Oktober mama's 2011

Discussie in 'De mama's' gestart door FmT, 9 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

aaah, beterschap voor lucas! hopelijk werkt dat ors. chiel wilde dat toen niet hebben (hij was 8 mnd)

gold: hmmmz..... idd niet zo slim (moet stiekem wel een klein beetje lachen) hoewel mij dit ook had kunnen over komen!

2. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Haha gold echt iets voor jou weer ;) ! Gelukkig is er niemand gewond geraakt.

@lolly beterschap voor Lucas zo zielig, ik weet niet wat ors is maar ik hoop dat het snel werkt.

3. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    fmt: wel een leuke baan hoor! Dat is ook belangrijk!

gold: toen ik je bericht begon te lezen, had ik de uitkomst al verwacht, over de bijtring. Die mogen inderdaad niet uitgekookt worden ;)
    maar bij de hema heb je voor een paar euro's al nieuwe :)

lolly: gek he, dat die kindjes vrolijk blijven! Erg vervelend hoor, die dunne poepluiers :(

weer een lange gekke werkdag gehad, t is wat tegenwoordig zeg... Wat is het werk veranderd! Wel ten goede, maar ik wordt goed op de proef gesteld!
    Yanna drinkt slecht vandaag, is verder wel vrolijk. Naja, 1 dagje is dat niet zo erg. En ze heeft op het KDV voor het eerst peer op, misschien is dat even wennen. Nieuw smaakje, darmpjes die dat moeten leren kennen. Of toch een klein virusje.

nou, ik ga zo douchen en op bed, even tv kijken of een blaadje lezen ofzo, ben echt gaar. en morgen en donderdag vroeg op!

4. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @gold had mij ook kunnen gebeuren. Manlief heeft een keer de oven aangezet met de magnetron sterilisator er nog in. De hele bak is als een pluppudding ingezakt.

@sahi hopelijk is het geen virus wat Yanna heeft. Werkse morgen.

@fmt ors is een poeder van suiker en zout om uitdroging tegen te gaan/voorkomen. Hij wil het alleen niet graag drinken hij heeft geloof ik 10 cc gehad.

5. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    Goedemorgen!

Alles super hier! Maandag bij de ka geweest en Cristian doet het echt geweldig! Hij weegt nu 6720 gr en is 64 cm lang! Hij groeit als kool!

Gisteren was hier in Andalusië een feestdag, dus we zijn lekker een dagje buiten geweest. Heerlijk!

@Meeting op FB: Het ís hier wel besproken, maar vrijwel direct zeiden velen dat ze niet konden. En ach, ik vond het gewoon gemakkelijker op FB degene die mee konden of wellicht mee konden direct aan te spreken. Heb het idee, dat we op FB sneller en directer reageren dan hier op ZP... Zodra we een definitieve date hebben, melden we dat hier heus ook weer.

@Gejanne: je bent uitgenodigd hoor. ;)

@lolly: lol Fabian lust geen pannenkoeken? Grappig! :D Maarreuh... Ze zullen toch ook wel wat anders hebben? Jammer dat je de 14e niet kan.

@Goldduke: fijn dat je meisje weer doorslaapt!

@Sjoon: wat goed van je meisje! Cristian doet dat in de box heel vaak inmiddels, moet 'm continue in de gaten houden! :$ :cool: Is zo schattig, hij gooit z'n beentjes in de lucht en draait ze dan naar één kant, de rest van zijn lijfje volgt dan vanzelf.

Ben er vandoor, gezellig met de familie ontbijten! Vanmiddag weer babyzwemmen :D en daarna nog een vaccinatie voor ons mannetje... :(

Liefs,
    Caroline

6. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Ooooh goeiemorgen!

Niets te melden behalve dat hier thuis vandaag een feestdag is. F. en ik zetten heel de boel op zijn kop :)
    Hopelijk hebben jullie net zo leuke dag als wij.

Nu een klein vrolijk meisje uit bed halen.

7. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    hey,

FmT veel plezier jij daar...vrolijkerd die je altijd bent!

8. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    goedemorgen

Fmt fijne feestdag !!! wat is de reden ? of is het gewoon .. zomaar.. ff gezellig feest

caatje succes met de prikjes

hier tim voor de tweede keer naar de basisschool gebracht om te "oefenen" maandag vond hij het eng dat ik weg ging maar heeft niet gehuild ( ik wel ) en vandaag merkte hij niet eens dat ik weg ging
    tim heeft geluk zijn beste vriendje van de psz zit in zijn klas .. hij miste hem al en andersom ook haha ! leuk hoor !
    volgensmij vind hij het daardoor wel leuk om te gaan ..

met lisa is het moeilijker met drinken op het moment ze doet zo moeilijk tijdens de fles ze heeft veel slijm en het komt maar niet los arm moppie .. toch is ze verder vrolijk en slaapt ze ok !

ik zelf druk druk als altijd !
    tim zijn verjaardag zaterdag .. heb er al zin in hoor .. hij zelf ook
    krijg vandaag nog 2x visite dus ik ben er weer vandoor !!

fijne dag meiden

9. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    fmt: haha, klinkt gezellig bij jullie thuis! Veel plezier!
    ik moet echt enorm lachen van je bericht, dus dat heb je goed gedaan :D

caatje: waarom moet je Crisje in de box in de gaten houden?
    Yanna ging vanmorgen ook eindelijk weer eens met de beentjes in de lucht om te draaien. Blijkbaar vond ze het 2 maanden geleden nog iets te snel ;)
    Grappig dat Yanna ook ongeveer zo groot is als Crisje, terwijl ze zo enorm klein was geboren. Maar ze is nu wel een beetej klaar met de groeispurt

lolly: zou die ors zo vies zijn?

emma: fijn dat het goed gaat op school, natuurlijk is het voor jullie beiden een beetje spannend! Gelukkig heeft hij een vriendje erbij :)
    beterschap voor lisa, niks aan dat gesnotter en geslijm...

Yanna slapend op het KDV binnen gebracht, dus de wagen daar maar achtergelaten. Niet heel praktisch, maar dat geeft niet. Want nu moeten er 2 maxi cosi's en een wandelwagen in de auto van mn vriend en dat is lastig...
    ik heb al een beetje gewerkt en zo maar weer op pad.

10. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    oei sahi dat wordt proppen in de auto maar ja om ze nu wakker te maken is ook zo wat he ...
    werk ze !!

wat een rust zonder tim in huis.. lisa op bed...

11. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    Emma, wat goed van Tim dat hij het vandaag minder of helemaal niet eng vond!

Caroline een knuffel voor cristian voor zijn prikjes.

Bijtring, gelukkig heeft Florine d'r Sophie de Giraf die ze in bedje altijd lekker bijt en likt :p Dus nu nr2 ook maar in de box gelegd.

Beentjes de lucht in en draaien? Florine doet d'r benen de lucht in en laat een scheetje, meer doet ze er niet mee :p

12. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Haha, lees veel over draaien. Lukt Sophie ook nog niet hoor. Ja, tot op d'r zij.

13. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    Oh dat doet Florine niet eens :D Ze kan wel heeeeeeeel goed meneer de uil een mep verkopen ;)

14. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    emma: uiteindelijk heb ik Yanna (en toebehoren dus) zelf opgehaald, omdat het beter uitkwam.

caatje: hoe zijn de prikjes gegaan?

gold: haha, ja Yanna scheet er ook op los met die benen in de lucht ;) :p Maar ook op alle andere momenten, ze scheet er op los
    en meppen doet Yanna nooit ;) Maar ze geeft wel kopstoten, poe hee!

kom ik thuis, ligt er een heel moe meisje in de box te mopperen. Meteen maar naar bed gebracht. Vriendje heeft de keuken verbouwd. Wel prima hoor, maar niet heel handig...

15. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Wat is het toch stil hier!
    Ik kom even een foto spammen. Gisteren hadden we Yanna in de hoek van de bank gezet, doen we wel vaker en daar had ik al eens een foto van laten zien hier.
    Nu ging ze voorover hangen, zo schattig!
    kleine meisjes worden groot!

16. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    Leuke foto Sahi, en wat goed dat ze zo blijft hangen, het is echt al een sterk meisje! Goed hoor.

17. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goede morgen dames,

Heb wel alles gelezen, maar me hoofd is een vergietje hoor.

Het CB kan ik wel afschieten met hun "goedbedoelde " adviezen. Ze snappen er zelf geen snars van, van borstvoeding in iedergeval dan.
    Ze maken mij er lekker onzeker door, ben blij toe dat er wel mensen bestaan die van wanten weten.
    Maar ging me even niet in de koude kleren zitten.

Zo, dat was het dan.
    hahaha.

Ga nu me agenda erop na slaan!

18. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    Goedemorgen!

Gisteren een druk dagje dus gehad. Tijdens het zwemmen kreeg meneer ontzettende honger, zo erg dat hij echt niet meer verder wilde hahaha. Volgende week 'm iets later voor de les nog voeden dus.

Het prikje ging prima daarna, hij lag lekker te slapen, is even wakker geworden, huilde even, maar na een beetje melk lag hij alweer vrolijk te lachen. Nu vanmorgen is hij er nog een klein beetje van ontdaan met een hele lichte verhoging.

Oh ja, kan natuurlijk ook het tandje zijn, dat inmiddels echt zichtbaar is, ben heel benieuwd wanneer het daadwerkelijk door zal komen...

@Emma: Kan me voorstellen dat je een traantje gelaten hebt toen je Tim naar de basisschool bracht. Hoop dat hij het nu leuk vindt/gaat vinden!

@Sahi: Wat een schattige foto van je meisje! Wat betreft de box, oh, ik hoef hem niet "in de gaten houden" omdat ik bang ben dat het mis gaat hoor! Nee, hij draait en rolt alleen alle kanten op, moet hem regelmatig weer recht leggen. Ik vind tegenwoordig steeds vaker een beentje door de spijlen ofzo en nouja, dan weet hij nog niet hoe hij die er weer uit kan krijgen. Erg schattig!

@Goldduke: verkoopt ze meneer de Uil een mep?! Arme uil... ;) :D

Vandaag een rustig dagje. Dadelijk lekker ff wandelen en wat boodschapjes doen en verder niets gepland. Heerlijk.

Liefs,
    Caroline

19. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo, even nagekeken.

Ik kan 8 (is wel eerste paasdag ;) ,) 14/15 en 22ste.
    Kan deze x wel veel data

20. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    Cool Altijdvrolijk, jij kunt!

De rest? Welke data?
    Of hebben jullie er geen zin meer in?! :p

Zit me te ergeren aan mama's hier op het forum die bv geven en nu willen weten of hun tieten ooit weer in originele staat terugkomen ....
    Hoe naïef ben je dan?!
    Wat was ik maanden geleden trots op mijn dubbele D! Nu met het afbouwen zijn mijn bombonella's gereduceerd tot een C ... en ik vrees dat het nog minder gaat worden :D

En dan is er 1 mama die heeft OVERAL iets op te zeggen (zeiken) weet alles beter, geeft ongevraagd advies aan jan en alleman ....
    (op het BV + flesvoeding forum is ze heeeeel actief) BLEH wat heb ik daar een hekel aan zeg.

Zo dat ben ik kwijt en ik erger me niet meer.

Ik heb nieuwe lenzen voor mijn camera gekregen/gekocht, en WOW, de resultaten mogen er zijn.
    Ga zo meteen gebruik maken van het mooie daglicht, kijken of Florine er ook zin in heeft ;) Ze denkt zo onderhand dat mama een vierkant zwart hoofd heeft dat click click click roept
    En damn wat zijn baby's fotogeniek! :D

Caroline, je zoontje is toch niet tijdens het slapen geprikt?
    En is het tandje nu al door of niet?

Florine kan trouwens EINDELIJK langer dan 1 minuut op d'r buik liggen! ;)

Deel Deze Pagina