"Beetje raar en jammer" dat de meeting met Caatje nu buiten dit topic om besproken word ! Niets tegen jullie hoor princi en lolly . Ik hoop dat jullie een leuke dag zullen hebben. Niet normaal he.
Oh, vandaar dat het zo stil is Hier sowieso een kort nachtje, gisteren een avonddienst gehad en mag straks om 9 uur al op de lesdag zitten. Wordt Collin om 7 uur eten geven, hondje uitlaten, Collin wegbrengen en de weg op. En voor die tijd zelf al helemaal klaar zijn Na de cursus snel naar huis, Collin oppikken, voeren een gezellig naar het cb. Ben nu al moe! En vwb dat artikel, die is niet goed bij d'r hoofd hoor, dat verzin je toch niet??
Oh dat is niet de reden dat het zo stil is denk ik aangezien we slechts een paar keer heen en weer bericht hebben. En zo raar dat dat apart besproken wordt is het toch niet, aangezien we maar met een heel klein klubje zullen gaan? Of ben ik nu naief? FmT en Sahi, vanaf 1 april kan ook op vrijdag, zullen we een datum prikken? Zo Tibbe is nu echt niet ziek meer. Hij slaapt weer goed en wurmt, filt en kletst er op los. Hij zat gisteren ook gevaarlijke dingen uitvte halen in de bumboseat. Die kan je dus echt niet wven alleen laten in dat ding. Zo meneer ligt te mieren dus ik spring maar even met hem onder de douche....
@princi wij hebben dat de vorige keer toch ook niet buiten dit topic om besproken? Wij waren ook maar met zijn 4en? Ik zeg niet dat dat niet mag ofzo ik zeg dat ik het jammer en een beetje raar vind. Nouja ik heb gezegd wat ik dacht ik ben er weg van.
princi&fmt: ik moet even wachten op het rooster van de oppastante van de donderdag en dan kan ik definitief beslissen, maar in principe heb ik de vrijdagen vrij. altijdvrolijk: sterkte vandaag! fmt: lekker laten gaan joh anz: hoe is t met jou en de mannen?? lolly: beterschap!! Yanna is weggebracht, boodschappen zijn binnen, zo even wat werkdingen thuis doen, dan een kraamvisite en dan van 15 tot 21 werken. Wel handig dat ik op dinsdag overdag niet werk, maar wel mn handen vrij heb en mochten er toch werkafspraken komen (gebeurt nog wel eens), dan heb ik gewoon een lege agenda en geen gedoe met oppas.
@sahi: de belastingdienst is erg aan het opletten of je de opvanguren die je afneemt ook daadwerkelijk gewerkt hebt... anders moet je dadelijk veel terug betalen mocht dat niet zo zijn na controle... (of heb je geen gebruik van de kinderopvang toeslag??)
Hey, voor 29 april is het handig te meeten, ik geloof dat FmT dan begint met werken (ik herhaal, die baan is in de pocket) en dan sowieso op een zat of zon. geen doordeweekse dag. Dus opties zijn za/zo: 7/8/14/15/21/22 April, laatste weekend maar niet doen 7 april en 21 april kan ik zelf niet. Altijdvrolijk, ik verneem straks wel hoe en wat van het CB Lolly... ik hoop dat jullie je snel beter voelen Het is tijd dat de lente begint! Weg met alle ziektekiemen! Mijn weerstand is 0,0 en ik vermoed te weten waarom, bijna 12 maanden heb ik iedere dag een bak fruit gegeten, echt iedere dag (die dure albert heijn fruit dinges met oa. mango + ananas) en ik heb tijdens de zwangerschap multivitamines geslikt en daarna voor de borstvoeding andere multivitamines ... Daar ben ik sinds 3 weken mee gestopt, en nu zal mijn lijf dat niet pikken ofzo denk ik Mijn keelpijn gaat niet weg, ogen blijven een beetje ontstoken en mijn snotneus gaat ook niet weg. Dus maar weer fruit eten en multivitamines weer slikken en die langzaam afbouwen, mijn lijft moet weer leren zelf vitamines uit voedsel te halen. Nou weet ik weer waarom ik een hekel had aan supplementen. Mijn kleine minimensje doet het overigens prima, ze doet het nog heerlijk met 6 flesjes per dag, weet sinds 2 dagen dat ze enkeltjes heeft, steekt haar tong de hele dag uit, heeft een rood handje van het kauwen, en kwijlt alles en iedereen onder En *tromgeroffel* slaapt na 2 weken eindelijk weer door (sprongetje gehad?)
Ja daar dacht ik dus ook even aan, je mag toch maar 110% of zoiets aan opvang afnemen van de ouder die het minst werkt? De uren dan hè?
ja klopt, er zit weg brengen en ophalen bij ingerekend.. oja, nog wat. gister lag elynn in haar bedje te slapen. af en toe wakker met meuteren... dus naar boven om 5 over half 6 (jaja ik keek toen op de klok ) speen gegeven en weer verder met eten maken. toen kwam vriendje thuis en om kwart voor 6 was ging hij naar boven om speentje te geven... had mevrouw zich omgedraaid naar de buik!
Ik weet volgende week me rooster van april, zal dan even kijken wanneer ik kan. @ Princi: maakt mij niet uit hoor, was meer als grapje. Vandaar de knipoog @ all: zal straks ff uitgebreid reageren, heb een fijne lesdag/ochtend. Saaaaaai!
Pffff nou alles goed gegaan in dat telefonische interview betreft mijn competentie's kan je er niet gratis parkeren, dan lever ik dus in op de benzine en parkeergeld. Twijfel twijfel nu dus weer. Ook de dokter bellen want F. heeft 3 dagen niet gepoept. Ook een dikke pffff dus... @belasting als je bij toeslagen invult hoeveel uur je werkt staat er precies bij voor hoeveel uur je toeslag aan kan vragen.
Meeting april kom ik wel terug op facebook aangezien dan ook niet iedereen meegaat, hoeft dat hier ook niet besproken te worden toch? Flauw he....
Ow, wat een domper, parkeergeld betalen, wat suf! Hoeveel ben je dan per gewerkte dag kwijt? Is er in de buurt niet ergens in een woonwijk plek om te parkeren? En ja, Sjoon, ongelooflijk van je kleine sterke meid Hier ligt er nu eentje heerlijk passief in de box op een doekje te sabbelen
Sjoon, knap zeg, van E! Snel ook of niet? Meneertje hier maakt nog geen aanstalten FmT: nee he, balen zeg, van dat betaald parkeren! Wat voor baan is het eigenlijk!? Overheen gelezen misschien
@gejanne: hier ook nog niks gezien dat ze aanstalte maakte... misschien per ongeluk gebeurd? toevallig een spijltje vanhet bed gepakt of zo. heb werkelijk geen idee!