Oktober mama's 2011

Discussie in 'De mama's' gestart door FmT, 9 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ben ik ook weer eens....

Caatje, dus toch tandjes. Jeetje, wat een vlugge!
    Knuffeltje voor de pijntjes van jouw mannetje, niet leuk!!!!

Nou, hier is Linn de afgelopen week ziek geweest. Mega verkouden,koorts en ontstoken oogje. Door de koorts konden we niet meer inbakeren en waren we noodgedwongen de slaapzak te gebruiken. Maar vanaf het eerste slaapje geen enkel probleem, dus daar zijn we mooi vanaf gekomen ;)
    Nu alleen nog verkouden. Maar jeetje, wat een verschil in vrolijkheid. Ze lag aan het begin van de week alleen maar lodderig voor haar uit te kijken, geen lachje, geen huiltje, niet mopperen, niet bewegen....zo sneu. En nu is ze weer lekker actief.
    Ook hebben we het hele ritme omgegooid. Ze sliep overdag telkens maar 45 min. na de fles en dan wakker tot de volgende fles, maar dat duurde veel te lang. Nu ritme omgegooid en ze slaapt weer minimaal 2 uur tussen de flessen overdag.
    En jeuj, de laatste 2 weken al 5 keer doorgeslapen, gaat de goede kant op!!!!
    Tess is heerlijk vrolijk. Ze is aan school toe, niet aankomende week, maar die week erop begint ze. Het wordt tijd, want bij de gastouder verveeld ze zich. Nu is ze als prinses een heel verhaal tegen haar prins (knuffelbeer) aan het houden.
    Ik heb zelf afgelopen week 4 dagen gewerkt...pffff....best zwaar. Daardoor ook nauwelijks wat in het huishouden kunnen doen, maar vandaag wordt het nog niet wat. Moet echt even bijtanken. Ga in ieder geval de was doen, de rest doe ik wel in het weekend.

2. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    caatje: jeetje al 2 tandern! En het hoeft geen problemen te geven met BV he, ze moeten namelijk drinken en niet bijten, normaal bijten ze niet bij het drinken, dus ook niet als ze tanden hebben.
    film is erg mooi, maar ook erg aangrijpend. je moet wel voorbereid zijn op wat brokken in de keel zeg maar

suus: balen dat Linn ziek was, wel handig dat ze zo op de slaapzak is overstapt. Waarom mag je niet bakeren met koorts eigenlijk?
    succes met je huis enzo dit weekend!

hier controle gehad van de spiraal, ik heb een cyste :O Gadverdamme, baal dr echt enorm van.
    t hoeft niet gevaarlijk te zijn, over 3 maanden terug en bij acute buikpijn de gyn bellen. maar ik ga de ha even om advies vragen, want ik ben er niet gerust op.
    dus wie weet gaat de spiraal eruit, maar dan hebben we dus enkel nog de condooms als anticonceptie mogelijkheid, wie weet gaan we dus al snel voor een brusje, want ik kan t allemaal niet meer hebben, die hormonen...

en ik denk steeds dat Yanna klaar is met de flessen, maar ze dronk een pyamapapje de hele 250cc leeg en een 3/4 banaan er achteraan! Dus ze wil gewoon wat meer smaak dan alleen saaie melk ;)

3. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goede middag,

Ik hoef niet meer terug naar de fysio voor me blaas, gaat nu zo goed :). Ik ben een blij mensje...
    Wordt wel een beetje tijd dat Collin dat sprongetje neemt, want, pffff, die is af en toe niet te genieten en wil super vroeg zijn bedje uit. Dat is wat minder fijn voor papa, die nogal een ochtendhumeur heeft. hahahaha

@ Sahi: Ik heb hem maar niet gekeken die film, vond de voorstukjes al niet echt iets voor mij. Heb toen maar Twilight voor de zoveelste x gekeken. Lekker kunnen kwijlen. hahaha.
    Balen van die cyste zeg, ik kan me voorstellen dat je er niet gerust op bent. Maar als ze je vertellen dat je pas over 3 maanden terug moet komen, dan denk ik dat het wel mee valt.
    Hahaha, wat anders dan die saaie melk.. Geweldig
    @ Suus: Vervelend zeg dat ze ziek is geweest. Maar inderdaad een mooi bijkomend voordeel dat ze van het inbakeren af is.
    hoe heb je nu haar schema gemaakt dan? Collin slaapt nl ook maar max 50 min overdag per x. Dat is soms best vervelend.
    @ Caatje: Dat is wel heel vlot hoor, 2 tandjes. En zo warm bij jullie, poe, ben best jaloers op die temperaturen hoor.

4. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    fijn dat het zo goed gaat met je blaas!
    hopelijk is het sprongetje snel voorbij!

hier een druk dagje, oppas-hondjes, huishouden, eters. Yanna was vroeg vanmorgen, gelukkig deed vriendje de fles, maar voel me nog een beetje brak.
    fijn weekend allemaal!

5. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Altijdvrolijk, fijn dat het zo goed gaat! Oefeningen hebben goed geholpen dus. Is altijd fijn om te weten.

Sahi, druk druk druk dus!
    Cyste, ik kreeg van de hormonen die ik moest spuiten voor de iui/ivf weleens cystes. Deze waren dan de volgende cyclus weer verdwenen. Dat waren dan volgens mij eitjes die niet goed waren gesprongen en zich volzogen met vocht.
    Hoop dat 'ie bij jou ook vanzelf weggaat.

Worteltjes waren twee dagen niet favoriet. En vandaag geeft manlief het en eet ze het achterelkaar op!!!

6. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goede middag,

Wat een heerlijk weertje was het gisteren en het ziet er vandaag ook erg lekker uit.
    Gisteren op kraamvisite geweest, ohoh, wat is mijn mannetje toch groot zeg. Wat een verschil!!

Zometeen als vriendje terug is van sporten, lekker naar de kapper. Is zo ontzettend hard nodig, groeit nog steeds als kool.

Morgen moeten we voor de 4 maanden prikjes weer naar het cb, maar geloof nu dat ze niet kunnen zeiken over collin zijn gewicht. Op mijn weegschaal is hij in de afgelopen 2 weken bijna 300 gram aangekomen :D

Fijne dag allemaal, aangezien hier bijna niemand meer komt en ik niet me, myself en I wil zijn hier ;)

7. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    zeehondje: cyste schijnt inderdaad niet zo erg te zijn, maar heb het nog nooit gehad en nu ineens, sinds ik die spiraal heb, wel dus. Lijkt me toch niet helemaal horen.
    dus even kijken wat ik ermee ga doen, ben er nog niet uit.
    ben nu bij elk steekje en krampje ook bang dat er iets mis is en dat op zich is gewoon niet fijn...

altijdvrolijk: als ze weer gaan zeuren, gewoon terug zeuren. een kind volgt geen boekjes en lijntjes en borstcurves zijn anders dan kunstvoedings-curves. en CB hanteert KV-curves.
    Dus niet over je heen laten lopen hoor!

ja als het zo stilletjes is, vind ik het ook een beetje jammer... ik kijk nog wel eens of er gereageerd is, maar verders...

8. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    Goedemorgen!

Wat een rust hier! :)

Nou, wij zijn veilig en wel in Nederland aangekomen. De vliegreis is echt perfect verlopen! Mannetje had zich zo goed gedragen en zelfs nog wat harten veroverd onderweg hahaha! :) :D

Gisteren een super gezellige meeting gehad met Princi en Goldduke! Voor herhaling vatbaar dames, het was kei leuk jullie te hebben leren kennen! En natuurlijk ook Mara, Tibbe en Florine! :cool:

@suus: Wat balen dat Linn zo ziek geweest is! Hoop dat het nu weer beter gaat!

@Sahi: lol ja, heb je gelijk in. Borstdrinken is natuurlijk zuigen en niet bijten. Toch vraagt iedereen er meteen na als ze zijn tandjes zien hahaha.

@altijdvrolijk: fijn dat je blaasprobleem voorbij is!

@zeehondje: hahaha grappig dat je dochtertje bij manlief de worteltjes wel at! :D

Wij gaan genieten van het Nederlandse zonnetje! :cool:

Tot gauw!

Liefs,
    Caroline

Deel Deze Pagina