Worst, heb jij ook ergens je foto's staan of kijk ik gewoon niet goed (of heb je ze er niet op staan, kan ook natuurlijk hahaha)
Normaal slaapt Linn ook altijd prima 's nachts, maar ze had gisteren overdag erg veel geslapen, dus was minder moe vannacht. Maar mag niet klagen, want ze was telkens met een half uurtje weer stil. Net even bij de overbuurvrouw geweest, zij is dinsdag bevallen van een jongetje. Wel raar om op kraambezoek te gaan, zo kort na mijn eigen bevalling....ha ha ha. We gaan even met Linn douchen en dan vanmiddag even wandelen. Ze voorspellen dit weekend nog mooi weer, maar volgende week echt herfstweer....
Lm ik heb die van gisteren nog nergens geplaatst ivm privacy, ik kan ze wel in mijn album hier of op hyves zetten. Zal ik later vanmiddag doen, vriend heeft net een maagonderzoek gehad dus die voelt zich niet zo goed, de handjes vol hier.
Goedenmiddag meiden, Zo hier vanmorgen heerlijk een beetje aangerommeld! Wasje weggstreken! (had gister een luie middag) Verder heeft joël lekker met papa gedoucht! Vanacht goed geslapen, echt zo heerlijk dat we Joël na zijn voeding weer zo in zijn bedje kunnen leggen, niks geen gemopper!! Heerlijk! Hij kwam om 04.00! Dus goed te doen. Vanmiddag komt er nog kraamvisite!! (jaja, na 5 weken nog) En manlief moet gaan werken. Dus ben vanavond alleen! Maar komt goed. Beentjes op de bank en niks doen!
LM oww ik denk dat je www.fae-book.nl bedoelt. Site van Fae maar dan heb je wel een gebruikersnaam en wachtwoord nodig. Als je wilt kan ik het toesturen. Let wel op de site is nog in aanbouw *aangezien ik 3000 foto's moet uitzoeken * Geld ook voor de rest wie het leuk vind.
@Worst: Heb even gekeken hoor! Wat een super lieve foto's staan er bij!! Heel mooi geworden! Ik ga het in de gaten houden!! Super leuk!
suus: zeker gek, nu op kraamvisite worst: echt een geweldige site!! misja: ja die visite blijft komen he? Zal hier ook nog wel even duren. zo straks op stap, maar vroeg me nog even wat af. Yanna kwam gisteravond om 20.30, toen 0.00, toen 4.00, toen 7.30, toen 10.00, en nu om 13.30 weer. Zou ik moeten ophogen of zal dit tijdelijk zijn? Ze krijgt nog steeds 'maar' 100cc. Misschien naar de 120 gaan? Vind het anders wel erg intensief met eten
Ik wist ook niet hoe je je kon abonneren op een topic hoor, haha. Sla de sites altijd op in mijn favorieten. Even ego; Slapen overdag; Nog steeds niet in d'r bedje en dat wil ik zo graag. Pas aan het einde van de dag, na de fles van vier of vijf uur ongeveer kan ik haar soms wegleggen in bed. Net zijn we de puckababy gaan uitproberen. Ze ligt nu in d'r bedje en we horen nog niks (30 min. ongeveer) ben benieuwd of dit werkt en of ze vooral langer gaat slapen overdag. Uhm, helaas hoor ik haar nu.
Hey! Ik lees wel alles op de telefoon, reageren is minder makkelijk... Hier gaat alles lekker. Ritme zit er alweer vrij snel in en dat is lekker!! Ryano vind het ook leuk en heeft (gelukkig) weinig tot geen last van jaloezie... Heerlijk met z'n allen boodschapjes gedaan... Voor de rest lees ik dat iedereen geniet, top!! En wat een snoepjes van kindjes heb ik voorbij zien komen op de foto Liefs
Sahi, zou idd eens 120 proberen, waarom niet. Zit je dan op 6 flessen? Drinkt ze die van 100cc makkelijk leeg? Hier net 2 uur buiten geweest, heeeeeerlijk. Linn zat in de draagdoek, dus die tukte lekker door.Eerst een uur gewandeld en toen nog een uur met de buuf buiten gezeten, terwijl de kids lekker konden spelen.Moet alleen nog leren niet zo krampachtig te lopen/bewegen/zitten, want voel de onderrug nu wel. Zal vast gewenning zijn en zal steeds makkelijker gaan.
Ze drinkt niet snel, maar denk dat de hoveelheid daarvoor niet uitmaakt. Zal vanavonbd wel ophogen, dan slaapt ze ook langer door hopelijk. Karine: heerlijk dat je een ritme te pakken krijgt en dat Ryano zo goed reageert! Zeehondje: hoop dat het helpt, maar begrijp dat je haar alweer hoort. Laat je haar altijd even doorhuilen? Yanna wordt vaak na een paar minuten weer stil, daar moet ik dan zelf even doorheen. Hier aan t kolven boven bij mn schoonouders, dus ff op de telefoon
helleu meiden !!! hier vandaag op stap geweest met zoon !! mijn moeder heeft opgepast en we zijn eerst naar de treintjes weesten kijken bij een tuincentrum haha vind tim zoooooo mooi ... toen lekker tosti gaan eten en naar het bos blaadjes zoeken en toen nog door de kinderboerderij !! sjeeee wat ben ik gesloopt maar wat was het leuk zeg echt ouderwets ff met tim bezig zijn meiden ik kan wel wat advies gebruiken lisa is zoooo niet tevreden tussen het slapen door .. hele tijd mopperen .. tut wil ze niet .. ik snap er niks meer van mijn moeder was het ook al opgevallen .. heb ze nu op de grond gelegd in een speelboog maar ook mopper mopper .. wat kan het toch zijn niet echt gezellig zo ... worst mag ik ook het wachtwoord van je site van Fae ?? leuk leuk !! sahi ik zou idd ook ophogen .. vooral als ze het nodig heeft !! zo ... en nu lekker bankhangen
Zo daar ben ik weer. Ik kom er echt niet aan toe om zoveel te reageren. Met Lucas gaat alles goed dat is een heerlijk tevreden mannetje. Echt genieten zo hoor. @misja ikke is jaloers toe maar een nieuwe foon. Lijkt mij ook een super gaaf toestel. Hier ook nog steeds kraambezoek hoor. @sahi wat een mooie foto's wat lief. @worst hoe is het nu met je vriend? @emma wat vervelend dat Lisa zo aan het 'mopperen' is. Ik zou niet weten wat het kan zijn. Volgens mij heb je alles al geprobeerd. vraag; Zitten jullie aan een vast schema met de flessen? Ik probeer het wel maar elke keer als ik denk ja dit werkt dan veranderd er wel weer wat. Lucas komt 's nachts ook nog voor de fles en de ene keer is dat om 3.00 en de andere nacht om 4.30. Hoe doen jullie dat met de rest van de flessen overdag. Ik wil 's avonds ook wel op een redelijke tijd weer uit komen.
@Lolly: Ja ik ben ook erg benieuwd naar me nieuwe foon! Hoop dat ik het allemaal kan volgen, heb nu een erg oud model die ik gebruik! Wat de fles betreft, als de nachtvoeding me schema in de war gooit dan geef ik gewoon bij de volgende voedingen een half uurtje eerder! Zo kom ik altijd met de laatste fles rond elf uur uit! Dat gaat goed, dus bij mij komt het echt op 7.00/11.00/15.00/19.00/23.00 uur uit! En de nachtvoeding kijk ik altijd maar wanneer hij komt. Hoop dat hij binnenkort doorslaapt! @Emma, Hier ook niet echt ervaring met dat soort dingen. Hier gaat het de laatste tijd erg goed! Balen he!!! Dan voel je soms zo machteloos!! Hier avondje alleen thuis! Joël slaapt heerlijk. Is vanmiddag wakker geweest van 3 tot 7!! Pff lang hoor, beetje huilerig! Terwijl ik zeker wist dat er niet zoveel aan de hand was dan alleen dat hij erg moe was!! Maar nu slaapt hij al vanaf 7 uur! Manlief werken en ik op de bank. Kijken naar ik hou van holland!
Lolly, wij maken Linn vaak wakker, zodat we op goede tijden uitkomen. Dit doen we vooral omdat we het schema erg fijn vinden ivm Tess. 'S nachts laten we soms een uurtje extra ertussen zitten, maar dat halen we dan overdag in. Emma, geen idee wat het kan zijn. Ik neem aan dat je alle voor de hand liggende oorzaken al hebt uitgesloten. Is dit dagelijks zo? Ben je toevallig veel met haar op pad geweest? Eventueel zou je een osteopaat kunnen inschakelen om nog eens te kijken. En soms kom je niet achter de oorzaak en vaak gaat het beter, naarmate ze ouder worden. Hier weer een slaperig meisje bij de fles van 20.00, ze drinkt dan maar 80cc. Is echt de verkeerde fles om over te slaan hoor.... Fluister haar wel in dat ze dat met de fles van 4.00 moet doen (desnoods die van 00.00), maar luisteren....ho maar.
@suus, zou dat hier ook wel fijn vinden als joël door gaat slapen! Maar we hebben geduld! Zal vast wel komen! Ik maak hem ook vaak wakkker hoor, komt beter uit met mijn schema dan!
Even opscheppen Florine kreeg om 21.30uur d'r laatste voeding, en om 4 uur werd ze pas weer wakker! Dus ik heb voor 't eerst 6!!!! uur kunnen doorslapen Voel me als herboren, wat kan een goede slaap al niet doen met een mens
Yanna heeft weer een keurige nacht gemaakt, 21.30 gegeten, dus was bang voor een vroege nachtvoeding, en we waren laat thuis, maar ze kwam zoals altijd om 4.00. En toen weer om 9.00. Wat een heerlijk kind is het toch Gisteren dronk ze zoveel en vannacht kolfde ik in 5 minuten 120 cc! Dus blijkbaar was het een regeldagje, aangezien mijn productie in 1 keer zo hard opliep. Dus we gaan nu 120 cc aanbieden, want dat heeft ze blijkbaar nodig. En lees dat dat ook jullie advies is, dus dat gaan we maar lekker doen emma: wat lekker dat je op stap bent geweest met Tim lolly: hier bv in de flessen, dus alles op verzoek, heb dus geen tips... misja: soms is er ook gewoon niks aan de hand... suus: o dat is lastig, als ze de verkeerde fles gaat overslaan. Ze luistert nu al niet gold: lekker he? ik wil niet vervelend doen, maar Yanna komt standaard om 4.00, of de avondvoeding nou om 21.00 is of 23.00. Snap ook niet hoe ze dat doet Ze ligt nu een beetje te zeuren in de box, terwijl wij aan het ontbijten zijn en even chillen op de bank... Maar er is eigenlijk niks aan de hand. Zo maar even knuffelen dan. gisteren van overgrootmoeder (de oma van mn vriend) een belachelijk bedrag spaargeld gekregen! Maar oma heeft de insteek; 'ik heb toch niks meer aan mn geld, Yanna wel'. Wel heel fijn natuurlijk