@altijd vrolijk beetje bijslapen vandaag als het lukt dan. Hopelijk heeft het wel gesmaakt voor Collin @lolly en sjoon veel beterschap met jullie mannetjes. @altijdvrolijk je moet met dat wf goed uitkijken waar je je woorden legt vooral bij gejanne en sjoon, die pakken namelijk heel vaak die rode vakjes, die kunnen altijd mooie woorden leggen hoor. Ik heb al even niet gespeeld maar je mag mij ook toevoegen ::worst:: hahaha dan win je misschien een keer
@emma wat knap van Lisa dat ze zich omrolt, F. is nog goed aan het oefenen. En spannend voor Tim hoor, ik zou ook zenuwachtig zijn hoor haha.. Hapjes gaat hier ook nog niet echt goed, ze hapt, duwt het vaak nog naar buiten met haar tong maar ze eet ongeveer 34 gram meer durf ik niet tegen door haar darmpjes.
Goedemorgen! Gisteren was zálig! Het was 23 graden, later op de dag werd het frisser, maar was echt genieten! Vandaag ook weer, dus wij zijn naar buiten! @Emma: wat sneu voor Tim... Hoop dat hij in gaat zien dat het harstikke leuk is! En wat goed van Lisa!!! Cristian doet het ook, maar weet nog steeds niet wat hij dan met die arm onder zich moet doen haha, daar moeten we hem dus nog steeds even mee helpen. @Sjoon: Beterschap met Chiel! @lolly: oh jee, wat een ziekenboeg! Heel veel beterschap gewenst! Fijne zondag allemaal! Liefs, Caroline
@ Fmt: heb je uitgenodigd . Ja daar moet ik inderdaad voor oppassen. Hahaha, gesmaakt heeft het, daarom kwam ie gewoon nog een xtje. Maar dat naar buiten duwen van eten, is normaal. Duurt 4 tot 6 weken voordat ze weten wat ze ermee moeten doen. Is een hele andere techniek dan drinken
caatje: zo warm, je wilt ons gewoon jaloers maken! al is het hier een graad of 10, mijn lijf houdt niet van de winter. Ik vind de winter zelf niet zo erg, maar krijg zo'n last van mn botten... fmt: 34 gram, hoe weeg jij dat af dan? ik prak gewoon een banaan of pureer een appel en kijk hoever ze het bakje leeg eet, als ze het eruit gaat duwen, is het klaar. altijdvrolijk: hopelijk kan je overdag wat rust pakken! wow gejanne, een woord van 210 punten!! Dat kan ik niet hoor, mijn record is 96 punten (met WEB feud) en klopt dat ze het in het begin doen, dat eruit duwen. Maar Yanna weet inmiddels wel het verschil tussen mond open doen voor een hap of de lepel wegduwen met handen en tong, omdat ze klaar is. Maar als we net beginnen, begint ze inderdaad eerst mte wegduwen en moet ze even de smaak te pakken krijgen. Heb wel het idee dat ze het nu gaat doorkrijgen. En ze wil de lepel zelf vasthouden, ik denk omdat we ook rapley doen tussendoor. Maar banaan in haar hand, heb ik vanmorgen geprobeer, dat is drama Het glibbert steeds weg, dus ze raakt gefrustreerd. hier druk zeg, wil het weekend lekker met Yanna doorbrengen en dan ineens is het middag en ben ik hier nog niet langs geweest. Vriendje is weg met scouting en daarom heb ik ook de oppashondjes weer, dus dat scheelt ook met het druk hebben gister ben ik zelf ook een dag daar geweest, wel gezellig. De kogel is wel door de kerk dat ik niet meer actief leiding ga zijn, ik kom gewoon wanneer ik zelf zin en tijd heb, maar niks meer verplicht. Gelukkig vindt iedereen het alleen maar logisch Yanna ligt lekker een middagdutje te doen, vanavond nog een verjaardag, nu nog even wat huishouden doen. Beterschap voor alle zieken hier trouwens!!
Goede avond, Vandaag even bij me schoonzus geweest. Kamertje bekeken, die wou ik wel even zien voordat die kleine er straks is. Best grappig om te zien dat haar buik zo anders is dan de mijne was (veeeel groter ook). Ze had er ook mooie foto's van laten maken. @ Sahi: geeft zeker een hoop rust, nu je die beslissing hebt genomen? En idereen begrijpt dat echt wel, werken, kleintje, je huis en dan ook nog de scouting erbij. Waar is je eigen tijd dan he
Goedemorgen, Zo, het is hier rustig! Hier bij ons alles super. Was schattig, ik leg vanmorgen Cristian op z'n rug in de box en hij draait gewoon gelijk om, blijft even op die ene arm liggen en trekt 'm dan onder zich uit! Ik hem natuurlijk knuffelen en leg 'm weer op de rug, maar hij weet het nu echt. Deed het gewoon een tweede keer wéér! @Sahi: pfff ja, de winter kan gemeen zijn voor de botten. Hier ook hoor, Atlantische winters zijn heel vochtig helaas. Dus als ik 20 graden zeg is dat alleen een paar uurtjes overdag (okay okay, we hebben ze wél ), 's ochtends en 's avonds is het koud door vocht. Voor de echt zachte winters kun je beter naar de Málaga kant gaan, dat heeft een Middenlandszeeklimaat. Grappig dat het banaantje te glibberig was, kan me daar wel iets bij voorstellen trouwens hahaha! @altijdvrolijk: leuk dat je het kamertje al gezien hebt! En grappig ja, hoe verschillend zwangerschappen kunnen zijn! Nou, over een uurtje weer naar het huisje van oma (de oma van mijn lief dus, die niet meer leeft) voor ontbijt met de familie. Gezellig! Liefs, Caroline
wat is het stil hier zeg! altijdvrolijk: ja puur tijdtechnisch had het nog wel gelukt, maar ik wil gewoon lekker op zaterdagochtend met Yanna in bed kroelen en uitslapen en rustig aan ontbijten enzo. vandaag weer werken, van 10 tot 5, dus goed te doen. Fijne dag allemaal!
Goedemorgen, Ben ik ook weer eens! Weer terug van vakantie met de hele fam! Super gezellige week gehad. Het weekend bij mijn ouders geweest. Me moeder is zaterdag 50 geworden! Gisteren weer lekker thuis gekomen. Het lekkere van vakantie hebben is het thuis komen! Ben ook echt weer toe aan het normale leven, gewoon thuis zijn met me mannen en me eigen ding kunnen doen. En ons eigen bed lag ook weer lekker! Vandaag hoop strijken wegwerken en verder genieten van joël! Dat is ook een voordeel van op vakantie gaan, het word niet vies in huis! Dus hoef niet te poetsen! Het is wel heeeeeeeeel erg rustig hier steeds. Waar zitten jullie allemaal of houd iedereen het voor gezien?
Eerlijk gezegd vind ik het wel lekker, zo rustig hier. Kan ik het tenminste allemaal een beetje bijhouden . Sophie heeft nu al twee dagen maar vier flessen op en we hebben zaterdag de eerste hapjes gegeven. Echt leuk! Wel was ze vanmorgen om 7.00 uur al wakker. Na een paar keer de speen erin gedaan te hebben lekker bij mij in bed gelegd en nog tot 8.15 uur geslapen, heerlijk. Nu naar babyzwemmen (normaal op donderdag, maar dan moeten we naar het cb voor de prikjes). En ik heb een weekje vakantie, heerlijk hoor, werken in het onderwijs .
Hier weinig te melden behalve dat ik er toch wel vanuit mag gaan dat ik die baan ga krijgen. Toch wel spannend, morgen word ik gebeld voor een telefonisch interview en 15 maart rondleiding op het kantoor en dan ook direct een rollenspel. Wat een sollicitatieprocedure zeg haha..
spannend fmt! zeehondje, geniet van je vakantie misja, is idd waar, thuiskomen van een vakantie is ook lekker!
Hey, FmT die baan heb je in de pocket Ik wist even niets meer te zeggen nadat ik dit had gelezen... Lena Fokina: Babies left screaming as they are swung round head of 'baby yoga' guru | Mail Online Oh en hier een leuke column van een vriend van mijn man: De laatste druppel | WIJ.nl Samen met zijn vrouw heb ik heel wat uurtjes aan de telefoon geklaagd over borstvoeding Zeehondje, jeetje die van jou ook al op 4 flessen? Knap hoor voor zo'n kleintje
gold: die links van jou! Die 1e :O OMG!! Die 2e; fijn omn respect van de mannen te krijgen fmt: die baan is binnen ik ben echt een zeef, wat voor baan was het ook al weer?? zeehondje: hier ook vaak 4 flessen de laatste tijd. Ze zullen er wel genoeg aan hebben, denk ik dan... misja: welkom terug van vakantie! Lekker he, weer terug zijn? Was de vakantie zelf ook leuk? hier een gekke dag gehad, allemaal lastige regelzaken tussendoor, die echt niet uitgesteld konden worden. Maar ja, zat met 3 mensen in het ziekenhuis en nog 1 bij een dokter, dus kon ook niet steeds bellen, pfff... maar alles gaat goedkomen geloof ik vanavond is vriendje thuis (schoolvakantie), dus dat is wel gezellig Yanna was bij de oppas in de mopperstand, denk dat het weekend te druk was voor dr. Nu ligt ze lekker door te mopperen in de box. Moet er soms een beetje om lachen hoe ze dan aan het brabbelen is
wij zijn nog seeds niet helemaal de oude. Gisteren heb ik nog wel gewerkt van 8.30 tot 12.30 maar ik was blij dat ik thuis was. vanmorgen was het weer net of ik een knoop in m'n maag had. Gelukkig is da nu over manlief ligt al lekker op bed. Lucas heeft ook al een paar dagen dunne poep luiers en hij drink ook minder. ik kijk het nog even aan en anders toch maar eens naar de dokter met hem. Lucas weet trouwens wel heel goed de aandacht te trekken. gisteren had hij een speeltje en dat gooit hij van zich af en begint dan te huilen dus oma geeft en weer terug an hem wat denk je hij kreeg even wat minder aandacht gooit hij het speeltj wee van zich af mannen weten wel wat aandacht is hoor. over meeten ik moet even zien of ik oppas kan regelen voor fabian ik zie he niet zo zitten om met fabian en lucas op pad te gaan naar soest en pannekoeken doe je fabian geen plezie mee dus ik moet even kijken of m'n schoonmoeder kan oppassen. nog even spelletje doen op fb en dan m'n bedje in.
Lolly, de laatste optie voor de pannenkoeken was Nieuwegein... En ik neem Mara ook mee dus misschien is dat voor Fabian leuk?
goldduke; ik ben in shock!!! dat mensen dat laten doen met hun baby!?!??! die arme kleine gewrichtjes uit elkaar trekken op n marktplein dat mens!