@ Gold: Oh, daar zou ik inderdaad ook helemaal niet tegen kunnen. Dat weet je toch van te voren?? Dat slinken, dat mag wel van mij hoor. Had voor mijn zwangerschap 70f en is nu 70g/h. Dus dat is best fors. Zitten een beetje in de weg.. Wil wel foto's zien hoor, wat heb je voor lens gekocht??
Altijdvrolijk! Jeetje wat heb jij dan een enorme voorgevel! Ik kan me helemaal voorstellen dat die in de wegzitten... arme jij! Kom ik aan met mij DD .... En nu C ....! Het is een EF 50mm F/1.2L, ideaal voor binnen als je niet zoveel licht hebt en een hekel hebt aan flitsers (zoals ik) en dan een fisheye lens, als ik een wat creatievere bui hebt. Foto's gooi ik wel op FB
Ik zal straks eens gaan kijken op FB. Dat is inderdaad wel een mooie lens zeg... Zo, mijn dienst zit er weer bijna op. Lekker weekend vieren zometeen
@Goldduke: neeeeee, hij is niet IN zijn slaap geprikt hoor! Gelukkig niet. Maar wel net erna. Werd wakker, kon hem oppakken en vasthouden, hij werd geprikt, huilde even en daarna gelijk aan de borst. Daarna kon hij alweer lachen! En nee, het tandje is dus nog niet door, maar heel duidelijk onder het tandvlees voelbaar en zichtbaar. Ben erg benieuwd hoe lang het nu duurt voor het door is. Pfff irritant dat borstvoeding forum/topic! Zou ik ook niet tegen kunnen. Fijn dat je het hier ff van je af hebt kunnen schrijven! Liefs, Caroline
gold: natuurlijk worden je boobs nooit meer wat ze waren, maar ja, die buik hangt er ook lekker aan hoor. mijn cup is trouwens permanent gegroeid van E naar F en Yanna is inderdaad een sterke meid, als ze met haar buik tegen mijn buik aanligt, gaat ze ook met die beentjes strekken om tegen me aan te staan. En op haar buik maakt ze kruip bewegingen. Echt een bezig bijtje! en als iets een keer is gelukt, heeft ze er heeeeel lang geen zin meer in caatje: wauw echt een tand al! ow en nu snap ik wat je bedoelt met de box altijvrolijk: ow een medestander met big boobies! irritant he geniet van je weekend! zo eindelijk weekend! ben echt verrot. En vandaag nog een drukke dag gehad ook zeg. Nieuwe kookplaat, oude was stuk, wij geinstalleerd tussen alle ophaal/drink en slaap riedeltjes van Yanna door. Nu is die kookplaat in orde, begeeft ineens de boiler t Klote! Nu hebben we geen warm water in de keuken :x Das best een probleem... dachten eerst dat er wat mis was gegaan bij het kookplaat-installeren, maar dat zou dus niet moeten kunnen, want het zijn aparte groepen en we hebben totaal die boiler niet aangeraakt. dure grappen allemaal, nu de gemeente belasting er ook aan komt En die stomme kinder opvang toeslag dus nog niet binnen is :x dus ik ben een beetje in de stress
@emma wat fijn dat tim het zo goed doet op de basisschool. maandag mag fabian voor het eerst het is hier nog vakantie deze week. @sahi wat een leuke foto van Yanna. ors is met sinasappelsmaak geloof ik. @meeten ik heb mijn rooster nog niet dus ik kan nog geen data door geven. @borsten jeetje wat een maten hebben jullie kom ik aan met kleine b cup. Deze week een druk weekje. Ik mag 40 werken deze week, morgenavond kraamvisite enzaterdagavond verjaardag. Lucas heeft geen diaree meer al is zijn ontlasting nog wel wat dun. Hij vind de groente hap echt lekker dus binnenkort maar eens een heel potje gaan geven.
Caatje en lolly: jullie banners zijn vreemd, er staat 4 maanden,-1 week etc. En 5 maanden -1 week... Vaag toch?
Goedemorgen, Gisteren een heerlijk relax dagje gehad, beetje gewandeld, verder weinig gedaan. Heel blij met een pakketje dat aangekomen is: de Lotte & Max CD's van babygebaren! Echt super leuk zijn ze!!! Vanmorgen voor het eerst flesje geprobeerd met Cristian. Had maar een heel klein beetje gekolfd. Hij leek het goed uit het flesje te pakken. Ben benieuwd, morgen weer proberen. @Sahi: oh jee zeg, das inderdaad goed vervelend van de boiler! Kostbaar begin van de maand... Wat betreft de banner, ik denk dat die van de wap was vanwege de schrikkelmaand! Wat grappig dat Yanna iets heel lang niet meer doet als het haar eenmaal gelukti is! @lolly: hahaha ik heb ook vol verbazing de maten gelezen hahaha! Nu even heel blij met m'n c tijdens de bv, maar dat gaat gewoon weer terug naar mijn normale b, of erger... (hoop toch niet 't laatste! ) En wauw, Lucas vandaag 5 maanden! Gaat snel! Nou, wij gaan over een uurtje weer ontbijten met de familie. Fijne vrijdag all! Liefs, Caroline
Goede morgen, Ik dacht vanmorgen dat de klok in Collin zijn kamertje het niet meer goed deed, was nl 6 uur. Hij dag gisteren om 10 uur gegeten en het was inderdaad wel 6 uur. Mama heeft een beetje bij kunnen tanken. Ik werd wakker dat hij tegen de babyfoon lag te meppen, kind was helemaal naar boven gekropen. Het wordt dus echt tijd voor een slaapzakje. @ Sahi: Nou moet ik wel zeggen dat de maten van vroeger anders waren dan nu. Nu lijkt alles veel groter door de maatverandering. Maar inderdaad, er zit wel aardig wat. Ookal is het we in verhouding op een of andere manier. Fijn he, de teruggave nog niet hebben. Ik ken dat, hier namelijk ook. Niet dat het veel is, aangezien we heel weinig uren hebben opgegeven. Maar bij jouw kan ik me voorstelen dat je in de stress zit. Oh, ook nog eens de boiler kapot. Phoe, ziet niet mee zeg. @ Lolly: Gelukkig gaat het al beter met Lucas, vervelend voor zon kleintje. Zo, dat is volle bak werken zeg, sterkte. @ Caatje: Fijn dat hij de fles ook accepteert zeg.
Zo, da's lekker Altijdvrolijk. Eerste keer dat 'ie zolang heeft doorgeslapen? Caatje, wat fijn dat hij ook uit de fles wil drinken. Die stress heb je dan straks in ieder geval niet. Sahi, wat balen zeg, al die financiële tegenslagen. Goldduke, wij hebben ook een spiegelreflex camera. Maar ik ben er niet zo goed in, haha. Zet 'm altijd maar gewoon op standaard en niet handmatig. Vind het wel onwijs leuk ook om foto's van Sophie te maken. Lolly, fijn dat lucas geen diarree meer heeft. Sophie heeft eigenlijk altijd wel redelijk dunne poep. Hier gister weer prikjes gehad. Geen last van gehad, alleen weer wat meer slapen, net als de vorige keren. Gewicht was 6190 gram (iets onder het gemiddelde) en lengte was nu 67 cm (67,7 om precies te zijn) en dat is nog steeds op de +2 lijn. Een lange, slanke dame dus! De vier flessen gaan goed. Alleen gister dronk ze dus die laatste maar half op, waardoor ze drie keer een speentje nodig heeft gehad vannacht (22.45 - 03.15 - 06.00 uur). Maar dan sliep ze wel weer gelijk verder. En om 8.30 uur heb ik d'r er maar uitgehaald. Vanavond gaan we de laatste fles om 20.30 uur geven (45 minuten eerder). Ben dus benieuwd of ze nog steeds zo lekker zal slapen!
caatje: fijn dat Cristian de fles pakt! altijdvrolijk: ja ik zit niet enorm met mijn maat hoor, maar het is niet altijd handig. het is een eeuw zoeken naar een goede bh bijvoorbeeld... Wat heb je lekker kunnen bijtanken zeg! De babyfoon staat bij ons op de commode, Yanna zwemt het hele bed door! zeehondje: Yanna drinkt die 4e fles wel vaker maar half leeg. Ik vind dat ze dan echt weinig op heeft, maar ze slaapt er wel op door, zal wel goed zijn... en na de boiler ging ook de tv boven en de babyfoon stuk, sjonge jonge... Gelukkig is het huis gehorig en kijken we boven niet veel tv, maar nu ben ik er echt een beetje klaar mee... gemeente en waterschapsbelastingen zijn ook weer binnen maar lekker aan het kokkerellen op de nieuwe kookplaat, dat maakt een hoop goed
@ Zeehondje: het is inderdaad een lange slanke dame. Dat lange slapen heeft Collin wel eens eerder gedaan, maar dit was zeker al een week of 8 geleden. En vwb foto's, ik ben net als jij hoor. Heb een camera met aller erop en eraan, maar staat altijd op automatisch, hahaha @ Sahi: ja een goede bh vinden is lastig. Nu heeft Saphh mooie en in de juiste maat en geloof tegenwoordig ook hunkemoller (zo schrijf je dat toch?? ) ook. Zo, nog meer kapot... Dat is wel heel vervelend zeg. Gelukkig maakt het koken wel weer wat goed.
Ja, wij hebben een koophuis en dat bedrag dat we moeten betalen aan de gemeente is altijd zoveel!!! Hoop dat het hier nu even bij blijft Sahi. Heb vanmiddag een fles van 210 water gegeven en deze dronk ze gewoon helemaal op. Dus misschien maar eens vier flessen van 210 gaan aanbieden. Dan is het niet zo erg als ze er eentje niet leegdrinkt. En wat jij zegt, ze zal er wel genoeg aan hebben. Altijdvrolijk, ach, op automatisch maak je ook super mooie foto's toch?!!!
Goede morgen, Wat een stilte hier zeg Was gisteren geloof ik een foutje van Collin, dat doorslapen. Hahaha. Het was nu gewoon weer half 4 hoor. Vandaag ff een bakkie koffie doen bij me moeder. Had de intensie om naar de kapper te gaan, maar heb geen zin om me haar te verven nu.
atlijdvrolijk: sapph vind ik ook mooi, hunkemoller kan ik alleen altijd slecht slagen, livera tegenwoordig ook niet meer... laatst een minimizer gekocht bij V&D, ook erg mooi! jammer dat Collin niet doorsliep... zeehondje: ja nu mag het wel eens klaar zijn hier ook een lange slanke dame. denk nu zo'n 7 kg en met ons eigen meetlint 67 cm! hier toch maar thuis, in plaats van scouting, gisteren gemeld dat ik officieel ga stoppen. Was toch moeilijker dan ik dacht, toen het eenmaal werd uitgesproken. Maar iedereen had het wel verwacht. nu lekker rommelen thuis, vanavond nog op stap en morgen een dag vol visite. Alleen nog even een vraagje: Yanna drinkt zo slecht! Gisteren 3 flessen en 's avonds een beetje en 3/4 banaan. vandaag is de 2e fles maar half opgegaan en ze ligt nu te tukken. Misschien krijg ik die andere helft er straks nog in. ik weet dat ze wel pakt wat ze nodig heeft, maar dit is toch wel erg weinig? zo'n 700cc per dag en een halve tot 3/4 banaan...
Sahi ik denk dat dat niet weinig is hoor. F. dronk toen ze 4 maanden was net 500cc zonder fruit of iets dergelijks. Dames ik ga ervandoor hier. Zal nog wel de hoofdlijn meelezen om te weten hoe het met jullie lieve kindjes gaat maar reageren heb ik geen zin meer in. Ik blijf natuurlijk wel actief op ZP. Met F. gaat alles ok. Die drinkt voortaan 4 flessen (sinds een week of 2), gisteren 175/200/210/180. Ook slaapt ze de nachten vrij goed door. Ik wens jullie veel goeds dames. Oja ik denk dat de meeste wel weten waarom ik het niet meer leuk vind Zo dat is eruit! Doei
@ Sahi: is alles nog heel thuis? @ fmt: jammer hoor! Maar snap het ook wel. Volg je wel via fb (als je daar nog vriendjes wil blijven)
Ja zeker blijven we daar vriendjes ik vind het ook fijn dat ik jullie daar kan volgen. Vind het ook heel erg jammer aangezien ik echt al vanaf pagina 9 van het eerste oktobertopic mee klets (anz is de bikkel die kletst vanaf dag 1 al mee) check deze lijsten van dag 1 maar, er zijn heel wat veranderingen geweest http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/260193-bevallingslijst-oktober-2011-a-2.html . Ik heb al vele zien komen en gaan en had ook echt niet verwacht dat ik dit ik hier in dit topic zou stoppen gelukkig heb ik er leuke contacten aan overgehouden. Maar goed.. wat kan ik er nog aan toevoegen ik denk dat het wel duidelijk is zo . Doeiiii
fmt: echt super jammer, maar ik snap het heel goed. Ik vind het zelf wel leuk om hier lekker te kletsen, maar als het zo stil is, praat ik nogal tegen mezelf natuurlijk... in ieder geval heel erg bedankt voor je reactie nog op de flessen en we hebben elkaars mail altijdvrolijk: er is niks meer bij gekomen met dingen die stuk gaan, maar nooit te hard zeggen natuurlijk nu een internetspel aan het doen op scouting (Het heet iscout en er moet iets geliked worden op facebook, maar ik heb zelf geen facebook...) Facebook dus ik vermaak me wel