Sow he.....gaaaaaaaap. De meiden hebben allebei tot 8.15 geslapen en nu hoor ik jullie denken "dus....heerlijk toch, dan ben je uitgerust". Maar als je de afgelopen 4 maanden om 4.00 en 7.00 eruit moest, dan is dit even wennen. Mag van mij structureel worden hoor. Gisteren bij mijn ouders was Linn 's middags erg onrustig. Weinig geslapen en veel gehuild. Maar blijkbaar zo moe, dat ze prompt doorslaapt. Toch nog een voordeel. Vond het wel zielig voor mijn moeder, ze zei "ik wist niet wat ik moest doen, niets was goed". Tja, ik heb mijn maniertjes als Linn zo'n bui thuis heeft, maar oma wist zich even geen raad. Maar goed, ik ben dus nu brak....ha ha ha. Nu lekker een week vakantie, ik ben echt dol op het onderwijs. Maandag en dinsdag gaan de kids naar de gastouder. Maandag ga ik de hele dag poetsen, want er is zoveel blijven liggen de laatste maanden. En dinsdag ga ik een dag shoppen in Arnhem. Heeeeeel veeeeeel zin in. Sahi, super toch dat ze zo lekker doorslaapt op 4 flessen. Echt vertrouwen op jouw meissie hoor. Ze weet heel goed hoe ze moet aangeven dat ze honger heeft. Altijdvrolijk, ik heb je ook uitgenodigd.
Zooo hier kraambezoek zodadelijk! Vriend ligt te tukken en zal ook wel blijven liggen (aangezien de buurvrouw veel en hard kletst en daar heb hij geen zin in), F. ligt al een half uur te spelen met haar knuffeldoekje en valt dus net in slaap. Lekker onhandig, denk dat ik haar gewoon wakker maak, dan de fles om 3 half 4 geef en dan in de auto slapen en bij mijn moeder in bed. Daar even internet regelen en dan weer naar huis, warme douche pyama aan en weekend vieren. Sjoon thx voor je sms! Lief dat je nog aan mij dacht vanochtend
Hoop dat het een beetje gelukt is met voeden enzo FmT. Even een vraagje; Zag vanmiddag al een geel vlekje op het shirtje van S. zitten (schouder). Dacht melk ofzo, niet meer bij stil gestaan. Maar zie dus net dat ze een heel vies oor heeft. Dus ze heeft waarschijnlijk een loopoortje gehad. Heb d'r oor schoongemaakt en ze heeft geen oorpijn (voor in hoeverre ik dat kan zeggen natuurlijk). Moet ik dan nog wat mee? Is geen ontsteking ofzo toch?
Oe Zeehondje, ik weet het niet, als ze er geen last van heeft zou ik zeggen prima, heeft ze koorts? Anders even de dokter bellen waarschijnlijk mag je langskomen en kijkt ie even. Ik zou zelf afwachten een week, als het blijft lopen en met koorts zou ik wel bellen. Flesje ging prima hoor, visite was wel laat waardoor mijn schema in de war loopt, komt allemaal weer goed.
Zeehondje,loopoor is vaak een goed teken.Dan komt de rotzooi eruit,als het erin blijft zitten,dan kan het gaan ontsteken.Mag alleen maar een paar dagen duren en uiteraard geen koorts.Tess had het vaak,was bij haar een goed teken.Later heeft ze buisjes gekregen.Vertrouw je het niet dan gewoon de ha bellen hoor.
ik reageer tussen alle drukte door even snel op het loopoor. Yanna had dat ook bij het eerste CB-bezoek, dacht ook dat het niet goed was, maar ze zeiden; als ze geen last heeft, zal het wel gewoon oorsmeer zijn. En als ze pijn gaat aangeven, weten we waar we moeten zoeken.
@zeehondje: oef, balen van je eczeem... En dan ook dat loopoortje bij je meisje... Ach, zolang ze geen koorts heeft en er geen last van lijkt te hebben, zou ik me geen zorgen maken. Sterkte in ieder geval! Wij hebben hier een heerlijke dag gehad en gaan ook een heerlijk weekend tegemoet! Fijne avond. Liefs, Caroline
Bedankt voor de antwoorden. Ze heeft geen koorts en is gewoon lekker vrolijk en drinkt goed. Ga het even in de gaten houden deze week. Ze heeft trouwens weer wat nieuws. Als ze op d'r buik ligt gooit ze d'r armen naast haar lichaam. Dan balanceert ze dus eigenlijk op haar buikje, want ze schopt met haar benen. Heel grappig gezicht, maar hoofd omhoog houden is zo heel moeilijk. Volgens mij wil ze proberen te draaien ofzo.
Nou hieronder 2 'rapley-foto's' hoor! Zie meteen dat we versloffen met het maken van foto's, zo druk weer met het 'gewone' leven. Yanna kan trouwens best omrollen liet ze me vanmorgen zien, maar blijkbaar heeft ze er verder niet zoveel zin in om te doen. En op haar buik lijkt het net of ze wil kruipen, maar dan legt ze wel haar hoofd neer, dus dat lukt natuurlijk niet Is dat een reflex of wil ze echt kruipen? En zitten is hip he? Heb het idee dat ze veel te snel gaat zeg! Zit net zo'n 1e-jaar-boek in te vullen, ze gaat echt wel heel snel en is natuurlijk bezig aan haar 5e maand!! nou, genoeg gekletst. Ben verder TVOH Kids aan het kijken, fijne avond en fijn weekend!!
Goedemorgen! Wat een heerlijke nacht weer! Vandaag weer lekker 20 graden, dus wij gaan genieten van het weekend! Fijn weekend allemaal! Liefs, Caroline
Goede morgen allemaal! Wat een serene stilte hier zeg. Iedereen druk met van alles en nog wat natuurlijk. Voel me echt nu weer helemaal top, dat is maar goed ook, aangezien ik het gevoel heb dat me kleine nichtje aankomende nacht geboren wordt. Vraag me niet waar dat gevoel vandaan komt, dat had ik ineens vanochtend. Samen met de opruimwoede ( waar geen reet van terecht komt) @ Sahi: gaaf zeg, dat ze dat zo eet! @ Zeehondje: loopoor, is niet zo erg hoor. Had ik ook vroeger. Alleen wel in de gaten houden of er geen koorts bij komt. @ Fmt en Zeehondje: grappig dat ze dat doen. Collin doet alleen 'vliegen' als ik echt vliegtuigje speel
Oooh heerlijk weer, lentegevoel komt naar boven, 2 uurtjes gewandeld, mooie bloemetjes gekocht, boodschapjes gehaald en nu lekker de kleine meid op bed.
Het was inderdaad heerlijk wandel weer vandaag. Alleen jammer dat het morgen alweer wat bewolkter is dan vandaag. Wat kan een spelletje verslavend zijn, ookal kan je er geen pepernoot van. Winnen van Suus, Gejanne of Sjoon dat zit er niet in
helleu meiden !!! zo... ik ren de benen uit mijn kont de laaste tijd zeg maar kids op bed nu ff tijd voor mezelf tim is zenuwachtig voor school ik merk het aan alles .. hij hangt zo aan mij .. en huilt elke avond met naar bed gaan .. dat is niks voor tim. Lisa rolt van rug naar buik sinds vandaag en doet niks anders meer haha zo grappig .. heb het dikke boxkleed vervangen voor het zeiltje en nu draait en draait ze maar in de box en mvr wil alleen maar zitten en lachen ! wat is het toch een vrolijk kind zeg fruithapjes blijft mwah ... zo bijzonder vind ze het niet maar we gaan er maar mee door .. komt vanzelf wel .. groente doen we dus nog maar niet meeting .. helaas op een woensdag kan ik niet .. ik heb va volgende week een schoolgaand kind hihi .. door de weeks wordt dus niks bij mij ! maar ik wens iedereen veel plezier zo ... ik ga op de bank liggen sjeee wat kan een mens moe zijn als ik de afgelopen twee weken hier moet zetten zijn jullie morgen nog aan het lezen !
Je leert vanzelf langere woorden te leggen, komt vast goed Was idd heerlijk weer vandaag, vanmorgen de buitenboel maar eens gewassen, vanmiddag heerlijk gewandeld door het bos en nog ff naar de kapper geweest! Nu onderweg naar vrienden in Apeldoorn, gezellig!!!
hey gejanne, dan zit je wel heel dicht bij mij als je naar apeldoorn gaat! dat is zo'n beetje om de hoek hier haha altijd vrolijk: jij wint zeker nog wel een keer! emma: spannend voor tim ! en wat goed van lisa dat ze het rollen door heeft en leuk vind hier vannacht chiel ziek geweest... 2x gespuugd. de oudste van de gastouder ook vannacht en chiel is er gister geweest, dus zal vast wel een virusje zijn. hoorde dat het noro virus weer de ronde deed. volgens mij heeft elynn een hoektandje door.. ze had al een paar dagen zure luiers. en het is een hard wit puntje uit het tandvlees wat je niet weg kan vegen....
Even snel hier volgens mij ook het noro virus in huis. Gisteren begon fabian met spugen 2 uur later begon manlief en even later was ik aan de buurt. De hele dag op bed gelegen maar wat word je daar loom van zeg. Nu weer op dank en straks lekker snel naar bed.
@ Gejanne: tegen een woord van 210 punten kan ik niet op hoor, hahaha. Veel plezier @ Sjoon: dat norovirusje heerst hoor, hebben me vriend en ik ook gehad. Echt geen pretje. En dat idee heb ik hier ook, dan meer een kiesje of toch een hoektandje @ Lolly: beterschap @ Emma: wat zielig voor Tim zeg, hoop dat het straks weg is als hij eenmaal is geweest.