Wat een superleuke foto gold! Toen was inderdaad alles normaal. Ik denk aan je oma die niet meer onder ons is. F. slaapt dus ik ga de afzuigkap ff aanzetten
@gold zit die foto nog eens te bekijken, wat was jij groot, F. is een maandje kleiner maar die zit echt nog niet zo goed als jij daar hoor. Was jij een snelle ?
Ja, ik was snel, heb het babyboek naast me liggen, ik ben van 16 december, 25 maart had ik 2 tandjes, 15 november zette ik mijn eerste stapjes ps. ik ben met 42 weken geboren, bijna 5 kg en 54cm, arme mama
@gold Wow haha, dan was je zeker snel ! @princi ik wil jou ook wel leren kennen hoor, net als gold en altijdvrolijk en de rest die ik niet ken maar wel wil leren kennen, dat komt echt nog wel een keer.
Goejendaagh! Hier een heerlijke ochtend gehad. Temperaturen lijken weer te gaan stijgen, erg fijn! Zeker daar nu die gure wind van de afgelopen dagen is gaan liggen. Lekker gewandeld dus vanmorgen en ontbeten met de familie. Daarna boodschappen gedaan en nu zo ff lunchten met mijn lief. Cristian is nu echt aan het leren om dingen vast te pakken. Zo schattig, als je het hem aangeeft, pakt hij de bijtring aan en steekt hem zelf in zijn mondje. Ligt nu heerlijk in de box te spelen. Om 17h dus babyzwemmen! Ben echt heel benieuwd hoe dat gaat! Erg veel zin in! @Princi: ik heb een auto ter beschikking hoor, maar Utrecht is prima. Dat is een uurtje rijden en gaat nog wel. Wat sneu van Tibbe! Fijn dat het nu wel wat beter gaat en dat hij goed geslapen heeft! Veel beterschap! @Goldduke: ja, lolly was de week erop op vakantie, zij kan de 14e geloof ik wel. Wat een schattige foto met je oma! Heel mooi! @Meeting: wat mij betreft zetten we 'm op woensdag de 14e! Dat is wel erg krap na onze reis (één dag) en ik heb geen idee hoe Cristian dat reizen gaat vinden, maar ik verwacht eerlijk gezegd geen problemen. Altijd positief denken! Kunnen er meerdere dames op woensdag de 14e? Nou, wij gaan zo lunchen. Tot later! Liefs, Caroline
fmt: wijs om niet meer te gaan naar die meeting, lees nu dat het een woensdag wordt, dus dan kan ik ook niet. Snap jouw punt wel hoor Zal er verder ook niet meer te veel woorden over vuil maken hier gingen wij nog een keer een minimeeting doen in de 'duinen' met princi? (als Tibbe weer beter is natuurlijk) je zou eens moeten zien hoe Yanna zit, die zit ook echt heel goed op schoot! Ook wel zoals op de foto van Gold! iedere baby heeft z'n eigen interesse princi: zelfde vraag voor jou over de minimeeting in de 'duinen'. En beterschap met kleine Tibbe! Hier ook allemaal snotterig en slijmerig en hoesten, maar toch niet zo erg! Lijkt me schrikken, zo'n hele apotheek voor de kleine man! caatje: woensdags werk ik, dus ik haak af. En Crisje kan het vast hebben hoor, t zijn vaak de mama's die zich druk maken Gold: wow wat was jij een snelle! Maar die 2 weken extra kan best een verschil geven hoor! suus: veel plezier met shoppen zo weer thuis, vanavond nog even werken. De nacht ging hier stukken beter, ben nog wel wat snotterig. Waar vriendje nu 2 dagen voor op bed ligt, terwijl ik nog best kan werken. mannen... Maar hij zegt zelf dat ik niet kan weten hoe hij zich voelt en dat het bij hem veeeeel erger is... tsja...
Die foto met mijn oma is een WTF kon vroeger allemaal foto Ik had het er toevallig met iemand over, roken enzo. en toen bedacht ik me dat ik heel veel foto's heb van vroeger waar ik op schoot zit bij oma, opa, mama, papa die roken Florine kan nog helemaal niet goed zitten, ze zakt of naar voren of opzij Ga ik een keertje filmen, arm kind. Sahi, als er al meerdere dames zijn die door de week echt niet kunnen dan doen we het toch een weekend? Ik wil alle kleintjes en mama's nu ook wel een keertje zien. Ik lees hier wel verder hoe en wat. En je vriend! Ha! Zo typisch voor kerels. Als die van mij nu roept "ik heb hier pijn" of "ik ben niet zo lekker" Roep ik: "Weet je wat pijn is? Een kind krijgen..." of "Weet je wat niet lekker is? 18KG aan vocht, vet en baby meedragen, je schoenen niet meer dicht kunnen doen en je billen niet meer af kunnen vegen" beetje gemeen van me Mag ik ook mee de duinen in?
Snelle golduke, Ik wil met jou ook graag de duinen in ....we hebben het wel over de drunense duinen....dat is best een eind rijden voor jou denk ik? Zo ik kan ook wel zien van wie Florine die mooie ogen heeft . Ik noteer 14 maart, meeting met Caatje Zitten, ja Tibbe kan er ook wat van..haha...kleine zitterd. Drunense duinen, ja het was een beetje zoeken naar een dag toch. In Maart kan ik waarschijnlijk nog niet op vrijdag, daarna wel. De donderdag is ook een optie. Dan gaat Mara gewoon niet naar de psz. De dinsdag zou eigenlijk mij het beste uitkomen maar dan werk jij toch Sahi? Caatje, hoe was het babyzwemmen? Suus, geslaagd voor de meiden??
Goede avond dames, Het gaat vandaag alweer wat beter,nog niet te zwaar eten hahaha. Ik blijf morgen nog thuis, anders besmet ik heel de afdeling, dus ik ga zaterdag (was vrijdag vrij) weer werken. Wel 1 voordeel, ben nu de laatste 2 kilo ook kwijt, zit nu zelfs onder me gewicht voordat ik zwanger werd. Hoorde net dat mijn hoogzwangere schoonzus (nog 9 dagen) ook het norovirusje heeft gehad. De vk was daar langs geweest voor deze zekerheid. Alles was gelukkig goed, maar helaas voor haar nog geen vorderingen. De baby dient zich nog niet aan. Heb net me abbo verlengt, het is toch de samsung galaxy s2 geworden. Zal wel wennen zijn, typen op het touchscreen, maar ach. Kan wel wordfeuten dan, hihi. O, ze bellen net, hij komt morgen al @ Sahi: Dat is altijd. Als de kleintjes ergens anders zijn, doen ze anders dan thuis. Hahaha. Mannen en ziek zijn, lijkt wel of ze het even aandikken. @ Caatje: Veel plezier met babyzwemmen! @ Princi: Oh, dat zal schrikken zijn, als je de halve apotheek mee krijgt. Als het maar helpt toch? @ Suus: Lekker wezen shoppen? Geslaagd? @ Fmt: Wat heerlijk zeg, dat je lekker geslapen hebt. Ik kan er standaard nog een x uit om te voeden en 2x om de speen terug te stoppen (en weer op zijn zij leggen) Had je ook net als jij ook iedereen in real life willen zien. @ Gold: Ik kan de 14de niet (trouwens heel die week niet ivm cursus) En wat je zegt over dat dragen, als F niet heel de dag in die drager zit, kan het geen kwaad hoor. Wow, wat was jij groot zeg, voor 6 maanden. Collin zakt ook nog in hoor, met zitten. Hij wil zo graag, als hij ligt in de box komt hij helemaal omhoog. Wat een sterke buikspieren.
Hahahaha Drunense duinen zijn super ver weg! (moet je mij horen, ik tuf naar Maastricht op en neer in een middag) Ik dacht ergens 'hier' aan de kust Met de kleine voor een uurtje wandelen toch net iets te ver. Altijdvrolijk, dan ben jij ook off voor de 14e, dan wordt het toch een dag in het weekend? Ik kan wel beide keren doen hoor, wil iedereen zien Florine slaapt trouwens de laatste tijd .... LAAT MAAR, voor ik het hier typ doet ze weer anders Meer input over de meeting dames?
Meeten, ik kom niet. Maar dat weten jullie al...ha ha ha. Wil jullie in ieder geval alvast veel plezier wensen. Ik vond de meetings met de febr. mama's altijd erg gezellig. Jeetje altijdvrolijk, jij bent dus echt goed ziek geweest....bah zeg. Ziek maar goed uit, niet te snel weer beginnen. Mannen en ziek zijn; idd, laat ze maar even goed weten door wat voor hel wij zijn geweest, dus niet gaan piepen!!! Gold, wat was (en misschien ben) jij een lekker ding zeg! En al zo heerlijk wijs. Princi, medicatie slaat dus goed aan? Gelukkig maar, zo sneu voor die kleintjes. Caatje, jullie lunchen vaak buiten de deur he? Is echt een gewoonte daar of niet? Lijkt me heerlijk om ergens te kunnen aanschuiven of lekkere broodjes in de stad eten. Doen we eigenlijk veel te weinig. Of eten jullie warm tussen de middag? En nu ben ik het kwijt.....mag ik het nog op de zwangerschapsdementie gooien? Ja, lekker geshopt.....voor Tess en Linn dan, bij de h&m. Zag het uiteindelijk niet zitten om met Tess en een kinderwagen met Linn in een pashokje te wurmen. Maar voor Linn kleertjes maat 68 (ze nu nog net in 62), leuk jurkje met legging, en 2 setjes met broekje shirtje, helemaal leuk. En voor Tess een nieuwe spijkerbroek en een setje met tuniek en broek. En een haarband en pyama. Ik ga voor mezelf wel zaterdag, is toch iets praktischer. Daarna nog even met Tess bij de overburen geweest (is haar vriendinnetje) en Linn bij Jan in de armen gedrukt. Nu liggen de dames op bed en Jan heeft cursus, dus even lekker relaxen nu.
@ Gold: ik ben inderdaad off voor de 14de. Nou is maart een kl#te maand. Moet examen doen die maand (dus veel leren) en me b-day vieren, haha. Maar in de weekenden kan ik om en om. Werk om het weekend 1 dagje @ Suus: nee, dat is geen succes met zijn alle in een hokje. Geniet van je avond.
Zo, tijd niet geweest hier Gold, leuke foto Caatje, zo, gaat opschieten de reis naar Nederland, leuk hoor!! FmT, haha, ik slaap altijd overal doorheen, al is manlief vaak nog wel een x naar één van de jongens geweest, lekker bijgeslapen iig! Altijdvrolijk, balen joh, dat je ziek bent, gaat het weer beter? Enne, leuke foon hoor! Ik heb de eerste versie, maar bevalt me prima! Eind van het jaar pas weer een verlenging voor mij, helaas haha. Ben een echte gadgetfan Suus, leuk leuk leuk, shoppen! Leuk geslaagd ook, mooi! Sahi, lukt t allemaal een beetje met werken enz? Hier redelijk rustig weekje, alleen gisteren gewerkt, vanmiddag vriendin geweest met dr kleine van 7 en een halve maand, vrijdag met twee vriendinnen naar de huishoudbeurs, gezellig
Oooooh wat hebben we genoten van het babyzwemmen! Het was echt heerlijk! Wordt dus gewoon in het Spa gedeelte gegeven van ons sportcentrum, dus is lekker verwarmd water. Bovendien hadden we gewoon privé les vandaag! De groep is sowieso niet groot (2 a 3 kleintjes), maar vandaag waren we de enigen! Wat kun je in een half uur veel doen! Cristian vond het geweldig, keek z'n ogen uit hahaha, heel schattig! Daarna gedoucht, was wat onhandig, maar ging toch best en hij had natuurlijk bere honger hahaha. Daarna is ie diep in slaap gevallen. Konden mijn lief en ik nog ff auto's gaan kijken. Zijn nog steeds op zoek dus. Nu zijn we dus lekker thuis, Cristian is even wakker geweest om opnieuw te eten en is nu weer in een diepe slaap gevallen. Ik ben heel benieuwd hoe hij vannacht slaapt, ik heb zo'n vermoeden heel goed! @Princi: leuk! Ik kijk ernaar uit! @Meeting: Op dit moment dus 14 maart, volgens mij kunnen tot nu toe: Goldduke, Princi en ik. En wellicht lolly ook? Wat we gaan doen, staat volgens mij nog vrij. In de buurt van Utrecht was gemakkelijk, maar verder... Wat zijn ideeën? @suus: wij lunchen inderdaad regelmatig buiten de deur, vind ik een heerlijke Spaanse traditie, maar ik moet bekennen dat het hier qua prijs nog wel te doen is. In Nederland is buiten de deur eten vaak gelijk zo prijzig... En ja, onze lunch is warm. Vandaag was lunch trouwens gewoon thuis, ook warm dus. @altijdvrolijk en sahi: jammer dat jullie de 14e niet kunnen! @gejanne: ja, binnen 3 weken zijn we al in NL! Spannend hoor! Heb er echt super veel zin in! Heb jij trouwens zin en tijd om 14 maart te meeten? Nou, ik ga ff lekker bankhangen. Babyzwemmen was voor ons mannetje vermoeiend, maar stiekem voor de mama ook hahahaha! Liefs, Caroline
@ Gejanne: ik ben ook van de die hebbie dingen hoor. Me vriend wordt er gek van. En als jij mag, is de galaxy 3 al uit joh. Kan je die nemen. Veel plezier op de huishoudbeurs. Kan me er alleen geen voorstelling van maken wat je daar kan vinden, hahaha
altijd vrolijk: ik vind de huishoudbeurs gezellig om gewoon wat rond te struinen en lekker beetje nieuwe dingen proeven.... en dat met vriendinnen... en dan natuurlijk de 9 maanden beurs mee pikken! haha gold: grappige foto! ik heb hier vandaag weer gewerkt... was erg fijn om even wat anders weer te doen. elynn deed het heel goed bij de gastouder (is gewoon dezelfde als chiel heeft) dus erg vertrouwd. heb met haar buiten gastouderschap ook veel contact. dus dat maakt het ook gemakkelijker om ze daar achter te laten! en ze woont maar 2 minuten van mijn werk af. ideaal dus! morgen van 9 tot 4 werken en dan vrijdag middag nog even, dan heb ik weer weekend tot woensdag!
princi: ja ik werk maandag t/m donderdag, dus vrijdag, zaterdag, zondag zijn mijn opties. En als ik een keer tussen mn werk door tijd heb, is Yanna bij de oppas/KDV, dus das dan ook stom voor jullie gold: ja gek he, dat roken op foto's en zo. dat kan nu bijna niet meer, zo gek tsja, mannen... altijdvrolijk: wat relaxed dat je nu op gewicht bent! Dat lukt mij voorlopig nog niet samsung galaxy hoor ik goeie verhalen over, veel plezier ermee! suus: owjaaa, ik moet ook voor 68 gaan shoppen binnenkort gejanne: ja het gaat best met werken hoor. zei wel net tegen mn vriend; het is goed dat mn werk zo leuk is, dan heb ik het er wel voor over, die 4 dagen. maar nu dus gaar en snotterig en dan is het minder, maar ja... sjoon: fijn dat het werken en wegbrengen goed gaat Yanna was enorm overprikkeld vanavond, dus veel liggen huilen bij papa, terwijl ik werken was. mannetje is nu dus nog 'zieker'... Bij mij heeft ze ook nog even gemopperd, maar ik kan toch beter tegen het huilen dan hij. normaal ben ik trouwens echt gek op mn vriendje hoor, maar nu, pfoe...
nou, vriendje heeft goed geslapen, dus die is weer werken, gelukkig, pfoe heej Yanna was een paar keer verdrietig vannacht, even een aai over dr bolletje en een speen gegeven, maar dan nog mopperig in slaap vallen. Nu is ze wel gezellig, wel vroeg wakker, terwijl ik pas nu had willen opstaan, in plaats van een uur geleden. Maar dat geeft niet. Vandaag bij mn vriendinnetje, Yanna's oppastante, dat is stukken rustiger dan het KDV en ze gaat met de draagdoek lopen, dus dat is wel heel lekker voor Yanna. om 17u klaar met werken, dus alles komt goed vandaag.
Goedemorgen! Lekkere nacht gehad. Weinig nieuws. @Sahi: fijn dat het beter gaat met je vriend. Fijne donderdag allemaal! Liefs, Caroline
Goede morgen, Collin is echt aan het lummelen met eten zeg, pfff. S'nacht heel goed rinken en nu overdag (sinds een week hoor) na 5 min ineens klaar zijn. Kan ik niet echt gebruiken. Op mijn weegschaal, is ie nauwelijks aangekomen. Nu is iedere weegschaal anders, maar toch. Zo, en die fruithapjes luiers, die zijn niet zo lekker. Bah! En ik heb me toch een partij haaruitval, daar wordt je helemaal eng van. Nou kan mijn dikke bos wel wat lijden, maar zoveel haren heb ik tijdens mijn zwangerschap niet vastgehouden hoor. Hahaha @ Sahi: dat is wel fijn voor Yanna, lekker in de draagdoek. En voor jouw weer wat rust, nu je vriend weer werken en wat beter is. @ Sjoon: oh, dat lijkt me wel wat, de huishoudbeurs. Ik ben echt nog nooit naar dat soort dingen geweest. En wat fijn dat werken goed ging en je meisje het fijn heeft bij de gastouder.