mariel: ja joh, maar ik ga er vanuit dat de telefoniste dat toch weet... En overal zijn de regels weer anders begreep ik nu... lolly had m toch ook al met 6 weken, of heb ik dat verkeerd begrepen? wat een heerlijke nacht. fmt: jee wat een kado's! Leuk hoor! Fijn dat het met F beter gaat. Heb dezelfde vraag over infacol als jij. princi: lekker, een gebakken eitje Verwen jezelf maar lekker ja over seks hebben ze daar niks te zeggen hoor! Als ze nou netjes tegen me waren had ik wel eerlijk geweest dat ik daar wel behoefte aan heb, maar ga er nu met hun niet over hebben. altijdvrolijk: nee dacht ook dat ik een rustige dag had, maar helaas... maar nu moet ik wachten tot Yanna honger heeft voor ik weer op stap ga, dus nu even relaxen. emma: wat een leuke foto!! heerlijk he, die grote ogen hier dus aan het wachten tot Yanna trek heeft, dan kan ik daarna naar de huisarts. Ze begint al wat te kreunen enzo. Mn vriendinnetje zou ook op de thee komen, maar die weet dat ik zo nog weg moet, ga ik maar niet op wachten, want heb nog geen concrete tijd van dr gehoord ze krijgt binnenkort een huissleutel, dat maakt alles een stuk makkelijker
Zo,keek gelijk in die mooie grote ogen van Lisa! Vanmorgen heeft Linn de hele tijd op de arm gelegen....Na de voeding begon ze weer te huilen,maar ik was druk met Tess.Dus ik moest haar 20 min. laten huilen en net toen ik erheen wilde gaan,viel ze in slaap.Denk dat ik haar af en toe toch maar even moet laten huilen....al kan ik dat niet als ik stil op de bank zit. Hier is het echt herfstweer,grijs,grauw,miezerregen en harde wind.Wel jammer,want heb al 3 dagen niet kunnen wandelen.Niet dat ik zo'n wandelaar ben,maar wilde eigenlijk naar de super om chippies te halen.Lekker voor onder de tvoh vanavond....
even snel nu ik achter de pc zit, gisteren een hele serie gemaakt toen ze wakker werd voor DE lach.... ik was net te laat Straks bijlezen, nu lunchen naar de nacontrole bij de VK groetjes
Hey meiden... Even laten weten dat ik nog leef en alles goed gaat hier!! Met Micah ook sinds we zijn overgestapt naar de FV... Mijn BV bleek niet voldoende voedingsstoffen te hebben, waardoor mijn mannetje honger had. Nu met de FV veel beter aan het slapen en drinken! En wat een voordeel is: nu dus echt quality time met de oudste (of voor mezelf) Heb wel alles gelezen, maar onthouden doe ik nog weinig... Hahaha... @ Sinterklaas: Wij doen hier wel aan ivm de oudste... Micah krijgt gewoon wat kleidng en misschien een klein speeltje.. @ Sahi: Dat is inderdaad geen rustige dag!! Wat een mooie grote ogen heeft Lisa!!!! @ Suus: Wat lekker dat het beter gaat bij jullie! En het laten huilen... Volgens mij is niemand daar een echte ster in hoor!! @ Mariel: Wat een nacht!! @ Zeehondje: Fijn dat alles vanmorgen weer goed was!! Ik ga weer.. De mannen willen aandacht
Ik heb vanmorgen zo moeten lachen, was die kleine aan het voeden en soms lijkt het net of mijn linker borst kapot is hahaha! Dan laat hij 'm ff los om op adem te komen, maar dan blijft mijn tepel gewoon melk sprietsen: RECHT IN ZIjN GEZICHtJE! Is zoooo schattig! Is nu twee keer gebeurd en ik kwam gewoon niet meer bij! Daarna uiteraard gelijk weer een poepluier (om me dat lachen betaald te zetten, vermoed ik). Heb ik hem op de comode liggen, luier weggehaald, wil lekker met olie gaan smeren: begint ie te plassen én laat hij een wind met consumptie! Hahahaha, alles onder, maar gelukkig zijn kleertjes niet. Maar kon die kleine dus niet zomaar terug leggen natuurlijk, heb 'm dus ff in de wasbak op de badkamer gewassen hahaha, ging prima! Nou ja, daarna zijn we heerlijk gaan wandelen, Cristian was heel wakker en alert, zo schattig. Heb er echt van genoten. Nu ligt hij al een tijdje in de box, nog steeds wakker, allemaal geluidjes makend, maar verder heel rustig. Denk alleen wel dat het zo gaat veranderen, want hij zal zo wel weer honger krijgen! @Princi: yeps, ik begrijp hoe je zus die hydro oplossing gebruikt! Maar zou daar zelf toch niet voor kiezen. Wil vooral een draagdoek vooral voor buitenshuis en voor die enkele keer dat het misschien thuis nodig zal zijn, neem ik aan dat je ook die doek gewoon om jezelf en de kleine heen kan slaan, terwijl je de kleine gewoon in je armen houdt. @suus: lol inderdaad zonde dat je die doek toen verkocht hebt! Ga jenu een nieuwe aanschaffen? Overigens vind ik de prijs van de Mykay nog gaan, wel duur, maar dat heb ik er wel voor over. de girasol vind ik echter erg duur! Ik denk trouwens niet dat ik 'm door zal verkopen, houdt 'm liever hier, voor het geval er een tweede komt of dat de zus van mijn lief aan kinderen gaat beginnen. @Sahi: nee, geen CB hier... Hier ben je afhankelijk van de sociale verzekering of je privé verzekering, maar heb je zelf dus de verantwoordelijkheid te gaan. Hier is totaal geen controle heb ik het idee... @FmT: nee, Sinterklaas vier ik hier nog niet. Ga ik pas doen als ik hem kan uitleggen wat het is hahaha, geen idee wanneer dus. Maarrrr.... Wij doen hier dus wel Drie Koningen en dat is te vergelijken met Sinterklaas. Dat vieren we sowieso al behoorlijk met de familie van mijn lief en ja, nu die kleine geboren is, is het helemaal leuk (is toch meer een feest voor kinderen). @Mariel: Wauw, wat een goede nacht hebben jullie gehad! Zou mooi zijn als Daan dat zo blijft volhouden! @foto's: wat een prachtige foto's! Zal er binnenkort ook weer eens eentje spammen! En ja hoor, ik ben weer even iemand voeden hier! Tot later! Liefs, Caroline
Nee Gold....hoe leuk zeg!Het is jou wel gelukt!Ben jaloers,ook al is het een halve foto. Karine,wat fijn dat alles nu beter gaat met fv.Groeide hij niet goed?Maar heerlijk even tijd voor jezelf.Wordt je echt een ander mens van he?
Caatje,is het in spanje een MMMMykay?Hier in Nl een Bykay. Ik heb al een nieuwe.....schaam schaam....al in de eerste week met Linn besteld.Nadat ik 1 keer mijn nieuwe en o zo dure lodger wrapper had uitgeprobeerd en niets vond....
hey meiden hier ff een foto van me tattoo! ga nu ff lekker liggen danley valt ook lekker in slaap dus ff samen slapen! kom als ik tijd vind straks reageren! x sap
Altijd vrolijk, fijn dat het terug in bed kruipen je goed heeft gedaan. Sahi, de wekken van manlief gaat altijd om half zes. Het was nu dus vijf uur en kon hij de fles geven, vind ie niet erg. Als het echt midden in de nacht is dan doe ik het inderdaad. FmT, infacol afbouwen/stoppen geen ervaring mee, sorry. Gebruik het hier niet. Maar misschien dat je het bijvoorbeeld alleen nog 's avonds kan geven, want dan zijn de krampjes volgens mij altijd het ergst? Wat heb je veel mogen uitzoeken voor sinterklaas zeg, prijzige dingen ook best. We vieren het hier wel met familie. Maar de ouders kopen zelf een paar cadeautjes voor hun eigen kinderen. En wij hebben lootjes getrokken om voor iemand één 'groot' cadeau te kopen. Mariel, leuk voor Esmee en ook voor Daan en jullie. Iedereen krijgt een weekend lang lekker veel aandacht. Super geslapen die kleine van jullie zeg! Emma, echt een geweldige foto! Wat houdt ze d'r hoofd mooi omhoog. Sahi, da's wel handig als je vriendinnetje een huissleutel krijgt. Hier vind ik het soms ook wel lastig met visite. Soms wil ze dan precies de fles. Maar tot nu toe gaat het steeds goed. Maar zat al te denken dat ik dan de visite bel en zeg dat de sleutel in de voordeur zit ofzo. Suus, ik kan dat ook niet hoor, lang laten huilen. Maar als je weet dat ze niet huilt van de honger werkt het dus blijkbaar wel. Goldduke, jaaaaaa. Lastig hè om op de foto te krijgen (bij ons gelukt toen we met z'n tweeën waren, zie album). Karine, fijn dat alles zo goed gaat. Ook met de voeding nu. Caatje, haha, een spuitende tiet. Hier gebeurt het ook weleens met de fles. Dan draai ik 'm om in haar mondje te doen en dan spuit het eruit, zo in haar gezicht. Hihi. Ik leg altijd alvast een schone luier eronder, want wat jij beschrijft gebeurde mij dus ook. Dan wordt die schone, nieuwe luier vies en niet je aankleedkussen/hoes. Oh, jaloers, jij kan lekker wandelen in mooi weer. Sabrina, heeeeeeeel mooi. Hier ook niet echt lekker weer, miezer. Maar nu is het droog. Sophie wil niet echt slapen. Heb gelukkig wel kunnen stofzuigen en hierdoor is ze in slaap gevallen, maar net werd ze weer wakker. Onder het reageren even een kwartiertje met haar in d'r kamer gezeten en ze viel zo in slaap. Tien minuten nu is ze stil en slaapt ze. Ben benieuwd of ze blijft slapen, want dat overdag langer slapen is nog steeds erg lastig voor haar. En anders ga ik denk ik toch maar even wandelen zo, zie een beetje blauw/zon tevoorschijn komen namelijk.
Ha, Net even met Dinand naar de dokter geweest, zijn 'grote' teen van zn rechtervoetje was onstoken. Sneu hoor, zat echt een gele bult op. De nagelriempjes van zn vingertjes waren in eerste weken na zijn geboorte ook al ontstoken. Dit heeft de huisarts nu gewoon met een naald aangeprikt en de pus er uit geduwd. Ze had het nog niet eerder zo erg gezien als bij Dinand, zijn nageltjes van de grote tenen groeien namelijk helemaal in de teen zeg maar, ik heb nu een verwijzing gekregen voor de chirurg. Mocht die er iets aan willen doen, moet hij onder narcose gebracht worden. Zit ik niet op te wachten hoor, voor 2 van die teentjes Maar eerst maar eens een afspraak maken! Zag mooie foto's voorbij komen van jullie kleintjes, lief!! Grote ogen van Lisa, geweldig! Hier gaat t vandaag wat minder, Dinand wil constant bij me zijn, hij sliep net toen we bij de dokter vandaan kwamen, heb hem dus over gelegd in de wieg, maar hij krijst al weer! Kan vandaag ook erg weinig van Jarno hebben, alles bij elkaar denk ik. Vorige week vrijdag zou namelijk het voorbehoud van de kopers van ons appartement al afgelopen zijn, dat wilden ze graag verlengd zien tot vandaag, maar nu vroegen ze weer verlenging, tot volgende week dinsdag. We zitten dus al 5 weken in onzekerheid of alles wel doorgaat Beetje emo dus, al met al! Kom later of morgen wel weer even op iedereen reageren! Liefs
@suus en gold wat een snoetjes @gejanne oe das ook balen, geven ze ook een redenen aan waarom ze meer tijd nodig hebben ? Een speenkoord had ik dus nog niet maar ook wel erg handig. Thx. Ook een foto spammen : Bekijk bijlage 201636
@gejanne: mag je dan zo vaak uitstel aan vragen? Wat een mooie spam foto's! En wat heeft lisa een mooi stel kijkers!! Hier vanmorgen naar de markt gewandeld en even in de binnenstad geweest. Lekker hoor, er even uit te zijn. Trouwens hier komt mijn dametje niet door de gehoorscreening heen met haar rechteroortje. Is nu 2x getest. Nu moet ik telefoontje afwachten van een coordinator die met een ander apparaat komt, dan krijgt ze allemaal plakkertjes op haar hoofdje en borst, dan gaan ze t nog eens testen, als deze dan nog niet positief uitkomt dan krijgen we een verwijzing voor het audiologisch centrum in zwolle. Ben erg benieuwd
@suus: Nee, die hebben we hier niet hoor, ik moet 'm gewoon in NL bestellen enne... De Mykay?! Dat was een bedenksel van mezelf hahaha, verkeerd overgenomen... @zeehondje: lol ja, ik leg er normaal gesproken ook altijd al een schone luier onder, maar ja, juist nu dus nog niet hahaha. Zul je altijd zien! @ByKay draagdoek: zojuist een reactie ontvangen van draagdoek.nl: ZE VERSTUREN OOK NAAR SPANJE!!! En een super handig maattabelletje gekregen om de maat te bepalen. Voor ons duidelijk een L nodig! Straks eens met mijn lief samen kijken welke we het mooist/leukst vinden! @gejanne: balen dat je zo'n rotdagje hebt, hoop dat Dinand gauw weer rustig wordt, ook zonder steeds bij z'n mama te zijn! @Foto's: weer prachtige foto's voorbij zien komen. Spam er hier nu ook weer ff eentje van Cristian! Liefs, Caroline Ons mannetje 3 weken en 5 dagen "oud":
Gejanne, balen zeg dat ze steeds om uitstel vragen. Nog eens vier dagen in onzekerheid zitten dus. Sjoon, lijkt me best wel spannend de testen van het ene oortje. Hoop dat het toch meevalt. FmT en Caatje, mooie foto's ook weer. Net nog even lekker gewandeld. Was bijna helemaal blauw opeens.
FmT: wat een snoesje Ja, de man moest een medische keuring ondergaan, waarschijnlijk voor zijn overlijdensricioverzekering. Daar hadden ze een week extra tijd voor nodig, omdat de uitslag niet op tijd binnen zou zijn. Maar nu waren er extra vragen gesteld aan de huisarts n.a.v. dat onderzoek en hij moest daar een briefje voor schrijven oid (maar volgens mij hebben dokters daar niet zo'n haast mee!) Sjoon: ja, mogen ze altijd vragen. Wij kunnen nee zeggen, maar dan wordt alles ontbonden en dan heb je helemaal niks! Maar betekend dat wij dat ook weer moesten vragen aan de verkopers van ons toekomstige huis, zij hebben ook al wat gekocht, dus het wordt een hele lange schakel zo! Wel spannend zeg, of er iets met haar oortje aan de hand is! 'Gelukkig' maar bij één oortje! Zeehondje: hier is het de hele dag grijs en regenachtig gebleven, lekker dat je nog even hebt kunnen wandelen! En idd, weer vier extra dagen onzekerheid, ben constant misselijk, maar ja, als wij nee zouden zeggen zou alles ontbonden worden, wil je ook niet! Caatje: wat een heldere kijkers heeft jullie mannetje! Mooie foto! Ach, iedereen heeft zo wel eens een minder leuke dag, maar het komt allemaal een beetje bij elkaar nu! Vanavond verjaardag, even wat anders om onze gedachten te verzetten
Wat hebben wij mooie kindjes gemaakt!! Ik word helemaal blij van alle foto's Huiskopen/verkopen... Toen ik mijn woning kocht was ik ook te laat ivm medische keuring, ik heb toen een boete moeten betalen aan de verkopende partij ..... Waarschijnlijk omdat ik het voorlopige koopcontract al getekend had? 'Het blijft k#t om zo in onzekerheid te blijven zitten. Alles komt goed en dit ook Gejanne. Net voor 't laatst bij de vk geweest... Dat was gek, ik vond het helemaal niet leuk, zij was echt mijn favoriet. En net voor het eerst weer een keertje ouderwets deelgenomen aan de vrijdagmiddagborrel Biertje smaakte geweldig! Florine zal er goed van slapen.
fmt: mooie foto!!! sjoon: ow wat vervelend van dat oortje caatje: ook al zo'n mooie foto! heerlijk he, dat met de borstvoeding en het poepen en plassen, zo grappig (bij baby's dan ) gejanne: snap dat je er vandaag even doorheen zit, dikke knuffel voor jou! gold: leuk hoor, zo'n borrel! ook al zo'n leuke foto suus: stom he, dat weer! ook al een leuke foto karine: leuk je weer te lezen! jammer dat je hebt moeten overgaan op kv, maar als Micah het daar goed op doet, is het prima toch? sab: die tattoo is zooo vet zeehondje: als Yanna echt honger heeft en ik verwacht iemand, zet ik de deur op een kier (dat kan hier wel) alleen 1 keer trok de postbode m weer dicht... zucht... zo iedereen weer gehad. Hier zooooo trots! Yanna dronk al wel een half uur actief uit de borst. Heb dus maar een half flesje gegeven en ze was zowaar voldaan Dus ze heeft toch wel een halve voeding op! Opeens zo'n sprong vooruit! Nu dus ook maar niet gekolfd, er staat nog een halve fles en het gaat dus steeds beter En dat terwijl ik me net weer afvroeg hoe lang we dit nu weer gingen doen. Ze wilde me even een poepie laten ruiken! Helaas is ze verder erg mopperig, nu ligt ze in bed, even wat minder prikkels, ze moppert nog wel, maar ligt niet meer te brullen... Ze is ook al heel lang wakker, dus we laten haar maar even... Denk dat ze te moe is om te weten wat ze wil. Zo is ze de laatste dagen al in de middag en avond, moeten daar gewoon weer even een weg in vinden.
Sahi, wat goed dat ze zo goed uit de borst heeft gedronken, joepie! Hier laat ik haar ook soms gewoon wakker in bed liggen. Dan hoor ik soms wat gekreun en uiteindelijk gaat ze of huilen of valt ze in slaap. Inderdaad minder prikkels.