Ha ha ha Caatje,voel me zeer vereerd! Klinkt als weer een leuke dag!Geniet ervan en gefeli met de 4weken-verjaardag van C!
sab: dat is ook een lekkere nacht. En lekker he, op zondag croissantjes in de oven suus: ow balen dat je niet kon slapen. Als je niet zo'n zin hebt, kan je man dan niet met de meiden gaan, dat jij thuis bijtankt? Ik zeg nu ook regelmatig dingen af, als ik er geen zin in heb, nu mag en kan het allemaal nog. hoop dat het vanavond en vannacht goed gaat met de voeding! caatje: dat zijn hele nette tijden en als hij 's avonds rond 23h blijft komen, blijven je nachten ook zo relaxed waarschijnlijk ow haha, ik ga soms te serieus in op dingen Maar je zal de komende weken wel zien hoe hij meer dingen gaat oppikken van buitenaf, echt heel leuk! gefeliciteerd met de 4 weken van Crisje lekker ontbeten en met zn 3tjes gedouched, nog even wat huishoudelijke dingen doen en dan komt de visite denk ik. Als het droog blijft gaan we de stad in. drukke maar gezellige dag dus
Sahi,dat wordt helemaal niet in dank afgenomen.En nu zullen jullie zeggen....jammer dan.....maar ik heb geen zin in gezeur.Druk mijn ding meestal wel door,maar krijg dan een hoop gedoe. Hier is het baggerweer,dus ik hoop dat jullie nog even de stad in kunnen. Even een vraagje wat jullie zouden doen: Linn slaapt nu in de wandelwagenbak op onze slaapkamer in de avond en nacht. Nu willen we ernaar toe dat ze op haar eigen kamer in het ledikant komt te liggen. We hebben 3 opties: * Eerst in het ledikant op onze slaapkamer,dus eerst wennen aan het ledikant. * In de bak op haar eigen kamer,dus eerst wennen aan de eigen kamer en weg bij ons. * Of cold turkey,direct in ledikant in haar eigen kamer,dus aan alles wennen. Wat zouden jullie doen. Overdag slaapt ze in de wandelwagenbak in de keuken.
Hoi Meiden, Hier ben ik weer eens! Erg drukke week achter de rug!! En ik ben nog steeds erg moe! Ondanks dat de nachten hier redelijk goed lijken te gaan! Afgelopen nacht wat minder, Hij kwam rond half 6. Maar goed we zijn ook zelf pas rond kwart voor 1 gaan slapen! Maar helaas wilde hij daarna niet echt meer gaan slapen. Pfff wat kan ik dan sacho zijn tegen manlief! Schaam me dan achteraf echt. Maar goed ben zo moe!! @Suus: Balen dat jij niet kon slapen!! Niks aan he. Hier is het wel aardig mooi weer. Zonnetje schijnt zelfs af en toe! Maar het waait wel flink! Ik zou kiezen voor je laatste optie! Gelijk in ledikantje op haar eigen kamer!! Dan heb je het in een keer gehad! @Caatje: Gefeliciteerd met Cristian zijn 4 weekjes!! Leuke foto hoor bij de paardjes! En wat er al gezegd werd, Crisje gaat echt meer reageren op dingen hoor! Joël is nu a.s. donderdag 2 maanden, en hij lacht, grijnst, kijkt echt bewust om zich heen, grijpt naar dingetjes met zijn handjes!! @Sahi: Heerlijk dagje toch zo!! Geniet ervan, hopelijk blijft het weer goed en kunnen jullie de stad in! @Sabrina: Lekker nachtje heb je gehad! Jullie mannetje doet het super goed zo te lezen hier! @Gold: Wow dat is nog eens een topnacht! Maar dan schrik je je rot he als je wakker word. Had ik hier deze week. Half 12 laatste fles en schrok om half 8 wakker!! Maar voelde me wel veel beter als je eens een goede nacht gemaakt heb! Gisteren zijn we lekker met zijn drietjes wezen winkelen. Nog kleding gekocht voor manlief. Verder lekker rond gesnuffeld. Geniet er enorm van om vrij weekend te hebben met zijn drietjes!! Is zo vaak anders. Vandaag rustig dagje thuis. Geen plannen, geen afspraken. Gewoon lekker lui thuis dagje. Mischien vanmiddag nog een rondje wandelen met z'n drietjes en de honden. Fijne dag allemaal
Goede middag dames, Pfffff, wat een werk zeg, laminaat leggen.. Maar het zit erin en het is echt super mooi geworden. Heb wel alles gelezen, maar erg weinig onthouden (sorry) Zal wel voorbij komen over tattoo's qua pijn.. Heb er zelf ook 3, viel allemaal erg mee. Zeker die in me nek. Bij mij zeiden ze, je moet ligt met je vingertoppen over de huid gaan en waar het, het meeste kietelt, doet het meeste pijn Zag ook wat enorm lekkere nachten voorbij komen, geniet ervan hoor.. Ik hoop het snel ook mee te kunnen maken. En Suus: Dikke knuffel voor jouw. Sorry voor de rest, kan het vandaag wel weer bijhouden
@suus hopelijk werkt dat voor Linn. Wat is de rest van je schema? Over het slapen waar voel jij je goed bij? Ik zou haar gelijk in het ledikantje leggen maar ik kan me voorstellen dat dat voor jou niet goed voelt. Als dat zo is dan zou ik haar in de bak op haar kamertje leggen. @caatjem jullie kleine Cristian alweer 4 weken. @misja lekker hoor zo'n relaxt weekend geniet ervan. Volgens mij hebben de meeste meiden heer een heerlijke nacht gehad. Hier hebben we ook heerlijk geslapen tot 09.45. Echt heerlijk. We hadden gisteren verjaardag en Fabian lag pas rond 23.00 op bed. Lucas kreeg hierna de laatste fles dus ook iets later dan anders. En hij heeft geslapen tot 8.00 toen hebben we hem de eerste fles gegeven moet ik zeggen. Hij lag gewoon heerlijk om zich heen te kijken. Manlief heeft hem de fles gegeven en ik kon nog heerlijk blijven liggen. Voor de rest hebben we vandaag geen plannen. Morgen verwacht ik nog wel wat bezoek voor m'n verjaardag. Dan word ik alweer 30 jaar
ohhhhhhhhhh lolly ... nog steeds lekker jong morgen haha !! alvast van harte .. hier gister gezellig uit eten geweest met vriendinnen was zo leuk vanmorgen sint gehad op mijn werk en ik ben met tim geweest man is met lisa thuis gebleven was met flestijd en druk en dat zagen we niet zitten nu ff uurtje naar schoonouders en dan vanaaf lekker niks !
Ha, Nou, eindelijk eens reageren, ben vanaf vrijdag al druk We hadden dus vrijdagavond verjaardag, werd een latertje , we gingen om half 3 naar huis. Toen kwam bij de mannen spontaan het idee om gisteravond naar de film (22.15 ) te gaan, wij hadden met de meiden een gezellige vrouwenavond, maar we waren gisteravond pas om kwart over 2 thuis. Hadden we zelfs zo laat op een buitenaf weggetje nog een alcoholcontrole!! Twee late avonden gehad dus, vanavond er maar weer vroeg in! Gold: in principe moet er idd een boete betaald worden als de kopers niet aan kunnen tonen bij minimaal twee geldverstrekkers geen geld te kunnen lenen! Maar t is idd heel beroerd, ben al weken snel aangebrand, kan weinig hebben, vaak misselijk zelfs (en nee, ik ben niet weer zwanger ). Nu maar afwachten of ze niet weer om verlenging gaan vragen, kan niet eindeloos door gaan natuurlijk!! En wat lekker dat Florine zo goed heeft doorgeslapen vannacht, daar wordt je blij van!! Duim voor je dat ze het zo goed blijft doen! Sahi: nog bedankt voor je knuffel van vrijdag Oh en lees dat je alweer ongesteld bent, snel hoor!! Leuk een foto van je lachende meisje, was het vanmiddag ook aan het proberen maar het lukt me maar niet om hem op de foto te krijgen! Lolly: idd sneu van zn teentjes, heb een afspraak voor volgende week maandag, moet ik het eerst op de poli laten zien en dan evt. gelijk gesprek met de chirurg. Vind het ook nogal wat om hem onder narcose te brengen hoor, maar we wachten wel af wat hun oordeel is! Telkens ontstekingen is ook niet prettig voor hem! Grappig, Dinand is al even lang als Lucas terwijl er toch wel wat weekjes tussen zitten Caatje: de verjaardag was vrijdag zeker gezellig en heeel laat Kwart over drie lagen we eindelijk in bed. Gelukkig heeft Dinand ons toen tot kwart over 7 laten slapen En wat een leuke foto's had je ook weer op FB gepost! Dinand spuugt de speen ook vaak uit, krijgt er zelfs braakneigingen van soms Stom gezicht is dat! Mariel: jij ook nog bedankt voor je knuffel Beslissing is wel genomen door de kopers, die willen dolgraag, qua financiën lukt het ook wel, maar de leeftijd van de man is dermate hoog (rond de 60) dat hij een medische keuring moest waar aanvullende vragen over gesteld zijn aan de huisarts en bij hem ligt het balletje nu! Suus: lekker de haartjes weer geknipt, voelt altijd weer heerlijk vind ik!! Goeie tip trouwens van het id-bewijs, als dat zo duur wordt kan ik het ook beter dit jaar nog laten doen! En ik zou er voor gaan om Linn direct in haar eigen bedje te leggen, anders wen je haar eerst aan haar eigen kamer, maar in reiswieg. Moet je haar later weer ergens anders aan laten wennen! Misja: lieve spam! En heerlijk zo'n rustig weekend! FmT: balen van het hoesten voor je vriend (en voor jou natuurlijk!!) Heb een afspraak bij de chirurg gemaakt voor Dinand zijn teentjes! (zie post van vrijdag evt. ) Kan volgende week maandag terecht. Vind het voor mezelf beetje overdreven klinken allemaal, maar het ziet er echt raar uit, zn teentjes! En ik doe het voor hem, hij moet haast wel pijn aan zijn teen gehad hebben door de ontsteking, wil dat voor de toekomst toch wel voorkomen! Zo, lap tekst, maar ik ben weer bij!
Ff snel voor gejanne naomy heeft dit ook gehad ook naar beneden groeien. We hebben toen 2weken elke dag in een badedas badje met der voetjes gezeten en is niet ingegroeid hoefde ook niet geopereerd te worden. Dit was toen bij ons de tip van het cb dan word namelijk de huid en nagel zacht en groeit het goed. Misschien heb je er wat aan. Ik kom vanavond ff spammen en reageren Xx sap
Gejanne, ja de groene badedas heeft blijkbaar een ontstekende werking. na de vorige bevalling ging mijn knip ontsteken en toen heb ik ook badjes gedaan met groene badedas.
he meiden, ik kom snel weer mee kletsen hoor maar beetje druk geweest deze week. Ik heb even een vraagje over wat jullie kindjes drinken op een dag. Fee slaapt nu zo af en toe door en dan merk ik dat ze overdag meer honger heeft, waardoor ze ook vaker komt. Vandaag heb ik haar maar om 08.00 uur wakker gemaakt en 150+5 gegeven. Na nog geen 1,5 uur begon ze weer en haar 30 gegeven, nog geen uur later begon ze weer t sabbelen en heeft vriend (tegen mijn principes in omdat ik niet wil dat ze zich troost met een fles) weer 60 gegeven. Daarna kreeg ze om 13.15 uur 90+3 dan 10 min pauze en weer 90+3 (samen 200cc). Hierop heeft ze het vol gehouden tot kwart over 5 (4 uur later). Dan zou ze hierna weer rond 21.15 uur moeten komen (die wil ik minder doen zodat ze voor haar laatste fles eerder komt). Maar dan zitten we op ongeveer 5x200cc. Is dit niet teveel?!?!
@lm wij bieden 5 x 200 aan. Misschien kun jij de flessen ook ophogen naar 200 cc. Misschien heeft ze aan 165 cc net te weinig. Ons schema vandaag was 8.00-12.00-15.30-18.45-22.30. Lucas was vamorgen aan de late kant voor de eerste fles normaal heeft hij rond zeven uur de eerste fles. Welke speen gebruik je. Hier gebruiken we alweer een tijdje de nummer 2 speen.
Lolly, ik vind dat wel een heel mooi schema Wij hebben de dr brown flessen en dan speen level 1. Ik vind haar ook erg onrustig de afgelopen 2 dagen. Ze is heel snel wakker, slaapt maar een uurtje, erg huilerig en winderig. Mischien dat ze krampjes heeft oid. Of een sprongetje.
Lm: ik weet wel dat ze maar max 1000 cc per dag mogen hebben bij kv, vanwege de nieren en iets wat in de kv zit. Ga t zo op mn laptop nog wel ff googlen voor je, want had die eerste regeldag allemaal info over kv opgezocht. Dus ik kom zo verder reageren.
hey meiden zo ff reageren. @suus en ben je nog gegaan naar de verjaardag? was het nog wel gezellig hoop ik. wij hebben danley eerst overdag in het ledikantje gelegd. en savonds ben ik af en toe nog makkelijk (heb moeite door alles om hem in zijn eigen kamer te leggen snachts) en slaapt ie in de kinderwagen naast me. @caatjem hoe was het eten? klinkt altijd heerlijk jouw dagjes vooral omdat jij lekker zon hebt. @sahi heerlijk die croissant op zondag elke zondag weer en het verveeld nog steeds niet na 7 jaar. @misja ja hij doet het super goed. we zijn zoooo trots op onze vechter. wat een lekker lachebekkie. @altijdvrolijk hahah bij mij kietelt alles kan nergens tegen maar pijn kan ik goed tegen. @lolly kan je je man misschien een weekend hierheen sturen? die van mij is niet wakker te krijgen. al leg ik 2 kinderen naast hem neer te schreeuwen. @gejanne ja idd was die groene. trouwens vaag dat ze je dat niet eerst als tip hebben gegeven maar gelijk na de chirurg. lijkt me toch dat je er alles aan wilt doen voor je je kleine laat opereren. @lm hier was dat probleem van de week ook. danley valt in slaap met speen 1 met gevolg 1 a 2 uur later weer willen. nu speen 2 erop en drinkt meer en dus rustiger overdag. zo ik ben weer bij. weten jullie hoelang de waterpokken duren en de koorts? naomy heeft nu koort heb der een zetpil gegeven net. en der ogen zijn ontstoken maar ze heeft zon last van die ...... dingen. ik moet morgen toch na de ha voor een sterilisatie verwijzing dus morgen haar maar even meenemen. fijne avond xxx sap