Oktober mama's 2011

Discussie in 'De mama's' gestart door FmT, 9 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    #681 Gean85, 16 nov 2011
    Laatst bewerkt: 16 nov 2011
    Ha,

Er is weer veel afgekletst hier, heb eigenlijk helemaal geen tijd (en soms geen zin ;), vind twee kids toch behoorlijk druk) om te reageren, heb ook niet bijgelezen! Komt hopelijk wel weer, maar er komt binnenkort een megadrukke tijd aan voor ons, dus weet niet of ik dan nog veel op het forum te vinden ben!

Hoop vanaf morgen weer een beetje mee te gaan lezen/reageren!

2. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    jaaaaaaaaaaaaaaaaaa ikke blij.

danley heeft gepoept en met stukjes en helemaal zelf.
    zit nu tevreden zonder krampen bij me.

x sap

3. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh Sab, dat is goed nieuws zeg!

4. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Sab: das fijn zeg!

Yanna heeft voor t eerst een slaapzak aan, t past eindelijk fatsoenlijk ;) ik geloof niet dat zij t heel spannend vindt, hihi

5. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @sab wat een fijn nieuws dat hij gepoept heeft :)

@sahi nachtbraker :p

@gejanne begrijpelijk dat je druk bent ;)

@all dit had ik echt nodig, F. meld zich om half 6, tut erin geduwd en nog even tot kwart voor 6 kunnen rekken :D ik duik nu terug.

Tot hopelijk ergens 10 uur haha..

6. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Sab: fijn dat je nu zo'n tevreden kereltje hebt

Sahi: grappig dat ze eindelijk de slaapzak past

Fmt: hoe fijn kan zo'n kwartiertje extra zijn he :D Dinand werd om kwart over vijf wakker, met de speen erin was het ineens half zeven ;)

Zo, de fles is weer leeg, ik ga zo weer even verder slapen, beetje uitslapen voor hrt eerst deze week. Verder druk in huis vandaag en vanavond komen de collega's van manlief nog op kraamvisite!

Fijne dag meiden!

7. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goede morgen,

Snap er geen reet van. Collin kwam om half/kwart voor 3. Hij is klaar 45 min later, dus hop, bedje in. Gelijk huilen. Wil hij weer drinken (15 min later) en dan niet een beetje! Nee een volledide voeding.

Weet niet waar die vandaan kwam. Als ik zo klaar ben met voeden me bedje weer in tot 10 uur. Maar eerst een paracetamol innemen, heb knallende hoofdpijn!

8. Misja

Misja Fanatiek lid

8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    Goedenmorgen,

@Sab: Wat heerlijk dat Danley eindelijk goed gepoept heeft! Wat kun je dan ineens een tevreden kindje hebben he!!
    @Gejanne: lekkere nacht heb je gehad!! (hier dus wederom niet)
    @Fmt: Ook al zo'n heerlijke nacht! Slaap lekker uit zou ik zeggen!!
    @altijdvrolijk: Ja dat is idd een beetje vreemd!! Hij had waarschijnlijk gewoon nog honger! Tsja borstvoeding mag onbeperkt dus wat geeft het.

Hier dus geen prettige nacht gehad. En ik mocht nog wel doorslapen van manlief. Maar goed als Joël huilt dan word ik er toch wakker van. En hij kwam wederom weer vroeger! Totaal geen vooruitgang! Het was kwart voor drie!! Pfff die voeding voor hongerige baby's helpt dus ook niet.
    En toen was hij om half 6 weer wakker! Gelukkig met tut weer in slaap gevallen tot half 8. Pff ben gebroken. En voel me vandaag al zo emo!! Het is ook niet niks al bijna 7 weken non-stop gebroken nachten!! Zo naar de tandarts! (ook dat nog) Vanmiddag even een uitje naar het teamoverleg van me werk! Ben ik aan toe!

9. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    #689 CaatjeM, 17 nov 2011
    Laatst bewerkt: 17 nov 2011
    Goedemorgen,

Goede nacht weer gehad, Cristian kwam wel iets sneller dan normaal, maar wel weer gewoon 2x gedurende de nacht. Prima dus.

Na zijn ochtendvoeding heerlijk in mijn ochtendjas op de bank gelegen. Zie foto onder haha, kun je ook goed zien hoe tevreden Luna is met de situatie! ;) :D

@Gejanne: doe 't lekker rustig aan meis, het forum komt nu gewoon op een laatste plaats, dat is heel begrijpelijk!

@Sabrina: wat fijn dat het beter gaat met je mannetje!

@Sahi: wat leuk dat ze nu in de slaapzak past! FOTO!!! ;) :D

@FmT: lekker hoor, zo'n kwartiertje extra!

@altijdvrolijk: Balen! Hopelijk gaat het vannacht beter!

@Misja: Balen dat je je zo emo voelt, maar soms ook gewoon ff nodig. Sterkte vandaag dus in ieder geval!

Nou, ik ga ff ontbijten en eens kijken of we dan lekker naar buiten kunnen! Fijne donderdag allemaal!

Liefs,
    Caroline

Caroline, Cristian en Luna op de bank:

10. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Misja kan volgens mij wel een knuffel gebruiken,dus bij deze!

Caat,wat een onwijs lieve foto!

Hier kwam Linn vannacht weer om de drie uur.Maar dat kwam omdat zo moe was,dat ze telkens na 80 cc al in slaap viel.En wat we ook deden....mevrouw tukte verder.Dus nu gaaaaaaap,ben moe.Doordat ze gister en vannacht zo goed geslapen heeft is ze nu weer erg wakker,maar elke keer weer even wiegen en speen erin pikt ze nog.Ik ben weer eens niet vooruit te branden vandaag,dus een lekkere hangdag!

11. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    altijdvrolijk: ja dat hebben ze soms, maar het breekt je wel op, zo'n nacht...
    lekker rustig aan doen vandaag!

fmt: ik kijk hier altijd even tijdens het kolven 's nachts, vandaar ;)

gejanne: ja jouw Dinand is niet zo'n klein popje natuurlijk, maar bij Yanna is alles altijd te groot, hihi ;)

misja: jeetje daar wordt je niet blij van. Is hij overdag ook zo in de weer? Want misschien draait hij de dag en nacht om??
    probeer lekker overdag wat slaap te pakken als hij slaapt! Zou je dat uitje wel doen?? (zelf weten hoor ;))

caatje: heerlijke foto! Het geluk straalt van je af :D
    ow ik hoop dat ik aan een foto denk, goeie van jou!

moet even een pakketje naar het postkantoor brengen straks, dus als Yanna wakker is aan de bak, aankleden, voedden en op stap.
    ik ga lopend, wel een eindje, maar dat is wel lekker denk ik.
    maar nu ontbijten met koffietijd erbij :D

12. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Zo wat heeft Lucas het goed gedaan vanacht. Gisteren om 22.15 de laatste fles en vanmorgen kwam hij om 7.00. Toch wel erg lekker een nachtje slapen.

Net bij de ha geweest en het spiraaltje zit erin. Het stelde echt niks voor. Bijna niks van vernomen.
    Nu blijk ik bij de vagina een blaasje te hebben (had ik al wel gezien na de bevalling maar ik had er nog niks mee gedaan) wat volgens de dokter geen kwaad kan maar ik mag, als ik er last van heb of als ik het zelf wil, het weg laten halen bij de gyn. Aan de ene kant denk ik laat maar zitten en aan de andere kant denk ik laat het maar weg halen. Wat zouden jullie doen?

13. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ben heel eerlijk....als het geen pijn doet en het ziet er niet heel naar uit,dan had ik het laten zitten voorlopig.Is anders weer een ingreep....moet er niet aan denken nu.Maar das heel persoonlijk.

14. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    2 keer plaatsen is een beetje veel he
    Soory m'n comp heeft kuren vandaag geloof ik.

15. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @sahi, jaaa eerst kwam ik voor het eindbericht van Caatje nog even kijken op zp, nu kom ik voor jou nachtberichtje aangezien Caatje niet altijd meer als laatste is haha.. :D

@lolly fijn dat dat ding erin zit, euhm blaasje bij de vagina ik weet niet zo goed wat ik me er van voor moet stellen. Ik denk wel dat ik het weg zou laten halen als het daar niet hoort. En wat lekker dat Lucas zo lang heeft geslapen :).

Enne ik ben ongesteld geworden :x, best zwaar ongesteld :x, buikpijn en hoofdpijn.

Vandaag ga ik proberen om het met 5 flessen te doen. F. blijft op flesjes van 100cc hangen maar zojuist eentje van 150. Dus ik ben wel tevreden en blij :). Vanmiddag proberen te rekken naar half 3 mocht ze rond 1 uur wakker worden dan ga ik gewoon even lekker een stuk rijden naar mijn favoriete supermarkt haha :p

16. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Ow en F. haar smetjes zijn bijna weg, ik heb bepanthen gebruikt

17. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Sabrina, hopelijk helpt de nieuwe samenstelling snel. Oh joepie, zelf gepoept! Hoe blij je daarmee kan zijn hè.

Gewicht; ik was voor de zwangerschap al een paar kilo's aangekomen vanwege het hormoongebruik. Zit nu nog een kilo boven gewicht aan het begin van de zwangerschap. Maar wil er dus nog wel een paar meer af hebben.
    Ik heb zo'n blubberbuikje nu...

Lolly, fijn dat je geen gaatjes hebt. En een spiraaltje, bbbbrrr....lijkt me ook best wel eng om te laten zetten ja. Maar wel lekker dat je dan niet elke dag aan de pil hoeft te denken.
    Sooooo, lekker lang geslapen, heerlijk (zonder voeding tussendoor toch?)

Sahi, en heeft ze weer lekker lang geslapen vannacht?

Gejanne, heel begrijpelijk. Ik ben al blij dat als ze even slaapt overdag (en ik niet hoef te wassen, schoonmaken, opruimen, eten, enz.) ik even kan reageren hier. Als je er twee hebt 'rondlopen' kom je daar echt niet aantoe denk ik.
    Lekker genieten!

FmT, fijn dat zo'n speentje helpt hè. Gisternacht om half vier erin gedaan en toen werd ze pas om half zes weer wakker!
    Je hoort vaak dat de eerste menstruatie altijd een stuk heftiger is dan gewend bent geweest. Sterkte dus.

Altijdvrolijk, gelukkig had je genoeg voeding voor 'm.

Misja, wat balen dat ie niet iets langer wil slapen 's nachts. Hoelaat krijgt hij de laatste voeding?
    Ik merk dat sinds we de laatste en één na laatste voeding wat sneller op elkaar laten volgen, ze langer slaapt. Misschien een idee?
    Of wat ik ergens las. De laatste voeding in tweeën splitsen. Bijvoorbeeld om 21.30 uur een halve voeding en dan om 22.30 uur de andere helft van die voeding.

Caatje, wat heerlijk ontspannen zien jullie er alle drie uit.

Suuszwanger; met dit weer zou ik ook lekker binnen blijven hangen. Ga ik ook doen.

Nou, gisteravond iets over half elf laatste fles. Daarna heb ik haar nog een tijdje gehoord (de hik, niezen). Maar om half twaalf was het toch echt stil.
    Vanmorgen om half zes wilde manlief de fles geven. We hoorden haar nog niet. Maar ik vond het wel lekker dat ik dan tot half negen nog kon slapen. Dus ik haar kamer in en toen gingen wel gelijk de oogjes open. Ze sliep dus niet heel vast meer.
    En inderdaad om half negen weer wakker.
    Het slapen nu wil niet echt lukken. Is een half uurtje stil geweest, maar ze huilt weer. Nog maar een keer die speen erin proberen te doen.

Spugen gaat beter. Nog maar kleine beetjes. Even vandaag bekijken hoe het gaat. Denk dat ze ook wel even moet wennen aan de nieuwe voeding.

Ik heb van de Etos-spaarkaart van die lotion washandjes gekregen. Als je deze gebruikt, moet je het daarna dan ook nog droogmaken met een doek?

18. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Meiden ik kom snel weer mee kletsen hoor!! Vriend is ziek dus ben lekker druk met 3 ;) kinderen.
    Probeer wel mee te lezen af en toe, maar dat gaat ook nog niet van harte haha

19. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ik lees wel dat jullie kleintjes echt goed slapen! Fee heeft gisteren om 21.45 uur een fles gehad en kwam om 01.45 uur weer. Daarna gelukkig pas om 07.30 uur dus kon ik ff lekker bijslapen. Hoop zo dat we de flesjes een beetje kunnen rekken zodat ze 's avonds rond 23.30 uur de laatste krijgt. Maar ze zit gewoon al op 5x 165cc (gaan overigens niet allemaal op, soms laat ze 30/40 staan)

20. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    lolly: wat een heerlijke nacht!
    als je geen last hebt van dat blaasje, dan zit het er toch prima?

fmt: met al die baby's zijn onze dagen en nachten lekker door elkaar heen gaan lopen hier ;)
    ow wat balen dat je ongesteld geworden bent! En ook nog zoveel last :(
    Gelukkig zijn de smetjes wel weg!

zeehondje: het was niet lang vannacht achter elkaar, maar ze was niet meer aan het mopperen, dus na de voedingen steeds meteen weer kunnen slapen :)
    jullie hebben ook een lekker lange nacht gehad :)

LM: ow succes met het 3e kind ;)
    en jullie nachtje viel ook mee ;)

Zo eten zit erin bij Yanna, kolven gedaan, nu echt de deur uit!

Deel Deze Pagina