Ja zeg pfff... en die ene gebruikt ook dezelfde smiley! Misja ik zeg kom maar op met een nieuwe naam of iemand anders een suggestie.. Hier trouwens een vermoeiende dag, Fae is huilerig geweest en op het einde samen met mijn oma, moeder, Fae en ik foto's gemaakt. Die heel erg leuk zijn gelukt . Fae staat daar op de meeste ook huilend op haha..
Als je op onderwerp tools klikt kun je klikken op abonneren op dit onderwerp, als je daarna links bovenin op gebruikersinstellingen klikt kom je bij alle onderwerpen waar je je op hebt geabonneerd
Ach, kunnen we wat van elkaar leren Maar dacht wel: zo moeilijk is het toch niet om ons topic in je eigen abonnementenlijst te vinden
geeft niet toch, dan weet je het nu ik merk wel dat ik de 2 topics door elkaar haal, wordt tijd dat Mariel en Sjoon hier ook komen aansluiten, zodat ik het weer snap had nu gevraagd bij het zwangerentopic of het hoort dat Yanna best vaak niest. en ze heeft zo lekker in de draagdoek gehangen, echt super
Zou beter zijn hè, als we maar één topic meer gebruiken! Nog ff (hoop ik voor Mariel en Sjoon)! Sahi, Dinand niest ook heel vaak en zn neusje zit ook regelmatig beetje dicht, maar ik kan er niks uit krijgen! Scheelt wel dat wij hier allemaal verkouden zijn, misschien hebben we hem wel aangestoken, zou kunnen!
ik kom trouwens even een foto spammen en dat te vergelijken met 1 van de eerste foto's. ik krijg het alleen niet mooi tussen mn tekst, maar het lijkt me duidelijk.
Sahi, ja babies niesen vaak. Dat is de enige manier waarop zij hun neus schoon kunnen maken zeg maar. Tenminste dat is mij verteld. Als je denkt dat Yanna's neusje dichtzit kun je ook zoutoplossing neusspray gebruiken. Bij Tibbe werkt dat bet goed.
@Worst: Ja ik kwam er net ook achter hoe ik makkelijk bij dit onderwerp kan komen!! haha!! Ik ben niet blond!! Maar wel dom blijkbaar! haha! @Sahi: Ja hier niest Joël ook heel vaak hoor!! En hij knort ook vaak soort van!! Denk idd dat zijn neusje beetje dicht zit! @Princi: Waar is die neusspray te krijgen? En heeft dat ook nog een naam?? Jeej net een nieuwe telefoon besteld! De Samsung galaxy S plus! Ben benieuwd! Volgende week kom ik met je wordfeuden gejanne!!!
Misja: yeah, leuk!! Toch voor de samsung gekozen En eigenlijk kun je beter niet aan Wordfeuden beginnen, te verslavend Maar wel super leuk! Je kan voor de neusspray gewoon naar de drogist, huismerk zoutoplossing. Of gewoon de Otrivin Baby, is ook een zoutoplossing maar van een merk zeg maar!
Oww Sahi wat een mooie foto's zeg! Ik heb vandaag ook hele mooie foto's van mij en Fae gemaakt. Echt verliefd voel ik me.. Zo bijzonder,. Ik heb een dochter! Wachtwoorden zijn trouwens in de maak, even een rustmoment hier
@Gejanne: Ja toch de samsung!! Ben benieuwd als het goed is komt het maandag of dinsdag binnen! kijken of ik het allemaal snap zo'n ingewikkelde telefoon! @Worst: Ik zie de wachtwoorden wel verschijnen! Ben erg benieuwd!! @Sahi: Wat een mooi meisje hebben jullie!! En idd weinig haar, hier dan ook wel veel haartjes!
Thnx voor de leuke reacties op mn foto's. Ben net als worst (en de rest denk ik) helemaal verliefd. Ze is zo leuk! Grappig dat jullie vinden dat Yanna weinig haar heeft, ik ben juist blij met haar 'bos'. Ik was zelf als baby helemaal kaal. Ze heeft wel wat zwart haar achterop, maar op deze foto's is het natuurlijk niet zo duidelijk. Fjn dat ik weet dat niesen hoort, ze is verder niet verstopt geloof ik, ik hoor geen gesnurk.
jeeej ik wordt net wakker en t is nog helemaal stil in huis, we hebben allemaal heerlijk doorgeslapen Cenn is nieteens wakker geweest terwijl ie helemaal niet lekker is en n arm als een bodybuilder heeft door de griepprik () misja; samsung is supermakkelijk dankzij t android systeem komt vast goed
Ik heb ook een abon. op dit topic, dus ben er zo....Maar als het veranderd moet worden, vind ik dat ook prima. Vannacht was Linn een beetje onrustig, veel kreunen en persen. Maar ze heeft gisteren toch echt gepoept. Ik denk dat ze weer last heeft van de krampjes. Nu is ze weer klaarwakker, net al een half uurtje rond liggen kijken in de box en nu mopperend in bedje. Zometeen maar even met speentje in slaap helpen. Wilde eigenlijk vandaag het huishouden weer een beetje oppakken, maar dat zit er voorlopig niet in......
anz: ik ben jaloers Nee hoor, geniet lekker van de rust! suus: kunnen best krampjes zijn inderdaad... hier heeft Yanna weer heel de tijd nabijheid nodig, ga de draagdoek maar tevoorschijn halen, want ik kan geen kant op...
Sahi, wat een ongelooflijk knap meisje!! Echt cute!! Anz, arme cenn!! Suus, arme Linn! Feline heeft ook best vaak krampjes, gelukkig slaapt ze 's nachts wel heel goed.