Oktober mama's 2011

Discussie in 'De mama's' gestart door FmT, 9 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    Altijdvrolijk, zal ik Collin eens toespreken? Dat hij beter moet drinken overdag en zijn mama moet laten slapen in de nacht? ;)
    Afgelopen nacht ook hier weer een spookje om 3 uur (!) al lachend trof ik haar aan in bedje.... Dan smelt je toch? Ook al is het 3 uur...
    Ik weet niet of iemand anders dit ook doet, misschien is het wel valsspelen, maar ik heb de 3 keer dat ik naar het CB moest Florine 10 minuten van te voren laten drinken, snel daarheen, snel uitkleden op de weegschaal ... Scheelt misschien toch wel iets? Ik vertelde haar dan, niet poepen en plassen, dadelijk mag het weer :D

Haaruitval ook hier, heel erg, kan ze overal vandaan plukken.
    Ik ben trouwens nog steeds niet ongesteld geweest.
    Ben ik de laatste?

2. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Gold: hahaha, dat toespreken helpt niet hoor. Maar zo naar het cb gaan, is wel een beetje valsspelen, maar zo heel erg is dat niet. Ga ik van de week ook doen. Oh. Jij ook haaruitval, fijn he. En je bent niet de laatste hoor, ik ook nog niet. Vorige x was spotting van de cazette. Maar het kan met bv wel tot 6 maanden wegblijven. (Joepie)
    Ligt ze dan lachend in bed?? Om 3 uur?? Raar kind ;). Ken dan hoor, hier gaat er wel eens eentje midden in de nacht kletsen.

3. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Weer heerlijk geslapen, van half 12 tot half 6 (tutje der in gegooid) en om kwart over 7 zijn we samen uit bed gegaan.

F. ontwikkelt zich goed, ze pakt haar voetje sinds deze week goed vast en ook wel beetje gek maar ze stopt steeds 2 vingers in haar mond (na het eten) en dan moet ze dus steeds spugen. Gek meisje is het het haha.

4. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    Ik zie net dat Collin en F. van FmT 2 maanden schelen :$
    Mijn F'je zit er precies tussenin... oh nee, dagen en weken duh

5. altijdvrolijk

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Fmt: dat is een lekkere nacht hoor. En dat ontwikkelen, klopt ook wel een beetje. Ze heeft nu als het goed is die sprong genomen. Maar dat ze zichzelf laat spugen is wat minder.
    @ Gold: hahaha,zo zat ik eerst ook te kijken. Maar het scheelt gelukkig geen 2 maanden. Maar vind wel dat 2 weken bij die kleintjes een enorm verschil maakt

6. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    gold: dat bij het CB doe ik niet, ik leg haar natuurlijk niet zo even aan, ze moet echt zin hebben in die fles.
    Maar in het begin vond ik het juist soort van jammer dat ze zo hard groeide, het liefst hield ik haar klein (wordt nog wat later). En die paar grammen zullen niet veel schelen voor de curve
    als ik er 's nachts uit moet voor Yanna, dan is ze verdrietig en wil ze een speen en een aai over de bol. Ik laat haar wel altijd liggen trouwens, tenzij er echt iets is natuurlijk.
    @haaruitval: ja hier ook vreselijk veel, doucheputje steeds verstopt enzo...
    @ongi: ben aan vloeien door de spiraal, toen verder nog niet ongi geweest, want mijn lijf dacht BV te geven ;)
    Mijn vriendin heeft wel 9 maanden geen ongi gehad allebei de keren, geeft BV tot de jongens ermee ophouden
    altijdvrolijk: vies he, die fruitluiers ;) BV-luiers zijn ook veel lekkerder dan KV en vast voedsel luiers ;)
    en best veel verschil hier met de leeftijden, kijk maar eens in de lijst, de 1e baby (sorry dat ik Maedra even niet mee tel) 9-9 en de laatste 12-11. meer dan 2 maanden verschil!
    merk je over een jaar niks meer van in de ontwikkeling
    fmt: Yanna stopt hier wel eens haar hele vuist naar binnen en daarna spugen. Nu al anorexia, roepen we voor de grap :p
    Heb je helemaal niet gefeliciteerd met F haar 5 maanden!
    hier werken, maar even tussendoor online ;) Heel slecht van me, maar ben een beetje gaar. Moet plannen schrijven, leuk met een kop vol snot, bleeggh
    vanavond bij de oppastante mee eten, scheelt ook weer en dan op tijd naar huis, zodat Yanna, papa en mama goed kunnen slapen, eindelijk eens een keer.

7. altijdvrolijk

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo, me telefoon in binnen.
    Maar phoe he, wat kan ik daar niets op vinden.
    Ben mijn blackberry gewend, maar dit is denk ik echt even goed voor gaan zitten om te kijken hoe alles werkt. Snap er nog geen snars van.

8. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    Uh ..... dat moet iedereen ook lekker zelf weten toch?
    Enne... aanleggen met de fles? ;)
    Florine krijgt van mij nog steeds de tiet als ze uit d'r hum is, te moe of huidhonger heeft, CB bezoek of niet. Als ze niet wil, wil ze echt niet hoor :D
    Ze meldt zich overigens nooit 'zomaar' s'nachts, op verdriet heb ik haar gelukkig nog niet kunnen betrappen wel HONGER :D Fopspeen wil ze niet en afgelopen nacht sliep ze weer poeslief verder na 190ml!

Gelukkig zijn we allemaal anders hè? ;) EN onze kindjes ook ;)

9. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Hier ook flinke haaruitval.
    Nu twee keer ongi geweest (maar geef/gaf geen bv en dat scheelt).
    Heel soms 's nachts wakker, lijkt wel of ze dan gedroomd heeft ofzo.
    Meeten, doe ik niet aan mij. Sorry, niks voor mij.

Sahi, ik kan er ook veel beter tegen als ze een beetje jengelt of huildagje heeft. Manlief is het dan snel 'zat'.

Leuk hè, babyzwemmen Caatje?!
    Hier is S. vandaag koppie onder geweest.

Ontwikkeling loopt bij elk kindje anders inderdaad. Maar wat ik me altijd voorhoud is het volgende; 'als ze maar ontwikkelt, het tempo is niet zo heel belangrijk'.

10. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    gold: nee daarom, met de borst kan je nog wel eens even aanleggen, maar een fles is echt niet te 'dwingen'. de borst is natuurlijk ook een stukje genegenheid, niet alleen voedsel.
    en natuurlijk moet je dat zelf weten :D
    zo! 190cc in de nacht! Yanna is nu met 4 flessen op bed en daar slaapt ze waarschijnlijk op door.

zeehondje: goed motto, als ze maar ontwikkelt, t tempo is minder belangrijk!

altijdvrolijk: al gewend aan je telefoon?

ow nou heb ik de snotterij te pakken, wat word ik er sjaggo van zeg ;) Maar ja, mama's mogen niet ziek zijn, dus ik ga gewoon door.
    Morgen vrij, maar wel lunchen met mn vriendinnetje, boodschappen en was moeten ook gebeuren. Mn vriendinnetje komt wel helpen als het me niet lukt, maar morgen gaat het vast beter. Het is ook 's avonds dat het erger wordt.
    dus nu mn bed in en even kijken of ik me morgen hier laat zien (sorry fmt, zou foto's laten zien, maar kan nog steeds niks beloven :p)

11. altijdvrolijk

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ gold: hoe was het op het chi?
    @ sahi: ben een beetje aan het proberen ermee. Het gaat opzich wel hoor nu. Heb feiten gevonden hoor... Haha

12. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    @zeehondje: wauw! Koppie onder! Echt waar?! Geweldig zeg! :cool: De hoeveelste les was dat? Met Cristian heb ik wel al moeten oefenen in zijn gezichtje te blazen zodat hij zijn ogen en mond dicht doet. Dit ter voorbereiding op het kopje onder gaan. Vond dat al heel snel, gelijk de eerste les... Ben heel benieuwd wanneer hij dus voor het echie onder gaat! Ik vond het babyzwemmen echt geweldig en Cristian leek er ook super van te genieten zo in het water! :D

13. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Goeie morgen!
    Yanna slaapt dus inderdaad door op die 4 flessen, de laatste was om 19.30, dan moet ze toch zo echt weer wat hebben? Weten jullie dat?
    Deze mama maakt zich dus druk, terwijl ze had moeten uitslapen en Yanna ligt lekker te tukken...

14. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Dinand krijgt al minstens 2 mnd 4 flessen van 210/7. Is prima hoor, heerlijk dat ze doorslaapt toch???

15. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    gejanne: dat stelt me wel gerust :) Laat jij er meer dan 12u tussen na de avondvoeding? Want normaal is 18/19u de 4e fles en dan krijgt ze rond 21u nog een fles en dan meldt ze zich rond 7u, nu sliep ze om 7.30 nog, maar heb haar hard duimend uit bed gevist en ze had dus wel trek, maar lag gewoon nog zo lekker in haar bed.

16. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Ik vind dat ook zo apart. Gisteravond maar een halve fles gedronken en gewoon om half negen pas uit bed gehaald. Ik hoorde d'r niet, maar zit nu bij de ha. Eczeem waarschijnlijk.

17. altijdvrolijk

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goede morgen,

Ik hou het eten voorlopig bij geroosterde boterhammetjes. Die sla van gisteren was geen succes.
    Hondje ook aan het spugen, dus gaat lekker hier, hahaha.

Hier een nachtje zonder de speen terug te stoppen en pas om 4 uur eten gegeven. Beetje bij beetje wordt het een half uurtje langer.

Voor onze wordfeud vriendjes, ik ben sdvtje :)
    Mocht je willen winnen, speel dan tegen mij, hahaha
    @Sahi: ik snap dat je ervan 'schrikt' als je meisje ineens zolang slaapt op 4 flessen. Maar denk echt dat als ze honger heeft dat ze gaat huilen hoor.
    @ Gejanne: zolang al zulke nachten?? Oe, jaloers
    @ zeehondje: sterkte voor je meisje

18. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

heb je uitgenodigd :)
    en fijn dat collin de nacht steeds langer maakt!!

19. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    zeehondje: gek he, hoe die ritmes ineens veranderen? Ik wordt er op zich niet onzeker van, maar weet gewoon niet wat ik moet verwachten nu.
    succes bij de ha, eczeem is niet leuk :(

altijdvrolijk: ja is ook zo, ze meldt zich vast wel als ze trek heeft.
    balen dat je nog steeds niet lekker bent :(
    wel fijn dat Collin langer gaat slapen!

nou ik ga zo maar op pad.
    wel ge*&%(& met de Belastingdienst, die vragen elke maand voor de kinderopvang toeslag wat ons rekeningnummer is. dus dat krijgen we steeds 2 weken later, dat is echt niet tof! Het gaat wel even over 600 euro!!
    maar we hebben connecties bij de b-dienst (mogen we nooit te hard zeggen, maar via familie die er werkt), dus nu wordt t alsnog in orde gemaakt en ik stuur de formulieren maar weer braaf op

20. altijdvrolijk

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Sjoon: ik zag het. Leuk! :)
    @ Sahi: ja ik denk dat, is zo irritant dat ze lopen te kutten daar. Dan mag ik wel voor dezelfde baas werken, gelukkig is dit onderdeel totaal anders dan dat. Succes!

Deel Deze Pagina