altijdvrolijk: gefeliciteerd met je nichtje en met je verjaardag! wat balen van die nachten emma: en hoe was tim zn eerste schooldag? hier een drukke kantoordag gehad, had gedacht vroeg klaar te zijn, maar er kwam steeds van alles tussendoor. ben dr echt gaar van... ach, morgen rustig dagje, 10 tot 13 en 17 tot 21, tussendoor even luiers en billendoekjes shoppen (etos heeft luiers in de reclame, trekpleister de billendoeken) Yanna doet het weer prima vandaag, was wel wat mopperig, maar heeft ook de billen kapot. Dat is voor het eerst, dus de bijtringen liggen al in de koelkast, denk dat er tanden gaan komen. Er zit een bobbel op de plek waar een hoektand moet komen, dus kan zomaar dat die als eerste gaat komen. We zullen het zien.
sahi de dag is goed gegaan hoor !! hij vond het leuk morgen mag hij weer.. hij was nu nog niet zo moe maar eind vd week kan je hem opvegen denk ik arme yanna dat klinkt idd als een tand ! hopelijk zet het snel door dat ze van de kwaaltjes af is .. en wij hebben de folders nog niet binnen .. ik shop ook de koopjes af
@altijdvrolijk: gefeliciteerd met je nichtje! Inderdaad een flinke dame. Wel apart dat ze de lengte niet meten... En balen van die boete joh! @Emma: fijn te lezen dat Tim's eerste basisschooldag goed gegaan is! Lijkt me toch heel spannend! @Sahi: jeetje, dat klinkt inderdaad als een drukke dag gisteren, fijn dat vandaag rustiger is! En arme Yanna, tandjes zijn vervelend! Hier alles goed, Cristian komt nog steeds één keer 's nachts, maar dat gaat prima. Hij ligt weer heerlijk in de box te rollen, ligt nu steeds vaker liever op z'n buik, maar weet dan no gniet hoe vooruit te komen hahaha, zo schattig! Liefs, Caroline
hey meiden voor de meiden die mij niet op facebook hebben wilde ik ff een berichtje plaatsen. Gisteren zijn we weer na het ziekehuis geweest voor controle. danley zag er super goed uit en weegt nu 6520 gram en is 62.5 cm. hij heeft alles lekker al ingehaald. hij doet het zo goed en ze zijn zo tevreden over hem dat we pas in juni terug hoeven te komen. we zijn zo mega trots op ons ventje. het is een heerlijk ventje en iedereen loopt nu al met hem te pronken. dikke kus sabrina
caatje: wij hadden de lengte ook zelf gemeten, ze wilden niet aan dat kleine lijfje trekken en doen. Dat is hier vrij standaard, alleen gewicht en geen lengte. leuk he, dat rollen sab: wat super dat Danley het zo goed doet Ben echt heel blij voor jullie! hier een drukke ochtend gehad, nu even chillen. Had Yanna weggebracht met een dubbel gevoel, ze is steeds verdrietig, maar kan ook goed lachen tussendoor. En kapotte billen, rode wangen, geen koorts, maar wel hangerig. Dus de leidsters zouden bellen als het niet ging. Niks gehoord, maar zelf even gebeld voor mn eigen gemoedsrust. Ze deed het wel aardig, anders hadden ze wel gebeld, maar inderdaad wat mopperig. Ze hadden nog even getempt, maar geen koorts, lag nu heerlijk te spelen. Bovenkant tandvlees is erg gespannen en wittig, dus ze gaat boven tandjes krijgen vermoeden we. KDV herkent het ook als tanden, dus dat zal dan wel. We moeten er dus even doorheen allemaal en ze doet haar best Na het wegbrengen naar etos en bas geweest, toen werken en om 13u weer klaar, werd ik 4x gebeld op de huistelefoon en mn werktelefoon, wilde nog douchen, dus nu eindelijk op de bank met mn koffie, laptop en de binnengekomen tijdschriften 5u weer op pad, dus dat overleef ik wel.
gingen we trouwens nog meeten? Ik snap FB nog niet goed genoeg om het daar in de groep te gooien, dus als jullie daar iets in het algemeen droppen, kan het zomaar dat ik het mis. 14 en 28 april wil ik vrij houden, 14 april omdat Yanna een half jaar oud is en dan hebben we in de familie een 1/2jaar ritueel dingetje, 28 april heb ik iets scouting achtigs. de vrijdagen kan ik wel.
@ Sahi: ik zal morgen even de data zoeken die gold had geroepen. Lukt niet via me telefoon. En fb, dat komt vanzelf! Vandaag een beetje ziekjes en alleen maar aan het tukken. Kom morgen weer uitgebreid reageren dames!
Goedemorgen! @Sabrina: fijn dat het zo goed gaat met jullie mannetje! @Sahi: Ja, dat rollen is inderdaad super leuk! Vervelend dat je meisje nog zo verdrietig is... @Meeten: oeps, sorry, vergeten hier te posten! Definitieve datum is (sorry Sahi) op 14 maart om 12 uur. We gaan pannenkoeken eten. Mee gaan: Goldduke, Princi, Mariel en ik (+ kids uiteraard en mijn lief!). Wie nog mee wil, laat Princi even weten, zij heeft gereserveerd. Hier verder alles goed. Cristian heeft gisteren z'n 4 maanden vaccinaties gehad en was zo'n bikkel! Heeft een klein beetje verhoging, maar gaat verder super. Mijn vriendin is gisteren bevallen van een zoontje, Daniel! Heeft precies hetzelfde gewicht als Cristian bij zijn geboorte (3320 gr), zo grappig! Ik ga zo weer ontbijten met de familie! Liefs, Caroline
Goede middag, Heb echt me longen uit me lijf gehoest vannacht, wou ik de hoestsiroop nemen, mag dat gewoon niet Dan gaan we straks door de regen maar even langs de apotheek o te kijken of er wel wat is wat mag met borstvoeding. Heb even het oude bericht van Gold opgezocht voor de meeting in april. ***voor 29 april is het handig te meeten, ik geloof dat FmT dan begint met werken (ik herhaal, die baan is in de pocket) en dan sowieso op een zat of zon. geen doordeweekse dag. Dus opties zijn za/zo: 7/8/14/15/21/22 April, laatste weekend maar niet doen 7 april en 21 april kan ik zelf niet. *** Ik kan zelf de 8ste (is wel eerste paasdag ,) 14/15 en 22ste.
caatje: 14 maart is een woensdag, dan moet ik werken. Maar ik zag ook zaterdagen in april voorbij komen, vandaar mijn vraag. gefeliciteerd met de kleine van je vriendin! altijdvrolijk: dan ben ik voor 15 of 22, ik kan juist wel ook op 7 en 21... als ik iedereen zn mail heb, kan ik ook een datumprikker sturen, maar dat moet dus via mail, dus niet handig... hier even uurtje thuis gewerkt en ook even onze eigen administratie gedaan, Yanna is nog op t KDV, weer erg mopperig, maar ze kunnen haar daar wel hebben zeiden ze. Ze is verder geen moeilijke meid zeiden ze maar nu dus thuis en een gebrul bij de buren, gadverdamme, ik word daar echt sjagerijnig van. in mn verlof viel t me ook zo op, daarvoor was ik te veel van huis om t op te merken. Krijg steeds twijfels of t allemaal wel goed gaat... En dan spreek ik ze en dan zeggen ze dat de jongste een huilbaby was en nu zo'n draakje is (okt. 2010, dus ruim een jaar oud). Maar de oudste van bijna 7 heeft ook steeds driftbuien en moeders maar gillen dat de kids moeten kappen met hun *&%^&%& gedrag!! mja, ik werk ook met zulke dingen en ik kan wel anoniem AMK bellen, maar dan weet ik precies hoe t gaat. AMK zegt niet wie dr gebeld heeft, maar zegt wel dat ze komen vanwege buurt-overlast... Dus dat zie ik niet zitten, we hebben voorheen behoorlijk wat gezeik met hun gehad namelijk... wat zouden jullie doen?
Lastig hoor. Hier ook een buurvrouw die wij veel horen schreeuwen (alhoewel het de laatste tijd een stuk minder is). Twee zoons van een jaar of 8 en 10 volgens mij. De oudste luistert totaal niet, pre-puberen. Maar ja, als er zo'n hysterisch 'wijf' staat te schreeuwen tegen je zou ik ook niet luisteren. Hoor je geschreeuw of ook gehuil? Want daar zit natuurlijk wel verschil tussen. Bij ons dus alleen geschreeuw en dan is het gewoon een kwestie van niet goed kunnen opvoeden, maar geen mishandeling, naar mijn idee. Hier gaat alles goed. Kleine meid eet super. Ook het fruit vindt ze heerlijk. Ze krijgt nu halve potjes, maar kan zo een hele op. Alleen haar darmen moeten nog een beetje wennen. Dik dun dik dun, haha. En ook allerlei kleurtjes . Heb zo'n zin in volgende week, naar Euro Disney!!!!
zeehondje: huilen ook. De ene keer heel hard brullen van een kindje, nadat moeders uit dr dak is gegaan. De andere keer andersom... Vind het echt lastig... fijn dat de Sophie zo goed eet Yanna vindt de flessen niet meer zo interessant, dus we gaan langzaam aan maar van alles introduceren, gewoon wat wij eten. Wauw, veel plezier in euro disney!! Jammer dat het hier zo stilletjes is...
Hey, aangezien de meeste hier alleen nog maar meelezen (of helemaal niet meer komen) en ik niet zo ben van het 'spieken' en niet reageren maar wel meelezen stop ik er mee. Vind het wel zo netjes dat even te melden
Goede middag. Zo, me stem is weer een soort van terug. Wat een drama is dat zeg, dat je pijn je keel hebt en helemaal niets mag. We zijn weer op het werk aanbeland, het is erg rustig vandaag. Dus ik heb mooi de tijd om van alles en nog wat uit te zoeken. Dat is jammer Gold, maar dan gaat het meeten dan niet meer door? Of doen we dat nu maar via FB bespreken? @ Sahi: Ja vind ik ook wel heel erg jammer en zo te zien, heb ik het idee dat dit topic een beetje aan het einde van zijn latijn is @ Zeehondje: Fijn dat ze de fruithapjes zo lekker vind zeg. Niet ieder kindje vind dat erg lekker namelijk
Nou, vandaag worteltjes gegeven en dat vind ze duidelijk NIET lekker. Na twee happen deed ze zelfs d'r mond niet meer open, haha.
Hahaha, zo lekker vind ik dat ook niet hoor. Grappig dat hoe klein ze ook zijn, ze al een uitgesproken smaak hebben he.
zeehondje: misschien moet ze nog even wennen, gewoon nog een aantal keren aanbieden. hier broccoli aangeboden (Rapley), ze vindt het wel leuk en lekker, maar lastig om iets binnen te krijgen. Maar dat komt vanzelf wel. altijdvrolijk: balen van je keel zeg gold: jammer zeg jammer dat het hier doodbloed... maar merk ook dat als het hier rustiger wordt, dat ik dan ook minder hier kom kijken. Maar vind t echt super jammer...
Kijk, en ik vind het eigenlijk wel lekker als het wat rustiger is op een topic. Kan ik het tenminste bijhouden, haha. En ga morgen gewoon weer worteltjes aanbieden hoor. Kijken of ze het dan wel wil. De gelukkige huisvrouw vanmiddag zitten kijken (had 'm gister opgenomen). Heavy hoor!
zeehondje: had die film gezien toen ik zwanger was, pfff vreselijk. Heb m nu bewust niet gekeken, dan zit ik heel de avond te brullen en ga ik ervan dromen. Vroeger was ik echt niet zo'n jankerd, maar tegenwoordig...
Goedemorgen! Wat een weekje zeg! Mijn arme ventje heeft echt veel last gehad... Kreeg dinsdag dus een vaccinatie en heeft deze week ook weer extreem last van tandjes. Nu gaat het gelukkig weer beter. Wat betreft de tandjes trouwens: hij heeft dus niet één, maar al TWEE tandjes door! Je kan ze echt goed voelen én zien! Gelukkig hebi k er bij de borstvoeding nog geen last van! @Sahi: jeetje, dat is ook een vervelende situatie met je buren! Moeilijk op te lossen. Is er geen mogelijkheid om direct met hun te praten? @zeehondje: Lekker zeg Euro Disney! Veel plezier gewenst! lol En ja, dat is natuurlijk ook weer zo, meer rust in het topic geeft ook meer gemak het bij te houden! Dat is positief denken! @Goldduke: begrijpelijk joh. Ik kan dat ook niet, meelezen en dan niet reageren... Maar ik merk wel dat ik steeds minder tijd heb, veel te mooi weer hier om achter de pc te blijven zitten! We'll keep in touch via FB! @Gelukkige huisvrouw: die film heb ik niet gezien, heb het boek gelezen. Is de film aan te raden??? Nou, wij gaan weer wandelen, lekker ontbijten met de familie. Vanmiddag brengen we ons hondje al naar het pension, gaat ze ook fijn op vakantie! Liefs, Caroline