Sabrina: idd wel vaag dat ze dat niet eerst aan hebben gegeven, misschien dat ik de afspraak voorlopig nog wel afzeg hoor, dat ik het eerst met de badebas ga proberen! Sahi: vind een narcose zo jong ook nogal wat hoor! Maar hij is hier echt mee geboren en nu is het 'pas' gaan ontsteken aan één teentje! Het groeit gewoon naar beneden! Ga het zeker proberen, de tip van Sabrina en Princi! Suus: balen dat de verjaardag zo tegenviel, vooral als je er ook al eens geen zin in had. En idd heeel jammer, dat het weekend zo snel voorbij is! Vanmorgen had ik nog geluk, hij kwam om 7 uur, en de hypotheekadviseur kwam hier nog vanmorgen, dus die fles heeft manlief nog klaargemaakt, hoefde ik mn warme bedje nog niet uit Leuk zo'n album, ben alleen bij Jarno nog nooit begonnen, ernstig Maar wil een digitaal album gaan maken, de vakanties van vorig jaar heb ik al wel gedaan Maar er ligt nog zoveel, echt geen zin in LM: hier nog geen menstruatie, maar Dinand wordt woensdag ook pas 6 weken. Bij Jarno heeft het volgens mij wel 13 weken geduurd! Was daarvoor altijd erg onregelmatig en na Jarno pas regelmatig, misschien dat het nu wel eerder komt. Wachten wel af! Lolly: STOERe foto Lekker bol koppie zeg! Caatje: ik vind de speen wel ideaal als troost zeg maar! Dus wel lekker dat Cristian hem nu toch wel wil gaan pakken, zoals het lijkt! Maar een operatie is nog niet zeker, de chirurg moet er eerst zijn oordeel nog over geven! Hoop dat het niet nodig is natuurlijk! En ik wil de tips van Princi en Sabrina eerst uit proberen eigenlijk, door zijn voetjes iedere dag even te weken in een badedasbadje! Dus mogelijk zeg ik de afspraak nog even af. Vervelend zo'n verstopt neusje bij de kleine! Dinand heeft het ook, gelukkig geen last van bij drinken en slapen, maar zodra hij driftig wordt lijkt het hem in de weg te zitten We gebruiken er iedere dag een neusspray (zoutoplossing) voor! Oooh, mooie foto! Jij straalt echt op iedere foto Vandaag niet veel plannen hier, zo eerst eten, na het eten de was wegwerken en schoonmaken en vanavond heerlijk niks! Manlief gaat eind van de avond squashen dus kan ik heerlijk alleen op de bank en kan hij daarvoor nog even met de kids helpen, ideaal! Morgen wil ik een dagje naar mn ouders, tenzij mn auto nog niet terug is, die heeft mijn zwager vandaag mee naar zijn werk om een APK te doen. Hopelijk is er niks bijzonders aan de hand! Manlief heeft morgenavond namelijk school en is dan sowieso niet thuis met eten dan!
caatje: inderdaad er komt steeds meer interactie! ben benieuwd hoe groot hij vanavond blijkt te zijn. leuke foto toch?! gejanne: ben benieuwd hoe het teentje het gaat doen. @speen: ivm borstvoeding proberen we het nog niet, maar heb ook niet het idee dat ze er behoefte aan heeft. als ze een half uur per dag aan een pink hangt is het veel. dus ga het ook niet introduceren als het zo blijft. lekker toch, zo'n dagje thuis rommelen. Yanna is heerlijk rustig (niet te hard zeggen), heb meer last van de katten op dit moment, die expres dingen doen die niet mogen als ik mn handen vol heb... Ze heeft net weer een hele poos actief gedronken en laat nu weer een halve fles staan. speen 2 geprobeerd, maar dat was te heftig voor dr, dus ze was gewoon echt klaar! Yes!
Tattoo: Hier ook een rechts onderop mijn buik, en eentje op mijn stuitje, en eentje tussen mijn schouderbladen. Zijn allemaal chinese tekens, en ik heb nog een ster op mijn pols (bovenkant) maar die wil ik laten weg halen volgend jaar... de rest ben ik nog steeds super blij mee en ik zit er nu ook wel over na te denken om iets met onze kindjes te doen... Mijn man wil graag de namen van onze kindjes getattoeerd hebben, vind ik toch ook wel erg mooi. Suus: Ik zal gewoon proberen of Linn lekker in haar ledikantje wil slapen, als dat niet lukt kan je haar altijd nog daarna rustig laten wennen. Lolly: Gefeliciteerd met je verjaardag ! Haha ik vond 30 niet zo erg, vond 31 veel erger... dan ben je ineens 30 + 1 hahaha Leuke foto ook ! Misja: Wat een lekker kereltje ! Leuke foto ! Sabrina: Wat een schattige foto's !! Sahi: Volgens mij mag er nu max 8 uur tussen de voedingen zitten. Caatje: Leuke foto !! Daan heeft dat pakje ook Ga ook maar speen 2 proberen, Daan valt hier ook regelmatig in slaap tijdens zijn flesje en dan moet ik echt moeite doen om hem wakker te maken. Verder gaat het hier prima, ben wel beetje moe maar goed vanavond maar even lekker vroeg naar bedje toe. Wil zo boodschappen doen voor de hele week maar vind dat met zo'n maxicosi altijd zo'n gedoe... hoe doen jullie dat ? Fijne dag verder meiden !
Ik laat m'n man boodschappen doen!!!! Soms komt m'n schoonmoeder hier doe ik dan even de boodschappen. Maar meestal doet m'n man het.
Alleen Mariel....ha ha ha.Of met Linn in de draagdoek. Ben benieuwd of speen 2 werkt. Caatje,wat een leuke en vrolijke foto van het gezin. Gejanne,hoop dat het weken lukt,is heel wat beter dan onder narcose. Sahi,ben je niet druk met de kleine meid,dan wel met de katten....ha ha ha. Ik ben mooi opgeschoten met het foto-album.Ik hik er altijd tegenaan,maar als ik er dan mee bezig ben,dan vind ik het ook wel weer leuk.En gaat best vlot,ben nu al bij 4 weken oud.Maar nu is mopje het er niet mee eens,dus ligt op de arm.Morgen weer verder met het album.Ik ga vanmiddag nog even lekker wandelen,want het is heerlijk weer!
Suuszwanger, wat jammer dat de speen nr.2 niet dé oplossing is. Ik weet helaas ook niks anders meer te bedenken voor je. Fijn dat het slapen in haar eigen kamer goed is gegaan. Dan is de overstap naar haar ledikant straks geen probleem denk ik. Ik zat van het weekend ook te denken om aan een fotoalbum te beginnen. Leuk! Sabrina, die zetpillen zijn wondermiddelen volgens mij. Hoor ik vaak, ook van zus bijvoorbeeld. Emma, hier vanmorgen ook maar wakker gemaakt, omdat ik later op de ochtend weg moest. Baalde daar wel van, anders had ik en zij lekker langer kunnen slapen. Ellenk, heerlijk dat het zo goed gaat! Oh wennen op het kdv en bijna weer moeten werken. Leuk, maar zal ook wel even een stap zijn denk ik om de kleine man achter te laten? Hier aan de ene kant ook wel het gevoel van 'kleine wereld', maar aan de andere kant heb ik het er straks denk ik toch wel moeilijk mee om weer te gaan werken. Maar dat duurt nog even, dus ga me er maar niet druk om maken nog. Sahi, je eigen gevoel volgen meid. Als jij denkt dat ze je nodig heeft dan pak je d'r lekker bij je toch? Is makkelijk gezegd, ik weet het. Hier ook nog steeds twijfels of er misschien nog iets anders is met ons meisje dan alleen het spugen (wat nu echt veel minder is mbv de nutriton). Lekker hoor, dat ritme. En hopelijk went ze aan de laatste voeding rond 23.00 uur en komt over een tijdje 's nachts niet meer. Lolly, mooi mannetje! En gefeliciteerd met je verjaardag! Caatje, jaloers! Oh, wat een leuke foto! Antwoord op vragen; - Slapen, 1 uur per pond lichaamsgewicht. Is dit het aantal uur slaap achter elkaar of de aantal uren die 's nachts tussen de voedingen mag zitten? - Hier nog geen menstruatie. - Boodschappen, altijd samen op zaterdag. De één met het karretje de ander loopt met de kinderwagen. Ego; Gisteravond uit eten geweest (waren uitgenodigd). Kleine meid ging ook mee. Natuurlijk bij velen op schoot gezeten en hierdoor spuugde ze meer. Dus volgens ons kan ze niet zo goed tegen al dat bewegen. Verder was het wel gezellig en lekker. Om 22.00 uur heeft ze toen d'r laatste voeding gehad. Het inslapen ging niet echt goed. Twee keer bij d'r geweest en toen huilde ze om 00.00 uur opeens weer! Bij d'r bedje gaan staan en alleen maar over haar wangetje geaaid en met vinger tussen haar oogjes gewreven. Ze was zo vertrokken. En toen sliep ze vanmorgen om half zeven dus nog diep! Wel wakker gemaakt. Fles was zo leeg. Toen om 10.00 uur weer een fles, maar deze dronk ze dus maar half leeg (komt echt zelden voor hier, dus was wel verbaasd). Toen gelijk weg naar opa en oma, want ik moest naar het ziekenhuis en zag het niet zitten om haar mee te nemen. De ene keer ben je zo aan de beurt en de andere keer zit je te wachten. Was de eerste keer dat ik d'r achterliet en gelukkig was ik binnen een half uur weer terug! Ze had lekker liggen slapen. Thuis kwam ik erachter waarom ze de fles niet leeg wilde drinken. Ze zat gewoon veel te vol. Gister namelijk geen poepluier gehad! Nu weer wel en de fles ging weer leeg. Denk dat we binnenkort toch gaan proberen om 5 flessen te geven van 150/5cc. Kijken of ze er vier uur tussen kan laten en of ze niet meer gaat spugen.
Zeehondje,geen idee of speen 2 werkt,dat hebben we nog niet geprobeerd.Moet eerst de speen nog halen Jammie,uit eten! Misschien dat ze onrustig was van alle prikkels. En wat goed!Ze heeft bij opa en oma geslapen.Vind het knap van jullie allebei!
Boodschappen doe ik altijd op maandag samen met Fee. In maxi-cosi op de zitting van de winkelwagen. Gaat prima eigenlijk. Zeehondje, lekker uit eten! En wat knap dat ze bij opa en oma heeft geslapen. Moet er nog niet aan denken Caatje, mooie foto!! Sahi, fijn dat Yanna zo rustig is! Suus, je hebt me aangestoken. Ben ook even aan het album bezig gegaan. Wat goed alleen douchen!! Hier net een tijd met Feline op de arm gezeten. Ze heeft gewoon ergens last van, 's nachts gaat goed maar overdag krimpt ze ineen en zet het op een krijsen. Nu huilt ze weer dus ga weer
mariel: ik zet de maxi cosi op het zitje voor de grotere kindjes, en dan overdwars, dus dat ze naar de zijkant van de kar kijkt zeg maar. ik ben nogal kort, dus met de draagdoek kom ik in de knoop met de kar, dan kan ik niks eruit pakken. @tattoo's: jullie maken me lekker, ik wil er ook wel heel graag 1, maar weet nog niet zo goed hoe en wat. suus: haha, ja die katten zijn ook een beetje kindjes voor ons, ook met Yanna erbij is dat niet heel erg veranderd. Maar die katten weten inmiddels dat ik ze niet straf als ik met Yanna bezig ben, dus dan gaan ze op die momenten van alles uitvreten. Gelukkig is Yanna vandaag weer wat gezelliger, dus kan ik het redelijk hebben @douchen: dat doe ik dus nog steeds niet alleen met haar, zie ik echt niet zitten. Maar we gaan wel eens 's avonds douchen als zij nodig gewassen moet worden En anders doe ik haar in het badje. zeehondje: dat vraag ik me dus ook af, die uren slaap, vanaf dat ze slaapt, of vanaf de laatste voeding? kijken of 5 flessen ook goed gaat! Vind het ook knap hoor, uit logeren geweest! LM: ook een sprongetje misschien? zo, infacol en zetpillen zijn weer in huis (volgende week prikjes, dus die zetpillen moesten nu echt in huis!) Verder is Yanna nog steeds erg tevreden, ook als ze wakker is. Dus lekker in de weer geweest vandaag in huis.
Hey allemaal. Hier druk met F. bezig. Meubels in de woonkamer verplaatst. Even naar mijn werk geweest en ik heb een besluit genomen. Ik blijf lekker betaalt thuis tot 1 april (+ nog een leuke afkoopsom). In die periode heb ik tijd om een andere baan te zoeken (partime max 3 dagen van 6 uur). Moet er eerlijk gezegd ook niet aan denken dat ik per 13 december weer aan het werk zou moeten . Ik zie dat er veel gekletst is. Moeilijk om alles bij te houden, vaak heb ik het gevoel dat ik te laat overal op reageer en het dan voor jullie niet interessant meer is. Fijne dag in ieder geval voor allemaal.
Haha grapjassen, beetje onduidelijk beschreven misschien. Maar ze is niet blijven logeren hoor bij opa en oma. Alleen even voor een half uurtje daar gebracht toen ik naar het zh moest. Als we willen kan ze daar wel logeren hoor. Neefje slaapt daar geregeld (best vaak zelfs, iets te vaak naar mijn idee, soms wel twee of drie nachten per week). Maar dat kan ik echt nog niet hoor en zeker niet als het niet echt nodig is!
@lolly: gefeliciteerd!! Ik zal je even toevoegen, mijn naam is sjoon81 Dan weet je wie @sahi: tattoo's zijn net als wordfeud, erg verslavend als je er eenmaal aan begint! Hihi
Even ego, vanavond heb ik wel tijd om uitgebreid te reageren. Vandaag even op het werk geweest, ging super goed. Had wel last van me linker borst. Die ging in de auto me toch een partij zeer doen. Ik helemaal shaken (zoals toen met die beginnende borstonsteking). Thuis een paracetamol genomen, kleine laten drinken en het laatste beetje eruit gekolft. Maar nu 3 uur later, staat die borst weer op klappen. Zou Collin een regeldag hebben gehad zonder dat ik het weet? Dat me borsten nu ineens meer melk aanmaken? Pfff, dit is echt niet leuk
Sjoon en Lolly, ik heb jullie toegevoegd Ongesteld, ja ik ook ja...al bijna twee weken. Pfff. Steeds maar heel weinig maar dus wel al een tijdje. Na Mara was ook vrij snel ongesteld en toen was het kort en heftig. Van mij had het best nog ff weg mogen blijven. Sab, schetige foto's!! En ja zeg de rest van je leven condooms moeten gebruiken...das ook niets. En een koperhoudend spiraaltje? Nouja daar heb je vast al over nagedacht. Wat een gepuzzel met die kleintjes hè, en met een tweede is dat gewoon weer opnieuw. Oja zeehondje, klinkt toch wel een beetje als reflux. Bij Tibbe is er geen touw aan vast te knopen wanneer hij meer en minder spuugt. Het schijnt ook gewoon sterk te kunnen wisselen. En als er slijm tussen zit dan kan dat ook slijm uit de slokdarm zijn hoeft dus niet op een verkoudheid te wijzen. Tenminste dat vertelde de huisarts ons... Sahi, ik ben benieuwd hoe je nacontrole is geweest! En Caatje, hoe lang is Cris nu? Fmt. lekker toch, thuis tot april en rustig op zoek naar iets anders! Over twee weken loopt mijn verlof af (de 15de) en dan moet ik weer verplicht solliciteren. Pfff. Ik ben nu ook alvast weer bezig maar het valt nog niet mee vind ik. Mijn hoofd staat er nog niet zo naar. Heel gek! Zo Tibbe heeft het zwaar vandaag...en gisteren....en....zielig toch wel!
Dat zijn het aantal uren dat Max tussen de voedingen mag zitten 's nachts. Ik ben nu druk bezig met word feud maar wat zijn jullie goed zeg. Ik moet echt nog even oefenen.
Lolly, je komt er snel in hoor. Nou ja tegen Gejanne is niet te spelen...die is veelste goed ........