hey meiden wat een geklets ... leuk dat het drukker is ! moeilijker om op iedereen te reageren lolly ik wil ook mee op de sintboot !! haha wat leuk voor Fabian FmT he jakkie weer zo veel pijn .. niet te veel typen dan he caatje wat een super foto van je mannen !! alleen verkeerde voetbalclub hoor ik hier zeggen haha zeehondje hopelijk werkt de andere voeding snel .. hier was het een dikke week en toen minder krampen en scheten vandaag zijn we met 4e gaan shoppen bij de c&a een lekker warm skipak voor lisa zo makkelijk je legt je beeb er in rits dicht en hoppa en we zijn al de hele dag bezig in en om het huis .. ga vanaaf iets nieuws maken van braadstoom staat al in de oven ben benieuwd !! zal zo eens aan de aardappels beginnen ! manlief is tim in bad doen .. en zo is de dag weer zo voorbij
@Fmt: dan is het de easybase. Ik was nl ook al aan het kijken. Je moet wel even kijken welke maxicosi je hebt, ze passen geloof ik niet allemaal. Ik ontwaak net uit een slaap, jeetje. Zo de oven even aangooien, eten erin en even snel naar buiten de hond doen. Kan niet te ver weg, ze komen ons oude digitenne kastje tussen 6 en 9 ophalen @
@ellenk wij gebruiken gewoon kraanwater en dan opwarmen in de magnetron. Binnen 1 minuut is de fles klaar. @caatjem zo wat is Cristiaan goed gegroeid zeg. Wat kun je dan trots voelen he! @sahi veel plezier vanavond. @ftm he gatsie nou heb je nou nog steeds zo'n pijn. Wat akelig toch. @emma en was het lekker. Zo de dag is alweer bijna om. De dagen vliegen me echt voorbij. Morgen om 9.00 eerst naar de tandarts voor controle en dan rond 10 uur kraambezoek. Het bezoek druppelt hier nog steeds door. Fijne avond iedereen en hopelijk een goede nachtrust.
@Ellenk: Hahaha wat leuk dat onze twee boys op elkaar lijken! Was mij nog niet zo opgevallen... @Misja: hahaha ja, inderdaad goei poeier dat van mij! @Sjoon: Wat fijn dat het zo goed gaat! Natuurlijk moet je eerst je rust nemen en je ritme vinden! Wij hebben wel geduld! Ik gebruikte in het begin ook tepelhoedjes, helpt super goed en je tepels worden vanzelf sterker. Nu doe ik het meestal zonder, maar heel soms toch nog ff mét tepelhoedje. Overigens bestaat er ook goeie creme die je voor je tepels kan gebruiken ook tijdens bv. Die vond ik erg fijn! @FmT: *blush* oh, heb je me dat echt in een privé berichtje gestuurd?! Helemaal vergeten hahaha, nog steeds een beetje last van zwangerschapsdementie, geloof ik. @Cristian's nationaliteit: Hij gaat beide nationaliteiten krijgen, zowel Spaans als Nederlands. Ben nu met het papierwerk bezig, is nogal wat bureaucratie... *zucht* Hahaha, maar het heeft geen haast en daarna heeft ie wel mooi 2 nationaliteiten! @Emma: hahaha, jullie zijn de eerste die überhaupt iets van de voetbalclub zeggen! Wij zijn sowieso niet van het NL voetbal, maar ja, die club is wel die van mijn stad. @lolly: hihi ja echt wel! Hoewel ik ook even iets had van "bestaat er ook zoiets als TEveel groeien?!" Liefs, Caroline
@FmT: Oh, en wat betreft siësta tijd, die discussie loopt al heel lang. Noord Spanje vindt dat het afgeschaft moet worden, zuid Spanje is het daar niet mee eens. Ik geloof niet dat het spoedig daadwerkelijk afgeschaft zal worden...
Je moet idd isofix in je auto hebben. Dit zit standaard in auto's vanaf 2006 volgens mij. De dagen vliegen idd voorbij! Net lekker net d'r gedoucht. Gaat steeds makkelijker, minder onhandig en ik vind het niet meer zo eng nu.
Hoi Hoi, Zo me moeder en oma zijn weer naar huis. Manlief is voetbal kijken bij zijn broertjes en Joël slaapt eindelijk voor het eerst vandaag!! Dus nu even lekker tijd voor mezelf. @Sjoon: Lekker rustig aan doen hoor, geniet lekker van je kraamtijd. En fijn dat de bv goed op gang komt!! @Fmt: heerlijk bloemkool gegeten hoor. Balen dat je weer zoveel pijn hebt!! Zit niet mee. @Emma: Was het braadstomen lekker? Heerlijk met zijn viertjes shoppen!! Leuk he al die kleertjes! @Lolly: Heb me ook nog geen moment verveeld hoor sinds Joël geboren is! Dagen vliegen echt voorbij. Hier ook nog steeds wel kraambezoek hoor. @Caatje: lekker hoor dat het zo lekker loopt!! Geniet er maar van! @Zeehondje: isofix zit in de auto's vanaf 2005. Lekker hoor samen met je meisje douchen!!! Fijne avond meiden.
Hey meiden Hier even een berichtje van een drukke mama die erg wennen moet. Heb vandaag wat meer rust gehad omdat naomy na het kdv was. Morgen ga ik na de ikea met me schoonouders ff lekker shoppen en het sint kado voor naomy halen een houten keukentje. We leren danley nu goed kennen. Van de week had ie 2dagen niet gepoept en ik merkte dat ie last van zijn buik had. Dus hup termometer erin en hij begon te drukken en er kwam me toch een lading uit niet normaal meer. Ook had ie last van de darmen door dat wij kraanwater gebruikte en in het zh gekookt water. Dus nu hier eerst ook water koken. Ging vandaag al wat beter hoop dat het morgen helemaal over is. Wat kan een kleintje last van de darmen hebben zeg. Verder krijgen we van de week wat visite maar niet veel. Wel jammer want manlief is alleen deze week nog thuis. Fijne avond allemaal x sap
Sabrina, wat kunnen die kleintjes veel poepen hè?! Heb het idee dat het echt evenveel is als 'grote mensen' doen. Wel fijn dat jullie erachter zijn gekomen waardoor het kwam. Hier ook nog steeds visite. Heel soms in de avond, maar meestal overdag en dan is manlief er helaas niet bij. Vind ik ook wel jammer. Maar wat is je man lang vrij geweest zeg, lekker hoor!
Ik kwam er dus ook achter dat auto's die easyfix hebben vanaf 2005. Nu zijn onze auto's beide uit 2003, dus het wordt de easybase. Maar dan moet ik er dus 2 hebben en dat is wel een duur grapje zeg.. Zie dat er een hoop dames van alles ondernemen.. Ik kom nog niet veel verder dan met de kinderwagen wat boodschapjes doen. Vrijdag moeten we naar Ahoy, het is dan deukjes dag van de verzekering en daar willen we gebruik van maken. Ben benieuwd of dan de kleine man niet komt om eten.. Ik heb ook het idee dat er een hoop geboortekaartjes niet aangekomen zijn. Ten eerste heb ik van een hoop fam geen kaart gehad (nou is dat niet verplicht, maar toch) en ik heb een hele hoop mensen ook niet op kraamvisite gehad. En als ik eerlijk ben, heb ik niet zo veel zin om tot de kerst in de kraamvisite te zitten (of ben ik dan negatief) @ Sjoon: Eerst lekker genieten hoor, de rest hier komt wel. @ Sab: Ik snap dat je moet wennen en je kleintje leren kennen. Maar dat komt snel genoeg hoor. En erg fijn dat je nu lekker thuis bent. Verder ben ik het weer vergeten.. Even een foto spammen..
Zo daar ben ik weer, wat fijn dat Yanna me even heeft laten slapen! We zijn naar Volbeat geweest. Vrij nieuw bandje, die duidelijk nog aan groot publiek moesten wennen, maar het was wel erg leuk. En het kwam als geroepen, want Yanna haar dramadag was nog niet over. Mn vriendinnetje is als oppastante en niet moeder behoorlijk op de proef gesteld en ik heb even nieuwe energie kunnen opdoen. Ik begon me namelijk langzaam te ergeren gisteren en heb nu weer nieuw geduld voor Yanna. En nu kwam ze pas om half 5, ze had haar slaap blijkbaar nodig, ze was gisteren de hele dag wakker op wat hazeslaapjes na. Toen ik thuis kwam heb ik haar meteen in bedje gelegd en ze heeft geslapen als een roos. Ze was ook heel de dag beneden geweest. Misschien toch te veel prikkels. Dus als ze nog zo'n dag heeft heb ik naast veeeeel troosten ook nog haar bedje en anders de draagdoek achter de hand. Of mn vriendinnetje die even komt voor afleiding Heel verhaal, ga zo maar weer eens naar bed, nog even t kolven afmaken.
hier ook drama gisteravond !! overdag niet slapen en savonds brullen brullen om 21.30 de nachtfles al gegeven en mvr dronk goed .. toen op bed en om 7.45 wakker gemaakt ze heeft half slapend de fles op en slaapt nu nog !! niks gek na zon dag als gister vandaag dus rust en regelmaat !! maar goed zijn gister alleen een uurtje weg geweest dus waar het nu door kwam mijn moeder komt zo ga ik ff snel naar de winkels
Hier kom ik ook niet verder dan de super.Moet zeggen dat ik ook niet veel zin heb om de deur uit te gaan,is een hele onderneming met twee kids.Vandaag moeten we wel,want we gaan naar het cb.Ben heel benieuwd. Linn heeft weer van 21.00 tot 4.00 geslapen,niet zo gek....want ze was de hele dag wakker.Kom overdag dan ook nergens aan toe,als Jan om 5 uur thuis is,ga ik als een wervelwind door het huis.Nouja,da's ook een ritme. Keukentje van de ikea hebben wij voor Tess,is echt supergaaf!
Nou,hier dus absoluut geen sprake van prikkels....sommige kindjes zijn nu eenmaal veel wakker.Kan nu zeggen dat dat hele leuke peuters zijn En soms is het maar een paar dagen en gaat het ineens weer beter.Ik heb van de vorige keer geleerd niet teveel te zoeken naar verklaringen.....maakte ik mezelf gek mee 9 van de 10 keer kwam ik er toch niet achter.En hoe lullig het ook klinkt....ben blij om te weten dat ik niet de enige ben.
ff klagen hoor! wat een klote voeding die danley nu krijgt. hij heeft zon vreselijke last van zijn darmen (verstopping) dat ik net weer met een termometer heb moeten helpen. hij was alleen maar aan het huilen we kregen hem niet stil. na de poep bende nu lekker aan het slapen in de box. heb net het ziekenhuis gebeld wat we moeten doen. x sabrina
Even een kort berichtje van mij. Met Sam gaat het redelijk. Alleen hij is veel te veel wakker, dus probeer nu wat meer 'regelmaat en structuur' toe te passen.. is erg lastig, ben er maar druk mee. Maar alles voor Sam. Hij moet gewoon leren dat slapen in zijn bedje goed is. Ik probeer het dus voorspelbaar te maken. Gisteren naar cb geweest. Sam weegt alweer 5500gram en is 57cm (hij was 3355, 50cm bij geboorte). Dus dat gaat goed. Voeding mag al naar 200ml!! Mits hij wel 5 flesjes heeft op een dag (soms heeft hij 6, dan krijgt hij minder). Gisteren vaccinatie gehad, nu is hij heel erg moe en ligt dus voornamelijk op bed en hij drinkt heel weinig. De helft van wat hij normaal doet. Dus wel wat zorgen hier Nu heb ik al in een topic begrepen dat dit helemaal niet abnormaal is. Maar het is gewoon gek om te zien, hij slaapt normaal weinig en drinkt veel. Nu is het de omgekeerde wereld. Dames, als ik meer rust heb en lekkerder in me vel zit zou ik hier vast meer reageren. Maar ben nu nog zo druk met die kleine dat ik er soms gewoon geen zin in heb.
Welke voeding heb je Sab?Ik herken het....echt niet grappig.Beetje belachelijk van moeder natuur....in die 9 maanden kun je toch ook zorgen dat de darmen af zijn.Laat maar even weten wat voor tips het ziekenhuis heeft....wie weet hebben wij er ook wat aan.
zo dames, ik heb weer hoop op een goede dag vandaag. Heb haar nu in bedje laten liggen, in plaats van mee naar beneden en nu slaapt ze nog sinds de ochtendvoeding. Ze heeft me heerlijk laten uitslapen tot half 9, dus ze kreeg heel veel pluimen (hoop dat ze het snapt). Vandaag kan ik dus weer lekker van haar genieten en doen we alles gewoon weer opnieuw. Kolven ging gisteren ook minder, maar nu weer als een speer, doet me ook weer goed. Yanna en ik steken elkaar blijkbaar heel sterk aan met ons humeur, dus daar ga ik meer op letten. vandaag nog wat restjes kraamvisite en volgende week ook nog wat mensen en dan hoop ik dat iedereen wel een beetje is geweest.
Goede morgen. Hier een nachtje zonder klagen! Half 1, 4 uur en 7 uur. Dit zijn wel een beetje zijn tijden (of 3 uur iov 4 uur) Vond hem alleen net dwars in bed, tis net zo'n draaitkont als mama @ sahi: welke draagdoek heb jij? Ik heb er hier ook eentje, maar nog niet echt gebruikt. Wou hem gebruiken met de hond uitlaten, alleen is het daar te koud voor . En soms heeft mama ook afleiding nodig om even bij te tanken Blij dat je een fijne avond hebt gehad @ Emma: hoop dat je een beter dagje hebt vandaag *knuf* @ Suus: ik zou er in eerste instantie ook van alles achter zoeken, maar wat jij zegt, sommige kindjes zijn veel wakker. En ik hoop dat Sab straks voor jouw ook een oplossing heeft als ze antwoordt krijgt van het zkh. @ Sab: dat is echt heel erg vervelend, hopelijk kunnen ze je helpen. @ Fleurop: zo, die is flink gegroeit zeg! Niet normaal. Ook best vreemd om te lezen dat bij jullie de prikjes al zijn geweest, terwijl de de laaste baby net een weekje oud is. De kraamhulp zei dat ze huilering, hangerig en ontzettend veel slapen na die prik. Ook verhoging kon. Er werd hier geadviseerd sowieso zetpillen in huis te hebben. Dat helpt ook. En hoop echt dat je snel beter in je vel zit! *knuffel*
Het ziekenhuis is aan het overleggen. Doordat hij lymfevocht rondom zijn longen had moest hij speciale dieetvoeding voor 6weken. Dat moet hij nu nog 2weken hebben. Het is basic-f met liquigen en slaolie erdoor heen moet ook speciaal klaar gemaakt worden. Hoop dat ze zo met een oplossing komen of dat hij toch normale voeding mag hebben want dit is niet leuk zo. Ik ben nu onderweg na de ikea. Manlief is thuis met danley. Ik ff heerlijk shoppen. Xxx sabrina