Oktober mama's 2011

Discussie in 'De mama's' gestart door FmT, 9 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Oh en praat me niet over ontlasting..........word er hier gek van :D

Ik gebruik ook movi nog wat :D. Maar wil niet dat mijn lichaam daar aan gaat wennen dus nu 's ochtends een bakje yoghurt met roosvice laxo :D
    Gisteren weer te lang op de wc gezeten dus nu weer een aambei :(

2. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    LM: ik gebruikte ook movicolon, maar dan kreeg Yanna diaree...
    ik probeer nu forlax en anders ga ik jullie tips opvolgen of de dokter bellen

3. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Gisteren kerstkaarten gemaakt via internet met foto's van Fabian en Lucas. Ik ben nu nog opzoek naar een leuk gedichtje. Hellup ik vind niks echt leuk.

4. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @sahi ik vind 14 januari prima hoor. Alleen wel jammer dat Caatje niet in NL is (denk ik ?). Maar dan zouden we als Caatje in NL komt voor een 2e keer kunnen meeten.

(als we elkaar de ogen niet uitgekrabd hebben haha :p)

Ik ga weer verder met de boom. Visite gehad dus de lampjes liggen er nog verlaten bij.

Ook een mooie auto zag ik voorbij komen :).

5. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    lolly: zal eens nadenken over een leuk gedichtje, maar ben geen talent hoor.

fmt: ja als caatje eens naar NL komt, moeten we daar tijd voor maken.
    veel plezier met de boom!

wij zijn nog aan het discussieren over de boom. vriendje vindt dat het te vol wordt in huis, maar ik vind het gewoon leuk. dus even aankijken, wij doen altijd pas op 6 dec de voorbereidingen ;)

6. Misja

Misja Fanatiek lid

8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    @Meeten, Wat mij betreft is 14 januari ook wel ok. Maar dan wel in de middag, want ik moet de ochtend werken! jaja vanaf 2 januari zit me verlof er weer op.

Maar waar gaan we meeten, ergens midden van het land??

7. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Misja, ik geloof dat er een stuk of 4 in mijn omgeving wonen. Ook jij geloof ik en Emma.
    Mij maakt het niet uit, ik heb een auto en ben dus mobiel. Even kijken waar iedereen woont en dan het midden kiezen ?

Even een lijstje van wie op 14 januari in de middag kan :

*word nog aangevuld*

Lolly
    Misja
    FmT
    Sahi

8. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    De maart 2008 hebben ook een meeting gehad. Ik kon er toen niet bij zijn maar volgens mij was emma er toen wel bij. Weet jij nog waar dat toen was emma?

En de meeting is met man en kinderen neem ik aan? Of zonder mannen?

9. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Ha dames,

Ik kan voor zover ik nu kan zien wel op 14 januari 's middags!
    Lijkt me leuk om de andere moeders eens in het echt te zien ;)
    Heb natuurlijk Misja al wel gezien, de rest is nog spannend ;)

10. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    mij lijkt met mannen wel leuk (als de mijne geen verplichtingen heeft op scouting).
    ik heb ook een auto, dus ben best flexibel.

11. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Mijnes wil niet mee, vrouwengedoe :D:D.. Misschien als we elkaar beter kennen in de toekomst. Enne Anz mag der knappe vent wel meenemen hoor hahahaa..... :p:p (grapje).. :D ik hoop wel dat Anz en ook Emma meegaan natuurlijk. En de rest natuurlijk.

En als andere datum's beter uitkomen ook roepen he.
    Dan zoeken we een andere datum.

Ik heb er wel zin.

12. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Meeting

Optie : 14 januari in de middag

Lolly
    Misja
    FmT
    Sahi
    Gejanne

13. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    meeten !!! leuk leuk !!!
    maar ik heb rij-angst dus mss kan ik met FmT mee als haar mannetje niet mee kan of wil
    wij hebben toen met de maart 2008 beebs een paar keer bij utrecht ergens afgesproken dat is centraal .. laten nog eens een paar keer bij ballorig in houten ... was ook leuk !

kerstboom.. hier donderdag maar vraag me af na de sint waar ik alles moet stallen zelfs met aanbouw haha
    gister al een berg speelgoed gehad .. morgen andere opa oma en schoonfam ... en dinsdag zelf !!

meiden mijn meissie is weer terug in de hel met drinken .. arm mopje .. ze heeft zo veel pijn zelfs een paracetamol helpt er niks aan .. flessen blijven staan .. wat moeten we toch .. we kunnen niks meer doen maar het is zoooo zielig
    elke voeding breekt mijn hart weer .. zal blij zijn als ze straks bijvoeding mag en ik er een fles af tjop ..
    nu nog maar niet want om 7 uur ging er 100 cc in hopelijk om 22.30 nog een slok

buiten het drinken om is ze vrolijk genoeg :D
    Bekijk bijlage 203507

14. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Ik kan ook de 14de!
    Mijn man gaat echt niet mee...haha! Maar een of twee kinderen kan.
    Ik heb ook een auto maar kan nog steeds niet erg ver rijden. Dus verder dan een uur rijden is voor mij niet zo handig. Maar midden van het land kan dan nog altijd :D.
    Leuk!

Zo net sint gehad bij schoonouders...vermoeiend!!!
    Mijn schoonmoeder gaat echt altijd over mijn grenzen...zucht! Maar goed. Niet klagen, blijven lachen en het is weer voorbij :).
    Morgen sint bij mijn ouders.

15. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Ah wat een lief pietje :)

16. Misja

Misja Fanatiek lid

8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    Nou de mijne wil ook niet mee hoor!!! haha! Midden van het land is wat mij betreft prima! Combineer ik het gelijk met een bezoek aan mijn ouders!!

@Fmt: Volgens mij woon ik niet in de buurt bij jou hoor! Jij woont in brabant toch? Ik woon op goeree overflakkee!

17. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Ow dan is het Sahi denk ik.
    Durf hier niet echt een woonplaats te noemen.
    Ik woon in gemeente Moerdijk ( dat zijn meerdere gemeente's bij elkaar gevoegd) en dan +/- 20 minuten van die persoon vandaan.

Ik pas meteen de lijst even aan.

Emma natuurlijk kan je met mij meerijden.

18. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Meeting

Optie : 14 januari in de middag

Lolly
    Misja
    FmT
    Sahi
    Gejanne
    Princi
    Emma

19. Misja

Misja Fanatiek lid

8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    @fmt: ik weet volgens mij wel waar jij woont van je hyves. Ik zet mijn woonplaats er ook niet op hoor. Maar dat kan je ook zien op mijn hyves. Wel leuk dat meeten hoor. 14 jan is al heel snel.

20. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    emma: wat een enorm schattige foto van lisa!
    Maar wat erg met dat drinken, t arme meiske... Je hart breekt he? weet ook niet wat ik kan zeggen, maar wel dat ik het echt vervelend vind voor jullie.

princi: leuk dat je dan wellicht ook aansluit :D We kunnen vast iets verzinnen dat jij niet te ver hoeft te reizen.

zijn er eigenlijk mannen die WEL mee willen? Want de mijne vind het dus wel leuk ;) Maar die is ook een beetje een zacht ei en houdt soms wel van vrouwen-dingen.
    ik woon in Dordrecht, gem. moerdijk is inderdaad in de buurt, denk 20 minuutjes rijden voor ons. Maar voor Princi dus een beetje ver, toch?
    laten we wel iedereen uit de beval-lijst even pb'en als we iets concreets hebben afgesproken, ook al komen ze hier niet zo veel. Dan hoeven ze zich in ieder geval niet gepasseerd te voelen.
    het zuid-westen is hier geloof ik het meest vertegenwoordigd.

Deel Deze Pagina