Ik heb er een halve dag wiegen en speentje terug drukken erop zitten....ha ha ha.Nu even de grootste meid naar bed brengen en dan weer een flesje voor de kleinste.Hopelijk slaapt ze vanmiddag nog wel even....
Grrr,dit doet ze dus elke keer....in slaap vallen vlak voordat ze een fles moet hebben.Kan ik haar wakker maken,zo jammer.
Hoi Hoi, Zo weer terug van de tandarts! Heel me bovenkaak verdoofd. Wat is dat toch een rot gevoel. Maar goed nog even dan moet het weer uitgewerkt zijn. @Caatje: Wat een schattige foto zo met zijn drietjes op de bank!! heerlijk he. Ons kleine hondje staat ook echt op iedere foto. @Suus: Dank voor je knuffel! Voel me nu gelukkig weer wat beter. Maar had vanmorgen het gevoel alsof ik al weken geen uur slaap had gehad en daar word je dan verdrietig van!! @Sahi: Hij is meestal na zijn ochtendvoeding wakker tot de volgende om 11 uur. Ligt om hlaf 12 weer in bed en slaapt dan tot zeker 3 uur. Dan weer een fles en dan is hij meestal weer wakker tot de volgende, althans hij wil dan echt niet in zijn bed slapen. (wel bij papa of mama) En om 7 uur krijgt hij weer een fles en slaapt dan tot de nachtfles! Maar moet hem dan vaak wel wakker maken. Maar gaan proberen om dat eens niet te doen. (uitje: Ja dat ga ik echt even doen, manlief is thuis dus even alleen er vandoor! Lekker bijkletsen met de meiden op me werk) @Wow lolly wat een heerlijke nacht!! Was dat hier ook maar zo, onze kindjes schelen toch maar een dag! Maar goed, waarschijnlijk is Joël er nog niet aan toe. @Fmt: Balen weer ongesteld!! Dacht vorige week ook dat ik het ging worden, had echt zo'n ongi gevoel! Maar tot nu toe nog niks!! @Zeehondje: Joël krijgt zijn laatste voeding om elf uur. Maar moeten hem dan vaak wel wakker maken. Zal eens wat vroeger gaan proberen. Wat fijn dat het spugen minder is, en die lotionwashandjes hoef je daarna niet na te drogen hoor! Zo nog een half uurtje en dan vertrek ik richting me werk! Even lekker wat anders. Mag 2 januari weer aan de bak, deze week me rooster weer opgehaald. Aan de ene kant fijn dat het nog even duurt, maar als ik er dan ben heb ik ook wel weer zin om te gaan beginnen! Nog een week of 6! Daar ga ik nog maar even van genieten. @
Zal straks uitgebreid reageren hoor, maar weet ff niet hoe of wat. Me vriend ziet er niet uit, wit, wallen en erg moe. Ik voel me daar een beetje schuldig over. Hij is hard aan het werk, maar echt slapen kan hij niet. Hij hoort mij en die kleine s'nachts. Nu kan hij evt als hij avonddienst heet (zoals heel deze week) wel even ervoor liggen, maar daar is hij te 'wakker' voor. Voel me echt super schuldig en een beetje emo (komt ook omdat me ma vandaag hier voor het laatst is om te helpen)
Caatje: geweldige foto van jou met de kleine man en uiteraard jullie hondje! Geluk spat er van af Suus: hier ook al zo'n hangdag, er komt niks uit mn handen, terwijl ik van plan was om mn hele huis een poetsbeurt te geven. Zo maar met frisse tegenzin beginnen Maar van zo'n nachtje wordt je ook niet uitgeruster, dus doe lekker rustig aan vandaag, meis! Sahi: nee, Dinand is zeker geen klein popje, maar ik legde hem van de week bij mn ouders in het campingbedje (thuis ligt hij altijd in de wieg) en ik vond hem toen zooo klein Gelukt het met het pakketje wegbrengen!? Koud zeker!? Blijf lekker binnen vandaag!! Lolly: heerlijk lange nacht kunnen maken, rust je lekker van uit! En wbt dat blaasje: als je er geen last van hebt zou ik het laten zitten. Je kunt altijd vragen wat voor ingreep het zou worden en of je er dan veel last van zou hebben! FmT: succes met je ongesteldheid, bleef bij mij naar de eerste zwangerschap 13 weken uit en ik zou het helemaal niet erg vinden als het nu weer zo lang gaat duren Fijn dat je smetjes bij je kleine meid weer bijna weg zijn, is vaak zo, zo snel als het er zit is het ook weer weg! Zeehondje: zo, jullie kleine meid heeft ook een lange nacht gemaakt! Heerlijk! LM: herken het hoor, druk genoeg met 2 kids, en dan jij ook nog eens een zieke man! Ik reageer ook sinds een week weer op iedereen volgens mij Altijdvrolijk: probeer je niet schuldig te voelen, snap het wel! Maar jij moet toch gewoon voeden 's nachts en huilen kun jij ook niks aan doen. Evt. zou hij oordopjes in kunnen doen! Zo, iedereen gehad volgens mij, dus nu moet ik echt aan de gang! Ik kan alleen wel slapen ... , zo lekker warm hier
Niet doen gejanne,blijf maar lekker hangen,kunnen we mooi wordfeuden. Hier ook ongesteld,want zit in de stopweek van de pil.
fmt; beetje talkpoeder in een hand doen en dan met een vinger wat in de plooien vegen.. nooit een hele laag poeder doen dat worden namelijk korrels(gaat samenplakken) en dan doet t zn werk niet ah lees dat de bepanthen ook werkt, super! he bah ongi! ik verwacht na t weekend alweer mn tweede ongi wat heb k dat niet gemist zeg! sabrina:.wat een ukkie is Danley nog.. maar dat is wel te begrijpen na wat hij in zn jonge leventje al meegemaakt heeft!! zit hier natuurlijk al een tijd op mn oude gewicht maar moet echt nog ff richting sportschool voornamelijk om mn schuine buikspieren en rug te trainen. zou ook wel willen zwemmen maar k heb nog zo'n duidelijke pigmentstreep dat k daar wel ff mee wacht Caatje: zag die kinderwagen van jou gister bij een frans stel op t cb, wat een handig ding zeg echt belachelijk dat k die in nl verder nog nooit gezien heb! fijn dat t zo goed gaat met Cristian en jou! sahi; huh jij snel last van smet in je liezen? ik kan me er weinig bij voorstellen, ook plooien? misja; hoeveel drinkt joel nu? kan je t niet ophogen zodat ie er wat langer mee doet? doe de bij de laatste avondfles ook weleens gewoon n extra schep.. dat vind k altijd wel helpen wij hebben een topnacht gehad..mason vind vier flessen zat! hij heeft van 22.00 tot 05.30 geslapen (zou eigenlijk pas om 07.00 een fles moeten en daarna 12.00) hij is na zn fles weer gaan slapen tot 10 en begon pas om 11.45 te piepen om n fles nu krijgt ie dus weer om 17.00. ben wel echt weer een geluksvogel met zo'n makkelijk kindje maar vind ook dat we er zelf wel aan bijdragen om m zo makkelijk te maken/houden lovingmom: haha succes met de 3 kids hahhaa lolly; fijn dat je geen.last heb van t spiraal zetten! ik vond t verschrikkelijk weet k nog.. en dat blaasje.. tja als t jou niet stoort en geen kwaad kan? lekker laten toch.. ik heb ook nog steeds een doordemidden gescheurde labia. ziet er niet uit maar heb er gek genoeg geen last van dus pas als k zeker weet dat k geen kindjes meer zal baren laat ik de boel wel opknappen
Suus, it's your turn (zit dus nog steeds te bankhangen, maar moet echt wat doen, want er komt vanavond visite hier ) O, en Dinand krijst, hij mag nog een uur op zn fles wachten
Nee nee Gejanne,doe 'm maar vast een fles....kun je ondertussen wf.Oh erg he,ben echt verslaafd! En dan doe je vanavond een lampje minder aan,niemand die dan het stof ziet. Anz,lekker hoor,heerlijk slapen.Jij hebt dus ook al zo'n fantastische streep,grrr.Bij Tess nooit gehad.Wanneer trekt het weg,weet jij dat?
Ik heb ook al de hele dag nergens zin in. Kom vanavond wel reageren. Maar wat drinken jullie kids veel en wat zijn ze groot. Hier past net mt 56 en danley drinkt 7x80cc maar is ook nog maar 3.5kilo. Hahaha wat een ukkie. Zowat wel de kleinste denk ik. Tot vanavond ga nu maar eens ramen lappen blegh
@anz is dat een streep die van boven naar beneden loopt ? Gaat die ooit nog weg dan? Ik heb een lichte streep zitten daar.. Fijn dat Mason het goed doet. Thx voor die tip met talkpoeder wellicht gebruik ik dat de volgende keer.
Wat een schijtbende hier,nu letterlijk.Jeetje,zat nog op haar rug,bah! Nu ligt ze weer fris in haar bed,maar is klaarwakker.Ga even tot 15.00 wachten,pluk dan Tess uit bed en dan even wandelen.
Fmt,daar word ik niet vrolijk van....hoezo gaat die ooit dan weg....Poef,weg illusie.Ging er helemaal vanuit dat ie wel een keer weg zou gaan.
Wandelse Suus, ga ik nu snel Dinand de fles geven, kan ik in de tijd dat jij aan het wandelen bent schoonmaken Wat een bende kan dat geven hè, die poepbroeken! Heb het gelukkig nog niet meegemaakt hier met Dinand dat het op zn rug zat, maar de vraag is niet of dat hier een keer gebeurd, maar wanneer ...
Ha ha ha,krijgen we allemaal wel een keer mee te maken,vind ik ook wel zo eerlijk eigenlijk.Hier bijna elke keer,ze poept dan 3 dagen niet en dan is het erg veel en ze perst als een malloot,hoorde de poep eruit schieten.Zo, genoeg details....eet smakelijk allemaal.
Suuszwanger, kan je haar dan niet nog even laten slapen? Blijkbaar heeft ze dan nog niet zoveel honger, als ze in slaap valt. Haha, had gelukkig al gegeten! HIer ook nog niet meegemaakt trouwens. Alleen dus vorige keer tijdens het verschonen dat ze gewoon verder gaat. Misja, toen ik even op m'n werk was laatst kriebelde het ook al wel een beetje hoor. Je wereldje wordt zo klein nu. Altijdvrolijk, vandaag dus even niet 'altijdvrolijk'. Wat balen, maar snap het wel. Hier slaapt vriendlief bijna overal doorheen. Aan het begin moest ik hem 's nachts echt wakker maken als ze huilde. Gejanne, lastig vind ik dat als ze wakker worden, huilen en nog niet de fles mogen. Hier net wel iets eerder gegeven. Zat maar drie uur tussen. Nu slaapt ze nog, dus kan ik het denk ik wel rekken om vanavond een beetje goed uit te komen. Hier slaapt de kleine meid eindelijk al vanaf 1 uur (ruim 1,5 uur dus al). En dan ben ik zo verbaasd en heb ik nog niks gedaan. Ja lekker op de computer liedjes downloaden en Iphone bijwerken, haha. Zometeen komt een vriendin met dochter van 1. Komen alleen wat later omdat die kleine meid ook nog lag te slapen.
haha meiden geen zorgen! die streep trekt gewoonlijk na zo'n 3/4 maanden helemaal weg ! bij Cenn duurde het 6 maanden voordat ie weg was maar hoe dan ook, Hij vertrekt.. ECHT!!
Dit is goed nieuws, ik dacht namelijk dat dat ding zou blijven zitten haha. @suuszwanger F. heeft hier zojuist tijdens de fles ook letterlijk haar broek volgepoept haha (dus niet haar luier) Het is er gewoon aan de zijkant uitgespoten. @zeehondje beter dat de nutriton lijkt te gaan werken, F. spuugt hier soms nog weleens maar heeft er gelukkig geen last van, en het is al een stuk minder dan voor de nutriton. Veel plezier vandaag. @altijdvrolijk dikke knuffel voor jou! F. doet een poging om te slapen, ik zit nog steeds in de pyama, zo douchen aankleden en naar de supermarkt. Geen idee wat ik wil eten vandaag, iets met slavink denk ik.
Ha ha ha,dank u Anz!Anders had ik er een fraaie tattoo van laten maken. Blij om te lezen dat sommigen van jullie ook nog op de bank hangen,voelde me al ietwat lui....Herstel:ik ben lui,maar voel me er nu niet schuldig over.