weer opgeknapt is, is niet leuk he tobben met een ziek kindje. @suus lekker shoppen. Nu stop ik met spammen nog even spelletje spelen en dan aan de slag.
Oh, ik had een pagina gemist (hoezo moe) en ze nu pas de onenigheid tussen FmT en Caatje... ik denk als jullie de reacties teruglezen jullie kunnen zien dat jullie het allebei goed bedoelen maar het niet zo handig formuleren of begrijpen wat er staat... Zullen we een goedmakertje doen en gewoon leuk meeten bijv woensdag de 14de?? FmT, ik zou het heeeel jammer vinden als je niet komt! Ik wil je graag leren kennen. ! Gold, ja ik ging met Tibbe voor de zekerheid even langs de huisarts en toen hup halve apotheek mee. Ze vond hem te klein om verder af te wachten dus dat vond ik wel prettig. De koorts is nu weg maar hij heeft nog steeds veel last van slijm. Het is een beetje bronchitis-achtig... Maar, jhij heeft vannacht wel gewoon goed geslapen . En met zo'n draagding, idd wat je zegt, niet de hele dag en afwisselen en dan gewoon doen hoor. Het moet allemaal ook een beetje leuk en handig blijven toch!