suus: ik was om half 8 gewekt door Yanna, maar echt te moe om al op te staan, dus ben na de voeding nog even met haar in het grote bed blijven liggen Heerlijk en gezellig en het lukt me de laatste dagen niet zo goed om op iedereen te reageren, maar ik ga nu weer even mn best doen Lekker hoor, stukje lopen, ga ik misschien ook nog even doen vanmiddag, even kijken hoe alles loopt. FmT: veel plezier vandaag, klinkt gezellig en wat goed dat je een stuk positiever bent! Fijn hoor @huishouden: hier ook genoeg te doen, maar niet zo zin En ik mag van iedereen niet te veel doen, want een beetje stress heeft alweer effect op mn BV. Maar ja, moet toch ooit weer in beweging komen zeehondje: kreunen doen ze soms ook als ze juist tevreden zijn he? Yanna kreunt ook regelmatig en dan is ze juist erg blij. @badje: ik doe Yanna in de badkamer, in de douchecel in bad, want ik ben dus echt niet sterk genoeg om het badje naar de badkamer te tillen als die vol is. Maar dat moet dan wel kunnen in je badkamer. En we douchen inderdaad wanneer mn vriend er is. Maar ze vindt het badje nog lekkerder (douchen vindt ze ook heerlijk hoor), dus doe dat zo graag, dan zie je haar enorm genieten! lolly: tot vanmiddag, succes princi: vriendje zei gisteren dat hij het geld er wel voor over heeft, als ik de LK graag wil laten komen. Het ligt puur bij mij en ik moet niet negatief denken van hem. En al zegt zo'n vrouw maar of het wel of niet gaat lukken, dan weet ik hoe we verder gaan. Want als het echt niet gaat lukken, kan ik nadenken hoe lang ik nog wil blijven kolven. Want nu is op bezoek gaan bij mensen lastig als het langer is dan een paar uurtjes, omdat ik niet zomaar overal kan kolven. Ik wil wel dat het over een tijdje allemaal wat makkelijker wordt. dus ik blijf in dubio en ik ga maandag op het CB wel even advies vragen. lekker uitgeslapen vanmorgen, maar nog steeds een beetje gaar. Dus vandaag alleen de was en de vaat en dan vind ik het weer prima. Vanmiddag samen met mn vriend de grote boodschappen doen en vanavond even een lampje halen voor Yanna haar kamer. Het licht dat er nu hangt is een beetje te fel. Ikzelf kan daar wel tegen, maar voor Yanna is het zielig als ze met haar oogjes open 's nachts in bed ligt.
* maakt een vreugdedansje * Een kleintje dan, want de HA belde net, mijn urine is nu in eerste opzicht SCHOONNNNNNN!!!! Nog wel een kweek voor de zekerheid, maar het zag er schoon uit. Ojee, wat ben ik opgelucht....maar wel met enige voorzichtigheid, want ik voel dat het nog niet helemaal goed zit, maar hopelijk zijn dat de naweeen van een maand lang blaasontsteking en ab slikken.
Hoi Hoi, Pff ik ben me toch lui joh!!! Weinig geslapen vanacht, Manlief had nachtdienst dus moest alles zelf doen, en slaap altijd al minder goed als hij er niet is! Dus vanmorgen al vroeg Joël in badje gedaan! Die spoog zijn hele fles uit, dus dat was even een smerig zooitje! Dus die was al voor 8 uur schoon en fris! Daarna even naar de winkel geweest om brood, en vanmiddag met z'n drietjes om de grote boodschappen!! @Suus: Super dat het vanmorgen weer zo goed gelukt is!!! Heerlijk toch? En wat fijn dat je urine schoon was!! Dat moet toch wel heel goed voelen! @Sahi: Ja goed om even advies te vragen bij het cb! Is toch altijd fijn om een ander zijn mening en advies te horen! En doe maar lekker rustig aan hoor! Dat doe ik vandaag ook! Heb weinig energie! Voor gold, karine en anz: Als jullie niet in het andere topic hebben gekeken, ik heb jullie uitgenodigt met wordfeud! Fijne dag meiden!!
suus: jaaaa eindelijk schone urine!! misja: nee joh, je bent niet lui! Je zorgt wel heel de dag voor je mannetje hoor! wel balen dat Joel weer aan het spugen was... ik ben sinds een uurtje steeds duizelig. Baal ik van, want dat zal vast door die bloeddruk komen... Ik wacht het weekend wel even af, maar anders maandag de ha maar eens vragen of ik langs moet komen of afwachten op de nacontrole. maar ik ben bang dat die bloeddruk dus nog steeds te hoog is, zoals ik me nu voel en dat vind ik toch niet fijn. 24 jaar en dan al aan de bloeddruk medicijnen straks en met die medicijnen mag je dus echt geen bv geven. Zal weer een leuke tegenvaller worden Maar ik mag niet stressen, dus even rusig blijven
Suus, fijn dat je urine schoon is!!! Sahi, balen zeg dat je last hebt van die hoge bloeddruk (waarschijnlijk). Mijn man slikt sinds een jaar ook medicijnen, echt niet prettig inderdaad. Misja, ah wat sneu dat ie weer alles eruit gespuugd heeft. Hoe vaak doet ie dat ongeveer? Lijkt me niet prettig. Waarschijnlijk had S. gewoon een beetje buikpijn/misselijk. Want dit gebeurde er na de fles van 12.00 uur... Tijdens en na d fles hoorde ik lekker geknetter in d'r broek. Niet alleen lucht, dus gelijk maar even gaan verschonen. En wat een kleine viezerik is ze zeg. Inderdaad volle luier. Had gelukkig al een schone eronder gelegd. Haal de vieze luier weg, pak een paar doekjes en hoorde weer geknetter, haha, poept ze weer aardig wat. Gelukkig in die luier. Ik alles schoonmaken en haal die luier dus ook weg. Dacht dat ze nu wel klaar zou zijn. Niet dus! En nu poepte ze dus op het aankleedkussen. Wat een gedoe, maar ik vond het eigenlijk wel grappig Hierna lekker geslapen tijdens het wandelen en nu ligt ze nog steeds lekker in de wagenbak. Huishouden, heb er gewoon geen zin in. Vaak alleen even de was en de vaat. Maar stofzuigen, schoonmaken en afstoffen, bleh, daar heb ik echt geen zin in. Nooit gehad eigenlijk, haha. Ik durf niet zo goed met haar alleen onder de douche. Dus dat doen we als we er beide zijn. Badje in de badkamer, denk niet dat het past. Zal het eens proberen.
Fmt, ik heb begrepen dat een aerosleep met name helpt tegen allergieen en zweten en niet zo zeer bedoeld is tegen wiegedood door op de buik slapen. Ik zal het eens uitzoeken. We hebben nu ook door dat hij op zijn rug veel meer met zijn handjes wappert waardoor hij gespannen wordt en wakker. Dus we gaan ook maar iets inbakerachtigs proberen. Gelukkig kan ik dat van mijn zus lenen. Ik hoop dat het helpt want het is inderdaad best zielig voor Tibbe (en voor ons ook wel ). Ik hou het hier ff bij want ik reageer op mijn foon.
Misschien een puckababy? Werkt hier ook wel. Ookal slaapt ze nu al twee uur zonder (moest gewassen worden namelijk).
Wij hebben de paco en die bevalt erg goed.We hebben er 2,want wij doen het echt bij ieder slaapje.Ik mag rustig concluderen dat ons grietje echt een sterk dag en nachtritme heeft.Overdag is ze echt wakker en zodra het donker is,slaapt ze.Maar vandaag was het vooral mopperen en niet huilen.Ze heeft vanmiddag wel lekker in haar hangmatje geslapen.
@ftm Lucas is goed gegroeid maar ja hij was dan ook 3960 bij de geboorte he! @zeehondje Je kunt het badje met een klein bakje (een maatbeker of zo) leegscheppen in een emmer of je kunt het badje in de douche cabine zetten als je die hebt. Of je doet het net als ik je laat het badje staan tot manlief thuis komt @suus ik dans met je mee. @sahi nee he hopelijk is het niet je bloeddruk. En toen was het alweer avond. Vandaag weinig gedaan ik had er echt geen zin. Dus lekker met Lucas geknuffeld en Fabian veel aandacht gegeven. Dat had hij ook wel even nodig. Morgen nog even naar de prenatal toe even lekker shoppen. Iedereen een heel fijn weekend.
hey meiden zooo wat vliegt de tijd zeg ... maar het gaat hier wel echt ok !! lisa heeft een echt ritme vanmorgen was het half 8 .. gaat goed .. ze is vrolijk en ze kan al meer geluidjes maken ! en ze lacht zooooo lief naar je vandaag is ze de hele dag naar opa en oma geweest met tim ik moest naar de kapper en had een bruiloft en alles is super gegaan ! ben zo trots op mijn meissie .. net lekker fles op en nu slaapt ze ! tim ligt er ook in .. ik ga zo op de bank liggen suus jeeeeeeeeeeeeeeej ik dans ook mee !! lolly hier ook bewust tijd voor tim .. doet hem goed en zo is hij ook niet jaloers hij is juist dol op zijn zus ftm jeeeeeeeeeeeeeeeeeej ook met jou wat beter !! mooi zo .. gelukkig maar zeehondje hahaha jaaaaaaaaaaa dat kan lisa ook zo leuk met het poepen ! altijd oppassen haha sahi knuf .. jakkes van je bloeddruk ! ik ben soms ook nog duizelig .. eigenlijk niet eens aan gedacht of dat het kan zijn mija balen van het spugen .. en ik slaap ook veel minder als man er niet is .. nu lisa doorslaapt gaat het al beter oh .. en ik ben weer ongesteld geworden sjeeee wat een bloedbad ik loop met twee maandverbanden in en ik ben gister gelijk de pil vergeten haha dommie tja .. na 3 jr niet slikken ergens ook niet zo heel dom toch
lolly: ik hoop niet die bloeddruk. t gaat nu ook weer wat beter, ik kijk het weekend wel even aan. lekker toch, een dagje niks. ik zou niks doen, maar heb toch maar even boven de prullenbakken geleegd (wat zitten die nu snel vol zeg, zoocompressen, luiers en maandverband) en de wc's gedaan. Lijkt het nog ergens op emma: ik denk aan die bloeddruk, omdat het aan het eind van mijn zwangerschap ook hoog was. Ik weet niet of dat het bij jou ook kan zijn. Kan ook ijzergehalte zijn of gewoon omdat je het druk hebt. Jezelf vezorgen schiet er vast soms bij in (de innerlijke mens, qua eten en rust ) he bah, ongesteld bij mij is het vloeien nu goed voorbij En ik ga over 2 weken de spiraal krijgen, hopelijk dan geen ongi meer voor mij. gisteren al voorzichtig seks gehad, gek joh, net alsof ik nog maagd was, zo spannend vond ik het. Maar het beviel prima
Zeehondje, ja of de puckababy ja. Mijn zus heeft de 'swaddleme' dus die probeer ik eerst eens. Er zijn ook alweer zoveel verschillende inbakerdingen zeg... Sahi, hebben ze je bloeddruk niet meer gecontroleerd? Bij mij heeft ie na de bevalling nog een tijd geschommeld. Hij was de afgelopen twee weken weer mooi laag gelukkig. Oh en het kunnen ook hormonen zijn. Pfff, daar kun je je ook zo raar en duizelig van voelen... Misja, ik heb je uitgenodigd voor wordfeud. Voor wie wil: joosjezingt Sex, of kunnen jullie dat allemaal alweer. Ik wil wel maar ik durf het nog niet. Het litteken is nog erg gevoelig. Ach het zal vast niet zo lang duren als de vorige keer. Toen was het pas weer leuk na 5 maanden geloof ik. Maar ja toen was ik goed bont en blauw en nu niet gelukkig. Zo nu dan TVOH
princi: in de kraamweek wel, maar nu pas weer bij de nacontrole. ik moest naar de ha of vk als ik klachten kreeg, die had ik eerst namelijk niet.
@emma haha slimmerd de pil vergeten, ook typisch iets voor mij daarom dagelijks wekker staan in de pauze van gtst . Hier gisteren helemaal gebroken in de bank in slaap gevallen, lekker gewinkeld met mijn moeder (wel ruzie gehad in de stad met een ASOmoeder in een eettent, dat vertel ik straks wel) en een hele gave koeka voetenzak gekocht en een jurkje voor de feestdagen. F. heeft geslapen tot 6:00 hahaah fantastisch. Daar ging mijn nachtelijk sigaretje haha..
Mijn nichtje moest heel nodig plassen (4 jaar) en er waren maar 2 toiletten. Een mannen en een vrouwentoilet. De vrouwentoilet stond op bezet en daar stond een dame met een 9 jarige dochtertje steeds aan die deurklink te trekken en te roepen dat het lang duurde. Ik ben van mening kleine meisjes mogen wel voor, maar goed dat wilde ik niet aan de vrouw vragen aangezien ze al zo ongeduldig aan die klink stond te trekken. Dus ik denk nou dan gaan wij wel op de mannentoilet, dus ik vraag nog uit beleefdheid of hun niet eerst op de mannentoilet wilde, ze stonden ten slotte al langer te wachten. Ja dat wilde ze wel, dus ik balen en dacht waarom doe je dat niet meteen dan . Komt daarna dus uit die vrouwentoilet een vrouw met een dikke "lelijke" baby en begint dus tegen mijn nichtje te schreeuwen dat ze niet zo aan die klink moet trekken en dat ze der baby niet eens rustig kon verschonen en wie haar heeft opgevoed, die zijn asociaal.. Ik draai me om, stond toevallig even bij F, nou ik flipte hem echt de pan uit, diegeen die aan die klink stond te trekken zat op die mannentoilet. Dus ik heb gewoon echt mijn mond opgetrokken, iedereen keek (en dat doet me echt niets) maar ik heb haar echt wel ff op der plek gezet en haar even haarfijn uitgelegd wat asociaal is en WIE!. Wat een trut zeg. Zelfs de eigenaar kwam erbij om de boel te sussen, echt ik was in staat der een draai om der oren te geven.. Wat heb ik een medelijden met haar kind zeg haha... je zult maar z'on moeder hebben.. Misschien vinden jullie mij nu Aso, dat ben ik helemaal niet hoor, maar vond het zo onterecht dat ze zo tegen mijn nichtje stond te schreeuwen..
FmT: je hebt gelijk hoor, als ze nou normaal tegen jou of je moeder begint, dat is tot daar aan toe. Maar je nichtje is nog zo klein, daar kan je niet zo tegen uitvallen! Dus je hebt gelijk hoor! Lekker dat je tot 6:00 hebt kunnen doorslapen! En dan maar geen sigaretje, toch?
Ja sahi ik stond er niet bij maar hoorde het, 3 seconde nagedacht wat zal ik doen maar ik kon het gewoon niet laten, voelde ook wel ff lekker hoor .. En ja dat nachtelijk sigaretje, ik wil eigenlijk stoppen maarja.. Hier F. om 6 uur wakker maar vriend had dus 135 cc gegeven, met als gevolg toen ik om 8 uur de fles wilde geven, heeft ze maar 40 op..